Samenvattingen niet.. VI en SV wel..quote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Nee, psv kreeg zelfs nog een achterlijke rode kaart mee.quote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
quote:
Vond ik ook. PSV was echt pure bagger in het beginquote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zekerquote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zoals we iedere jaar weer roepen: "Volgend jaar beter!"
Ach ja, wees blij dat ie geen auto's is gaan jatten.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tvquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
die op het bordesquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
Wedstrijden waarin we de 10 halen tegen de Graafschap en Volendam.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.
Die kunnen iig de voorhoede nog beter maken. Krijg je 6-3 en 7-4 wedstrijden enzo..
quote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tv
quote:'Ajax voetbalt het beste? De beste staat bovenaan'
PSV pakte dan wel voor de vierde keer op rij het landskampioenschap, toch voelen enkele Eindhovenaren zich ondergewaardeerd.
'Ik hoor alleen maar Ajax dit en Ajax dat', moppert Ibrahim Afellay in de Volkskrant. 'Het lijkt wel alsof iedereen tegen ons is. Toen ik de tv-commentaar deze week bij FC Groningen-Ajax aan het woord hoorde, dacht ik: ben jij in dienst van Ajax of zo? Maar wij zijn hier toevallig voor de vierde keer op rij kampioen geworden. Dat kunnen er niet veel zeggen.'
Doelman Gomes doet mee in de klaagzang. 'Volgens mij hebben wij vier punten gepakt tegen Ajax. Dan wordt geroepen dat Ajax beter voetbal speelt. Volgens mij ben je de beste als je bovenaan staat', wijst de verongelijkte keeper naar de titel van de Eindhovenaren.
Coach Sef Vergoossen had ook gehoord dat de aanhang van Vitesse zong over 'anti-voetbal'. 'Het doet me niets. Nadat we het spel van PSV in de winterstop hadden geanalyseerd, hebben we gekozen voor degelijkheid. Met deze selectie was het heel moeilijk geweest zelf het spel te maken. Dat mocht ik niet van deze groep verlangen.'
Bron?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |