Vind je jezelf nu ook niet een beetje sneu?quote:Topic gaat dicht vanwege trollende topictitel en een Ajacied mag een nieuwe openen.
Het is toch redelijk normaal dat een Ajacied het Ajac-topic opent...?quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu ook niet een beetje sneu?
Hmmsz.. ik wist niet dat het een "niet-ajacied" was, maar goed.. ik stoor me niet zo veel aan zo'n titel... De echte supporters weten wel beterquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is toch redelijk normaal dat een Ajacied het Ajac-topic opent...?
neequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef JeroenV het volgende:
Is het al zeker dat die Rosenberg komt?
Ach ja... MM is een beetje geoberdeerd door hem geloof ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef jerryx het volgende:
[..]
Beetje voorbarige topic-titel dan.
ik heb het ff gemist... wat?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
zijn ze dronken bij studiosport of zo
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
wtf
zijn ze dronken bij studiosport of zo
Geen ome Leo dus.quote:Beenhakker geen kandidaat bij Ajax
AMSTERDAM - Zelf wilde hij wel, maar Ajax ziet in Leo Beenhakker niet de ideale kandidaat om Louis van Gaal op te volgen als technisch directeur van Ajax. De Amsterdammers maakten vrijdag op de aandeelhoudersvergadering bekend dat de nieuwe technische man een directiefunctie krijgt.
Volgens algemeen directeur Arie van Eijden hoeft Beenhakker, die in het verleden de functie al bekleedde, niet te rekenen op een telefoontje uit Amsterdam. "Ik heb Leo een aantal weken geleden al gezegd dat dat niet tot de mogelijkheden behoort", aldus Van Eijden op RTV Noord-Holland.
Vonk heeft inderdaad een beetje de capriolen die Lobont ook wel eens had. Iets eerder de bal wegtrappen zou af en toe geen kwaad kunnen.quote:Zenuwachtig door capriolen van Vonk
Tevredenheid over het resultaat, maar niet over het spel. Ronald Koeman had weinig tijd voor oogcontact met zijn broer aan de zijlijn, want hij moest zijn team constant bijsturen.
Eén van de spelers die het niet goed deed volgens Koeman is keeper Hans Vonk, maar de doelman zelf is zich van geen kwaad bewust. Onlangs beweerde Vonk dat keepen bij Ajax eigenlijk heel gemakkelijk was, maar gisteravond was daar weinig van te merken.
Het is nog afwachten of Vonk zijn aanvallende manier van keepen ook woensdag tegen Bayern in de praktijk zal brengen.
En dat kon je niet kwijt in het topic over hem en zijn record?quote:
Nee, want daar kwamen de Ajacieden niet meer omdat ze baalden van dat verbroken recordquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat kon je niet kwijt in het topic over hem en zijn record?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |