Op de website ken je weer van alles winnen, nu zijn er een aantal vragen te beantwoorden waaronder de vraag "hoeveel volledige wedstrijden speelde Rafael van der Vaart dit jaar in de CL?" met als antwoorden 6, 7 of 8 erbij.
Nu kan het echt aan mij liggen, maar ik kom maar tot 5 en een inval beurt bij Lyon uit... Klopt dit?
quote:Niet over illegale spelers maar over overtredingen van de Vreemdelingenwet en het arbeidsrecht zowel bij Ajax (John Quansah) als bij Feyenoord.
Op dinsdag 10 juni 2003 18:40 schreef Quez het volgende:
kijk nu nl.2 over illegale spelers bij ajax
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 18:17 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft eens even een vraagje...Op de website ken je weer van alles winnen, nu zijn er een aantal vragen te beantwoorden waaronder de vraag "hoeveel volledige wedstrijden speelde Rafael van der Vaart dit jaar in de CL?" met als antwoorden 6, 7 of 8 erbij.
Nu kan het echt aan mij liggen, maar ik kom maar tot 5 en een inval beurt bij Lyon uit... Klopt dit?
"Ik zou graag eens naar Barcelona gaan, maar ik ga mijn contract bij Ajax dat nog een jaar doorloopt accepteren", aldus Koeman. "Er is een mogelijkheid dat Ajax en Barcelona met elkaar kunnen praten, maar ik zal daarbij geen rol spelen."
quote:Daar reken ik niet op...ik denk dat Koeman nog een hele tijd blijft en Chivu ergens in 2004 voor een hele hoop poen verpatst wordt aan Barça
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus ale het tegenzit gaan Koeman naar barca en neemt ie Chivu mee
Het programma 2Vandaag bracht vandaag een onderwerp over een nieuw onderzoek van de arbeidsinspectie naar illegale voetballers in het Nederlandse Betaalde Voetbal. Bij Ajax zou het gaan om 38 gevallen, bij Feyenoord om 41 gevallen. In de het onderwerp kwam John Quansah aan het woord, die bij Ajax illegaal in dienst is geweest. Hij liet weten de club aan te willen klagen. Ajax zou daarvoor inmiddels een boete van 2200 euro hebben ontvangen. Door de beperkte boetes zou het voor de voetbalclubs zeer lucratief zijn om illegalen in dienst te hebben, zo meldt 2Vandaag. CDA Tweede Kamerlid Atsma wil een eind maken aan deze situatie.
Bron : Ajax Netwerk
quote:Hele tijd ?
Op dinsdag 10 juni 2003 20:00 schreef Bananenman het volgende:[..]
Daar reken ik niet op...ik denk dat Koeman nog een hele tijd blijft en Chivu ergens in 2004 voor een hele hoop poen verpatst wordt aan Barça
Zal niet meer dan een jaar zijn.
quote:Nee. Koeman gaat dit seizoen (nog) niet weg.
Op dinsdag 10 juni 2003 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus ale het tegenzit gaan Koeman naar barca en neemt ie Chivu mee
quote:Gelukkig niet
Op dinsdag 10 juni 2003 20:11 schreef keeper het volgende:[..]
Nee. Koeman gaat dit seizoen (nog) niet weg.
Ajax benaderde Wapenaar tijdens de zoektocht naar een nieuwe doelman. Club en speler spraken een paar keer met elkaar, waarna Wapenaar een voorstel kreeg voorgelegd. Toen hij wilde laten weten of hij op het aanbod inging, kreeg hij prompt te horen dat de overstap niet doorging.
Wapenaar, die moet vertrekken bij FC Utrecht, zoekt nu een nieuwe werkgever. Ajax heeft inmiddels Sander Boschker van FC Twente aangetrokken.
quote:Boschker = gratis.
Op woensdag 11 juni 2003 10:42 schreef Bananenman het volgende:
Boschker is top, goed dat Ajax die gekocht heeft ipv Wapenaar. Hoewel ik vind dat Ajax dat geld beter in een nieuwe spits kon steken, Lobont is een goeie keeper en als 2e doelman hebben we altijd Stekelenburg nog die ook niet slecht is.
'Het enige wat ik kan zeggen', vervolgde Van der Meyde in de Gazzetta, 'is dat mijn zaakwaarnemer een gesprek heeft gehad met het management van Inter, dat onze mening wilde weten. Die hebben we gegeven, meer kunnen wij op dit moment niet doen. De bal ligt nu bij de clubs, die zullen tot een akkoord moeten komen.'
Andy van der Meyde liet voorts weten dat vooral Aron Winter hem pusht om voor Italië en Internazionale te kiezen. 'Aron Winter blijft me aanmoedigen. Hij heeft geweldige herinneringen aan Inter en ik geloof hem', aldus de international, die een overgang deze zomer helemaal lijkt te zien zitten: 'Dit is het goede moment.
Heeft iemand enig idee waarom dit is?
quote:Vreemd inderdaad.
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Boudi het volgende:
Ik zag net dat diverse Ajax-fansites 'op zwart' zijn gegaan (oa www.f-side.nl, www.ajaxfotoside.nl en www.vak410.nl)Heeft iemand enig idee waarom dit is?
Er is besloten om vanaf heden geen communicatie meer te voeren met Ajax, politie en andere instanties. Toonaangevende Ajax websites zullen voor onbepaalde tijd ''op zwart gaan''.
Op termijn zal het hoe, wat en waarom naar buiten gebracht worden.
quote:Das apart! Ik ben ook wel benieuwd waarom ze dat hebben gedaan...
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Boudi het volgende:
Ik zag net dat diverse Ajax-fansites 'op zwart' zijn gegaan (oa www.f-side.nl, www.ajaxfotoside.nl en www.vak410.nl)Heeft iemand enig idee waarom dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |