Ach, van iemand die Rommedahl in de basis opstelt kijk ik van niks meer op...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeer opmerkelijk. De spelersbus van je club uitlenen aan je zoon.
Ik heb vooral mijn twijfels over de spelers die zouden moeten komen. Half juli zou de selectie bekend moeten zijn en tijdens het EK zie ik weinig gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:32 schreef Radegast het volgende:
Vol vertrouwen naar het nieuwe seizoen? Hmm, niet echt.
Ik denk dat Ajax met Van Basten voor de langere termijn een goeie in huis heeft gehaald, maar ik denk niet dat hij de boel na één zomer volledig op de rails heeft staan.
en waar mag dat wezen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe supportershome komt (waarschijnlijk) op een hele weirde locatie!
Vertel dan ook maar waar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
Zolang Jinso maar blijft vind ik alles prima.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
quote:
quote:
Transferium aan zuidkant onder ArenA, maar jullie hebben het niet van mij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zolang Jinso maar blijft vind ik alles prima.
Blijkbaar, boven de grond niet binnen een acceptabele straal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef devv05 het volgende:
De logica daarvan ontgaat me even. Aan de zuidkant oke, dat was al bekend. Maar waarom ónder de ArenA en is daar überhaupt wel ruimte voor dan?
Mag daar niet blijven, men wil alles aan de Zuidkant, weg van uitsupporters.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:09 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Wat is er mis met de lokatie van het huidige home?
Omdat alle gebouwen uit beton bestaan?quote:
Origineel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:15 schreef Silenus het volgende:
The International Event Partnership (IEP), ‘s werelds beste organisator van voetbaltoernooien, is trots mee te delen dat naast gastclub Ajax de topclubs Arsenal FC, FC Internazionale en Sevilla FC dit jaar zullen strijden voor de toernooizege van het tiende LG Amsterdam Tournament.
Op vrijdag 8 en zaterdag 9 augustus zal tijdens deze jubileumeditie de Amsterdam ArenA podium zijn van een aantal geweldige wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |