Maar bij Ajax was het destijds ook troep met Louis "Ibrahimovic-hebben-we-niet-nodig" van Gaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:38 schreef Radegast het volgende:
Ach, Zlatan speelde het niet netjes hoor vind ik. Die telefoontjes met Moggi...
Precies.quote:
Dat Van Gaal zo reageerde lijkt me meer een reactie op het (aangestuurde) vervelende gedrag van Zlatan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Maar bij Ajax was het destijds ook troep met Louis "Ibrahimovic-hebben-we-niet-nodig" van Gaal.
Kan het toch zo veranderenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:51 schreef Rumille het volgende:
Wedden dat er een of andere lolbroek (ik noem een jorien) is, die het 1000ste Ajax-topic gaat openen in plaats van toma?
Toma for president
Ik geef ze ook gelijk maar dan kunnen ze nog wel eerlijk zijn. Je zag Zlatan gewoon liegenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
En bovenal zijn het broodvoetballers. En ik geef ze groot gelijk.
Precies, jij hebt hem gemaaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:04 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Ik vind dat we gewoon moeten wachten op jou. Zoveel zinnigs is er toch niet te zeggen over Ajax deze tijd van het jaar
There is only one Zlatanquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geef ze ook gelijk maar dan kunnen ze nog wel eerlijk zijn. Je zag Zlatan gewoon liegen![]()
En Twi, van Chivu weet ik niet, dat kan ik me niet herinneren tenminste.
Maar op de één of andere manier vind dat ik wat minder erg aangezien hij waarschijnlijk niet met zo'n ontiegelijke kut smoel op de tv zat te liegen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
There is only one Zlatan
Chivu zou ook nog een jaar blijven. Niet veel later tekende 'ie voor Roma
Ik heb toch liever dat diegene met zn kut smoel op tv zit te liegen, waar iedereen dat kan zien en zijn/haar conclusies alvast kan trekkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar op de één of andere manier vind dat ik wat minder erg aangezien hij waarschijnlijk niet met zo'n ontiegelijke kut smoel op de tv zat te liegen.
Wat denk je van te dure, te overschatte spelers...quote:
Precies, maximaal 10 miljoen voor Sulejmani betalen anders maar een alternatief zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:38 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wat denk je van te dure, te overschatte spelers...
Om vast een zetje te geven..
Machlas
Charisteas
Sulimanie ?
6miljoen was het toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:42 schreef thettes het volgende:
liever een alternatief vinden... Trouwens onze kroatische argentijn kost ook al een berg hoor!
Ik weet zeker dat we met Henkie wel kampioen geworden waren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:38 schreef _Mike_ het volgende:
En zal die al balen dat hij vorig jaar bij Ajax is weg gegaan?
Bedankt voor deze analyse Sherlock, niemand binnen en buiten Ajax wist dit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef DANILXL het volgende:
waarom scouten ze een modric of een palacio te laat zodat ze onbetaalbaar zijn. het zit bij ajax qua scouting helemaal fout
Zeker weten doe je nooit, maar waarschijnlijk was het wel beter gegaan dan met kotser.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we met Henkie wel kampioen geworden waren.
Eerder een miljoen of 5, in de A1 speelt nog een Jongebloet, geef hem dan een kans, bovendien zoveel geld voor een speler die net 3 maanden goed speelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maximaal 10 miljoen voor Sulejmani betalen anders maar een alternatief zoeken.
In het verleden ging het wel goed hoor...quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef DANILXL het volgende:
waarom scouten ze een modric of een palacio te laat zodat ze onbetaalbaar zijn. het zit bij ajax qua scouting helemaal fout
Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef kevin33 het volgende:
[..]
In het verleden ging het wel goed hoor...
Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef kevin33 het volgende:
[..]
In het verleden ging het wel goed hoor...
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:52 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...
Palacio schijnt 14 miljoen te moeten kosten voor Lazio.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef DANILXL het volgende:
Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wie is die Palacio?
Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
Dat is iets moeilijker terug te draaien..quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.
Dat kan wel zijn, maar toen is het wel mis gegaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is iets moeilijker terug te draaien..
Niks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie kan mij ff in 1 zin vertellen wat er vandaag allemaal gebeurd is? Kom net thuis van me werk..
Arsenalquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Inter en Arsenal weer bij het AT. Mijn god, saaiheid galore.
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.
Ten Catequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Ordinair het volgende:
OMG, toen Henk weg ging was A3 de held, en nu zeggen dat het met Henkie beter was geweest.
Cruijf heeft absoluut gelijk maar daar komt Marco wel achter. Het zwaartepunt bij ajax is gewoon te veel naar onzinnige aankopen verschovenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.
Idd, die had het echt niet beter gedaan, die had er voor gezorgd dat KJH zeker weg was gegaan, had Suarez gek gemaakt tot die ook weg wou en had de rest van de selectie waarschijnlijk ook gek gemaakt. Ze noemen hem bij Chelsea niet voor niets MadDog...quote:
Daar zat wel een maand tussen en iedereen wist dat als er veel geld kwam hij weg was. Met Zlatan was het anders.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat diegene met zn kut smoel op tv zit te liegen, waar iedereen dat kan zien en zijn/haar conclusies alvast kan trekken
IPV met een pokerface beweren dat je blijft en vervolgens op de 1e de beste vliegtuig richting Madrid stapt
Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Raar trouwens dat Van der Aat nog met Rabobank bezig is of is dat vaker zo?
Dat wist ik ja maar vind het een beetje raar alhoewel het ook weer logisch isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnen
Er stromen natuurlijk ook een aantal jeugdspelers door. Ik verwacht hoogstens 2, heel misschien 3, transfers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we er geen afteltopic van maken
OT: Ik ben zeer benieuwd welke spelers Ajax aan zich gaat binden de komende weken.
Op dit moment hebben we Cvitanich en Vermeer als "nieuwe" spelers, en Davids, Heitinga, Urzaiz, Kuffour, Heijblok, Poepon als vertrekkende spelers. Daarnaast moeten/mogen er nog een aantal vertrekken. Als je weet dat het bodemniveau van de selectie afgelopen jaar al te laag lag dan zou je toch minimaal vijf of zes transfers verwachten?
De prioriteit van de komende transfers ligt iig op de verdediging. Het liefst een leiderstype die niet vaak geblesseerd raakt. Laatst kwam er een gerucht langs van die Braziliaanse verdediger van Benfica of Porto? Dat lijkt me wel een goede, een verdedigende middenvelder erbij en een snelle buitenspeler en we hebben onze selectie denk ik wel compleet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we er geen afteltopic van maken
OT: Ik ben zeer benieuwd welke spelers Ajax aan zich gaat binden de komende weken.
Op dit moment hebben we Cvitanich en Vermeer als "nieuwe" spelers, en Davids, Heitinga, Urzaiz, Kuffour, Heijblok, Poepon als vertrekkende spelers. Daarnaast moeten/mogen er nog een aantal vertrekken. Als je weet dat het bodemniveau van de selectie afgelopen jaar al te laag lag dan zou je toch minimaal vijf of zes transfers verwachten?
Heitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie vinden jullie de Ajacied van het jaar dit jaar?
Lastig, Heitinga is een held en gaat altijd voorop in de strijd maar Huntelaar was weer onmisbaar voorin en weer 30+ goals.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Heitinga alhoewel Huntelaar ook erg belangrijk was natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Het EK boeit me wel, heel erg zelfs. Ik ben een en al positivisme. Maar veel van het soort mensen dat in het EK forum post boeien me niet. Die ze je het hele jaar niet wat voetbal betreft en nu komen ze ineens weer blij meedoen ongeacht Nederland wint of niet. Voor die mensen is voetbal iets triviaals. Voor mij is voetbal veel belangrijker en bepaald het op dit moment in mijn leven gewoon voor een groot deel mijn levensgeluk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:20 schreef Fiskus het volgende:
waarom post je nooit in ek? boeit je niet?
Toen was het positiespel geweldig dat is de laatste jaren om te huilen, ik ben regelmatig gewoon jaloers op Twente en hun positiespel. En ja ik vind ook dat het systeem teveel op Huntelaar word afgestemd vooral de laatste wedstrijden was het een drama met al die hoge ballen constant op hem.. En ja als hij dan niet in vorm is zoals in de Play-offs schiet hij er vrij weinig inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar eigenlijk is Huntelaar geen typische Ajax spits toch?? Ajax spitsen stonden altijd bekend om hun voetballende vermogen, technische effectiviteit, en wie je er ook neerzette (al was het Tarik Oulida die nog 2 keer scoorde in de CL 95) ze scoorden, net als de teamgenoten op verschillende plaatsen. Terwijl nu het hele Ajax systeem wel leek afgestemd op Huntelaar.
systeem afstellen op Huntelaar vind ik te veel eer voor Blind, Ten Cate en Koster. er was gewoon geen goed plan en uit wanhoop ging de bal dan maar naar Huntelaar in hoop op een opleving. daarom kon je soms met gemak winnen en andere dag weer van de nummer laatst verliezen. het hangt allemaal van geluk en vorm van de dag aan elkaar, al jaren. elke wedstrijd van Ajax is zo onvoorspelbaar als wat. we vegen allemaal het zweet van de voorhoofd wanneer Ajax op een veilige 4-0 voorsprong komt. zo hoort het natuurlijk niet en Van Basten is de zoveelste die het mag proberen met bijzonderheid dat hij alle macht in handen neemt.. wat denk ik wel goed is voor de verandering.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toen was het positiespel geweldig dat is de laatste jaren om te huilen, ik ben regelmatig gewoon jaloers op Twente en hun positiespel. En ja ik vind ook dat het systeem teveel op Huntelaar word afgestemd vooral de laatste wedstrijden was het een drama met al die hoge ballen constant op hem.. En ja als hij dan niet in vorm is zoals in de Play-offs schiet hij er vrij weinig in
Hey ik probeer er nog wat van te makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:41 schreef tha_dark het volgende:
Het SC gehalte is hier trouwens nog hoger dan in Hools
Precies, zoals ik al zei is het positiespel van Ajax de laatste jaren gewoon KUT Ten Cate probeerde er iets van te maken maar faalde ook. Hopelijk ziet Marco dit ook en gaat hij vanaf dag 1 op het positiespel hameren.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
systeem afstellen op Huntelaar vind ik te veel eer voor Blind, Ten Cate en Koster. er was gewoon geen goed plan en uit wanhoop ging de bal dan maar naar Huntelaar in hoop op een opleving. daarom kon je soms met gemak winnen en andere dag weer van de nummer laatst verliezen. het hangt allemaal van geluk en vorm van de dag aan elkaar, al jaren. elke wedstrijd van Ajax is zo onvoorspelbaar als wat. we vegen allemaal het zweet van de voorhoofd wanneer Ajax op een veilige 4-0 voorsprong komt. zo hoort het natuurlijk niet en Van Basten is de zoveelste die het mag proberen met bijzonderheid dat hij alle macht in handen neemt.. wat denk ik wel goed is voor de verandering.
Ja beetje net als ManU, waar de vleugels steeds wisselen!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 03:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hey ik probeer er nog wat van te maken![]()
[..]
Precies, zoals ik al zei is het positiespel van Ajax de laatste jaren gewoon KUT Ten Cate probeerde er iets van te maken maar faalde ook. Hopelijk ziet Marco dit ook en gaat hij vanaf dag 1 op het positiespel hameren.
Voor de rest goeie nacht allemaal![]()
![]()
Als ze andere vleugels op doen kunnen ze dan verder vliegen ofzo..?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:43 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ja beetje net als ManU, waar de vleugels steeds wisselen!
Nee, kan het in ieder geval niet op de Ajax site vinden. Misschien over een paar dagen in het videogedeelte ofzo..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:15 schreef Suijk het volgende:
Zijn er ook beelden van die afscheidswedstrijd van Shota? Waren toch een aantal leuke (oud) spelers aanwezig,
quote:
Chivu wil op den duur wel terug naar Ajax
Cristian Chivu hoopt in de toekomst terug te keren bij Ajax. De Roemeense verdediger speelt momenteel voor Internazionale, maar werd 'als mens en als speler groot in Amsterdam'.
"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles aan Ajax te danken. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen negentien en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en als voetballer", zo zegt de international in Veronica Magazine..
Van 1999 tot 2003 speelde de 27-jarige mandekker in de ArenA. "Op zich zou ik best terug willen naar Ajax, maar ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen", besluit de Roemeen, die komende maand een aantal oud-ploeggenoten bij Ajax treft op het EK.
Roemenië en Nederland zitten samen in de poule samen met Frankrijk en het land waar hij momenteel woont, Italië.
Dat is inderdaad voorbijgekomen. Ik vraag me alleen af hoeveel waarde je aan dat soort uitspraken moet hechten, maar goed Chivu heeft altijd gezegd zich een Amsterdammer te voelen.quote:
Zulk soort spelers komen alleen terug als ze in een dalende lijn van hun carrière zitten. Ga het lijstje van de afgelopen 10 jaar maar na. Bijna geen enkele teruggekeerde speler had een meerwaarde.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voorbijgekomen. Ik vraag me alleen af hoeveel waarde je aan dat soort uitspraken moet hechten, maar goed Chivu heeft altijd gezegd zich een Amsterdammer te voelen.
Voor het eerst dat ik wel naar het AT ga, vanwege die heldenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Chivu in de zomer weer terug in de Arena samen met Zlatan! Ik denk dat ik nu maar een keertje heen ga!
Stuur ze gewoon een pm als je mod wilt worden..quote:
Goede brief trouwens in de VIquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik wel naar het AT ga, vanwege die helden
[..]
Stuur ze gewoon een pm als je mod wilt worden..
Ik kreeg er al zo'n Keukenhof-gevoel bijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:25 schreef fathank het volgende:
Haha, hoe burgerlijk klinkt dat besef ik me nu
Hij is in ieder geval lekker temperamentvolquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet die Ten Cate eigenlijk in Griekenland?.
Waarom clubs toch altijd dit soort mensen toch aannemen, ik snap het niet...
Na eerst in Nederland gewerkt te hebben en daarna in Engeland ben je gewoon toe aan lekker weer. Griekenland heeft dat welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet die Ten Cate eigenlijk in Griekenland?.
Waarom clubs toch altijd dit soort mensen toch aannemen, ik snap het niet...
Ten Cate heeft het bij Barcelona goed gedaan. Wat nou precies zijn rol is geweest en wat de rol van Rijkaard was dat is toch lastig uit te maken voor buitenstaanders. Met Ajax is hij op een haar na kampioen geworden en heeft hij de beker gewonnen en met Chelsea heeft hij in principe ook behoorlijk werk afgeleverd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, HTC zelf snap ik wel, maar waarom zou je nog vertrouwen hebben in een man als dit?
Is de hele selectie tegen je in het harnas jagen tegenwoordig goed werk?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ten Cate heeft het bij Barcelona goed gedaan. Wat nou precies zijn rol is geweest en wat de rol van Rijkaard was dat is toch lastig uit te maken voor buitenstaanders. Met Ajax is hij op een haar na kampioen geworden en heeft hij de beker gewonnen en met Chelsea heeft hij in principe ook behoorlijk werk afgeleverd.
De resultaten waren behoorlijk. Je hoeft geen vrienden te zijn met de spelers, zeker niet bij een club waar men zo'n korte termijn politiek voert.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is de hele selectie tegen je in het harnas jagen tegenwoordig goed werk?.
Oh well, hij heeft het iig goed voorelkaar....
Ik snapte er niks vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef Blawh het volgende:
Doe eens in stijl naar de 1000 gaan, on-topic dus.
quote:De oefenwedstrijd tegen Hull City zal geen doorgang vinden. Aanvankelijk zouden we op 1 augustus gaan oefenen tegen de kersverse Premierleague-club, maar lokale autoriteiten dachten daar anders over. Ajax is momenteel druk bezig enkele interessante sparringpartners te strikken, want het seizoen start pas eind augustus.
Hmm, misschien zit er dan toch een leuk Ryanair/Easyjet-tripje in... Doe maar Valencia ofzoquote:
Das waar, maar hij was veldtrainer, geen tacticus. Dus dat de resultaten redelijk waren lijkt me dan ONDANKS zijn aanwezigheid. Maar goed, ik weet ook niet alles over hoe het daar ging. Maar als ik hem zag bij Ajax met zijn achterlijke ideeenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De resultaten waren behoorlijk. Je hoeft geen vrienden te zijn met de spelers, zeker niet bij een club waar men zo'n korte termijn politiek voert.
Heitinga. Speelde het meest constant, altijd gemotiveerd, speelde het meest van de wedstrijden goed. De foutjes die hij maakte, herstelde hij zelf weer (Heerenveen in playoffs bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heitinga. Speelde het meest constant, altijd gemotiveerd, speelde het meest van de wedstrijden goed. De foutjes die hij maakte, herstelde hij zelf weer (Heerenveen in playoffs bijvoorbeeld).
Suarez.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |