quote:Frank De Boer, toekomstig trainer van de A1 van Ajax laat in het gratis dagblad DAG weten dat hij in André Ooijer de perfecte kandidaat ziet om John Heitinga op te volgen. Heitinga verruilt Ajax komende zomer voor Atlético Madrid en dus moeten de Amsterdammers haastig op zoek naar een vervanger.
Frank De Boer is zeer te spreken over Ooijer. "Hij brengt veel ervaring met zich mee. Bovendien is hij Amsterdammer en ligt hij goed in de groep." Volgens De Boer zal het ondanks zijn aflopende contract bij Blackburn zeer moeilijk worden om hem te contracteren. "Ik heb begrepen dat zijn vrouw niet staat te springen voor een transfer naar Ajax", aldus De Boer in het dagblad.
De 33-jarige Ooijer is aan zijn tweede seizoen bij Blackburn bezig. Tot op heden speelde hij 45 wedstrijden voor de Engelsen waarin hij niet tot scoren kwam. Eerder speelde de Amsterdammer voor PSV, Roda JC en FC Volendam.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
TopVerdedigersPlease
Inderdaad. De toegevoegde waarde van Stam is niet denderend geweest ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ervaren mensen zijn welkom hoor maar hou het dan bij 30/31 jaar maximaal. Dan haal je in ieder geval iemand waar nog toekomst in zit. Ik vond het fantastisch dat Stam naar Ajax kwam maar achteraf moet je je afvragen wat we er nu echt mee opgeschoten zijn.
Boulahrouz mag van mij ook komen hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Nashje het volgende:
Doe maar een verdediger in de leeftijd van Boulahrouz en Constantin. Of beter gezegd, doe die maar.
Ja er gaan weer genoeg dromen door m'n hoofd, maar je zult zien. psv wordt gewoon met geluk kampioen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:36 schreef Dvm86 het volgende:
Die aansteller van een Gomes is hopelijk een paar weken uit de roulatie. Nu hopen dat de laffe lampies onderuit gaan tegen Heracles...
aangezien Gomes wedstrijden wint voor PSV is het iig wel een voordeel dat ie niet mee doet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef Ordinair het volgende:
Jullie doen net alsof Roorda keept als mijn broertje van 11.
Roorda is een goede keeper maar Gomes is een puntenpakker voor PSV.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef Ordinair het volgende:
Jullie doen net alsof Roorda keept als mijn broertje van 11.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gomes wil zelf zondag al weer spelen. Ach, hebben sommigen hier toch 12 uurtjes nog over een kampioenschap kunnen dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |