En dus zal ie veel moet kosten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
Wel een aardige speler. Kan goed op links uit de voeten, heeft een aardige actie in huis en een goed schot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie kent die Santiago Ezquerro, is het wat?
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Eerst zien dan geloven. Haris zou wel raar zijn want AZ is niet cht happig op verkopen aan Ajax...
Precies.. dit zijn nou niet bepaald aankopen waar ik vrolijk van wordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Oh, gadver nee niet Santiago Ezquerro, matige voetballer. En Haris Medunjanin mag wel komen, maar dan niet meteen voor de basis.
Dan kan ik er nog wel mee leven. Het is niet de aankoop waar we op hoopten, maar er komt iig nog iemandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt er vrijwel niet in de plannen voor van Van Gaal denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel denk ik.
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens Marca is Ezquerro vrijwel rond met Athletic Bilbao maar Voetbalzone heeft natuurlijk wel erg goede bronnen!
5 miljoen voor zo'n kut spelerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Medunjanin komt vrijwel niet in de plannen van Van Gaal voor denk ik. Voor een miljoentje of 5 hebben we hem wel binnen.
Er is nog niets rond. En ik had het allang al verwacht dat ze met wat net-niet namen op de proppen zouden komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef BonJovi het volgende:
Wat blijf je rustig Heatwave had het niet verwacht nu
Maar wel betrouwbaarder dan Voetbalzone.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Marca is ook niet echt betrouwbaar te noemen, vooral de laatste maanden niet.
Filmpje
http://uk.youtube.com/watch?v=jcyITjh96bE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |