Eind september hervat hij de training, da's wat anders.quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef toma het volgende:
Hopen dat Davids binnekort weer mee kan doen. Eind september was ie toch weer inzetbaar? Gelukkig is het eind september
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
quote:Ajax twee maanden zonder Vermaelen, Stam weekje 'out'
Door JASPER BALTUSSEN Maandag, 24 september 2007, 17:03
Ajax-coach Henk ten Cate zal defensief moeten gaan puzzelen. De club maakte vandaag bekend dat verdedigers Thomas Vermaelen en Jaap Stam, respectievelijk twee maanden en één à twee weken niet inzetbaar zijn. De Belg kwam gisteren ongelukkig terecht na een kopduel en scheurde zijn linker enkelband. Stam moest al in de warming-up afhaken. De routinier heeft een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie opgelopen.
De medische staf van de Amsterdammers hoopt Stam fit te krijgen voor de UEFA Cup-return tegen Dinamo Zagreb op 4 okotber. Het competitieduel met VVV Venlo, komend weekend, moet hij wel aan zich voorbij laten gaan.
Vermaelen kan die wedstrijd wel uit zijn hoofd zetten. Hij is vermoedelijk nog aan het herstellen als Ajax op 11 november in De Kuip tegen Feyenoord speelt. Ook één à twee poulewedstrijden in het UEFA Cup-toernooi, mits Ajax dat bereikt natuurlijk, moet Vermaelen missen.
Omdat Grégory van der Wiel ook lichtgekwetst was voor het treffen met AZ, moet Ten Cate flink gaan puzzelen voor de bekerwedstrijd met Kozakken Boys, woensdagavond.
Twee maanden.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
Het zit tussen zijn oren.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
Dat laatste zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef toma het volgende:
[..]
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.
Gewoon lekker zo laten, vd Wiel op de plek van Vermaelen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Luco het volgende:
Vermaelen... Nogal jammer, maar zoals gezegd, laat Van der Wiel maar zien wat hij kan zodra hij meerdere wedstrijden moet spelen...
Verdediging volgend seizoen:
Ogararu - v/d Wiel - Vermaelen - Vertonghen/Emanuelson
------------------Heitinga---------------------
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Hij was niet 100% fit.quote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Omg dat topic in jouw sig is te grappigquote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eensquote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omg dat topic in jouw sig is te grappig![]()
Ik kan het vervolg topic niet vinden, heb jij die nog ergens?quote:Op maandag 24 september 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |