abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58632980

Quote uit het vorige topic.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Sorry voor de TT

[ Bericht 49% gewijzigd door RayMania op 12-05-2008 21:40:13 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 21:07:37 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58633108
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58633139
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
Omdat?

en wtf is die TT
pi_58633265
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?

en wtf is die TT
Spelers weg, geld, minder spelers komen.

Zo moeilijk toch niet?
  maandag 12 mei 2008 @ 21:17:36 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58633279
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?

en wtf is die TT
Spelers die trek hebben om naar Ajax te komen, kans op CL of UEFA Cup is toch een wereld van verschil.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 12 mei 2008 @ 21:19:43 #6
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633317
quote:
Huysegems : 'Met goed gevoel naar Ajax'
http://ajax.headliner.nl/
Ik schrok me kapot
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58633321
quote:
Bronnen binnen Ajax1.nl melden dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.

Ajax schijnt zo goed als rond met Yoann Gourcuff:

Ajax wil Gourcuff graag overnemen heel graag zelfs. AC Milan twijfelt nog maar toch heeft Gourcuff zelf een goed gevoel bij een verhuur of een eventueel verkoop aan Ajax. Zijn vader is een belangrijke man voor hem in zijn beslissing heeft hij een paar maanden geleden gemeld. Zijn vader weet wel waar de toekomst van zijn talentvolle zoon ligt en dat is in Amsterdam. Naar alle waarschijnlijkheid verkast Gourcuff vlak voor het EK naar Amsterdam. De Champions league maakt hem niet uit met UEFA Cup Ticket is hij ook tevreden!

Sulejmani:

Zoals eerder gemeld wordt Sulejmani morgen of overmorgen gepresenteert. Waarschijnlijk wordt dat woensdag omdat Ajax nu nog met het contract bezig is. Als het mee zit word het toch morgen en dan is de transfer rond voor een verblijf van 5 JAAR! voor ongeveer 11 miljoen.

Luque:

Ik weet er niet veel van maar volgens mij klopt het niet dat hij mag vertrekken. Ik heb gehoord dat hij zo goed als eens is met de salaris vermindering, Luque wil zich onder MVB bewijzen.

Sarpong:

Gaat sowieso niet weg dat heeft Ajax laten weten zo'n halve maand geleden. Van 't schip en van Basten hebben het volle vertrouwen in hem en denken zelfs hem te gaan gebruiken als vaste waarde in het elftal evenals van 't Schip en van Basten heeft ook Sarpong hoop in zijn toekomst bij Ajax, hij wil niet eindigen als Schilder. Het wachten is alleen op de aankopen die Ajax doet i.v.m. middenvelders van een klasse hoger dan is de optie er om Sarpong te verhuren aan Sparta omdat Danny blind daar zijn contacten heeft maar Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen. Conclusie Ajax heeft dus wel vertrouwen.

Huntelaar:

Heeft vanochtend laten weten het geweldig naar zijn zin te hebben in Amsterdam en zin heeft in volgend seizoen als van Basten en Bergkamp aan het roer staan. Hij heeft laten weten heel graag nog kampioen van Nederland te willen worden met Ajax en dan te willen vertrekken naar een absolute top club in Spanje of Engeland. Hij wil alleen naar een grote club als Man United of Real Madrid als hij daar een basis plaats heeft in de voorhoede.

Huth:

Verder heeft Ajax vergaande interesse in Huth de harde verdediger van Middlesbrough zit wekelijks op de bank wegens blessures etc. en zou openstaan voor een vertrek bij Middlesbrough. De 11-voudig international stond ondermeer onder contract bij Chelsea die hem vorig seizoen liet verkassen naar middlesbrough.

Nieuwe verdediger:

Ajax zal deze week twee spelers contracteren, dat is dus Sulejmani zoals eerder vermeld en een nieuwe verdediger als vervanger van Heitinga. Waarschijnlijk is dit een Zuid Amerikaanse verdediger.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:29:08 #8
51286 w00h00
Digital man!
pi_58633485
Zal zo allemaal wel op VI.nl staan dan.

Luque die zich wil bewijzen, terwijl Van Basten de hoogste prioriteit heeft gegeven aan het aantrekken van Sulejmani.
pi_58633498
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Ik schrok me kapot
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58633511
Geen idee of het misschien in het vorig topic gepost maar ok:
quote:
Volgens de Duitse krant Die Welt is Ajax in Duitsland op zoek naar een vervanger voor Johnny Heitinga, die uit Amsterdam verkast. De voetbalclub zou nu een oogje hebben op VFB Stuttgart-verdediger Matthieu Delpierre en daar een bedrag van 10 miljoen euro voor over hebben.

De 27-jarige Franse voetballer heeft nog een contract tot 2012 en VFB wil daarom ook flink geld willen vangen bij een eventueel vertrek. Delpierre's zaakwaarnemer heeft wel oren naar een transfer. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax.'

Delpierre zelf, die voorheen uitkwam voor OSC Lille, heeft aangegeven zich eerst te willen richten op z'n huidige club.
Het is van voetbalcentraal
  maandag 12 mei 2008 @ 21:31:42 #11
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58633545
Luque die salaris inlevert? die vent heeft dit jaar toch genoeg verdiend, betaald Ajax kijken, wie wilt dat nou niet?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 12 mei 2008 @ 21:31:55 #12
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633549
Is die gast niet pas voor het eerst opgenomen in de selectie van Frankrijk?
pi_58633671
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Ruiseart het volgende:
Is die gast niet pas voor het eerst opgenomen in de selectie van Frankrijk?
Hij schijnt dat ie ergens eind 2007 voor het eerst in de voorselectie was opgenomen.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:42:09 #14
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633744
U heeft gelijk

En volgens mij is hij voor het eerstvolgende duel ook weer geselecteerd. Zal dan wel Frankrijk B zijn denk ik.
pi_58633750
Even de quote uit de vorige OP toegevoegd in de OP, voor degene die het nog niet gezien hebben. Vorige topic liep uitstekend, complimenten daarvoor . Als we allemaal onze best doen lukt het makkelijk om deze reeks nog leuker te maken .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:57:39 #16
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58634057
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Luco het volgende:
Luque die salaris inlevert? die vent heeft dit jaar toch genoeg verdiend, betaald Ajax kijken, wie wilt dat nou niet?
Zoveel kansen heeft ie ook niet gekregen
Jawel, je keek.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:02:45 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58634169
Ik ben benieuwd of Manucharyan eindelijk een kans gaat krijgen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 mei 2008 @ 22:04:18 #18
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634198
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
laten we het hopen! niemand die Koster graag de jeugd ziet trainen na wat hij dit jaar heeft laten zien.
Wat een gelul zeg, mannen met zoveel ervaring als Koster moet je juist binnen de club proberen te houden. Voor de jeugd is hij zeker goed genoeg.

En wat de hell is HNTM?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58634470
TT weg, slaat echt nergens op. Effe serieus hoor, verzin maar een nieuwe.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58634483
Ben net terug uit Parijs, dus geef me eens de laatste nieuwtjes. Zag wel via de Franse teletext dat Ajax verloor.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:20:53 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58634492
Die geruchten

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 12 mei 2008 @ 22:24:39 #22
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634573
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:19 schreef RayMania het volgende:
TT weg, slaat echt nergens op. Effe serieus hoor, verzin maar een nieuwe.
"Voorrondes CL of toch maar UEFA Cup?"
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 12 mei 2008 @ 22:24:52 #23
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58634577
Nieuwe TT:

Meer roddels en geruchten dan een kapsalon?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_58634627
Wat een TT. Zo slecht bedacht ik ze zelfs nooit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 12 mei 2008 @ 22:31:42 #25
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634719
Ach de TT is sowieso niet belangrijk, zolang het maar iets met Ajax te maken heeft.

Overigens hoeft Huth van mij niet te komen, die gozer heeft nu al 2 verkrachte enkels.

Gourcuff mag komen als het voor minimaal 2 jaar is, en Sarpong behouden zou een goeie zet zijn ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')