Toch wel erg blessuregevoeligquote:Thomas Vermaelen legt op Ajax.nl uit dat hij weliswaar een liesblessure heeft, maar dat het echte probleem zijn schaambeen is. "Er zit vocht in het bot en dat moet wegtrekken. Dat heeft tijd nodig." Vermaelen wijst erop dat de blessure veroorzaakt is door overbelasting. "Vanwege mijn enkelblessure stond ik vier maanden aan de kant. Ik wilde na die periode zo graag weer voetballen, maar ik kwam eigenlijk nog kracht te kort. Om dat te compenseren ga je anders bewegen en dan krijg je nieuwe klachten. Tijdens deze revalidatie moet ik ook zorgen dat mijn enkel en kuit weer sterker worden."
De verdediger is positief over zijn herstel en richt zich op deelname aan de Olympische Spelen voor België: "Ik blijf tot begin juni bij de club om te revalideren. Daarna heb ik drie weken vakantie en vervolgens heb ik nog een aantal weken de tijd om bij Ajax aan mijn herstel te werken. De Spelen zijn in augustus, dat moet lukken."
Och, schandalig? Het bevestigt een hele hoop.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Breach het volgende:
Die aftiteling van het filmpje uit OP is wel echt schandalig ja
Zevende eindigen, ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:21 schreef BobbyHill het volgende:
Op de aftiteling na wel een lollig filmpje. Al is het einde op een bepaalde manier ook wel om te lachen![]()
Feyenoord supporters hebben verder natuurlijk weinig recht van spreken. Ze hebben dan wel een KNVB-beker gewonnen, maar als je als topclub in twee seizoenen 7e en 6e eindigt is een beetje bescheidenheid wel op z'n plaats.
PSV'ers, die hebben recht van spreken. En daar had mevrouw Kuyt het dan ook vandaan
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is een klein kind, gewoon leuk dus
Precies als Dirk Kut het had gezongen hadden ze hem 2 meter onder het veld moeten werkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is een klein kind, gewoon leuk dus
Sulejmani gaat zeker komen. Wil van Basten ook nog steeds Pranjic?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Filmpje thuis ff bekijken. Had t al gelezen in diverse media, kan er de humor an sich ook wel van inzien!
Sulejmani moet gewoon komen!
Die blijft wel hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat Gabri gaat doen deze zomer.
Is hij Nederland al zat of heeft hij het toch naar zijn zin.
Nou dan was het verschrikkelijk geweest idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies als Dirk Kut het had gezongen hadden ze hem 2 meter onder het veld moeten werken
Maarja het minderwaardigheidscomplex zit ze gewoon in de genen![]()
Dat gerucht kwam een tijdje terug ook al eens langs. Ik dacht dat we met Yannis al een papa hadden. Maar dit wordt een echtequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax nu gelinkt aan Papostopulous o.i.d. Griekse verdediger maar dat was wel duidelijk gezien de naam!
Ken m niet?!
Bron: voetbalprimeur
quote:Litmanen is alweer weg bij Fulham
Fulham heeft Jari Litmanen volgend seizoen niet meer nodig. De Finse middenvelder, die sinds januari onder contract stond bij de Engelse laagvlieger, heeft te horen gekregen dat hij uit Craven Cottage moet vertrekken. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd. Litmanen tekende eind januari een halfjarig contract bij Fulham, dat hem overnam van het Zweedse Malmo FF. In Engeland kon de voormalig Ajacied geen potten breken. De middenvelder zat vooral geblesseerd langs de lijn en speelde geen enkele competitiewedstrijd in het witte tricot. Fulham besloot zodoende om afscheid te nemen van de Fin.
Naast Litmanen kregen ook Carlos Bocanegra, Philippe Christanval, Simon Elliott, Ian Pearce, Michael Timlin, Ismael Ehui en Bjorn Runstrom te horen dat zij Fulham moeten verlaten. The Cottagers speelden zich afgelopen seizoen op de laatste speeldag veilig, wat betekent dat Fulham ook komend jaar in de Premier League te bezichtigen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |