Samenvattingen niet.. VI en SV wel..quote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Nee, psv kreeg zelfs nog een achterlijke rode kaart mee.quote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
quote:
Vond ik ook. PSV was echt pure bagger in het beginquote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zekerquote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zoals we iedere jaar weer roepen: "Volgend jaar beter!"
Ach ja, wees blij dat ie geen auto's is gaan jatten.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tvquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
die op het bordesquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
Wedstrijden waarin we de 10 halen tegen de Graafschap en Volendam.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.
Die kunnen iig de voorhoede nog beter maken. Krijg je 6-3 en 7-4 wedstrijden enzo..
quote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tv
quote:'Ajax voetbalt het beste? De beste staat bovenaan'
PSV pakte dan wel voor de vierde keer op rij het landskampioenschap, toch voelen enkele Eindhovenaren zich ondergewaardeerd.
'Ik hoor alleen maar Ajax dit en Ajax dat', moppert Ibrahim Afellay in de Volkskrant. 'Het lijkt wel alsof iedereen tegen ons is. Toen ik de tv-commentaar deze week bij FC Groningen-Ajax aan het woord hoorde, dacht ik: ben jij in dienst van Ajax of zo? Maar wij zijn hier toevallig voor de vierde keer op rij kampioen geworden. Dat kunnen er niet veel zeggen.'
Doelman Gomes doet mee in de klaagzang. 'Volgens mij hebben wij vier punten gepakt tegen Ajax. Dan wordt geroepen dat Ajax beter voetbal speelt. Volgens mij ben je de beste als je bovenaan staat', wijst de verongelijkte keeper naar de titel van de Eindhovenaren.
Coach Sef Vergoossen had ook gehoord dat de aanhang van Vitesse zong over 'anti-voetbal'. 'Het doet me niets. Nadat we het spel van PSV in de winterstop hadden geanalyseerd, hebben we gekozen voor degelijkheid. Met deze selectie was het heel moeilijk geweest zelf het spel te maken. Dat mocht ik niet van deze groep verlangen.'
Bron?quote:
Volgens de KNVB site is het nog niet bekend.quote:
Onnodig van Afellay. Maar van de andere kant weet je ook niet wat er aan hem gevraagd werd.quote:
idd. het begint te wennenquote:Op maandag 21 april 2008 12:45 schreef Pritt het volgende:
Ach ik vind het dit jaar totaal niet erg in vergelijking met vorig jaar.
Als we het gister geworden waren dan was ik blij verrast maar nu maar een klein beetje teleurgesteld.
Ben al lang blij dat we de laatste tijd weer een beetje beter voetballen en winnen.
net alsof het een excuus kan zijn wanneer dit uit de context is gerukt. Nee man, hij suggereert zelf iets wat totale onzin is. Zegt genoeg over hem.quote:Op maandag 21 april 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onnodig van Afellay. Maar van de andere kant weet je ook niet wat er aan hem gevraagd werd.
daar zit wat inquote:Op maandag 21 april 2008 12:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
zolang de PSVers zich nog nodig voelen om hun gelijk te halen richting Ajax en de media.. dan weet je dat Ajax nog steeds nummer 1 is
Als ik kampioen was geworden dan dacht ik géén seconde aan een andere club, maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 21 april 2008 12:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
zolang de PSVers zich nog nodig voelen om hun gelijk te halen richting Ajax en de media.. dan weet je dat Ajax nog steeds nummer 1 is
Mag ook in dit topic nog wel keer gepost wordenquote:
deze ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ook in dit topic nog wel keer gepost worden
Wtf!? Niet zelf het spel kunnen maken? Niet zelf het spel willen maken! Je hebt afellay, aissati, bakkal, farfan als smaakmakers en daarvoor nog 2 goeie spitsen en dan niet het spel kunnen maken!? Rot toch op laf vergoossen..quote:Op maandag 21 april 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Coach Sef Vergoossen had ook gehoord dat de aanhang van Vitesse zong over 'anti-voetbal'. 'Het doet me niets. Nadat we het spel van PSV in de winterstop hadden geanalyseerd, hebben we gekozen voor degelijkheid. Met deze selectie was het heel moeilijk geweest zelf het spel te maken. Dat mocht ik niet van deze groep verlangen.'
quote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Behoorlijk koddig ook dat veel PSV-ers elke keer zeggen van "ja, de laatste negen jaar zeven keer kampioen geworden", of dingen in die trant. Je kan ook zeggen dat Ajax in de hele historie 29 keer kampioen is geworden tegenover 21 keer van PSV. Oftewel; PSV moet de komende acht jaren wederom kampioen worden en daarnaast ook nog vier Europese prijzen en twee wereldbekers pakken om Ajax enigzins te evenaren qua prijzen.
De hele historie telt, niet een bepaalde periode waarin je jouw favoriete club als beste naar voren kan laten komen. Ajax had een geweldige periode van 1992 t/m 1997, PSV heeft nationaal gezien nu een
goede periode. Zo gaat dat binnen het voetbal. Straks hebben Ajax en PSV weer niets en heeft Feyenoord een landstitel, of misschien wel AZ of Heerenveen.
Ik hou van Ajax. Om de jeugdopleiding, om de eigen opgeleide spelers als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga die bij topclubs (gaan) spelen en straks Oranje gaan vertegenwoordigen. Ik hou van het aanvallende voetbal, de vele doelpunten, de mooie aanvallen, om ex-Ajacieden die ooit zijn gescout en nu bij topclubs spelen (Ibrahimovic, Maxwell, Chivu, Grygera de laatste jaren). Daar kan een club die doodsaai voetbal speelt, die bijna geen enkele ex-jeugdspeler in het buitenland heeft spelen, die weinig spelers heeft gescout die nu bij topclubs spelen (op Nistelrooij, Robben en wat vergeten spelers na), écht niet tegenop.
Hartstikke leuk zo'n titel, het is gegund en ik had hem natuurlijk graag bij Ajax gehad, maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer. Ajax.
Preciesquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
Ja, hallo. Type ik een bericht, is het topic bijna vol. Nog een keer dan.
[..]
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
En zo is het. Ajax is een voetbalclub maar nog veel meer een gevoel, wat alle supporters en fans delen. Over gisteren: Ik ben blij dat het iig niet superspannend is geworden. Dan is het veel minder om het niet te worden, nu wisten we eigenlijk al waar we aan toe waren.quote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verder: Sjonniequote:'Marco van Basten grijpt de macht bij Ajax'
21/04/2008 13:00
Het zal om diverse redenen geen gemakkelijke keuze zijn geweest voor Martin van Geel afgelopen zondag thuis te blijven, in plaats van mee te reizen met Ajax naar Groningen. Om veiligheidsredenen adviseerde de lokale politie Van Geel af te zien van zijn komst naar stadion Euroborg.
Als technisch directeur van Ajax is hij in de ogen van de Groningse aanhang de kwade genius achter de transfers van Luis Suárez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren naar Amsterdam. En hoe diep de frustraties daaromtrent zitten bij de harde supporterskern van FC Groningen, weten we sinds het inferno van zondag 13 april allemaal.
De afwezigheid van Van Geel in het noorden stond los van zijn penibele situatie bij Ajax, maar onderstreepte het feit dat hij geenszins te benijden valt. Bij FC Groningen kan hij zijn gezicht beter niet laten zien, net als bij zijn vorige werkgever AZ, en tegelijkertijd wankelt zijn positie bij zijn eigen club. Met de aanstelling van Uri Coronel als nieuwe voorzitter zal het geruchtmakende onderzoeksrapport van diens hand worden afgestoft.
Coronel wil nog weinig kwijt over zijn plannen, maar liet al wel weten dat hij zijn koers zal bepalen aan de hand van dat rapport. En dat is zorgwekkend nieuws voor Van Geel, wiens beleid stevig werd gekraakt in de eindconclusies. Commissievoorzitter Coronel zal geheel naar zijn eigen aanbevelingen op afstand gaan regeren, maar niet voordat hij twee cruciale beslissingen heeft genomen: hoe de posities van algemeen en technisch directeur worden ingevuld.
Als Coronel consequent vasthoudt aan zijn eigen bevindingen tijdens de rondgang langs 42 club-insiders, weet interim-directeur Henri van der Aat waar hij aan toe is. De nieuwe algemeen directeur dient volgens het rapport een voetbalachtergrond te hebben, wat van de voormalige zeilbondscoach met ervaring als crisismanager in de wielersport niet kan worden gezegd. Van der Aat is voor minimaal zes maanden aangesteld als opvolger van de naar AZ vertrokken Maarten Fontein en als Coronel de geloofwaardigheid van zijn rapport en zichzelf wil behouden, zal het daarbij blijven.
Martin van Geel hoeft zich evenmin rijk te rekenen na de machtswisseling bij Ajax. Sinds Marco van Basten zijn vierjarige contract als toekomstig trainer heeft ondertekend, is de technisch directeur links en rechts al meermalen gepasseerd. Dat begon met de merkwaardige gang van zaken rond Adrie Koster.
De huidige interim-trainer kreeg van Van Geel toestemming met PSV te onderhandelen over een mogelijk assistentschap van Huub Stevens, volgend seizoen in Eindhoven. Op gezag van Van Basten werd die toestemming later ingetrokken. De nieuwe hoofdcoach wil Koster behouden voor de club, als trainer van Jong Ajax. Voor assistent-trainer Alfons Groenendijk gold het omgekeerde. Groenendijk kreeg vorig seizoen op voorspraak van Van Geel een forse salarisverhoging wegens goed presteren, maar kan nu uitkijken naar een nieuwe baan.
Tussen de bedrijven door regelde Van Basten dat Dennis Bergkamp zijn stage als leerling-trainer bij Ajax komt afwerken. En ook op het gebied van spelersbeleid, net zo goed het werkterrein van Van Geel, heeft Van Basten zich al laten gelden. Hij drukte de contractverlenging van Jurgen Colin erdoor en maakt een rondgang langs Europese topclubs om te praten over de huur van talentvolle spelers.
Allemaal signalen dat de functie van Van Geel steeds meer wordt uitgehold en de invloed van Van Basten veel verder reikt dan die van hoofdtrainer alleen. In 1991 was het de beginnende coach Louis van Gaal die het technische beleid van Ajax naar zijn hand zette.
Zeventien jaar later lijkt Van Basten dat stokje over te nemen.
Simon Zwartkruis
Is dat eigenlijk al zeker of nog steeds een gerucht?quote:Op maandag 21 april 2008 13:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen
Die spits uit Zuid-Amerika is dat wat? Die statistieken zijn nou niet bepaald denderend
Telegraaf meldt het ondertussen ook al. Maar ze zijn nog niet rond.quote:Op maandag 21 april 2008 13:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al zeker of nog steeds een gerucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |