Zo is datquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:01 schreef acqu het volgende:
Ajax was een niet zo'n goed seizoen met slecht voetbal en dan daarmee toch zoveel punten halen is gewoon netjes.
Volgend seizoen overal weer aan meedoen en dan wordt het weer genieten.
Inderdaad, 88% van de supporters heeft op de officiële site van Ajax te kennen gegeven het oude logo terug te willen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Ophoeren. Wat snappen die mongolen niet
Geef Ajax z'n gezicht TERUG. Niet 'geef Ajax een nieuw gezicht'. Randdebielen
bullshit. We zijn geen psv of feyenoord die altijd over anderen zingen. Ik heb 1 wedstrijd meegemaakt dit seizoen waar ze over feyenoord zongen, en dat was een week voor de 2-3.quote:keeper schreef:
De F-side hoor je ook al jaren niet meer en als je ze hoort zijn het voornamelijk anti-tegenstander liedjes, of nog triester, anti-feyenoord liedjes in wedstrijden anders dan tegen feyenoord.
ja, dusquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:41 schreef De_Ananas het volgende:
West-Friesland ligt in Noord-Holland hoor![]()
Da_sandman (volgens mij) zei dat het een boer was. Volgens mij noemen jullie alleen mensen van onder de rivieren boer.quote:
ah, had die discussie gemist. Vond het een beetje een rare opmerking in een Ajax topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Da_sandman (volgens mij) zei dat het een boer was. Volgens mij noemen jullie alleen mensen van onder de rivieren boer.![]()
Soms zelfs iedereen buiten de stadsgrenzen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Da_sandman (volgens mij) zei dat het een boer was. Volgens mij noemen jullie alleen mensen van onder de rivieren boer.![]()
Wat is nu eigenlijk het echte argument van ajax om het oude logo niet terug te nemen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Ophoeren. Wat snappen die mongolen niet
Geef Ajax z'n gezicht TERUG. Niet 'geef Ajax een nieuw gezicht'. Randdebielen
Dat het te ouderwets is of wat? Pffff! Zelfde verhaal als bij Feyenoord met de goude F!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Reden Frenk is dat het niet meer in deze tijd past...
sterker nog, iedereen buiten amsterdam is een boerquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |