even gecorrigeerdquote:
quote:
Zijn gangetje.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles oké! Bevalt prima. En bij jou?
Dat had ik gehoopt, maar eh nee. Zelf brood meenemen.. Kantine is tijd geleden wegbezuinigdquote:Op zondag 22 juni 2014 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn gangetje.
Lunches zullen wel goed geregeld zijn op je werk neem ik aan?
quote:Op zondag 22 juni 2014 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat had ik gehoopt, maar eh nee. Zelf brood meenemen.. Kantine is tijd geleden wegbezuinigd.
gekwak of gekwaak?quote:
Minthy is faptastischquote:
Het was wel weer eens tijd voor een topicmoeder adoratietopicquote:
Ik voel mij geliefd, maar ik trek (hihi) de aandacht slechtquote:Op zondag 22 juni 2014 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was wel weer eens tijd voor een topicmoeder adoratietopic
Neen, wij hebben niks te vertellen. Tevens geen seks voor het huwelijk enzulks, rubbereend fapt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
Waarmee ik je niet tot milf wil bombarderen
Tenzij eend en jij iets te vertellen hebben xD
Oh, vandaar! En graag gedaan, als topicmoeder moet je oog hebben voor iedereen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat ook, maar dit is zo'n schijtnummer. Thx for asking.
Bloeden ze?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe Crystal Fighterswat een genot voor mjin oren
hihi eend is een trekvogelquote:Op zondag 22 juni 2014 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, wij hebben niks te vertellen. Tevens geen seks voor het huwelijk enzulks, rubbereend fapt.
een rukmus! een kwakeend! een frutto!quote:
Topicmoeder? Uhh okequote:Op zondag 22 juni 2014 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, vandaar! En graag gedaan, als topicmoeder moet je oog hebben voor iedereen.
Minthy is onze TopTopicMoederquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke. Gaat het verder helemaal top met je?
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik vind dit maar een raar topic,.
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hierquote:Op zondag 22 juni 2014 12:16 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Topicmoeder? Uhh oke. Gaat het verder helemaal top met je?
Ik ook eigenlijk, maar ik heb leren houden van de strapatsen.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ik bewerk hem wel ffquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
correct, dat is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
wat doe ik hier dan??quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het 3FM topic zitten de normale mensen van Fok!
is het ookquote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, dank! En tegen wil en dank zo gebombardeerd omdat ik het oudste wijf ben hier
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, je bent het allertofste wief van 't topique!
pakkende naam iddquote:
maakt dat mij jullie stiefvader?quote:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doetquote:
dat klinkt wel verrekte goedquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, ik krijg net een PM dat ik een positieve note heb gehad van rubbereend
En toen werd ik wakker
ik had eigenlijk een hele ranzige post onder mijn vingers, maar geheel tegen mijn gewoontes in heb ik me ingehoudenquote:
zo nieuwe ondertitelquote:Op zondag 22 juni 2014 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een hele ranzige post onder mijn vingers, maar geheel tegen mijn gewoontes in heb ik me ingehouden
vet, ik heb een sig gehaald! dat is, voor zover ik weet, de 2e! geloof dat Bol_Wan, waar is hij eigenlijk gebleven, ook nog iets van mij in zijn sig heeftquote:
MUZ / Fok! Muziek Trivia - eindstand 2012quote:Op zondag 22 juni 2014 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vet, ik heb een sig gehaald! dat is, voor zover ik weet, de 2e! geloof dat Bol_Wan, waar is hij eigenlijk gebleven, ook nog iets van mij in zijn sig heeft
is het fout of haal jij je er vooral foute dingen bij in je hoofd?quote:
Het laatste. Mijn breinquote:Op zondag 22 juni 2014 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het fout of haal jij je er vooral foute dingen bij in je hoofd?
Hoiquote:
Zeg dat wel jaquote:Op zondag 22 juni 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Wat een gezelligheid zo op de zondagmiddag.
Katy is leukquote:
Oh ja is het officieel!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, althans, aangezien we nu vriendje en vriendinnetje zijn heet het niet meer zo![]()
Liefde is... lekker samen kleien.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja is het officieel!
Leukleukleuk![]()
![]()
Heeft ze je al gecomplimenteerd over jouw faxkunsten??
Nog niet, maar we zijn wel al in de scheetjesfase, die heeft zij met een hoop bombarie ingeluid!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja is het officieel!
Leukleukleuk![]()
![]()
Heeft ze je al gecomplimenteerd over jouw faxkunsten??
tip: fax een hartje en laat deze liggen. das romantischquote:Op zondag 22 juni 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn wel al in de scheetjesfase, die heeft zij met een hoop bombarie ingeluid!
WC's met een plateau in plaats van dat geplons en spetter tegen je anusquote:Op zondag 22 juni 2014 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: fax een hartje en laat deze liggen. das romantisch
Is trouwens iets typisch Duits/Nederlands.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WC's met een plateau in plaats van dat geplons en spetter tegen je anus![]()
![]()
nadeel van plateaus is wel dat wanneer je een lange jongen faxt je het risico loopt dat deze voorover valt en je balzak aantikt.....quote:Op zondag 22 juni 2014 17:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WC's met een plateau in plaats van dat geplons en spetter tegen je anus![]()
![]()
En vergeet de lucht niet die makkelijker vrijkomt dan wanneer hij kopje onder ligt!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nadeel van plateaus is wel dat wanneer je een lange jongen faxt je het risico loopt dat deze voorover valt en je balzak aantikt.....
quote:Op zondag 22 juni 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn wel al in de scheetjesfase, die heeft zij met een hoop bombarie ingeluid!
Nee dat niet gelukkigquote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch niet tijden het "moment supreme" he?
absoluut waar. het aroma komt je tegemoet, zodra je je kringspier open doet. tijd om te faxen!quote:Op zondag 22 juni 2014 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En vergeet de lucht niet die makkelijker vrijkomt dan wanneer hij kopje onder ligt!
Thanks, moet nog steeds even die CD downloaden, volledig legaal natuurlijkquote:
Cd nu al doodgedraaidquote:Op zondag 22 juni 2014 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks, moet nog steeds even die CD downloaden, volledig legaal natuurlijk
minthy mag datquote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Elbow![]()
Omdat je op de A50 niet stil mag gaan staan om hier te posten.
Elbowquote:Op zondag 22 juni 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Elbow![]()
Omdat je op de A50 niet stil mag gaan staan om hier te posten.
De term "man crush" is uitgevonden voor Guy Garvey. Een van de beste frontmannen ever.quote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 23:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De term "man crush" is uitgevonden voor Guy Garvey. Een van de beste frontmannen ever.
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:21 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben supporter van iedereen die tegen Portugal speelt.
Geen fastfood in het plaatjequote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 00:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het live-topic is ook weer een genot zeg
[ afbeelding ]
Hoeveel van die gare plaatjes kun je posten zegquote:
ik vind het extreem lolligquote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel van die gare plaatjes kun je posten zeg
Ze zijn an sich wel lollig, alleen heb ik ze al 100x gezien.quote:
Sorryquote:Op maandag 23 juni 2014 00:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze zijn an sich wel lollig, alleen heb ik ze al 100x gezien.
Geeft niks.quote:
Wat voor punt probeer je te maken?quote:
Dat ik heel lekker ga vandaagquote:Op maandag 23 juni 2014 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat voor punt probeer je te maken?
Heb enkele minuten van de liveset meegepakt vanaf een mooie zitplaats. Vond het eigenlijk wel goed klinken.quote:
geen zin om te werken dus doe ik geforceerd vrolijkquote:
dat mag ook wel na 49 jaar!quote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga vandaag mijn afstudeerscriptie eindelijk afronden!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga vandaag eindelijk mijn afstudeerscriptie afronden!![]()
![]()
![]()
![]()
Je wil dat ik een hoedje van mijn scriptie maak en die op zet?quote:Op maandag 23 juni 2014 09:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag ook wel na 49 jaar!zet em op!
1 2 3 4, hoedje van, hoedje vanquote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil dat ik een hoedje van mijn scriptie maak en die op zet?
Ik geloof dat ik een scriptie...quote:Op maandag 23 juni 2014 09:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je wil dat ik een hoedje van mijn scriptie maak en die op zet?
Ik denk dat dit mijn thesis..quote:
Het is toch allemaal kut?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al was dit nummer daar godzijdank niet bij.
Schijtnummer.
Ik voel geen behoefte om dit te verifiëren dus ik zal je op je woord geloven.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Throwing Copper is wel een aardig album hoor.
eensch. die luister ik nog wel eens. The Distance to Here (met dolphin's cry) heb ik ook nog gekocht maar die heb ik nooit afgeluisterd wat een kutplaat vond ik dat, ondanks dolphin's cry. dat brul ik nog steeds lekker meequote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Throwing Copper is wel een aardig album hoor.
wolfjequote:
Some Might Say, Roll With It, Lyla, Live Forever.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dan Falling Down, of Champagne Supernova, of Cigarettes and Alcohol, of The Shock of the Lightning
ja! doe dan iets origineels als Wonderwallquote:Op maandag 23 juni 2014 10:50 schreef Marcoss het volgende:
Mag je zelf een klassieker kiezen van Oasis, kom je alsnog aan met Don't Look Back in Anger..
Precies!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! doe dan iets origineels als Wonderwall
Hoi Muisquote:
stom! maar wel verstandig. liever levend en dat het weer mee is gevallen als toch gaan en opgevroten worden door een walvis!quote:Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
We zouden een boottocht gaan maken vandaag om walvissen, dolfijnen en vogels te gaan kijken. Maar die gaat niet door ivm voorspelde regen en onweer. #codegeel
Verkeerde account DaLunaquote:
Doe Co effe de groeten van mequote:Op maandag 23 juni 2014 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
We zouden een boottocht gaan maken vandaag om walvissen, dolfijnen en vogels te gaan kijken. Maar die gaat niet door ivm voorspelde regen en onweer. #codegeel
ik vinnem grappigquote:
Leuke honden jaquote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Teckels zijn cute
Jammer dat het tegenwoordig zo'n mode hondje is.
Vandaag eet ik alles met Chilisausquote:Op maandag 23 juni 2014 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets met Nederland die vandaag Chili eet...
zie je je vriendin nog vandaag?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vandaag eet ik alles met Chilisaus
Teckel Messiquote:Op maandag 23 juni 2014 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Teckels zijn cute
Jammer dat het tegenwoordig zo'n mode hondje is.
hee popje! wanneer gaan wij trouwen?quote:
Neequote:
Vandaag nog contact opnemen met het UWV en de kwestie daar voorleggen. Dan kan je iig niets verweten worden mocht je alsnog in de ww komen. Die fuckers zijn streng!quote:Op maandag 23 juni 2014 10:03 schreef 3rdRock het volgende:
zucht, wat een gedoe...
per 1 julie ben ik mijn baan kwijt, maar dat was al bekend. nu zijn er meerdere opties:
1. eruit met ontslagpremie en ander werk zoeken
2. blijven en de lijn zonder oprotpremie en met achteruitgang in salaris.
2a: blijven en de lijn in, solliciteren op een rol als trainer en hopen aangenomen worden.. geen oprotpremie, deels achteruitgang in salaris, deel extra salaris voor de uren als trainer
2b. de lijn in. binnenkort nieuw contract tussen opdrachtgever en mijn callcenter met daarin een grote kans dat er toch weer mensen met min of meer mijn huidige functie nodig zijn. daar dan op solliciteren en dan hopen aangenomen te worden. ook hier geen oprotpremie en een (wellicht tijdelijke) achteruitgang in salaris.
3. ontslag met ontslagpremie en via uitzendbureau alsnog op dit project instromen.
van het lagere salaris kan ik rondkomen. het is te compenseren met salesbonussen. maar het houdt niet over.
waarom kan ik niet gewoon blijven doen wat ik al doe? geen zin in dit soort veranderingen
Trouwen?quote:
ow, maar het ontslag is al rond hoor. per 1 juli sta ik sowieso op straat tenzij ik er voor kies te gaan bellen en dat heeft binnen dit bedrijf geen voorkeur. en er loopt inmiddels al erders een sollicitatie. qua ww is er geen enkel gevaar. mijn collegae hebben er ook geen problemen mee gehadquote:Op maandag 23 juni 2014 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag nog contact opnemen met het UWV en de kwestie daar voorleggen. Dan kan je iig niets verweten worden mocht je alsnog in de ww komen. Die fuckers zijn streng!
ach, leek me wel een goed idee. daarna sluiten we een levensverzekering op elkaar af. daarna "val" ik van de Eiffeltoren (of een andere toren) en ben jij rijk en ben ik van de sollicitatieplicht af. win win!quote:
Ik bedoelde met het maken van de keuze. Stel je voor dat je voor een lager loon de lijn in gaat en ze knallen je alsnog de straat op.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, maar het ontslag is al rond hoor. per 1 juli sta ik sowieso op straat tenzij ik er voor kies te gaan bellen en dat heeft binnen dit bedrijf geen voorkeur. en er loopt inmiddels al erders een sollicitatie. qua ww is er geen enkel gevaar. mijn collegae hebben er ook geen problemen mee gehad
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, leek me wel een goed idee. daarna sluiten we een levensverzekering op elkaar af. daarna "val" ik van de Eiffeltoren (of een andere toren) en ben jij rijk en ben ik van de sollicitatieplicht af. win win!
mwoah, eigenlijk heb ik de keuze al gemaakt. exit met oprotpremie en elders belslaaf worden. zo'n beetje alle andere callcenters betalen beter dan de mijne. het enige wat ik verlies is mn vaste contract, maar dat is eigenlijk ook weinig waard.....en wie weet zijn er bij het volgende bedrijf wel weer doorgroeimogelijkheden. ik heb iig een beetje ervaring als pré.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het maken van de keuze. Stel je voor dat je voor een lager loon de lijn in gaat en ze knallen je alsnog de straat op.
Dramatisch iddquote:
Dat zijn echt van die naaistrekenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het maken van de keuze. Stel je voor dat je voor een lager loon de lijn in gaat en ze knallen je alsnog de straat op.
is ook maar gekkigheid popjequote:
ik heb even gereageerdquote:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het verboden is. Het is dusdanig slecht geschreven dat je er van z'n levensdagen geen sympathie voor z'n denkbeelden van kán krijgen.quote:
Sowieso is trouwen overrated.quote:
vind ik eigenlijk ook. hooguit belasting/kindtechnisch kan het handig zijn. een enorm feest kost me meer dan dat het me oplevert. ex-collega trouwde vrijdag. zag er mooi uit op de foto, maar voor mij hoeft het nietquote:
Ik vind het verbod op specifiek Mein Kampf vreemd als vergelijkbare documenten over... 'vreemde' denkwijzen soms wel toegestaan worden. Alleen omdat het bekend is.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het verboden is. Het is dusdanig slecht geschreven dat je er van z'n levensdagen geen sympathie voor z'n denkbeelden van kán krijgen.
als ie dood en gecremeerd is heet ie Jason Mras.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dood en gecremeerd is heet ie Jason Mras.
Dat. En al die tijd en werk die er in gaat zitten. Bij mijn zusje zijn we zo ongeveer vanaf het aanzoek tot en met de dag zelf bezig geweest met dingen regelen. Daar word je ook niet erg vrolijk van.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk ook. hooguit belasting/kindtechnisch kan het handig zijn. een enorm feest kost me meer dan dat het me oplevert. ex-collega trouwde vrijdag. zag er mooi uit op de foto, maar voor mij hoeft het niet
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat. En al die tijd en werk die er in gaat zitten. Bij mijn zusje zijn we zo ongeveer vanaf het aanzoek tot en met de dag zelf bezig geweest met dingen regelen. Daar word je ook niet erg vrolijk van.
Nope. Afgelopen week waren ze 6 jaar getrouwd.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
En een jaar later ging ze weer scheiden??
Trouwen
Gefeli danquote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope. Afgelopen week waren ze 6 jaar getrouwd.
dat ook nog idd. mijn broertje en vriendin zijn een geregistreerd partnerschap aangegaan bij huisaankoop. ze gingen niet trouwen omdat ze dat alleen wilden met een groot feest enzo. ik betwijfel of dat ooit nog gaat komen.....ne,e als ik al zou trouwen dan het liefst op de gratis maandagochtend ff naar binnen rennen. ja zeggen en met de getuigen gaan lunchen ofzo. denk dat ik hooguit mn ouders, broertje en zijn vriendin zou meenemen. en mijn aanstaande mag ook zoiets meenemen. tenzij zij natuurlijk heel groots wil trouwen. dan ben ik wel zo'n lul die in pak, met koets een enorme zaal afhuurt en de toppers uit de taart laat springenquote:Op maandag 23 juni 2014 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat. En al die tijd en werk die er in gaat zitten. Bij mijn zusje zijn we zo ongeveer vanaf het aanzoek tot en met de dag zelf bezig geweest met dingen regelen. Daar word je ook niet erg vrolijk van.
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
wat hoor ik t och een gesprekken zo af en toe. geen werkend internet/bellen/tv bij een klant. nu belt de zoon 1 van de klant ,die niet op locatie is. blijkt dat een andere zoon (2) al wat resetwerk heeft gedaan. echt, waarom belt of zoon 2 of de eigenlijk klant niet? en dan wordt zoon 1 nog boos ook dat de agent het niet kan helpen......godsamme. ga es dood ofzo.
tot slot een geoden garp:
zanger die erg verbaasd is tijdens de reclame.Jason of Jasoff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanger die heel hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanger die heel hard kan rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zanger die dat eigenlijk nooit doetbedankt voor een dubbel grinnik carrerobakker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik hoop dat eind dit jaar ook eindelijk te zeggenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
Scriptie de deur uit! PARTEH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
JUICHENquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
luchtgitaren voor iedereenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
Woehoe!!quote:Op maandag 23 juni 2014 13:20 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAM BAM BAM
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:22 schreef alors het volgende:
[..]
Topic dicht. Jammer, ik zocht nog een boek over kamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |