Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef kevin33 het volgende:
[..]
In het verleden ging het wel goed hoor...
Preciesquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:52 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...
Palacio schijnt 14 miljoen te moeten kosten voor Lazio.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef DANILXL het volgende:
waarom scouten ze een modric of een palacio te laat zodat ze onbetaalbaar zijn. het zit bij ajax qua scouting helemaal fout
Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wie is die Palacio?
Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
Dat is iets moeilijker terug te draaien..quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.
Dat kan wel zijn, maar toen is het wel mis gegaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is iets moeilijker terug te draaien..
Niks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie kan mij ff in 1 zin vertellen wat er vandaag allemaal gebeurd is? Kom net thuis van me werk..
Arsenalquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Inter en Arsenal weer bij het AT. Mijn god, saaiheid galore.
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.
Ten Catequote:Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Ordinair het volgende:
OMG, toen Henk weg ging was A3 de held, en nu zeggen dat het met Henkie beter was geweest.
Cruijf heeft absoluut gelijk maar daar komt Marco wel achter. Het zwaartepunt bij ajax is gewoon te veel naar onzinnige aankopen verschovenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.
Idd, die had het echt niet beter gedaan, die had er voor gezorgd dat KJH zeker weg was gegaan, had Suarez gek gemaakt tot die ook weg wou en had de rest van de selectie waarschijnlijk ook gek gemaakt. Ze noemen hem bij Chelsea niet voor niets MadDog...quote:
Daar zat wel een maand tussen en iedereen wist dat als er veel geld kwam hij weg was. Met Zlatan was het anders.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat diegene met zn kut smoel op tv zit te liegen, waar iedereen dat kan zien en zijn/haar conclusies alvast kan trekken
IPV met een pokerface beweren dat je blijft en vervolgens op de 1e de beste vliegtuig richting Madrid stapt
Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Raar trouwens dat Van der Aat nog met Rabobank bezig is of is dat vaker zo?
Dat wist ik ja maar vind het een beetje raar alhoewel het ook weer logisch isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnen
Er stromen natuurlijk ook een aantal jeugdspelers door. Ik verwacht hoogstens 2, heel misschien 3, transfers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we er geen afteltopic van maken
OT: Ik ben zeer benieuwd welke spelers Ajax aan zich gaat binden de komende weken.
Op dit moment hebben we Cvitanich en Vermeer als "nieuwe" spelers, en Davids, Heitinga, Urzaiz, Kuffour, Heijblok, Poepon als vertrekkende spelers. Daarnaast moeten/mogen er nog een aantal vertrekken. Als je weet dat het bodemniveau van de selectie afgelopen jaar al te laag lag dan zou je toch minimaal vijf of zes transfers verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |