Of Ajax van de beurs halenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker, en met het verzekeringsgeld een écht stadion bouwen!
Of beide, en het oude logo terug, alles vrij vervoer en alcohol in het stadion.quote:
Dat kost een aardige duit, of alle aandeelhouders moeten accoord gaan.quote:
Jij bent rigoreus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of beide, en het oude logo terug, alles vrij vervoer en alcohol in het stadion.
Dan heeft Jaakke het gewoon weer over zijn echte passie: hockey.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Ledenraad wil dus het vertrek van Jaakke. Héél mooi.
Dat scheelt weer wat onderlinge conflicten als ik daar in huis ben.
Wijzigt dat niet automatisch, zoals voorheen?quote:
Taeke Taekema, interessant. Hockeymeisjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan heeft Jaakke het gewoon weer over zijn echte passie: hockey.
Ze hebben nog geen bod uitgebracht op mijn 10 aandelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kost een aardige duit, of alle aandeelhouders moeten accoord gaan.
John Jaakke weg, lijkt me geweldig. Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!quote:Jaakke nu onder vuur ledenraad Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De vergadering tussen het verenigingsbestuur van Ajax en de ledenraad krijgt dinsdagavond een beladen karakter. De ledenraad (24 mensen) is gemachtigd de Raad van Commissarissen, waar John Jaakke voorzitter van is, weg te sturen.
Hoewel Jaakke zijn positie de laatste jaren leek te hebben versterkt, liet een aantal leden van de raad maandagavond doorschemeren dat hij zal worden verzocht uit eigen beweging op te stappen. Net zoals hij dat zelf zaterdag bij algemeen Ajax-directeur Maarten Fontein deed. Geeft Jaakke daar geen gehoor aan, dan volgt er een motie van wantrouwen.
Fontein heeft onlangs aangegeven zijn werk graag voort te willen zetten, ondanks de slechte sportieve prestaties. Net als technisch directeur Martin van Geel wil hij eerst over het rapport Coronel in conclaaf om te zien wat er moet veranderen, en hoe. Aangezien hij zich daarnaast, in overleg met zijn advocaat en naaste medewerkers, beraadt op het vervolg, kan na de dolksteek in zijn rug één conclusie alvast getrokken worden: Jaakke en Fontein samen aan het roer van de AFC Ajax; dat lijkt in dit leven een zeer onwaarschijnlijke combinatie.
Pakjes van Jaakke.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!
Je gaat echt niet mee, hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef Nashje het volgende:
Ledenraad wil dus het vertrek van Jaakke. Héél mooi.
Dat scheelt weer wat onderlinge conflicten als ik daar in huis ben.
Hij mag mij maar 1 cadeautje geven, alhoewel. Die mag hij aan een verstandige meneer geven..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
John Jaakke weg, lijkt me geweldig. Al mag hij van mij Sinterklaas blijven spelen!
En of die spelers uberhaupt weleens bekeken zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef JeroenV het volgende:
Jaakke weg zou mooi zijn, Fontein stapt ook wel op. Alleen MvG blijft dus zitten. Wordt dus wel elke keer in spanning kijken als er transfers aankomen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk je dat jij kans maakt bij Else?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |