Kijk dat is een winnaars mentaliteitquote:Blind: 'Ik stap zelf zeker niet op'
Het feit dat Ajax er met de dag meer op achteruit gaat dan ten spijt, Danny Blind houdt de eer niet aan zichzelf. De oefenmeester zegt dat alleen een beslissing van het bestuur hem bij de Amsterdammers kan laten vertrekken. "Ik zal zelf de handdoek nooit in de ring gooien", zei de Zeeuw.
Waar voorgangers voor veel minder de laan uit gestuurd werden, lijkt Blind zowel bij de supporters als het bestuur veel kridiet te hebben. Hoe groot het kridiet is? “Dat is niet relevant! Ik ga niet over mijn functioneren of toekomst bij Ajax. We zitten in een moeilijk fase. We staan niet goed en doen het niet goed.”
Ook op de vraag of hij ontslagen wordt of zelf ontslag neemt was Blind resoluut: “Het laatste zeker niet en het eerste ga ik niet over. Duidelijk!”
Met een lastig bekerduel in Friesland bij SC Heerenveen en de Klassieker tegen Feyenoord in De Kuip op het programma, worden het cruciale dagen voor de coach. "Het zal het nodige vergen om de koppen weer fris te krijgen", zegt Blind. "Maar opgeven zal ik niet, zo zit ik niet in elkaar."
ach dan waren er wel weer gasten van andere clubs, en je mag hier best posten hoor, ik heb niet gezegd dat dat niet mag ook als je hier nooit komt. Ik vind het alleen maar een beetje vreemd dat je dan oordeelt over iemands humor en daar reageerde ik op.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is raar. Want Ajax heeft dit seizoen wel vaker verloren (Understatement). Dan zou ik hier toch wel vaker moeten zijn geweest?
En ik wist niet dat je enkel posts mag plaatsen als je geregeld in Ajax topics posts.![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Julie mogen de FC Utrecht fans ook feliciteren he![]()
Laten we hopen dat de teller morgen stopt!quote:De dagen zijn geteld voor DB
Dat had je al gezegd, geloof ik?quote:
Chill.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef Fok_you het volgende:als jullie volgende week van Feyenoord verliezen en de week daar op weer.... zijn er meer verliespunten dan punten
!
teringquote:Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef Fok_you het volgende:als jullie volgende week van Feyenoord verliezen en de week daar op weer.... zijn er meer verliespunten dan punten
!
Volgens mij wil Ten Cate gewoon bij Barca blijven, toch? Eerst maar voor de CL gaan daar, daarna ziet 'ie wel verder.quote:
omdat het best bijzonder isquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, geloof ik?
Waar waren de Twente supporters toen wij wonnen, vorige week? Waar waren de felicitaties van de Groningen fans, toen we in ze in december met 3-2 pakten?
Doe nou niet alsof men hier @ FOK! altijd standaard de tegenstander feliciteert.
Een grotere inbreng in het team van Barca dan Rijkaard? Wtf?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij Barca wil verlaten voor het huidige Ajax, maar je kan het in ieder geval proberen.
En wie weet is hij het beu om als de assistent gezien te worden van Rijkaard, terwijl ik het idee heb dat hij een grotere inbreng heeft.
Het klopt wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een grotere inbreng in het team van Barca dan Rijkaard? Wtf?
Yep, dat durf ik te stellen. Er zijn ook een aantal spelers die dat min of meer hebben aangegeven, waaronder Ronaldinho.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een grotere inbreng in het team van Barca dan Rijkaard? Wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |