abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49168293

Heitinga, ultieme held.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:19:30 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168344
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat De Jong nooit meer een Ajax-shirt zal dragen. Als hij denkt dat hij uitgeleerd is bij Ajax na 30 wedstrijdjes, en het denkt te kunnen maken in het buitenland hoef je een jaar later niet met hangende pootjes terug te komen. Nog een puntje: Bij Ajax liep ie te mekkeren dat ie geen vaste positie had, en dat was volgens die trainer van HSV juist een van de belangrijkste redenen waarom ze hem toendertijd gehaald hebben, vanwege zijn multifunctionaliteit.

Conclusie: De Jong, zoek maar een volgende degradatiekandidaat om te gaan voetballen.
proest
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49168371
Wat maakt Heitinga nou eigenlijk de ultieme held?
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:21:06 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168396
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49168404
Heitinga is... legendarisch.

Als hij ooit weggaat moet ie een geweldig afscheid krijgen. Sneijder ook overigens.
pi_49168408
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_49168420
Foutloos is hij niet maar onze Johny is een echte AJACIED!
Yo!Soppa?
pi_49168431
quote:
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.

Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
pi_49168432
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
Absoluut. Het is een op en top prof en hoe hij zich terug heeft gevochten is bewonderingswaardig .
pi_49168441
quote:
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
- Exponent van de jeugdopleiding
- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:20 #11
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49168442
Heitinga, dat is ten minste een voorbeeld. Ook al ging het een tijd minder en gaat er nog wel eens iets mis, opgeven doet 'ie nooit en de clubliefde straalt van z'n gezicht af.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:24:53 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49168519
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.

Nee, ik zie het niet in hem zitten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:25:23 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168532
en bij willem 2 zat hij er ook bij op de tribune
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:25:47 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168545
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:26:14 #15
155384 Panick
Infidel.
pi_49168558
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.

Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:26:14 #16
13462 BansheeBoy
pi_49168559
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_49168585
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.

²
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:27:37 #18
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_49168603
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:

[..]

Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
Piet Keizer ook.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_49168625
quote:

[..]

²
!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:59 #20
155384 Panick
Infidel.
pi_49168649
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
quote:
Zie boven
quote:
Eens.
quote:
- Zeurt nooit
Eens
quote:
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben? .
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:31:29 #21
155384 Panick
Infidel.
pi_49168711
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.

²
Dat laatste is echt zo..
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:32:55 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49168753
quote:

[..]

²
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:35:36 #23
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168821
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat laatste is echt zo..
dat snap ik ook niet
pi_49168847
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Panick het volgende:

Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
Daarom is Jari ook een held, net als Sneijder en ga zo maar door.
quote:
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben? .
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
Ja, zelfs ondanks dat soort fouten. Dat is Ajax toch? We hebben nooit goed kunnen verdedigen, moeten het altijd van de aanval hebben. En daarom is Heitinga ook beter als verdedigende middenvelder, vlak voor de verdediging.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:37:15 #25
13462 BansheeBoy
pi_49168862
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

dat snap ik ook niet
Hoe bedoel je? Wat snap je niet? De wisselvalligheid van Marokkaanse spelers?

Kan Ajax trouwens Nani niet halen?

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')