Ik heb het mogen aanschouwen jaquote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
Zie je het plaatje mitt ? Het is gelukt.
Zou mooi zijn, niks tegen Lobont of Stekelenburg, maar een jaartje Flapie zou nog mooi zijnquote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik heb het mogen aanschouwen ja
en heel stiekem hoop ik dat Lobont vertrekt en van der Sar terugkomt
een 1-of-ander feyenoordquote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
Wel zwaaien hequote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
quote:Op maandag 5 april 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie komt er nog zondag?
Das de Goden verzoekenquote:Op maandag 5 april 2004 19:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Zullen we een mini-meet houden in Rotterdam!
Zo staat het beterquote:Op maandag 5 april 2004 19:17 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Das de Godenzonen verzoeken
Jij durft.quote:Op maandag 5 april 2004 21:47 schreef Sloggi het volgende:
Zondag verliest Ajax
Litmanen is altijd geblesseerd. de Boer heeft ooit één noemenswaardige blessure gehad.quote:Op maandag 5 april 2004 22:03 schreef Chadi het volgende:
nou ik vind dat net zoiets als Jari litmanen terug halen. Niks tegen die spelers maar hun waarde op dit moment voor Ajax zou niks zijn
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 5 april 2004 22:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hij is niet welkom en over z'n top heen
Ik vind hem beter dan Grygera of ESQD maar om er nog 1 bij te nemen die zwaar op de begroting gaat drukken en die kwa snelheid wat we bij Ajax achterin missen weinig toe zal voegen vind ik iets te veel. Opbiouwend zal hij wel wat meer kunnen leveren en misschien meer ruimte creeren voor Heitinga zodat die opbouwend wat meer mee kan doen. Nu wordt hij door de clubs vooral gedekt en laat men ESQD het liefst aan de bal komen, bij de boer moet je dat niet doen want die legt hem over 40 meter bij iemand perfect neer. Als ze die twee kunnen verkopen aan een club dan is hij welkom en zeker een verbetering op die 2 en kan hij sommige jongens aardig op weg helpen bij hun ontwikkeling.quote:Op maandag 5 april 2004 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Je lult iedereen achterna. Wanneer heb je de laatste wedstrijd van Glasgow gezien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |