quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Fontein is weg dus er zal een stuk minder lekken
Ok, je hebt geluk dat ik je mag Blawh.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dankje.![]()
[..]
Verwijder alleen off-topic en aftelposts, terugblinkposts enzo blijven allemaal staan. Lijkt me niet zo gek in een Ajax-topic.
idd laat dit nu maar gewoon ff gebeurenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet aan het trippen..... gelukkig![]()
Vann8 stond dit topic al op 6 pagina's , ok ik geef toe er is veel non-ajax posts maartoch komop zeg wij willen ons 1000e topic..
Als de meeste hier normaal zouden posten dan was het inhoudelijk een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je dat ook in vorige Ajax-topics gedaan zou hebben, was het nu aftellen tot nummer 400.
Ik heb het tot topic 600 nogwat bijgehouden in een tekstbestand. Zal het ongetwijfeld nog wel ergens hebben staan. Het is best makkelijk om dat via Google op te zoeken, misschien een seconde of 3 a 5 per topic. Maar het heeft zo weinig nut met de laatste 400 (of eigenlijk 950) topics. De eerste pakweg 50 zijn misschien leuk om terug te lezen, aangezien er niet elke dag 3 topics vol werden gepraat en je dus een week over een topic deed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Veel plezier voor degene die ze alle 999 in de OP wil gaan toevoegen
En ik ga het AT missen dit jaar, niet dat het mij iets uit maakt het is meestal toch niet spannend
Komt allemaal wel ik verheug me nu op het EK en ben benieuwd hoe Zlatan het gaat doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok, je hebt geluk dat ik je mag Blawh.
Ontopic: Zeg jongens, hebben jullie ook allemaal zo'n zin in het nieuwe seizoen?
Ja...ik heb steeds meer vertrouwen in Van Basten. Het is alleen nog wachten op een aantal goede aankopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ontopic: Zeg jongens, hebben jullie ook allemaal zo'n zin in het nieuwe seizoen?
Altijd, maar eerst van het EK genieten(hopelijk) en dan zien we wel of er goede trainsfers komen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
sjimz je word heus wel mod geen zorgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als de meeste hier normaal zouden posten dan was het inhoudelijk een stuk beter te pruimen.
Die 1000 komt vanzelf wel maar laten we dat gewoon met ontopic nieuws over Ajax doen.
Het is komkommertijd Sjmz.. Verder ben ik benieuwd of Bakkie Choco en Rommedahl echt weggaan...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als de meeste hier normaal zouden posten dan was het inhoudelijk een stuk beter te pruimen.
Die 1000 komt vanzelf wel maar laten we dat gewoon met ontopic nieuws over Ajax doen.
Weinig mensen die dat nog allemaal gaan terug lezen. Verspilde moeite dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het tot topic 600 nogwat bijgehouden in een tekstbestand. Zal het ongetwijfeld nog wel ergens hebben staan. Het is best makkelijk om dat via Google op te zoeken, misschien een seconde of 3 a 5 per topic. Maar het heeft zo weinig nut met de laatste 400 (of eigenlijk 950) topics. De eerste pakweg 50 zijn misschien leuk om terug te lezen, aangezien er niet elke dag 3 topics vol werden gepraat en je dus een week over een topic deed.
Volgens mij zijn er met jou nog 2 ofzo die er last van hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al mod?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
sjimz je word heus wel mod geen zorgen
Het heeft er niets mee te maken dat ik jullie 'feestje' wil dwarsbomen, maar volgens mij is er nog niet zolang besloten dat het meerendeel geen SC wil in het Ajax-topic. Als jullie 'gewoon' aan het terugblikken waren op de eerste 999 delen dan vind ik het oke, maar die simpele aftelposts vind ik een beetje overbodig. Die 1000 komt er echt wel binnen nu en een paar minuten.quote:
Ik wil het eerste Ajax topic wel eens zienquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Weinig mensen die dat nog allemaal gaan terug lezen. Verspilde moeite dus.
Rommedahl mag wel blijven, een ideale invaller om een wedstrijd in het slot te gooien. Kennedy is gewoon strik eromheen en weg ermee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is komkommertijd Sjmz.. Verder ben ik benieuwd of Bakkie Choco en Rommedahl echt weggaan...
Bakircioglu mag weg van mij, Rommedahl is nuttig als invaller.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is komkommertijd Sjmz.. Verder ben ik benieuwd of Bakkie Choco en Rommedahl echt weggaan...
Ik verwijder helemaal niets. Dit is niet mijn mod-forumquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er met jou nog 2 ofzo die er last van hebben.
Wie? Verdediger?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of het al bekend is, maar Andreas Ivanschitz schijnt op het lijstje van Ajax te staan.
Het is een forum en je mag af en toe wel offtopic gaan, helemaal nu het EK eraan komt en we een jubileum krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al mod?
Maar wat heeft dat hier mee te maken?
Rommedahl schikt zich ook gewoon in die rol!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rommedahl mag wel blijven, een ideale invaller om een wedstrijd in het slot te gooien. Kennedy is gewoon strik eromheen en weg ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |