abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49168293

Heitinga, ultieme held.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:19:30 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168344
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:17 schreef fathank het volgende:
Ik mag hopen dat De Jong nooit meer een Ajax-shirt zal dragen. Als hij denkt dat hij uitgeleerd is bij Ajax na 30 wedstrijdjes, en het denkt te kunnen maken in het buitenland hoef je een jaar later niet met hangende pootjes terug te komen. Nog een puntje: Bij Ajax liep ie te mekkeren dat ie geen vaste positie had, en dat was volgens die trainer van HSV juist een van de belangrijkste redenen waarom ze hem toendertijd gehaald hebben, vanwege zijn multifunctionaliteit.

Conclusie: De Jong, zoek maar een volgende degradatiekandidaat om te gaan voetballen.
proest
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49168371
Wat maakt Heitinga nou eigenlijk de ultieme held?
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:21:06 #4
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168396
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Panick het volgende:
Ik bedoel, ik vind het ook een echte Ajacied hoor. Maar ook Heitinga zie ik vertrekken als bijv. een club als Juventis concreet wordt..
Of zijn er mensen echt zo naief om te denken dat ie voor altijd bij Ajax blijft?
zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49168404
Heitinga is... legendarisch.

Als hij ooit weggaat moet ie een geweldig afscheid krijgen. Sneijder ook overigens.
pi_49168408
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_49168420
Foutloos is hij niet maar onze Johny is een echte AJACIED!
Yo!Soppa?
pi_49168431
quote:
Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.

Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
pi_49168432
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

zucht, nee..
hij zal waarschijnlijk op een waardige manier weggaan, niet zoals De Jong
Absoluut. Het is een op en top prof en hoe hij zich terug heeft gevochten is bewonderingswaardig .
pi_49168441
quote:
- Speelt al zn hele leven bij Ajax, is dus een echte jongen van de club
- Exponent van de jeugdopleiding
- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
- Eigenlijk staat hij voor alles wat Ajax is
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:22:20 #11
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49168442
Heitinga, dat is ten minste een voorbeeld. Ook al ging het een tijd minder en gaat er nog wel eens iets mis, opgeven doet 'ie nooit en de clubliefde straalt van z'n gezicht af.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:24:53 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49168519
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

- De ultieme beleving die er bij hem vanaf spat, denk dat verschillende foto's van zondag voor zich spreken
- Zeurt nooit
Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.

Nee, ik zie het niet in hem zitten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:25:23 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168532
en bij willem 2 zat hij er ook bij op de tribune
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:25:47 #14
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168545
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:26:14 #15
155384 Panick
Infidel.
pi_49168558
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Niemand zal voor altijd bij één club blijven, ook Heitinga niet. Maar het is en blijft echt een Ajacied in hart en nieren, dat merk je gewoon bij die jongen.

Die ontlading zondag toen ie z'n penalty raak schoot. Wat een held
Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Okay, ze zijn op één hand te tellen, maar ze zijn er wel..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:26:14 #16
13462 BansheeBoy
pi_49168559
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_49168585
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij is iets beter dan Bosschaert, Heitinga is traag, heeft geen balgevoel, is altijd te laat bij verdedigende acties, vangt te veel kaarten en heeft het hoofd van een kampertje.

²
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:27:37 #18
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_49168603
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:

[..]

Er zijn er een paar die hun hele profcarriere bij 1 club hebben gespeeld hoor.. Ik noem een Maldini..
Zijn er eigenlijk Ajacieden die hun hele profcarriere Ajacied zijn gebleven? Sjaak Swart....?
Piet Keizer ook.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_49168625
quote:

[..]

²
!
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:28:59 #20
155384 Panick
Infidel.
pi_49168649
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
quote:
Zie boven
quote:
Eens.
quote:
- Zeurt nooit
Eens
quote:
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben? .
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:31:29 #21
155384 Panick
Infidel.
pi_49168711
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop op Boussoufa bij Ajax. Eigenlijk een type Sneider, maar hij kan nooit zo goed zijn als hem. En hij is een Marokkaan, die wisselen genialiteit af met (zeer) matige wedstrijden.

²
Dat laatste is echt zo..
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:32:55 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49168753
quote:

[..]

²
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:35:36 #23
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168821
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:31 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat laatste is echt zo..
dat snap ik ook niet
pi_49168847
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:28 schreef Panick het volgende:

Dat zijn er meer.. En ook iemand als Litmanen kan dat zijn, en die kwam ook niet uit de jeugd.
Daarom is Jari ook een held, net als Sneijder en ga zo maar door.
quote:
Inclusief defensieve fouten die meerdere malen 3 punten gekost hebben? .
Hij is voor mij iig een van de grootste Ajacieden vanwege z'n doorzettingsvernogen.. Getuige z'n come backs na blessures en een enorme vormcrisis.
Ja, zelfs ondanks dat soort fouten. Dat is Ajax toch? We hebben nooit goed kunnen verdedigen, moeten het altijd van de aanval hebben. En daarom is Heitinga ook beter als verdedigende middenvelder, vlak voor de verdediging.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:37:15 #25
13462 BansheeBoy
pi_49168862
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:35 schreef Houniet het volgende:

[..]

dat snap ik ook niet
Hoe bedoel je? Wat snap je niet? De wisselvalligheid van Marokkaanse spelers?

Kan Ajax trouwens Nani niet halen?

²
pi_49168915
Ach, Frank de Boer was ook traag en had ook om de paar wedstrijden wel een slippertje....

Heitinga is een held!
Yo!Soppa?
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:39:27 #27
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49168932
quote:
Cruyff Tell Barcelona To Sign Huntelaar

Barcelona legend Johan Cruyff has suggested that the club move for Ajax starlet Klaus Jan Huntelaar.

Cruyff made the reccomendation speaking on RAC 1 last evening, advising president Joan Laporta to sign the youngster, whom he has watched in action quite a few times.

Huntelaar, currently at Ajax, being coached by Rijkaard's former assistant Henk Ten Cate, has been the best striker in the Netherlands for two seasons now.

He became Dutch football's most expensive teenage signing in 2000, when he moved from De Graafschap to PSV at the age of 17.

He has scored 70 goals over the last two seasons, being the highest scorer in the country on both occasions, and by some distance. The tally also eclipses the record held by Ruud van Nistelrooy at a similar stage last season.

The most commentable aspect, perhaps, is that he has played with a different team each of the last five seasons, but has not let it affect him.

Barcelona have been monitoring him, as have some of Europe's other top clubs, such as Arsenal and Juventus.

At 23, and after backing his miraculous form last season with another stunning run this time around, many believe he is ready for a move to a bigger stage.
bron

Klaus Jan Huntelaar

Maaruhh, doe maar niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49168954
Cruijff wil Ajax aan veel knaken helpen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:40:49 #29
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49168961
Klaus
pi_49168987
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:40 schreef cultheld het volgende:
Cruijff wil Ajax aan veel knaken helpen.
Beter zorgt ie dan voor een gunstige loting in de CL
pi_49169007
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

bron

Klaus Jan Huntelaar

Maaruhh, doe maar niet..
Barca moet eens optyfen, alle topspelers bij ons wegplukkken. OPSOUTE!

Ze redden zich prima met Gudjonhnsen en Saviola .
pi_49169023
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

bron

Klaus Jan Huntelaar

Maaruhh, doe maar niet..
Yo!Soppa?
pi_49169031
Heitinga is wel 1 van de weinige die zijn benen niet terugtrekt gelukkig
#2 Sjonnie Heitinga
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:44:49 #34
13462 BansheeBoy
pi_49169055
Huntelaar is een Engeland spits, hij moet het niet zijn techniek hebben. En de meeste spitsen in Spanje hebben dta toch wel.

Huntelaar moet naar Chelsea, naast Drogba. Ik weet zeker dat hij het beter doet dan Sjevsjenko.

²
pi_49169080
Oh nee hé .
pi_49169088
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:25 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:47:11 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49169116
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:46 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

x 12
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:48:06 #38
155384 Panick
Infidel.
pi_49169134
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Huntelaar is een Engeland spits, hij moet het niet zijn techniek hebben. En de meeste spitsen in Spanje hebben dta toch wel.

Huntelaar moet naar Chelsea, naast Drogba. Ik weet zeker dat hij het beter doet dan Sjevsjenko.

²
Ik denk dat ie het in Engeland/Italie idd een stuk beter zou doen dan in Spanje.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:48:54 #39
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49169155
Johnny
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49169166
Voorlopig moet KJH lekker bij Ajax blijven, dan zien we daarna wel verder.

En nu ga ik pitten
pi_49169168
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

x13
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:49:59 #42
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49169176
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Barca moet eens optyfen, alle topspelers bij ons wegplukkken. OPSOUTE!
Ik wil niet lullig doen hoor, maar er speelt nu iemand van Barca in Ajax en bovendien wil Ajax Motta ook nog. Niet de boel omdraaien..

wmb komt er niemand van DIT Ajax naar Barcelona..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:51:21 #43
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49169203
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

x13
pi_49169265
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik wil niet lullig doen hoor, maar er speelt nu iemand van Barca in Ajax en bovendien wil Ajax Motta ook nog. Niet de boel omdraaien..

wmb komt er niemand van DIT Ajax naar Barcelona..
Jullie zitten achter onze grote spelers aan, spelers die wekelijks van grote belang zijn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:56:24 #45
155384 Panick
Infidel.
pi_49169308
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jullie zitten achter onze grote spelers aan, spelers die wekelijks van grote belang zijn.
Gek he .
Zou wel erg vreemd zijn als ze voor Lindenbergh zouden aankloppen .
Ajax moet juist trots zijn het dat spelers aan zulke clubs verkoopt. Al hoop ik van harte dat ie nog een jaar blijft.
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:56:31 #46
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49169309
quote:

[..]

daarom, spelers die jullie niet meer kunnen gebruiken komen bij ons goed van pas dat is toch heel iets anders
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:58:22 #47
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49169339
quote:

[..]

In de gaten houden is wat anders dan achter ze aan zitten..
Ik denk niet dat Barcelona een speler van Ajax gaat kopen deze zomer, heel misschien Sneijder, maar ook alleen maar als Deco vertrekt, en dan nog denk ik dat ze eerst proberen Fabregas binnen te halen.. Bovendien loopt er ook nog een Iniesta rond.
pi_49169357
Scheringa nu op Ned.1 (herhaling) .
pi_49169391
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

In de gaten houden is wat anders dan achter ze aan zitten..
Ik denk niet dat Barcelona een speler van Ajax gaat kopen deze zomer, heel misschien Sneijder, maar ook alleen maar als Deco vertrekt, en dan nog denk ik dat ze eerst proberen Fabregas binnen te halen.. Bovendien loopt er ook nog een Iniesta rond.
Fabrégas blijft bij Arsenal . Jullie hebben 'm totaal verwaarloosd en Wenger heeft de kansen met beide handen gepakt.

Overigens heb ik dit vandaag al meerdere malen gelezen, maar gaat Deco vertrekken?
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:05:35 #50
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49169485
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Fabrégas blijft bij Arsenal . Jullie hebben 'm totaal verwaarloosd en Wenger heeft de kansen met beide handen gepakt.

Overigens heb ik dit vandaag al meerdere malen gelezen, maar gaat Deco vertrekken?
Deco heeft aangegeven Engeland een mooie competitie te vinden. Zou mij niet verbazen als hij vertrekt. Ik denk dat ze bij Liverpool nog wel een creatieve middenvelder kunnen gebruiken.

Fabregas heeft wel vaker aangegeven ooit weer terug te willen naar Spanje, vraag is alleen wanneer. Al zijn familie woont in Catalonië. Lijkt me sterk dat die jongen zijn hele leven in Engeland blijft ballen.

Maar we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen deze zomer..
pi_49169489
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Panick het volgende:

[..]

Gek he .
Ajax moet juist trots zijn het dat spelers aan zulke clubs verkoopt. Al hoop ik van harte dat ie nog een jaar blijft.
Ajax is nu aan het bouwen met dit team en het is een kwestie om de selectie zo goed mogelijk te behouden. Met Sneijder en KJH kunnen we nog voor de titel gaan volgend seizoen. Daarna is het bye bye KJH en Sneijder en wellicht Stam & Davids ook nog...

Ik wil dat Ajax volgend seizoen de titel pakt, de titel met dit geweldige team.
pi_49170272
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ajax is nu aan het bouwen met dit team en het is een kwestie om de selectie zo goed mogelijk te behouden. Met Sneijder en KJH kunnen we nog voor de titel gaan volgend seizoen. Daarna is het bye bye KJH en Sneijder en wellicht Stam & Davids ook nog...

Ik wil zoveel.. ik wil ver komen in de CL en de triple!
pi_49170522
[edit: ah pm al gelezen]
pi_49170625
Heitinga is held voor altijd. Trots om in het wit rood wit te spelen, trots Ajacied te zijn...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:48:45 #55
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49171292
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Heitinga is held voor altijd. Trots om in het wit rood wit te spelen, trots Ajacied te zijn...
En zo is het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49171300
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:56 schreef Panick het volgende:

[..]

Gek he .
!!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49171862
quote:
Telegraaf: Delorge tekent tweejarig contract bij Ajax

Volgens De Telegraaf heeft Ajax ADO Den Haag middenvelder Delorge voor de neus van Heerenveen weggekaapt. Vorige week werd Ajax door VI al in verband gebracht met Delorge. Dat werd vervolgens door de speler afgestempeld als onzin. Gisteren zou Delorge in het geheim medisch gekeurd zijn in het VU. De 27-jarige middenvelder gaat volgens De Telegraaf een tweejarig contract ondertekenen bij Ajax.
pi_49171874
Woepie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49171876
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]
ach kost niks..... voor de breedte ....... denk ik...
Ajax!!
pi_49171920
Lijkt mij wel dat hij voor de breedte komt. Maar misschien is het zo'n typische Van Geel aankoop, zoals hij dat altijd bij AZ en Willem II deed. Bovendien is hij gescout door Heerenveen, en wat scouting betreft kunnen we nog veel van hen leren

Maar goed, we wachten wel af wat het wordt.
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:21:52 #61
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_49171943
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik wil zoveel.. ik wil ver komen in de CL en de triple!
Ik wil dat je je sig aanpast.

In 2005 was PSV de beker winnar
Let yourself go and enjoy the bassline...
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:31:32 #62
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_49172086
Dus 2 nieuwe aankopen alweer....Gabri tot 2011...komt wel goed volgend jaar denk ik haha...
Maar John is een echte Ajacied! Hij speelt met alles wat die heeft, hij heeft ook zn mindere momenten maar hij blijft knokken en gaan tot het einde. En die expressie die uit hem komt na een goal (o.a AZ thuis, bekerfinale)....
pi_49172140
veel plezier met Delorge... denk dat ie in de winterstop alsnog aan ons verhuurd wordt.

teringlijers, luie scouts, stelletje dieven.

pi_49172284
Johnny wordt volgens mij ook als échte ajacied gezien omdat de supporters graag een échte Ajacied in de selectie willen hebben en daardoor al snel iemand als échte ajacied-boegbeeld kiezen...

Johnny moet namelijk ook blij zijn dat Ajax hem niet heeft laten zitten in die dramatische periode... En hij is ook 'pas' 22 geloof ik.. ik bedoel daarmee; het is nóg een jonkie!!
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_49172395
quote:
Scheringa ontkracht Huntelaar-gerucht
AZ gaat komende zomer geen bod uitbrengen op Klaas-Jan Huntelaar en Afonso Alves. Beide spelers werden in het geruchtencircuit aan de Alkmaarders gelinkt.

Te gast bij het televisieprogramma Knevel en Van den Brink liet AZ-voorzitter Dirk Scheringa weten dat de komst van de twee makkelijk scorende spitsen absoluut niet aan de orde is. "Ik ga Huntelaar niet kopen", sprak de preses onomwonden. Ook Alves is volgens hem geen haalbare kaart.

AZ blijft zich richten op relatief goedkope spelers met een groot groeipotentieel: "Voor volgend seizoen hebben we een aantal posities die we willen invullen. We gaan kijken welke jongens haalbaar zijn voor AZ, maar zullen zeker een mooie selectie neerzetten", besloofde Scheringa.
Wat een pisvlek is die scheringa toch he
pi_49172419
quote:
'Nieuw bod Valencia op Sneijder afgewezen'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:45

De pogingen van Valencia om Wesley Sneijder los te weken bij Ajax hebben vooralsnog niks opgeleverd. Volgens De Telegraaf heeft de huidige nummer vier van de Primera División een tweede bod uitgebracht op de Oranje-international.

Ditmaal zou technisch directeur Amadeo Carboni een bedrag van vijftien miljoen euro geboden hebben. Dit bedrag hadden de Amsterdammers in eerste instantie ook voor ogen, maar nu zou er meer op tafel moeten komen voor de 22-jarige Utrechter.

De kersverse winnaar van de KNVB-beker zou zelfs verzocht hebben om zijn contract, dat tot medio 2009 loopt, open te breken en te verlengen, maar Sneijder heeft dit echter geweigerd. De interesse uit het buitenland neemt grote vormen aan, aangezien ook Bayern München en Barcelona in de wandelgangen genoemd worden.
Zo zie ik het graag! Alleen voor de hoofdprijs mag Wesley weg!
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:55:15 #67
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49172426
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En jij denkt dat clubs als Barca daar rekening mee houden? Kom op zeg, in wat voor roze wereld leef je eigenlijk..
De voetballerij is nou eenmaal zo.. "Boos" zijn op clubs omdat ze de goeie spelers wegkopen is echt heel zielig..
Iep iep alo...
Tuurlijk wil ik ook dat het bij elkaar blijft, maar het is heel naief om te gaan lopen janken dat de goeie spelers worden weggekocht .
-
pi_49172645
Johnny! Held!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:13:30 #69
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49172781
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef TIM-846 het volgende:
[b]
[..]

Wat een pisvlek is die scheringa toch he
Hoezo? Hij geeft tenminste eindelijk toe dat AZ zich moet richten op goedkopere spelers in plaats van dat hij zo schaapachtig loopt te blaten dat ze toppers gaan kopen van PSV en Ajax.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_49172804
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Hoezo? Hij geeft tenminste eindelijk toe dat AZ zich moet richten op goedkopere spelers in plaats van dat hij zo schaapachtig loopt te blaten dat ze toppers gaan kopen van PSV en Ajax.
Idd, het getuigt eindelijk eens van realisme.
pi_49172937
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Omdat hij nu weer wat anders zegt dan een weekje of 2 geleden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:21:54 #72
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49172990
Ook VI bericht nu over Delorge trouwens.
quote:
'Delorge geeft Ajax extra loopvermogen'

9/5/2007 8 :09

Laurent Delorge is de eerste versterking van Ajax voor het komende seizoen. De 27-jarige Belg komt over van het gedegradeerde ADO Den Haag en zet in Amsterdam zijn handtekening onder een contract voor twee seizoenen.
Ajax ziet in Delorge de middenvelder met loopvermogen die de club graag aan de selectie wilde toevoegen. Bij het teleurstellend presterende ADO viel de Belg dit seizoen op in de rol als aanvallend ingestelde middenvelder. Hij was goed voor vijf doelpunten en zes assists.

Voor Delorge is het de tweede keer in zijn carrière dat hij een contract tekent bij een topclub. In het seizoen 2005/2006 was Anderlecht zijn werkgever. Aan dat dienstverband kwam een einde toen bleek dat Delorge bij zijn vorige werkgever Lierse SK betrokken was geweest bij een smeergeldaffaire. Hij werd op staande voet ontslagen.
Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_49173491
quote:
'Bayern interesseert mij niet'

Wesley Sneijder heeft geen oog voor Bayern Munchen. De Duitsers willen de middenvelder van Ajax graag contracteren, maar Sneijder weet zeker dat hij niet naar Munchen zal verkassen.

'Bayern interesseert mij niet', laat hij weten in Las Provincias. Bayern Munchen heeft wel een bod uitgebracht op de spelverdeler. Volgens Sport1 gaat het om veertien miljoen euro.

Het tweede bod van Valencia is volgens de Spaanse media tien miljoen euro en geen vijftien miljoen euro, wat De Telegraaf dinsdag meldt. Zaakwaarnemer Lerby heeft in de Duitse media laten weten dat twaalf miljoen euro 'wel genoeg zou moeten zijn'.
pi_49173516
Valencia Wat bieden die triest zeg
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49173532
Twaalf miljoen is veel te weinig, 15 is het minimale.

Tsja Delorge vond ik bij ado wel aardig maarja dat zegt niet zoveel
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49173597
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Laat ze maar lekker tegen elkaar opbieden
pi_49173645
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:19 schreef TIM-846 het volgende:
Omdat hij nu weer wat anders zegt dan een weekje of 2 geleden.
Dat zei de VI, niet Scheringa
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 09:47:43 #78
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49173655
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef Panick het volgende:

[..]

Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploeg Totti is ook een goed voorbeeld!
pi_49173675
Ger Senden van Roda toch?
pi_49173688
Minder dan 15 miljoen zou een wanprestatie van het bestuur zijn.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:49:49 #81
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49173728
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Over het algemeen alleen maar italianen die erg gehecht zijn aan hun ploeg Totti is ook een goed voorbeeld!
Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
pi_49173735
quote:
Barry Opdam van AZ ook!
pi_49173749
quote:

[..]

Mja omdat die daar ook leuk betaald krijgen natuurlijk en een goede competitie, dus blijven ze daar wel sneller
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49173792
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Ook VI bericht nu over Delorge trouwens.
[..]

Zou Delorge die Excelsior spelers een premie beloofd hebben?
Wat moet ik hier van vinden... Speler is me nu niet echt opgevallen bij ADO...
gevalletje Krohn Deli (aantrekken maar er snel achterkomen dat t niets is?)
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49173811
Als het niks kost is het geen groot risico.
pi_49173835
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef Panick het volgende:
Ik zou het juist een puntje voor Ajax vinden als De Jong terugkomt.
"Zie je wel, we zeiden toch dat je nog niet klaar wat voor de internationale top".
En gelijk een voorbeeld voor de rest van de jeugd hoe het niet moet.
pi_49173854
Ik denk dat het meer een soort tussenoplossing is voor de talenten Anita en Donald uit de jeugd. Misschien worden die voor een jaar verhuurd, en heb je Delorge achter de hand mocht Gabri niet mee kunnen spelen.
Voor de rest moet je er dus ook niet te veel van verwachten.
pi_49173906
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Valencia Wat bieden die triest zeg
Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
pi_49173910
En ff wat anders: wat vind men hier eigenlijk van van Geel?
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:56:09 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49173912
Ik dacht dat Koeman bij ons zat

Delorge
quote:
Volgens De Telegraaf heeft Wesley Sneijder een verzoek van Ajax om het contract van Sneijder open te breken, afgewezen
Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 09:56:29 #91
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49173926
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ik denk dat het voornaamste verschil is dat spelers bij een Spaanse, Engelse of Italiaanse club toch al redelijk tegen hun salaris plafond zitten. Een Maldini, Giggs, Raul of Totti zal minder snel de behoefte hebben om ergens anders te gaan voetballen dan een Heitinga. Naast het salaris ook vanwege het feit dat hun clubs jaarlijks kansrijk zijn in Europees verband.
Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:58:15 #92
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49173972
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee hoor, je ziet toch dat spelers als cannavaro en zambrotta wel hun club in de rug steken als het minder gaat zoals bij Juventus? Totti zou bij vele topploegen terecht kunnen komen maar doet dat niet want hij is een romein per sempre! Evenals Maldini een milanese voor altijd is...
Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.

Maar goed. Ajax. .
pi_49174064
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Precies, dat is toch echt zo'n beetje de enige reden. Het blijven toch profvoetballers.
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 10:01:46 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49174081
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Spelers die jarenlang bij dezelfde club blijven spelen zijn dan ook meer uitzondering dan regel. Als we dan toch iemand willen noemen met échte clubliefde moeten we Del Piero ook zeker niet vergeten. Die man heeft al voordat Juventus dreeg te degraderen gezworen voor altijd bij zijn club te blijven.

Maar goed. Ajax. .
Buffon idem, maar onderschat niet hoe sterk clubliefde in italia is hoor je bent een verrader van het volk als je overstapt van de 1 naar de ander....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:03:16 #95
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49174122
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef PyTh het volgende:
Ik dacht dat Koeman bij ons zat

Delorge
[..]

Tot wanneer loopt zijn huidige contract? Zomer 2009?
Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden .
-
pi_49174356
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, jullie hebben (halen?) Tommy van der Leegte.. Nee, dat is het volgende voetbalwonder op de Nederlandse velden .
DE opvolger van Cocu!
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:12:49 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49174420
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.

Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
pi_49174447
Hebben jullie Bosz als technische man ofzo?

Delorge
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:15:14 #99
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49174485
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:12 schreef twi het volgende:
Ik heb eigenlijk geen minuut van Delorge gezien. Als je loopvermogen nodig hebt dan koop je Gebreselassie toch? Of desnoods Dolf Jansen.

Achja, het was 1 van de 2 gewilde spelers van Den Haag, geloof dat Heerenveen 'm ook wilde. Dus zo slecht kan 'ie nu ook weer niet zijn
Mja, de enige reden dat hij slechts bij ADO Den Haag speelde is omdat hij in Belgie is weggehoond na het omkopingsschandaal. Als je bij Anderlecht speelt kan je toch in ieder geval wel íets. Neemt niet weg dat ik ook ik sceptisch ben, trouwens.
pi_49174592
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, ze weten dondersgoed dat het om een speler uit de Nederlandse competitie gaat met een contract tot 2009.
Zo gek is de gedachte van een bod van 10 miljoen dan echt niet.
Wij willen meer en vinden dat hij meer waard is, maar is dat eigenlijk, objectief gezien, wel reeel?
Tja, ik denk dat 15 miljoen een mooi bedrag zou zijn, omdat ie volgend jaar zomer niet meer voor dergelijke bedragen (en ook niet 10 miljoen, denk ik) gehaald zal worden. Het is voor Ajax de afweging in hoeverre de sportieve meerwaarde (en dus kans op succes = geld in het laatje en waardestijging van spelers) tegenover het directe financiele gewin. Voor minder dan 15 verwacht ik dat ze het risico zullen nemen om hem nu te behouden en geen sloot geld binnen te halen, omdat Sneijder een doorslaggevende factor kan zijn voor het kampioenschap / CL-plaatsing / verder komen Europees.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')