Exact.quote:
Dat wilde Maduro zelf, omdat ze in Amsterdam altijd aanvallend moet spelen. Dat is iets wat ie moet zeggen denk ik...quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat zei Maduro nou bij Voetbal Insite, gaan we thuis toch 4-3-3 spelen? Denkt Blind dat wij tot nu toe genoten hebben van de thuiswedstrijden.
Gewoon 4-4-2 spelen tot we fatsoenlijke buitenspelers hebben gehaald
Nu niet, later.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Dus Mido wilt terug naar Ajax. Kom maar op
of dezequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Houdt iemand deze Ajacieden ooit in de gaten?
AJax Orlando , is zover ik weet 90% jeugd , maw een sooret van voetbalschool onder de Ajaxvlag , ze heten nu Ajax Amrica trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:54 schreef twi het volgende:
Ajax Orlando wil toch de MLS in? Ben benieuwd of ze daar al succes mee hebben. Voorlopig is het natuurlijk gewoon een veredeld amateurelftal waar Ajax niks te zoeken heeft. Ja, misschien een leuk trainings- en recreatiecomplexje wanneer ze een tripje naar de States regelen.
Zuid-Afrikaans voetbal heb ik pas even zitten bekijken. Met name vanwege Lebohang Mokoena die in Football Manager 2005 gewoon echt een ster was. Maar volgens mij is er qua talent niet zo heel veel te halen meer daar.
Hoe dan ook, Orlando Pirates (jaja, Zuid-Afrikaans), waar eerder genoemde spelers spelen, is het enige wat daar de klok slaat. Hebben ook een maandje terug van Ajax CT gewonnen, waardoor ze destijds terug zakten naar de subtop. En inmiddels staan ze ook gewoon 8e, dus weinig bijzonders.
Wel leuke spelersnamen trouwens. Shane Poggenpoel, Nhlanhla Shabalala, Lunga Dlangudlangu,
Dat lijkt me ook. Hij gaat daar niet in een programma z'n eigen mening geven over de tactiek.quote:Op maandag 12 december 2005 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat wilde Maduro zelf, omdat ze in Amsterdam altijd aanvallend moet spelen. Dat is iets wat ie moet zeggen denk ik...
quote:Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik mis MONTANA's traditionele logo post nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |