quote:Op maandag 31 december 2007 13:48 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Gabri? Ik zal wel veel reacties krijgen als ik zeg dat ik het niet erg zou vinden als hij voor een leuk bedrag zou vertrekken.
Bij Feyenoord wilde hij niet dus hij heeft er wel kijk op.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef xFriendx het volgende:
Volgend jaar nog ff ballen bij Feyenoord en hij is de slet van de Eredivisie.
Gabri moet zeker niet vertrekken en vind ik juist één van de beteren bij Ajax. In ieder geval een stuk beter dan spelers die jij in je lijstje post. Je wilt de helft verkopen maar dan wel jongens als Braafheid, Bruno Silva en Bradley terug halen. Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 31 december 2007 13:52 schreef Fides het volgende:
True, Gabri is in mijn ogen vervangbaar als Davids speelt, maar zonder Davids is hij wel heel handig. Daarnaast zal je niet veel geld voor hem vangen denk ik.
Aan de andere kant is Gabri toch niet bepaald gehaald om te scoren? Ik vind dat hij sowieso al best vaak in scoringspositie komt gezien het werk wat hij moet doen.quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Gabri een topper. Hij knapt heel veel werk op en hij is technischer dan je in eerste instantie zou denken. Hij zou wat nauwkeuriger voor de goal mogen zijn maar verder
Nouja, spelers als Heitinga, Huntelaar, Maduro wil ik niet verkopen, maar die zullen gewoon zelf wegwillen komende zomer en ik heb niet de illusie dat echte Europese (sub)toppers (altijd leuk die geruchten over Arteta en Mottaquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gabri moet zeker niet vertrekken en vind ik juist één van de beteren bij Ajax. In ieder geval een stuk beter dan spelers die jij in je lijstje post. Je wilt de helft verkopen maar dan wel jongens als Braafheid, Bruno Silva en Bradley terug halen. Lood om oud ijzer.
Ik vind een middenveld van bijvoorbeeld: Davids-Defour-El Ahmadi beter dan bijvoorbeeld Davids-Defour-Gabri, omdat je naast vechtjassen ook gewoon goede voetballers moet hebben. Dus in mijn ogen is Gabri niet onvervangbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind Gabri een topper. Hij knapt heel veel werk op en hij is technischer dan je in eerste instantie zou denken. Hij zou wat nauwkeuriger voor de goal mogen zijn maar verder
quote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[ afbeelding ]
van een kleine 3 uur geleden
In eerste instantie zag hij het niet zitten, zo'n snelle terugkeer.
En Nijland er dus bij graag.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef Fides het volgende:
Even een repost:
Ik begin nou na deze maand wel een beetje genoeg van dit Ajax te krijgen.
Aan het eind van dit seizoen zullen Huntelaar, Heitinga, Maduro, Stekelenburg etc. wel allemaal ook vertrekken.
Ik zou zeggen, laat 70% van onze selectie maar lekker opflikkeren en begin min of meer opnieuw. We hebben met de verkoop van bovengenoemde spelers en het geld dat we nog hebben van de verkoop van Sneijder en Babel genoeg geld om de hele Eredivisie te kopen volgens mij. Zorg dat Davids nog 1 seizoen blijft en dat de selectie er volgens seizoen zo uit ziet:
Doelmannen
Vorm (Utrecht) / Velthuizen (Vitesse) / evt. buitenlands talent
Gentenaar (Ajax)
Van Duin (Ajax 2) / Heijblok
Verdedigers
Boulahrouz (Chelsea/Sevilla) / Ooijer (Blackburn)
Vermaelen
Bruno Silva (Groningen)
Braafheid (FC Twente)
Blind (Ajax A1)
Van der Wiel
Vertonghen
nieuwe linkervleugelverdediger / Slijngard (Ajax 2)
Middenvelders
Davids
Gabri
De Jong
Van der Heijden
Perez (PSV)
Defour (Standard)
El Ahmadi (FC Twente) / Bradley (Heerenveen)
(Daylon Claassen (Ajax CT, al aangetrokken) zal wel Ajax 2 worden)
verder aanvullen met Sarpong, Anita en mogelijk nieuw doorgebroken talenten.
Aanvallers
Suarez
George (FC Utrecht)
Leonardo
Manucharyan (mag het wat mij betreft nog 1 seizoen probere)
Amrabat (VVV)
En nog een goede vervanger voor Huntelaar.
+ Jeugd? (Goossens komt denk ik te kort, Wamberto Jr. ?)
Verder nog spelers waar Ajax naar kan kijken
Donk (AZ, lijkt niet gelukkig op de bank), De Fauw (Roda JC), Boakye (Heracles), Sanmartean (FC Utrecht, mits fit), Lindgren (FC Groningen), Arnautovic (FC Twente, wereldtalent!), Kruiswijk (Groningen, is mogelijk transfervrij deze zomer), Schöne (De Graafschap), Nijland (FC Groningen
Spelers als Urzaiz, Colin, Schilder, Mitea, Ogararu, Luque (tenzij hij weer gemotiveerd raakt) etc. mogen dus wat mij betreft vertrekken.
...en ik blijf verder dromen...beste stuurlui staan aan wal...![]()
Ja ok, dat ben ik wel met je eens. Maar ik vind dan ook niet dat die spelers geen basisplaats moeten hebben.quote:Op maandag 31 december 2007 13:59 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, spelers als Heitinga, Huntelaar, Maduro wil ik niet verkopen, maar die zullen gewoon zelf wegwillen komende zomer en ik heb niet de illusie dat echte Europese (sub)toppers (altijd leuk die geruchten over Arteta en Motta) als vervangers kunnen halen.
Braafheid, B. Silva en Bradley zijn in mijn ogen beter en (veel) talentvoller dan Colin, Ogararu en Schilder bijvoorbeeld.
Nee hij mag nog wel even blijven want ja hij is nu kort in vorm. Maar je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat hij het in zich heeft....quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef S-Two het volgende:
En oja, even serieus he. Hoeveel mensen hebben hier Nijland zien spelen? Hij speelt/scoort nu twee weken goed en we moeten hem ook maar halen? Goed plan!
Inderdaad. Ik zie eigenlijk veel liever wat aanvallender ingestelde spelers op het middenveld. Als die worden aangetrokken zou ik tegen Van Geel willen zeggen dat ie alle boden op Huntelaar moet afwijzen. Gewoon nog 1 seizoen aan z'n contract houden. Ik denk dat Ajax, met creatievelingen achter Huntelaar, gaat knallen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind een middenveld van bijvoorbeeld: Davids-Defour-El Ahmadi beter dan bijvoorbeeld Davids-Defour-Gabri, omdat je naast vechtjassen ook gewoon goede voetballers moet hebben. Dus in mijn ogen is Gabri niet onvervangbaar.
Je loonlast moet lager dan 0¤ per week zijnquote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef N.i.c.k het volgende:
[ afbeelding ]
van een kleine 3 uur geleden
In eerste instantie zag hij het niet zitten, zo'n snelle terugkeer.
Wat is daar vreemd aan? Een enge noordeling? We kunnen ook weer een uitgerangeerde vedette kopen van een B team elders in Europa....quote:
Men wacht liever totdat hij er 25 maakt, zodat we dan concurrentie hebben van Engelse middenmoters die salarissen aanbieden die we niet kunnen betalenquote:Op maandag 31 december 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Een enge noordeling? We kunnen ook weer een uitgerangeerde vedette kopen van een B team elders in Europa....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |