Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
En wat zijn de meningen over de tranfer van "jullie" Jaapie?![]()
Bespeur ik enige jaloezie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.
ajax heeft gewoon wat slagvaardiger en sneller gehandeld dan PSV die min of meer wilde wachten tot er meer duidelijk omtrent Alex zou zijn.
Veel plezier ermee al hoop ik dat hij allebei z'n benen breekt in zijn afscheidswedstrijd voor Milan![]()
psv was er eerder bij dan Ajax toch? ze konden hem alleen niet betalen volgens de berichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben gisteren van 18.15 tot 20.30 gruwelijk chaggie geweest al gun ik het Japie ook wel om een keer UEFA Cup te spelen.
ajax heeft gewoon wat slagvaardiger en sneller gehandeld dan PSV die min of meer wilde wachten tot er meer duidelijk omtrent Alex zou zijn.
Veel plezier ermee al hoop ik dat hij allebei z'n benen breekt in zijn afscheidswedstrijd voor Milan![]()
Lijkt me wel dat PSV 3 miljoen kan ophoesten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef jna het volgende:
[..]
psv was er eerder bij dan Ajax toch? ze konden hem alleen niet betalen volgens de berichten.
Ballack.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Welk transfervrije spelers zijn realistisch en haalbaar voor dit Ajax komend seizoen? Wij verliezen veel transfervrije spelers, maar draai die rollen eens om. Welke transfervrije spelers, komende zomer, zullen een welkome versterking zijn?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vuige smeerlap!hoe durf je zoiets te opperen!
Zoals Stam altijd zei bij de regenjas van Harry Vermegen: "Te Laat!!"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat PSV 3 miljoen kan ophoesten.
Zoals ik het gelezen heb heeft ajax heel snel en slagvaardig gehandeld waar PSV nog wilde wachten op duidelijk over Alex.
PSV gewoon te laat dus....
Stam schopt Kuijt en Kalou zo omver. Als ze uberhaupt nog voor feij. spelen komend seizoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Gefeliciteerd hoor met die 2 afgedankte spelers![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Wel 2 spelers waar het bij ajax al een aantal jaren aan ontbreekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef -jos- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |