een rukmus! een kwakeend! een frutto!quote:
Topicmoeder? Uhh oke . Gaat het verder helemaal top met je?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vandaar! En graag gedaan, als topicmoeder moet je oog hebben voor iedereen.
Hoi Wolfjequote:
Minthy is onze TopTopicMoederquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke . Gaat het verder helemaal top met je?
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik vind dit maar een raar topic, .
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hierquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke . Gaat het verder helemaal top met je?
Ik ook eigenlijk, maar ik heb leren houden van de strapatsen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik bewerk hem wel ffquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
correct, dat is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
wat doe ik hier dan??quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!
is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Mijn post liep over van ironie.quote:
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hier
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!
pakkende naam iddquote:
maakt dat mij jullie stiefvader?quote:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doetquote:
Ik ben bang van wel ja.quote:
dat klinkt wel verrekte goedquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
ik had eigenlijk een hele ranzige post onder mijn vingers, maar geheel tegen mijn gewoontes in heb ik me ingehoudenquote:
zo nieuwe ondertitelquote:Op zondag 22 juni 2014 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een hele ranzige post onder mijn vingers, maar geheel tegen mijn gewoontes in heb ik me ingehouden
vet, ik heb een sig gehaald! dat is, voor zover ik weet, de 2e! geloof dat Bol_Wan, waar is hij eigenlijk gebleven, ook nog iets van mij in zijn sig heeftquote:
MUZ / Fok! Muziek Trivia - eindstand 2012quote:Op zondag 22 juni 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, ik heb een sig gehaald! dat is, voor zover ik weet, de 2e! geloof dat Bol_Wan, waar is hij eigenlijk gebleven, ook nog iets van mij in zijn sig heeft
is het fout of haal jij je er vooral foute dingen bij in je hoofd?quote:
Het is beter dan ome lubbelquote:
www.man-man-man.nlquote:
Het laatste. Mijn breinquote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het fout of haal jij je er vooral foute dingen bij in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |