proestquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat De Jong nooit meer een Ajax-shirt zal dragen. Als hij denkt dat hij uitgeleerd is bij Ajax na 30 wedstrijdjes, en het denkt te kunnen maken in het buitenland hoef je een jaar later niet met hangende pootjes terug te komen. Nog een puntje: Bij Ajax liep ie te mekkeren dat ie geen vaste positie had, en dat was volgens die trainer van HSV juist een van de belangrijkste redenen waarom ze hem toendertijd gehaald hebben, vanwege zijn multifunctionaliteit.
Conclusie: De Jong, zoek maar een volgende degradatiekandidaat om te gaan voetballen.
zucht, nee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Wat maakt Heitinga nou eigenlijk de ultieme held?
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
Absoluut. Het is een op en top prof en hoe hij zich terug heeft gevochten is bewonderingswaardigquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de clubquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
- Exponent van de jeugdopleiding
- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.
Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.
Nee, ik zie het niet in hem zitten.²
Piet Keizer ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
[..]
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.
Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
Zie bovenquote:- Exponent van de jeugdopleiding
Eens.quote:- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
Eensquote:- Zeurt nooit
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben?quote:- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Dat laatste is echt zo..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.²
[..]
dat snap ik ook nietquote:
Daarom is Jari ook een held, net als Sneijder en ga zo maar door.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Panick het volgende:
Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
Ja, zelfs ondanks dat soort fouten. Dat is Ajax toch? We hebben nooit goed kunnen verdedigen, moeten het altijd van de aanval hebben. En daarom is Heitinga ook beter als verdedigende middenvelder, vlak voor de verdediging.quote:Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben?.
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
Hoe bedoel je? Wat snap je niet? De wisselvalligheid van Marokkaanse spelers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |