abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:18:49 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51669194

Kennedy Bakircioglu is in feite de vervanger van Mauro Rosales, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Dennis Rommedahl is in feite de vervanger van Tom de Mul, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Ismael Urzaiz komt als pinch-hitter en die hadden we nog niet, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Laurent Delorge komt als rechtshalf en is wordt voor de breedte gehaald, wat dat betreft gaat Ajax erop vooruit.

Nu nog iemand die Ryan Babel opvolgt.

Stel dat Luis Suarez komt, ga je er niet zo heel veel op achteruit, onmisbaar is Ryan Babel allerminst.

Verder blijft de groep compleet, een groep die toch al heel goed presteerde in kalenderjaar 2007.

Nog altijd heb ik veel vertrouwen, steeds meer eigenlijk!

Zou Ajax in seizoen 2007/08 eindelijk weer eens kampioen worden van Nederland? En wat doen we in de CL?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51669242
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik mis Babangida

Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
Kale Uche? Die is toen toch naar Bordeaux gegaan uiteindelijk?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:20:47 #3
82589 S-Two
barba macacu
pi_51669244
Nu nog een echte aankoop voorin en een verdediger erbij, en dan gaat het de goede kant op.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_51669287
Ik denk dat Huntelaar wel eens kan vertrekken, het is zo stil rond hem .
pi_51669289
Rommedahl - de Mul vind ik gelijkwaardig. Verder missen we Grygera en Perez ook nog en worden Davids en Stam niet meer beter dit jaar. Ik vind nog niet dat we zo veel beter zijn geworden dit jaar. Ik wil nog iemand in de verdediging en in de aanval (basisspeler niveau), dan mag er wat mij betreft begonnen worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:23:18 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51669313
Godver, schakel ik in op NL1 met in m'n achterhoofd een gerucht over een belangrijke aankondiging (vertrek, maar wie weet nog een aankoop) en zie ik daar in het nieuws Clarence Seedorf een vliegtuig uit stappen met de Champions League beker. Ik al helemaal WTF NEEEEE, KOMT 'IE TERUG?!?!?!, is 't een item over Seedorf in Suriname

Ben wel blij met Rommedahl. Met Bakircioglu en Rommedahl is de rechterkant nu prima dubbel bezet, twee eredivisiewaardige spelers met elk hun eigen kwaliteit zodat je je tactiek nog aan kunt passen. Natuurlijk is het geen wereldaankoop, natuurlijk zit er een PSV smaakje aan, maar op rechts is de bank beter bezet dan het afgelopen seizoen: Rommedahl schat ik hoger in dan onze eerste keuze vorig seizoen, De Mul.
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik mis Babangida

Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
Zit bij Almeria, afgelopen jaar gepromoveerd naar de Primera Division.
pi_51669319
En Kale Uche speelt bij Almeria toch? Hij kwam van Wisla Krakow. Volgens mij is er zelfs nog een topic over hem .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:26:43 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51669412
Overigens denk ik dat Sneijder gewoon tot dit besluit is gekomen na deze week in De Lutte. Hoe die oudere gasten met hem om gaan is gewoon formidabel. In zo'n filmpje op Ajax TV (De Lutte: Persdag 4 - 2:30) zag je Sneijder de chagrijn. Komt Stam naar 'm toe en die trekt hem (bij wijze van) aan z'n oor en zegt wat, en Sneijder schiet in de lach en gaat weer vrolijk verder. Davids is enorm belangrijk voor de motivatie en professionaliteit, maar volgens mij ligt vooral Stam ontzettend goed bij gasten als Sneijder en Huntelaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door twi op 20-07-2007 18:35:02 ]
pi_51669440
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef Suijk het volgende:
Rommedahl - de Mul vind ik gelijkwaardig. Verder missen we Grygera en Perez ook nog en worden Davids en Stam niet meer beter dit jaar. Ik vind nog niet dat we zo veel beter zijn geworden dit jaar. Ik wil nog iemand in de verdediging en in de aanval (basisspeler niveau), dan mag er wat mij betreft begonnen worden.
Davids wordt wel beter, we hadden hem een half jaar, nu het hele jaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2007 @ 18:28:58 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51669479
Rommedahl is een goede aankoop, altijd goed voor veel assists!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51669501
Nou ik ben benieuwd wat er nog meer wordt aangetrokken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51669503
Sneijder
AFC AJAX
pi_51669510
Dus qua aankopen hoeven we alleen nog maar te wachten op Suarez.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51669514
Sneijder blijft natuurlijk omdat hij ziet dat we nu met Rommedahl de CL kunnen winnen.
pi_51669515
ik denk dat Maduro nog weg gaat...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:30:35 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51669525
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef twi het volgende:
Overigens denk ik dat Sneijder gewoon tot dit besluit is gekomen na deze week in De Lutte. Hoe die oudere gasten met hem om gaan is gewoon formidabel. In zo'n filmpje op Ajax TV zag je Sneijder de chagrijn. Komt Stam naar 'm toe en die trekt hem (bij wijze van) aan z'n oor en zegt wat, en Sneijder schiet in de lach en gaat weer vrolijk verder. Davids is enorm belangrijk voor de motivatie en professionaliteit, maar volgens mij ligt vooral Stam ontzettend goed bij gasten als Sneijder en Huntelaar.
Viel mij ook al op, de sfeer ziet er beter uit (voor een buitenstaander) dan de afgelopen seizoenen.

Misschien wordt Ajax nog eens een warme club ook!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51669551
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, de sfeer ziet er beter uit (voor een buitenstaander) dan de afgelopen seizoenen.

Misschien is Rommedahl ook gekomen omdat hij denk dat Ajax net zn een warme lieve club als PSV is
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:32:45 #18
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51669573
Geweldig nieuws van Sneijder
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51669622
Ik zie het positief in als Sneijder dus echt blijft
AFC AJAX
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:35:17 #20
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51669639
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:

Dat Ajax een kille club zou zijn is echt larie.
-
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:36:01 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51669656
Jammer dat AT5 er niet bij is met die verdere uitleg van Sneijder en/of de aankondiging van het vertrek van een speler.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:37:00 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51669689
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat Ajax een kille club zou zijn is echt larie.
Goh.

Had alleen verwacht dat PyTh er als eerste op zou reageren, hij is degene die dat in de wereld heeft geholpen!
pi_51669698
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:36 schreef twi het volgende:
Jammer dat AT5 er niet bij is met die verdere uitleg van Sneijder en/of de aankondiging van het vertrek van een speler.
Volgens VI ( ) Blijft hij , en wordt dat om 19.00 uur wereldkundig:
quote:

Sneijder zal om 19.00 uur tijdens een persconferentie tekst en uitleg geven. Tijdens diezelfde bijeenkomst zal Ajax ook de nieuwe aanwinst Dennis Rommedahl presenteren. De Deen komt over van Charlton Athletic.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94948/sc=940879
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51669700
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Kale Uche speelt bij Almeria toch? Hij kwam van Wisla Krakow. Volgens mij is er zelfs nog een topic over hem .
Kalu Uche speelt inderdaad bij Almeria.
Zijn avontuur bij Bordeaux was geen succes.

Zijn broertje speelt bij Recreativo en is wat getalenteerder.
Ikechukwu Uche.
pi_51669723
Hadden jullie nog beter die andere Deen kunnen houden. Van Kennedy wordt hier ook wel veel verwacht zo te lezen, maar of hij zich zo snel aan gaat passen aan een topclub waar echt gewonnen moet worden is ook nog maar af te wachten.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')