Kale Uche? Die is toen toch naar Bordeaux gegaan uiteindelijk?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik mis Babangida![]()
Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
Zit bij Almeria, afgelopen jaar gepromoveerd naar de Primera Division.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik mis Babangida![]()
Twee jaar geleden wilde Ajax per se een 19 jarige Nigeriaanse rechtsbuiten kopen die ergens in Oost-Europa speelde maar daar zagen ze vanaf toen die gozert ging flippen omdat zijn club niet meewerkte... Waar speelt die mafkees nu?
Davids wordt wel beter, we hadden hem een half jaar, nu het hele jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:22 schreef Suijk het volgende:
Rommedahl - de Mul vind ik gelijkwaardig. Verder missen we Grygera en Perez ook nog en worden Davids en Stam niet meer beter dit jaar. Ik vind nog niet dat we zo veel beter zijn geworden dit jaar. Ik wil nog iemand in de verdediging en in de aanval (basisspeler niveau), dan mag er wat mij betreft begonnen worden.
Viel mij ook al op, de sfeer ziet er beter uit (voor een buitenstaander) dan de afgelopen seizoenen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef twi het volgende:
Overigens denk ik dat Sneijder gewoon tot dit besluit is gekomen na deze week in De Lutte. Hoe die oudere gasten met hem om gaan is gewoon formidabel. In zo'n filmpje op Ajax TV zag je Sneijder de chagrijn. Komt Stam naar 'm toe en die trekt hem (bij wijze van) aan z'n oor en zegt wat, en Sneijder schiet in de lach en gaat weer vrolijk verder. Davids is enorm belangrijk voor de motivatie en professionaliteit, maar volgens mij ligt vooral Stam ontzettend goed bij gasten als Sneijder en Huntelaar.
Misschien is Rommedahl ook gekomen omdat hij denk dat Ajax net zn een warme lieve club als PSV isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, de sfeer ziet er beter uit (voor een buitenstaander) dan de afgelopen seizoenen.
Misschien wordt Ajax nog eens een warme club ook!
Dat Ajax een kille club zou zijn is echt larie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien wordt Ajax nog eens een warme club ook!
Goh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat Ajax een kille club zou zijn is echt larie.
Volgens VI (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:36 schreef twi het volgende:
Jammer dat AT5 er niet bij is met die verdere uitleg van Sneijder en/of de aankondiging van het vertrek van een speler.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94948/sc=940879quote:
Sneijder zal om 19.00 uur tijdens een persconferentie tekst en uitleg geven. Tijdens diezelfde bijeenkomst zal Ajax ook de nieuwe aanwinst Dennis Rommedahl presenteren. De Deen komt over van Charlton Athletic.
Kalu Uche speelt inderdaad bij Almeria.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Kale Uche speelt bij Almeria toch? Hij kwam van Wisla Krakow. Volgens mij is er zelfs nog een topic over hem.
En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh.
Had alleen verwacht dat PyTh er als eerste op zou reageren, hij is degene die dat in de wereld heeft geholpen!
Feit alleen al dat zo'n Julien Escudé nog even langskomt, als hij in Amsterdam is, zegt genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.
Je hoort vaak genoeg van buitenlandse spelers die wel geslaagd zijn bij Ajax dat het een tweede huis is...
Als je het goed doet is het erg prettig toeven, maar ben je middelmaat dan moet je gewoon optyfen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En door van die flikkertjes als De Mul blijft zoiets in stand.
Je hoort vaak genoeg van buitenlandse spelers die wel geslaagd zijn bij Ajax dat het een tweede huis is...
En dat was, met alle respect, niet een van de grootste voetballers die bij Ajax heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feit alleen al dat zo'n Julien Escudé nog even langskomt, als hij in Amsterdam is, zegt genoeg.
Dat had je kunnen zeggen over Kennedy eigenlijk. Ik ben er wel blij mee dat er 2 verschillende typen buitenspelers zijn voor op rechts. Eentje die echt op snelheid buitenom gaat en met een voorzet komt, en eentje die meer de rol aanvallende middenvelder heeft en van elke positie een bal voor de goal kan weten te krijgen. Perez en Kennedy zijn wat mij betreft dezelfde typen voetballers. Ze doen denk ik weinig voor elkaar onder. Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Loohcs het volgende:
Hadden jullie nog beter die andere Deen kunnen houden. Van Kennedy wordt hier ook wel veel verwacht zo te lezen, maar of hij zich zo snel aan gaat passen aan een topclub waar echt gewonnen moet worden is ook nog maar af te wachten.
Dat had niets met zijn voetballende kwaliteiten te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zeggen over Kennedy eigenlijk. Ik ben er wel blij mee dat er 2 verschillende typen buitenspelers zijn voor op rechts. Eentje die echt op snelheid buitenom gaat en met een voorzet komt, en eentje die meer de rol aanvallende middenvelder heeft en van elke positie een bal voor de goal kan weten te krijgen. Perez en Kennedy zijn wat mij betreft dezelfde typen voetballers. Ze doen denk ik weinig voor elkaar onder. Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.
Perez was ook niet zo prettig in de omgang als ie eenmaal op de bank kwam te zitten... daar houden trainers niet vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef twi het volgende:
Vreemder is echter dat Ten Cate hem graag zag komen en Perez "graag" zag vertrekken.
Ik zag alleen nog een pasfoto van Rommedahl voorbij komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef Suijk het volgende:
Nu op NL1.
Oh, ik dacht nu komen de beelden, maar dat viel even tegen.
Zorg dan wel dat ie pas ingaat op 1 septemberquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:46 schreef twi het volgende:
Zul je trouwens zien dat Real Madrid morgen met 32,5 miljoen op de stoep staatZo'n aankondiging van Sneijder is natuurlijk nooit een 100% garantie. Ajax moet hem direct een contract voorschuiven tot 2010 met een minimum clausule van pak hem beet 17,5 miljoen euro. Sneijder blij, Ajax blij, nieuwe club blij.
Mwah, dat is niet waar. Het is geen topspeler, maar gewoon een nuttige speler die best z'n voorzetjes en intikkertjes zal maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Rommedahl is trouwens wel een aanfluiting, die was bij psv ook al kut. Enige wat ie ken is hard rennen, verder niets!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat ie pas ingaat op 1 september.
Daar valt ie doorheen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien, goeie mand om achter de hand te hebben.
Jawel, ik werd net gebeld door Albert voor een afspraakje, heb hem jouw nummer gegeven oke?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het niet druk met je Daphne Bunskoek actie?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk wb Rommedahl.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zie je wel, we worden kampioen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef BonJovi het volgende:
Onze topics van vandaag gaan harder dan AZ, Feyenoord en psv bij elkaar.
Dramatisch iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
We hebben mooie reserve stoelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Dat is inderdaad treurig, maar ik vind die opmerking sowieso de grootste onzin. Alsof Babel goed was in de kleine ruimte, of De Mul. Nu hadden die wel een ietwat technische aanleg, maar een traditionele vleugelspeler van Ajax moet toch gewoon een man kunnen passeren, snelheid hebben en een voorzet kunnen geven. Niks meer, niks minider, al is het mooi als hij een paar doelpunten mee pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Dat heeft van Geel nooit verkondigt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
je lijkt m'n broer welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Wat natuurlijk wel een dijenkletser is, is het feit dat een dag nadat Van Geel verkondigt dat Nilson niet op het lijstje staat van Ajax omdat hij niet in de kleine ruimte kan spelen, hij vrolijk Dennis Rommedahl presenteert.
Hoofdletter V jongens.quote:
Nietquote:
quote:18/7/2007 - Ten Cate: 'Sowieso drie extra aanvallers, geen Nilsson of Kanu'
(Gepost door HT)
BRON: Sportweek
In de papieren versie van Sportweek laat trainer Henk ten Cate weten er alle vertrouwen in te hebben dat Ajax drie nieuwe aanvallers weet te strikken. Twee gegadigden voor die posities zijn Xabi Prieto en Luis Suárez. "Prieto is een speler waar je voor naar het stadion komt. Die mag van mij zķ komen", aldus de oefenmeester. Ten Cate is ook erg positief over Luis Suárez: "Hij kan vanaf de linkerkant spelen. Hij is snel, agressief, technisch: een heerlijke voetballer."
Ajax Netwerk
Twee spelers die sowieso niet komen zijn Nwankwo Kanu en Lasse Nilsson. "Dat soort geruchten wordt volgens mij in de wereld gebracht door mensen die daar belang bij hebben. Zaakwaarnemers, clubs, weet ik veel. Kanu is niet in beeld en Nilsson past niet in ons profiel. Een Ajax-spits moet goed in de kleine ruimte kunnen spelen. Nilsson is meer een counterspits."
Dat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:08 schreef Black-Death het volgende:
Ik was trouwens de afgelopen twee weken in Kos en was daar in zo'n club, kwam ik de wc op, hoorde ik een Amsterdammer en een Isrealier praten over AjaxMeteen even gezegd dat ik ook Ajacied was.. Geweldig
Hopen dat ie na de eerste horde meteen een poot breekt ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef Grimm het volgende:
Je kan beter horden in het veld zetten met Rommedahl.
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:02 schreef PyTh het volgende:
Nilsson is anders stijf rechts lolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.![]()
Maar hij werd altijd met Ajax in verband gebracht als opvolger van Ryan babel, voor links dus.quote:
Als ik bovenstaand stukje lees heeft hij het toch meer gewoon over een spits in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging om de vacature die we hebben op linksbuiten.![]()
quote:Een Ajax-spits moet goed in de kleine ruimte kunnen spelen.
Denk ik niet, jongens als Overmars en Babangida kan je vergelijken met Rommedahl en rendeerden ook goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik bovenstaand stukje lees heeft hij het toch meer gewoon over een spits in het algemeen.
[..]
Het is alleen maar wat Ten Cate zegt, ik verzin het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk ik niet, jongens als Overmars en Babangida kan je vergelijken met Rommedahl en rendeerden ook goed.
Idd, en het geeft je de mogelijkheid om redelijk rustig aan je voorbereiding te beginnen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat van Sneijder getuigt gewoon van onwijs veel karakter EN clubliefde..
Hulde voor zulke spelers.
Die wel ja, gebeurt wel vaker dat ik er pas na een andere link dan 'home' op kom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |