quote:
Ik las het al.quote:Op maandag 26 december 2005 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wachwoord pakte die niet meer, dus vandaar. Maar het werd weleens tijd voor een nieuwe nickname
Het doelpunt van Kluivert met commentaar van Van Gelderquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
![]()
geweldige cd, ben hem nu weer aan het draaien
quote:Talenten weer bij Ajax-selectie
Danny Blind heeft de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong opgenomen in de selectie voor de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Het duel wordt morgenavond in de Amsterdam Arena gespeeld.
De 17-jarige Sarpong beleefde afgelopen week tegen FC Eindhoven zijn debuut in het eerste elftal. Boakye maakte al eerder dit seizoen zijn opwachting in de hoofdmacht.
Overigens kent Blind ook blessurezorgen voor het duel tegen FC Groningen. Hedwiges Maduro en Zdenek Grygera zijn nog altijd geblesseerd en Urby Emanuelson geraakt waarschijnlijk ook niet op tijd speelklaar.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik weet niet heel veel meer van die wedstrijd maar ik weet nog dat Dani geweldig was en dat het inderdaad verschikkelijk spannend was.quote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Onderkant latquote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb wel de cd 'Ajax heeft weer goud', zit in een ronde blik met het nieuwe Ajax logo erop
Weet alleen niet uit welk jaar die komt, aan de liedjes te horen rond 96
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |