abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:52:30 #126
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_59154277
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_59154366
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef kevin33 het volgende:

[..]

In het verleden ging het wel goed hoor...
ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:03:23 #128
168255 J.Herrer
pi_59154512
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:52 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Idd, maar om nu alles op het bord van Van Geel te gooien...
Precies
Niet alles onder van Geel was drama, hij heeft toch ook zeker voor een paar aankopen gezorgd waar we plezier van hebben (gehad)
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59154643
OMG, toen Henk weg ging was A3 de held, en nu zeggen dat het met Henkie beter was geweest.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_59154819
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:45 schreef DANILXL het volgende:
waarom scouten ze een modric of een palacio te laat zodat ze onbetaalbaar zijn. het zit bij ajax qua scouting helemaal fout
Palacio schijnt 14 miljoen te moeten kosten voor Lazio.

Peanuts vergeleken met Sulejmani.
pi_59154967
Nou, zo geweldig is Palacio nou ook weer niet. Hij heeft wel veel talent maar het komt er maar zelden it. En trefzeker kun je hem ook bepaalt niet noemen...
Koning.
pi_59155129
Wie is die Palacio?
pi_59155144
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wie is die Palacio?
Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:29:11 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59155193
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het gezeik is gekomen met Van Geel en hopelijk heeft hij dat nu weer met hem mee genomen
Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.
pi_59155244
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het gezeik is begonnen toen de arena in gebruik werd genomen.
Dat is iets moeilijker terug te draaien..

Danil flikker op met die nutteloze spam man...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:37:37 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59155432
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat is iets moeilijker terug te draaien..
Dat kan wel zijn, maar toen is het wel mis gegaan.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:44:52 #137
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_59155628
Inter en Arsenal weer bij het AT. Mijn god, saaiheid galore.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_59155807
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wie kan mij ff in 1 zin vertellen wat er vandaag allemaal gebeurd is? Kom net thuis van me werk..
Niks.
pi_59156008
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Inter en Arsenal weer bij het AT. Mijn god, saaiheid galore.
Arsenal
Inter
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_59156017
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een aanvaller van Boca Juniors die op Obi Wan lijkt.
Klopt En verder een redelijke aanvaller met snelheid en een goede actie. Alleen aan de afwerking ontbreekt het nog iets te vaak. Iedereen hier is het er over eens dat wanneer Palacio ook nog is een afmaker was hij allang bij een topclub in Europa zou spelen. Leuke voetballer maar het salaris zal denk ik voor Ajax een probleem worden...
Koning.
pi_59156964
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:09 schreef Ordinair het volgende:
OMG, toen Henk weg ging was A3 de held, en nu zeggen dat het met Henkie beter was geweest.
Ten Cate
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59157411
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik heb vaak het idee dat ze de spelers wel scouten maar het niet aandurven. Ajax is niet meer één van de voorlopers wat jonge spelers scouten en kopen betreft. ze gedragen zich als een Chelsea die bakken met geld uitgeeft aan spelers van wie iedereen kan zien dat ze goed zijn: lui scouten. en als de deadline aanbreekt en telkens maar weer blijkt dat niet iedere speler naar Ajax wil dan komen er weer paniekaankopen die ruimschoots te kort komen. Chelsea, Man Utd, Inter etc komen er mee weg omdat ze in grote competities spelen. Ajax niet maar ze gedragen zich onterecht wel als de grote jongens. wat dat betreft heeft Cruijff groot gelijk: jeugd en scouting zijn de belangrijkste dingen van de club.
Cruijf heeft absoluut gelijk maar daar komt Marco wel achter. Het zwaartepunt bij ajax is gewoon te veel naar onzinnige aankopen verschoven
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:42:10 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59159063
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:30 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ten Cate
Idd, die had het echt niet beter gedaan, die had er voor gezorgd dat KJH zeker weg was gegaan, had Suarez gek gemaakt tot die ook weg wou en had de rest van de selectie waarschijnlijk ook gek gemaakt. Ze noemen hem bij Chelsea niet voor niets MadDog...

Koster is niet top gebleken, maar kan hem niets verwijten, hij is gewoon geen topcoach, hij trainde niets voor niets de jeugd. Ajax had misschien beter iemand anders kunnen neerzetten, maar goed het was een gok..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59159124
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:23 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Ik heb toch liever dat diegene met zn kut smoel op tv zit te liegen, waar iedereen dat kan zien en zijn/haar conclusies alvast kan trekken
IPV met een pokerface beweren dat je blijft en vervolgens op de 1e de beste vliegtuig richting Madrid stapt
Daar zat wel een maand tussen en iedereen wist dat als er veel geld kwam hij weg was. Met Zlatan was het anders.
pi_59160512
Raar trouwens dat Van der Aat nog met Rabobank bezig is of is dat vaker zo?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:47:26 #146
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59160535
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Raar trouwens dat Van der Aat nog met Rabobank bezig is of is dat vaker zo?
Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59160543
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hij was tijdens de zaak Rasmussen "manager" daar en zal daarom dus nog bij de rechtbank moeten verschijnen
Dat wist ik ja maar vind het een beetje raar alhoewel het ook weer logisch is
pi_59160623
Kunnen we er geen afteltopic van maken

OT: Ik ben zeer benieuwd welke spelers Ajax aan zich gaat binden de komende weken.

Op dit moment hebben we Cvitanich en Vermeer als "nieuwe" spelers, en Davids, Heitinga, Urzaiz, Kuffour, Heijblok, Poepon als vertrekkende spelers. Daarnaast moeten/mogen er nog een aantal vertrekken. Als je weet dat het bodemniveau van de selectie afgelopen jaar al te laag lag dan zou je toch minimaal vijf of zes transfers verwachten?
pi_59160652
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 00:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we er geen afteltopic van maken

OT: Ik ben zeer benieuwd welke spelers Ajax aan zich gaat binden de komende weken.

Op dit moment hebben we Cvitanich en Vermeer als "nieuwe" spelers, en Davids, Heitinga, Urzaiz, Kuffour, Heijblok, Poepon als vertrekkende spelers. Daarnaast moeten/mogen er nog een aantal vertrekken. Als je weet dat het bodemniveau van de selectie afgelopen jaar al te laag lag dan zou je toch minimaal vijf of zes transfers verwachten?
Er stromen natuurlijk ook een aantal jeugdspelers door. Ik verwacht hoogstens 2, heel misschien 3, transfers.
Koning.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:58:33 #150
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59160667
Ik denk niet dat we ons druk moeten gaan maken over het feit dat er momenteel geen geruchten zijn. Van Basten zit in Oostenrijk en het scouten is vast al gedaan.

Zodra het EK afgelopen is zullen we vast meer gaan horen van Danny en Marco
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')