Lijkt mij gewoon een HOAX..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef twi het volgende:
Wat iemand anders al zei in het andere topic over de bus. Waarom krijgt zo'n jongen in hemelsnaam de Ajax-bus tot zijn beschikking? Ik zou het al twijfelachtig vinden wanneer Koster hem zelf voor prive-gebruik wilde gebruiken, laat staan zijn zoon.
Waarom geloof ik dat nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Fathom het volgende:
AMSTERDAM - De spelersbus van Ajax is in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld.
De Ajax-selectie zat niet in de bus, maar wel de zoon van Ajax-trainer Adrie Koster. Hij wilde de bus gebruiken om zich naar zijn examengala te laten vervoeren, meldt Omroep Brabant.
Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond werd het voertuig door tientallen jongeren bekogeld.
Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
De Zeeuw afleverenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie in Amsterdam wel om de haverklap de AZ bus rijden.... wat moeten ze hier?.
Naaahquote:
En Dembelequote:
Dembele? Nee dankjequote:
Ik ook al een paar keer, bij de Damquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie in Amsterdam wel om de haverklap de AZ bus rijden.... wat moeten ze hier?.
Die bus is van Hellingman, staat vaak drie minuten van m'n huis geparkeerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook al een paar keer, bij de Dam
Jawel hoor, stond laatst ook op Ajaxfotoside een itempje over een fanatieke supporter die ging trouwen. Die hadden ook de spelersbus geregeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Hoera, bijna gejubileumeerd!
En ik denk niet dat Ajax zo'n bus zomaar uitleend. Als spelers hun shirtje al niet zomaar weg mogen geven...
Zieltjes winnen door gratis klappers uit te delen. Jeweettochquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Maar is het echt lenen of huren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel hoor, stond laatst ook op Ajaxfotoside een itempje over een fanatieke supporter die ging trouwen. Die hadden ook de spelersbus geregeld.
Mocht Huntelaar vertrekken zie ik hem graag komen.quote:
Dan zie ik toch veel liever Berg komen, Dembele vind ik echt helemaal niets.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken zie ik hem graag komen.
Huren, volgens mij is de bus ook niet van Ajax zelf maar van een vervoersbedrijf... Weet dat niet 100% zeker maar volgens mij is dat wel het geval.quote:
De eerste weken zal het wel niet veel beter worden. Tijdens het EK verwacht ik al helemaal weinig nieuws.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Nashje het volgende:
Hele discussie over de Ajax bus.
Hoezo komkommertijd.
De Zeeuw hoef ik ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan zie ik toch veel liever Berg komen, Dembele vind ik echt helemaal niets.
De Zeeuw mag komen van mij. Bij AZ vind ik hem altijd zeer goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De Zeeuw hoef ik ook nietBij het Nederlands Elftal vind ik hem maar bagger
Dembele als vervanger van Huntelaar? Dembele als alternatief voor Sulejmani, ok. Maar die gast moet je echt niet op 9 zetten. Doe dan inderdaad Berg maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken zie ik hem graag komen.
Met Suarez en Sulejmani heb je minder behoefte aan een echte targetman. Iemand die een bal kan vasthouden kan dan ook van waarde zijn. Ik twijfel wel of dat een Dembele zou moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dembele als vervanger van Huntelaar? Dembele als alternatief voor Sulejmani, ok. Maar die gast moet je echt niet op 9 zetten. Doe dan inderdaad Berg maar.
De cijfers hebben toch wel bewezen dat Dembele geen afmaker is inderdaad. Dembele als vervanger voor Huntelaar halen slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dembele als vervanger van Huntelaar? Dembele als alternatief voor Sulejmani, ok. Maar die gast moet je echt niet op 9 zetten. Doe dan inderdaad Berg maar.
Als je ziet hoe vaak Sulejmani en Suarez een bal klaar leggen voor een spits, dan wil je daar iemand hebben staan die een doelpunt kan maken. Huntelaar doet dat nu, Berg kan dat en Koevermans kan dat ook prima. Dembele is allergisch voor doelpunten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Met Suarez en Sulejmani heb je minder behoefte aan een echte targetman. Iemand die een bal kan vasthouden kan dan ook van waarde zijn. Ik twijfel wel of dat een Dembele zou moeten zijn.
quote:Pranjic: "Een club als Ajax zou prettig zijn"
Danijel Pranjic ziet een transfer naar Ajax wel zitten. De Kroaat vormde afgelopen seizoen een schitterend duo met vriend Miralem Sulejmani, die naar Ajax lijkt te vertrekken. Tegenover het Kroatische Sportnet geeft hij aan graag een stapje hogerop te willen, maar eerst wacht het EK.
Volgens de geruchten heeft Ajax nog altijd interesse in Pranjic, die niets uitsluit. "Je weet het nooit, maar het zou in ieder geval prettig zijn om voor een club als Ajax te spelen", aldus de middenvelder met de fluwelen traptechniek.
Slechts 170 centimeter hoog, maar wel een belangrijke kracht van het nationale team. "Ik heb een goed seizoen achter de rug, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik ook op het EK kan uitblinken. Wel ben ik er helemaal klaar voor."
Oostenrijkse journalisten vrezen de trap van Pranjic in het openingsduel. "Die wedstrijd zal cruciaal worden, dat is de eerste wedstrijd altijd. Oostenrijk is het thuisland dus we moeten oppassen", besluit de Pranjic.
Je opmerking klopt wel, maar mijn punt was meer dat dat niet per se een spits hoeft te zijn. Dat kan ook een opkomende middenvelder zijn bedoel ik. Een balvaste spits geeft meer gelegenheid voor mensen om bij te sluiten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Als je ziet hoe vaak Sulejmani en Suarez een bal klaar leggen voor een spits, dan wil je daar iemand hebben staan die een doelpunt kan maken. Huntelaar doet dat nu, Berg kan dat en Koevermans kan dat ook prima. Dembele is allergisch voor doelpunten.
Die staat daar, kennen ze in Alkmaar niet kwijt ouwe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
AZ volg ik niet meer sinds ze in het rechterrijtje zijn gekomen, ik hoorde ook nooit veel positiefs over het spel van AZ dus....quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
De Zeeuw mag komen van mij. Bij AZ vind ik hem altijd zeer goed
Misschien is die 18 mil waar iedereen het over heeft wel voor Sulejmani en Pranjic samen?quote:
We hebben toch juist spelers nodig die het niveau opkrikken, en internationaal aankunnen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Rejected het volgende:
Pranjic is wel welkom, maar ook weer niet van wooow
Dus hoeft hij niet te komen, bij Pranjic krijg ik gelijk het Kennedy gevoel. De Zeeuw zie ik liever op het middenveld of net voor de verdediging bij Ajax.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:01 schreef Rejected het volgende:
Pranjic is wel welkom, maar ook weer niet van wooow
Volgens mij heeft zo ongeveer 90% van de supporters altijd geroepen dat we een voetballende spits moeten hebben. Ik kan me nog goed herinneren dat niemand Kezman wilde hebben. Die gozer was wel goed voor 30 doelpunten per seizoen. Is er een keer een voetballende spits in de Nederlandse competitie te bewonderen is het weer niet goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
AZ volg ik niet meer sinds ze in het rechterrijtje zijn gekomen, ik hoorde ook nooit veel positiefs over het spel van AZ dus....
Tegen 2012 hebben we onze B1 lichting, + een paar Nederlandse spelersquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef twi het volgende:
En enige Nederlandse inbreng, al dan niet gekocht, vind ik ook wel op zijn plaats bij een Nederlandse club. Anders kunnen we jengelen over die 6+5 regel en de EU wat we willen, maar voldoen we er zelf niet eens aan.
32 goals in 71 wedstrijdenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zo ongeveer 90% van de supporters altijd geroepen dat we een voetballende spits moeten hebben. Ik kan me nog goed herinneren dat niemand Kezman wilde hebben. Die gozer was wel goed voor 30 doelpunten per seizoen. Is er een keer een voetballende spits in de Nederlandse competitie te bewonderen is het weer niet goed.
Ik ben van mening dat je met een speler als Dembele veel gevarieerder kan voetballen. Ibrahimovic was ook geen pure afmaker. Ik heb voor het gemak maar even z'n stats bij Ajax opgezocht.
2001/02 Ajax 24 6 Eredivisie
2002/03 Ajax 25 13 Eredivisie
2003/04 Ajax 22 13 Eredivisie
En dat betekent dat we van 2008-2011 maar met een vreemdelingenlegioen a la PSV moeten spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tegen 2012 hebben we onze B1 lichting, + een paar Nederlandse spelers
Bijna klaar, als jullie voor 17.00 dit topic maar niet volposten vind ik het allemaal bestquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:57 schreef Breach het volgende:
Hoe ver is Toma eigenlijk met zn verrassing? Anders moet er even een tijdelijk slotje op dit topic![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef -SG- het volgende:
Farfan. Hoop dat hij ook bij shalke een mooie tijd krijgt
.
Trouwens, die zoon van Adrie Koster zit bij mij op school (eckart college). En hij had gister gala (is altijd bij de effenaar, begint bij beursgebouw) en toen had Adrie de spelersbus van Ajax geregeld als vervoer. Hadden een aantal mensen die bus bekogeld, achterruit kapot
PSV er opgekalkt
. Moesten ze onder begeleiding van Politie naar de effenaar
.
Oh het stond hierboven ook al ergens.
[..]
Is geen Hoax. Is echt gebeurd.
Ach, van iemand die Rommedahl in de basis opstelt kijk ik van niks meer op...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk. De spelersbus van je club uitlenen aan je zoon.
Ik heb vooral mijn twijfels over de spelers die zouden moeten komen. Half juli zou de selectie bekend moeten zijn en tijdens het EK zie ik weinig gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef Radegast het volgende:
Vol vertrouwen naar het nieuwe seizoen? Hmm, niet echt.
Ik denk dat Ajax met Van Basten voor de langere termijn een goeie in huis heeft gehaald, maar ik denk niet dat hij de boel na één zomer volledig op de rails heeft staan.
en waar mag dat wezen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe supportershome komt (waarschijnlijk) op een hele weirde locatie!
Vertel dan ook maar waar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Zolang Jinso maar blijft vind ik alles prima.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
quote:
quote:
Transferium aan zuidkant onder ArenA, maar jullie hebben het niet van mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zolang Jinso maar blijft vind ik alles prima.
Blijkbaar, boven de grond niet binnen een acceptabele straal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef devv05 het volgende:
De logica daarvan ontgaat me even. Aan de zuidkant oke, dat was al bekend. Maar waarom ónder de ArenA en is daar überhaupt wel ruimte voor dan?
Mag daar niet blijven, men wil alles aan de Zuidkant, weg van uitsupporters.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:09 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Wat is er mis met de lokatie van het huidige home?
Omdat alle gebouwen uit beton bestaan?quote:
Origineel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef Silenus het volgende:
The International Event Partnership (IEP), ‘s werelds beste organisator van voetbaltoernooien, is trots mee te delen dat naast gastclub Ajax de topclubs Arsenal FC, FC Internazionale en Sevilla FC dit jaar zullen strijden voor de toernooizege van het tiende LG Amsterdam Tournament.
Op vrijdag 8 en zaterdag 9 augustus zal tijdens deze jubileumeditie de Amsterdam ArenA podium zijn van een aantal geweldige wedstrijden.
Ik ga wel voor Cruzquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef Silenus het volgende:
The International Event Partnership (IEP), ‘s werelds beste organisator van voetbaltoernooien, is trots mee te delen dat naast gastclub Ajax de topclubs Arsenal FC, FC Internazionale en Sevilla FC dit jaar zullen strijden voor de toernooizege van het tiende LG Amsterdam Tournament.
Op vrijdag 8 en zaterdag 9 augustus zal tijdens deze jubileumeditie de Amsterdam ArenA podium zijn van een aantal geweldige wedstrijden.
Klopt, maar die speelt dan gewoon voor Ajax.quote:
Misschien moet je het bericht nog maar eens goed doorlezen jorien, het staat er in vermeldt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaat er met de spelersbus vlakbij eindhoven rijden
Slapjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:
Wedstrijdschema:
Vrijdag 8 augustus 2008
19:00 uur : FC Internazionale v Sevilla FC
21:15 uur : AFC Ajax v Arsenal FC
Zaterdag 9 augustus 2008
19:00 uur : Arsenal FC v Sevilla FC
21:15 uur : AFC Ajax v FC Internazionale
Weer Arsenal en Inter dus, gaaapppp
aii.. dan ben ik nog op vakantie kom de 9e terug. Misschien toch maar een kaartje kopen met de hoop dat er weinig files staan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:17 schreef Silenus het volgende:
Wedstrijdschema:
Vrijdag 8 augustus 2008
19:00 uur : FC Internazionale v Sevilla FC
21:15 uur : AFC Ajax v Arsenal FC
Zaterdag 9 augustus 2008
19:00 uur : Arsenal FC v Sevilla FC
21:15 uur : AFC Ajax v FC Internazionale
Weer Arsenal en Inter dus, gaaapppp
quote:Miralem Sulejmani. Deze naam ligt momenteel op de lippen van iedere voetballiefhebber in Nederland. Al geruime tijd zingt de naam van deze Servische Heerenveen-speler hardnekkig rond als mogelijke versterking. Vooral onder Ajaxsupporters, nu Ajax belangstelling heeft getoond en er al onderhandelingen tussen speler en clubs gaande schijnen te zijn.
De jonge balkunstenaar had al Ajacied kunnen zijn. Een seizoen of twee geleden hadden de Amsterdammers de mogelijkheid 'Mickey' bijna voor niets in te lijven maar de club hield de boot af vanwege (naar ik begrepen heb) contractperikelen. Uiteindelijk deinsde SC Heerenveen daar niet voor terug en zij hebben nu dus één van de hotste en meest begeerde voetbaltalenten onder contract staan. Een Goudmijntje! En goud moet hij opbrengen ook...
Volgens velen onder ons kan (en moet) Ajax dat goud zonder blikken of blozen ophoesten. De transfer had al lang en breed in kannen en kruiken kunnen en móeten zijn. Want er zijn inmiddels meer kapers op de kust uit binnen- én buitenland en haast is dus geboden. De geruchten volgen elkaar in hoog tempo op.
Diverse malen is vernomen dat het vastleggen van Sulejmani slechts een kwestie van tijd is. Speler en club zouden al rond zijn en binnen enkele dagen volgde de officiële presentatie. Zoveel mensen, met al even zo veel 'betrouwbare bronnen', binnen of dichtbij de club, weten te melden dat de deal rond is. Weer anderen melden dat de speler in kwestie in een eetgelegenheid is gespot, in het bijzijn van zaakwaarnemers pratend met officials van club A, dan wel B of C. "Hij komt! Sulejmani komt!" roepen ze allemaal in koor, wij van Ajax voorop.
Maar of Sulejmani daadwerkelijk komt en/of Ajax bereid is goudgeld te betalen voor hem durf ik niet (meer) te zeggen. Daarvoor blijft het te stil qua berichten uit het officiële kamp.
Hoewel de voetbalkwaliteiten van 'Mickey' buiten kijf staan, moeten we ons dan maar niet te blind staren op deze speler alleen. Want naast het feit dat de komst van de Serviër bijna geëist wordt, is het verwachtingspatroon wel erg hoog voor wat deze nog erg jonge speler betreft.
Wil Ajax ooit nog kampioen worden, Champions League spelen en briljant voetbal laten zien, dan hangt alles af van de komst van de aanvaller. Zo is de stellige overtuiging.
Echter, wat te doen als hij niet komt? Als hij toch voor een andere club kiest? Of Ajax voor dat geld (naar verluid 11,5 miljoen euro) toch liever twee andere spelers aantrekt? Ik zie niet in waarom een nieuwe titel, spelen op het kampioenenbal en schitterend voetbal dan per definitie uitgesloten zullen zijn. En wat te denken van eenderwelke speler die komt als dé deal niet doorgaat? We zijn zo gefixeerd op Sulejmani, dat elk alternatief gedoemd lijkt rechtstreeks plaats te nemen in het rijtje mis-Luque-lingen.
Ik bedoel maar: de toekomst van de club hangt af van veel meer factoren dan de komst van één bepaalde speler. Ook al is het een speler van de buitencategorie.
De heersende 'Sulej-Manie' is begrijpelijk en haast onontkoombaar maar laten we eerst de beer maar eens schieten...
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef DANILXL het volgende:
ik hoorde dat ajax belangstelling had voor kah van roda. weet iemand hier iets meer van?
Ik denk dat je weer uit je nek loopt te lullen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef DANILXL het volgende:
ik hoorde dat ajax belangstelling had voor kah van roda. weet iemand hier iets meer van?
Ja, maar ik bedoel dan ben je toch dom als je dat gaat doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien moet je het bericht nog maar eens goed doorlezen jorien, het staat er in vermeldt.
Succes.
Toch zonde, stond te boek als een heel groot talent.quote:Nando Rafael vervolgt carrière in Denemarken bij Aarhus
Haha ja ik zie hem ook regelmatig staan bij de Passenger Terminal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Het Amsterdam Tournament komt er weer aan, dus Ajax heeft 100.000 klappertjes besteldquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Zlatan is een homoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Chivu in de zomer weer terug in de Arena samen met Zlatan! Ik denk dat ik nu maar een keertje heen ga!
Niks tegen Zlatanquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zlatan is een homo
''Ill stay with Ajax'' de volgende dag was ie weg
Chivu niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zlatan is een homo
En bovenal zijn het broodvoetballers. En ik geef ze groot gelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Chivu niet wil je zeggen?Kan me nog wel herinneren hoeveel pijn het deed om te horen dat 'ie in Rome was en nog geen uur later een foto waar 'ie met een Roma shawltje te koop liep alsof het de mooiste club ter wereld was.
Maarja, wie zijn wij om ze wat kwalijk te nemen. Het zijn voetballers, geen supporters...
Toch een goede keuze geweest sinds hij de best betaalde spits in de wereld is(dat is ie toch he)quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zlatan is een homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |