Van Till? Euhhh, nee. Wat is daar mee dan?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je die dichtbundel van die zanger gelezen?
Het is gewoon een kutbandquote:Op zondag 22 juni 2014 01:48 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Want een tyfus oneerlijk vooroordeel... Valt me vies tegen van je
Die heeft een dichtbundel uitgegeven.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Van Till? Euhhh, nee. Wat is daar mee dan?
Varg Vikernes schrijft ook leuke dingen.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heeft een dichtbundel uitgegeven.
Oudere V.O.D is wel meer (post)hardcore, ze gingen later meer in de richting van grunge enzo.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
niet helemaal mijn ding, maar klinkt wel lekker
Op welke nummers baseer je dat dan?quote:
is in dit geval ook gewoon een feitquote:Op zondag 22 juni 2014 01:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je mening als een feit presenteren
Sterke mening geeft zekerheid.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je mening als een feit presenteren
Neequote:
heey schatjequote:
Keihard idd, de muziek van Rammstein. Alleen dat nummer dat in de intro van CKY3 ofzo zit iscool.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Op welke nummers baseer je dat dan?
Op de bekendere? Want ja, die zijn ook allemaal hardere rockplaten.
Ik stuurde een rustige plaat.
is het mooi?quote:Op zondag 22 juni 2014 01:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heeft een dichtbundel uitgegeven.
Dit nummer was een rustige Duitse zwijmelplaat met de diepe zwoele stem van Till.quote:Op zondag 22 juni 2014 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keihard idd, de muziek van Rammstein. Alleen dat nummer dat in de intro van CKY3 ofzo zit iscool.
Doe eens niet zo gemaakt diepzinnig op zondag.quote:
Lijkt me nog kutter dan de restquote:Op zondag 22 juni 2014 01:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit nummer was een rustige Duitse zwijmelplaat met de diepe zwoele stem van Till.
Kwam geen harde gitaar in voor
Je geeft het niet eens een kans manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |