En natuurlijk al de anti-ajacieden die graag hun woord komen doen hier, helpt ook welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat Ajax een grotere schare fans achter zich heeft staan.
No shit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt doordat Ajax een grotere schare fans achter zich heeft staan.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En natuurlijk al de anti-ajacieden die graag hun woord komen doen hier, helpt ook wel
En dat de topics eerst sneller gingenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En natuurlijk al de anti-ajacieden die graag hun woord komen doen hier, helpt ook wel
Gemiddelde Ajacied is hoger opgeleid dan bijv. een feyenoorder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stond laatst een onderzoek in de VI dat het net andersom wasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gemiddelde Ajacied is hoger opgeleid dan bijv. een feyenoorder.
In het verleden waren de Ajax-topics op vrijdag altijd 'bier, hoeren & kermis-topics'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dat de topics eerst sneller gingen
Ik sta niet voor iedereen hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit was toch het door jullie toegejuichde beleid? Moet natuurlijk niet met 2 maten meten he.
De tijden met Elsemiekequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden waren de Ajax-topics op vrijdag altijd 'bier, hoeren & kermis-topics'
Ach, Vroegahquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In het verleden waren de Ajax-topics op vrijdag altijd 'bier, hoeren & kermis-topics'
Leuk is datquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Eigenlijk zie je op zo'n toernooi pas hoeveel goede spelers we gehad hebben.
Aargh ik kan hier geen filmpjes kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/112741/3fa3344c/kk_lul_.html
Aegon, nieuwe sponsor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Aargh ik kan hier geen filmpjes kijken![]()
Weet iemand trouwens waarom de nieuwe tenues dit jaar zo laat bekend worden gemaakt?
sponsorcontract met Aegon gaat pas 1 juli in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens waarom de nieuwe tenues dit jaar zo laat bekend worden gemaakt?
Knap dat er maar niets wil uitlekken van de shirts. Van andere clubs verschijnen op internet altijd ver van te voren al foto's op internet. Zo niet van Ajax.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Gaat 'ie afscheid nemen dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:20 schreef BonJovi het volgende:
Ik wou Venomsnake bedanken voor alle leuke dingen die hij heeft gegeven en zijn mooie gifs'
Dankje.quote:
Verwijder alleen off-topic en aftelposts, terugblinkposts enzo blijven allemaal staan. Lijkt me niet zo gek in een Ajax-topic.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sla de link maar snel op, er zit hier één of andere dude een middag vrij te nemen om constant onze posts ver verwijderen.
Fontein is weg dus er zal een stuk minder lekkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Knap dat er maar niets wil uitlekken van dat shirt. Van andere clubs verschijnen op internet altijd ver van te voren al foto's op internet. Zo niet van Ajax.
Ach ja, houden we in ieder geval iets binnenskamers dit seizoen.
Ik lees her en der dat er iets met knalgeel in het uitshirt komt.
Dat uitshirt schijnt sowieso 'Aegon-blauw' te zijn met witte of gele accenten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Knap dat er maar niets wil uitlekken van de shirts. Van andere clubs verschijnen op internet altijd ver van te voren al foto's op internet. Zo niet van Ajax.
Ach ja, houden we in ieder geval iets binnenskamers dit seizoen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |