Ik begreep dat die Argentijn al uit de hoed van van Basten komt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:32 schreef M0NTANA het volgende:
Alle macht voor Marco van Basten, ben benieuwd.
Dan zal hij hem wel opstellen op een positie waar hij niet het beste tot zijn recht komt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik begreep dat die Argentijn al uit de hoed van van Basten komt?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eindelijk ben je opgerot verlept stuk fruit! De tering voor jou en je kornuiten Jaakke en Fonteyn! De Schavuiten van weleer zullen het roer wederom overnemen, muiterij wordt beloond!
De laatste keer dat dat gebeurde was het van Gaal, net nadat PSV 4 keer achter elkaar kampioen geworden was, ergens in de jaren '90...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:35 schreef EnactedChaos het volgende:
ik snap dat jullie blij zijn dat van Geel weg is, maar is het aan de andere kant goed dat 1 persoon alle macht krijgt? Daar gaat het op lijken namelijk...
En dan ook nog Marco van Basten, als het nou Guus Hiddink of Louis van Gaal was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef EnactedChaos het volgende:
ik snap dat jullie blij zijn dat van Geel weg is, maar is het aan de andere kant goed dat 1 persoon alle macht krijgt? Daar gaat het op lijken namelijk...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dan ook nog Marco van Basten, als het nou Guus Hiddink of Louis van Gaal was.
Ja ik ben er ook niet zo'n voorstander van dat Marco alle macht op dit gebied krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef EnactedChaos het volgende:
Het is voor Marco van Basten zijn eerste klus als trainer/coach, waarom dan meteen zoveel vertrouwen? Kijk, dat hij werd aangesteld is al dubieus, maar ook maar meteen alle verantwoordelijkheden is heel wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |