mooier dan deze kan toch nietquote:Op woensdag 21 april 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
Waar is de mooie Openingspost.
Sorry, working on it.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
Waar is de mooie Openingspost.
Ik vind dit eigenlijk een non-argument. Hij heeft inderdaad van Ajax de mogelijkheid gekregen om zich te ontwikkelen, maar daar heeft Ajax ook het voordeel van gehad. Hij stapt nu naar de rechter, omdat hij denkt dat hem onrecht wordt aangedaan. Als jij het gevoel had door een bedrijf waarbij je werkt te worden genaaid en je kan het alleen oplossen door naar de rechter te stappen zou je dat ook doen.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:50 schreef Kang-He het volgende:
Wat vinden jullie van Trabelsi's beslissing om naar de rechter te stappen? Ik vind het niet bepaald netjes tegenover Ajax, dat hem toch de gelegenheid heeft gegeven om op een hoger niveau te voetballen en zich te ontwikkelen.
Raar is dat hè? Zou toch een 'feestje' moeten zijn waar zoveel mogelijk poen wordt ingezameld voor slachtoffers. (echte)quote:Op woensdag 21 april 2004 21:58 schreef tong80 het volgende:
Lekker die Marokanen fluiten als Ajax aan de bal is. Stank voor dank.
You're so right.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef Doc het volgende:
uitschot.
Schande. Doet de man geen goed. Hier niet en elders niet.quote:Dat-ie geblesseerd is, Afrikaans kapmioen wordt en vervolgens weer geblesseerd is, vind ik minstens zo ergerniswekkend...
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
De politie deelde flyers uit om Marokanen voor de politie warm te maken.
Wordt waarschijnlijk praktijk ervaring gevraagd.
Een wat meer cohendicapte kijk op zaken helpt je aan een wat positievere waardering voor het feestje op het veld.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:32 schreef thomba het volgende:
"benefiet voor verwoeste steden in marokko wordt gevierd door stadion te slopen"
hmmmm..... even nadenken.... nee.... niet logisch .... denk ik
Stelletje ******-***-mongolen, anders regelen we nog eens iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |