NOg nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:42 schreef toma het volgende:
[..]
Jammer![]()
Prachtig clubje met die oude fossiel voorin die ze heeft laten promoveren!
Moeilijk, maar ik verkies Suarez toch boven Heitinga. Heitinga maakte teveel foutjes ondanks zijn 110% inzet. Suarez had zijn eerste seizoen bij een topclub en scoort 17 keer maar geeft ook nog 14(!!) assists. Zeker in de 2e helft van het seizoen was ie een echte meerwaarde voor Ajax en hield dat gezeik met schwalbes en jankgedrag ook op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 02:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie vinden jullie de Ajacied van het jaar dit jaar?
Windassquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
NOg nooit van gehoord. Maar ik ben dan ook niet zo thuis in de lagere engelse divisies. En wie is dat fossiel? Sheringham?
Welke eer mag Perez dan op zich nemen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:30 schreef fathank het volgende:
Heitinga is Ajacied van het jaar. Suarez is speler van het jaar. Henk Ten Cate Judas van het jaar.
Heen-en-weer-awardquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welke eer mag Perez dan op zich nemen ?
Perez is slachtoffer geworden van Ten Cate. Ten Cate moest hem niet. Check zijn interviews eens bij Holland Sport, toen ie bij AZ zat en bij PSV. Ajax is altijd zijn club geweest. Alleen heeft hij niet kunnen brengen wat ik van em verwacht had.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het kwam alleen te vaak voor dat ie echt slecht speelde. En dan heb je helemaal niks aan hem..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:42 schreef Breach het volgende:
OT: Perez vond ik afgelopen seizoen minder slecht dan de meesten zeggen. Hij was minder opvallend maar hij heeft toch nog 7 goals en 6 assists gemaakt in 17 wedstrijden..
En bij PSV speelde hij elke week geweldig. Jammerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Het kwam alleen te vaak voor dat ie echt slecht speelde. En dan heb je helemaal niks aan hem..
Pannenkoek van de eeuw.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwah, zo beroerd was hij nou ook weer niet, hij is alleen helaas af en toe niet bereid ff een tandje bij te zetten. Maar zijn passes en voorzetten zijn echt weergaloos..quote:
1 Juli.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer worden de nieuwe shirtjes gepresenteerd? In juli zeker of niet.
Ik vind alleen dat hij wat "laat" is met zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Stekelenburg vind ik ook wel bij de spelers horen die in aanmerking komt voor Speler van het jaar. Z'n onbezonnen gedrag is er wel af, hij verbetert zich alleen maar, is stabiel, pakt knappe ballen.
41 Goals om je oren krijgen, dan kun je wat mij betreft geen speler van het jaar worden. Al weet ik ook wel dat 80% niet zijn fout is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Stekelenburg vind ik ook wel bij de spelers horen die in aanmerking komt voor Speler van het jaar. Z'n onbezonnen gedrag is er wel af, hij verbetert zich alleen maar, is stabiel, pakt knappe ballen.
Klopt, hij had 2 jaar geleden deze ontwikkeling moeten maken. Vroeger met hoge ballen hield ik altijd mijn adem in, doe ik nu nog wel maar iets rustigerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat hij wat "laat" is met zijn ontwikkeling.
Dat vind ik er niet zo toe doen eigenlijk, hij wordt wel echt beter in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik er niet zo toe doen eigenlijk, hij wordt wel echt beter in ieder geval.
Renovatie van de medische stafquote:Ajax trekt nieuw artsenduo aan
Amsterdam, 06 jun 2008
Ajax heeft twee nieuwe artsen gecontracteerd: Alfons de Kort en Niels Wijne. Het nieuwe artsenduo gaat werken op basis van gelijkwaardigheid, maar De Kort zal de eindverantwoordelijke zijn van de medische staf van Ajax.
Manager technische zaken Danny Blind toonde zich content met de aanstelling van de nieuwe medici: ,,Het heeft even geduurd, want we wilden het vertrek van Edwin Goedhart logischerwijs op een goede manier invullen. Daarbij hebben we naar diverse mensen geluisterd, zowel uit de medische wereld als uit de voetbalwereld. De Kort en Wijne hebben de afgelopen jaren veel kennis opgedaan binnen hun vakgebied en ze volgen alle ontwikkelingen op de voet, dat spreekt me enorm aan. Ik denk dat Ajax met deze heren en de reeds aanwezige collega’s zowel op het preventieve vlak als op het gebied van revalidatie een zeer goede medische staf heeft.”
De 41-jarige De Kort is sinds 1998 sportarts. De afgelopen vijf jaar bekleedde hij die functie in het Rijnland Ziekenhuis in Leiderdorp. Daarnaast is hij werkzaam binnen het sportmedisch adviescentrum in Den Haag. Op voetbalgebied heeft hij veel ervaring opgedaan bij de KNVB, waar hij als bondsarts diverse vertegenwoordigende elftallen begeleidde. De Kort kan zelf ook terugkijken op een succesvolle voetbalcarrière. Hij speelde in de D- en C-jeugd van Ajax en kwam later terecht bij AZ. Voor de Alkmaarders speelde hij begin jaren negentig zo’n twintig wedstrijden in het eerste elftal.
Wijne, net als De Kort 41 jaar oud, is momenteel werkzaam bij sportmedische adviescentra in Den Haag en Amsterdam. Als sportarts heeft hij de afgelopen tien jaar onder andere gewerkt voor het Nederlands basketbalteam, Amsterdam Admirals, FC Omniworld, FC Utrecht en de KNVB. De afgelopen twee seizoenen was hij als arts al actief binnen de jeugd- en amateurafdeling van Ajax. Wijne voetbalde bij diverse amateurclubs in de eerste en tweede klasse KNVB. Wijne en De Kort speelden samen jarenlang in het Nederlands artsenelftal en veroverden twee wereldtitels.
Nou, fingers crossed dan maarquote:
Goed nieuws.quote:
Is met enkele weken uitgesteldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Van der Wiel dus nog vóór 2010 inzetbaar
Keepen is vooral een kwestie van ervaring. Spelsituaties lezen en daarop anticiperen. Vooral met hoge ballen en lange ballen van achteruit. 1 op 1 situaties vind ik hem erg sterk. Hoge ballen kunnen inderdaad beter maar hij heeft al wel een hoop progressie geboekt, en gaat dat komend seizoen gewoon doorzetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een terugkeer naar Nederland lijkt er duidelijk niet in te zitten nog, hij wil nog flink cashen elders.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:35 schreef Jasza het volgende:
Boulahrouz naar OM?
Ik denk dat dat best meevalt bij Boulahrouz. Als Ajax hem écht wil hebben komt ie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een terugkeer naar Nederland lijkt er duidelijk niet in te zitten nog, hij wil nog flink cashen elders.
Dat zou echt heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten moet er maar voor zorgen dat hij Khalid Boulahrouz meeneemt naar Ajax na het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |