abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58632980

Quote uit het vorige topic.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Sorry voor de TT

[ Bericht 49% gewijzigd door RayMania op 12-05-2008 21:40:13 ]
  maandag 12 mei 2008 @ 21:07:37 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58633108
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58633139
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
Omdat?

en wtf is die TT
pi_58633265
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?

en wtf is die TT
Spelers weg, geld, minder spelers komen.

Zo moeilijk toch niet?
  maandag 12 mei 2008 @ 21:17:36 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58633279
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Omdat?

en wtf is die TT
Spelers die trek hebben om naar Ajax te komen, kans op CL of UEFA Cup is toch een wereld van verschil.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 12 mei 2008 @ 21:19:43 #6
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633317
quote:
Huysegems : 'Met goed gevoel naar Ajax'
http://ajax.headliner.nl/
Ik schrok me kapot
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58633321
quote:
Bronnen binnen Ajax1.nl melden dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.

Ajax schijnt zo goed als rond met Yoann Gourcuff:

Ajax wil Gourcuff graag overnemen heel graag zelfs. AC Milan twijfelt nog maar toch heeft Gourcuff zelf een goed gevoel bij een verhuur of een eventueel verkoop aan Ajax. Zijn vader is een belangrijke man voor hem in zijn beslissing heeft hij een paar maanden geleden gemeld. Zijn vader weet wel waar de toekomst van zijn talentvolle zoon ligt en dat is in Amsterdam. Naar alle waarschijnlijkheid verkast Gourcuff vlak voor het EK naar Amsterdam. De Champions league maakt hem niet uit met UEFA Cup Ticket is hij ook tevreden!

Sulejmani:

Zoals eerder gemeld wordt Sulejmani morgen of overmorgen gepresenteert. Waarschijnlijk wordt dat woensdag omdat Ajax nu nog met het contract bezig is. Als het mee zit word het toch morgen en dan is de transfer rond voor een verblijf van 5 JAAR! voor ongeveer 11 miljoen.

Luque:

Ik weet er niet veel van maar volgens mij klopt het niet dat hij mag vertrekken. Ik heb gehoord dat hij zo goed als eens is met de salaris vermindering, Luque wil zich onder MVB bewijzen.

Sarpong:

Gaat sowieso niet weg dat heeft Ajax laten weten zo'n halve maand geleden. Van 't schip en van Basten hebben het volle vertrouwen in hem en denken zelfs hem te gaan gebruiken als vaste waarde in het elftal evenals van 't Schip en van Basten heeft ook Sarpong hoop in zijn toekomst bij Ajax, hij wil niet eindigen als Schilder. Het wachten is alleen op de aankopen die Ajax doet i.v.m. middenvelders van een klasse hoger dan is de optie er om Sarpong te verhuren aan Sparta omdat Danny blind daar zijn contacten heeft maar Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen. Conclusie Ajax heeft dus wel vertrouwen.

Huntelaar:

Heeft vanochtend laten weten het geweldig naar zijn zin te hebben in Amsterdam en zin heeft in volgend seizoen als van Basten en Bergkamp aan het roer staan. Hij heeft laten weten heel graag nog kampioen van Nederland te willen worden met Ajax en dan te willen vertrekken naar een absolute top club in Spanje of Engeland. Hij wil alleen naar een grote club als Man United of Real Madrid als hij daar een basis plaats heeft in de voorhoede.

Huth:

Verder heeft Ajax vergaande interesse in Huth de harde verdediger van Middlesbrough zit wekelijks op de bank wegens blessures etc. en zou openstaan voor een vertrek bij Middlesbrough. De 11-voudig international stond ondermeer onder contract bij Chelsea die hem vorig seizoen liet verkassen naar middlesbrough.

Nieuwe verdediger:

Ajax zal deze week twee spelers contracteren, dat is dus Sulejmani zoals eerder vermeld en een nieuwe verdediger als vervanger van Heitinga. Waarschijnlijk is dit een Zuid Amerikaanse verdediger.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:29:08 #8
51286 w00h00
Digital man!
pi_58633485
Zal zo allemaal wel op VI.nl staan dan.

Luque die zich wil bewijzen, terwijl Van Basten de hoogste prioriteit heeft gegeven aan het aantrekken van Sulejmani.
pi_58633498
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Ik schrok me kapot
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58633511
Geen idee of het misschien in het vorig topic gepost maar ok:
quote:
Volgens de Duitse krant Die Welt is Ajax in Duitsland op zoek naar een vervanger voor Johnny Heitinga, die uit Amsterdam verkast. De voetbalclub zou nu een oogje hebben op VFB Stuttgart-verdediger Matthieu Delpierre en daar een bedrag van 10 miljoen euro voor over hebben.

De 27-jarige Franse voetballer heeft nog een contract tot 2012 en VFB wil daarom ook flink geld willen vangen bij een eventueel vertrek. Delpierre's zaakwaarnemer heeft wel oren naar een transfer. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax.'

Delpierre zelf, die voorheen uitkwam voor OSC Lille, heeft aangegeven zich eerst te willen richten op z'n huidige club.
Het is van voetbalcentraal
  maandag 12 mei 2008 @ 21:31:42 #11
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58633545
Luque die salaris inlevert? die vent heeft dit jaar toch genoeg verdiend, betaald Ajax kijken, wie wilt dat nou niet?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 12 mei 2008 @ 21:31:55 #12
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633549
Is die gast niet pas voor het eerst opgenomen in de selectie van Frankrijk?
pi_58633671
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Ruiseart het volgende:
Is die gast niet pas voor het eerst opgenomen in de selectie van Frankrijk?
Hij schijnt dat ie ergens eind 2007 voor het eerst in de voorselectie was opgenomen.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:42:09 #14
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58633744
U heeft gelijk

En volgens mij is hij voor het eerstvolgende duel ook weer geselecteerd. Zal dan wel Frankrijk B zijn denk ik.
pi_58633750
Even de quote uit de vorige OP toegevoegd in de OP, voor degene die het nog niet gezien hebben. Vorige topic liep uitstekend, complimenten daarvoor . Als we allemaal onze best doen lukt het makkelijk om deze reeks nog leuker te maken .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:57:39 #16
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58634057
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Luco het volgende:
Luque die salaris inlevert? die vent heeft dit jaar toch genoeg verdiend, betaald Ajax kijken, wie wilt dat nou niet?
Zoveel kansen heeft ie ook niet gekregen
Jawel, je keek.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:02:45 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58634169
Ik ben benieuwd of Manucharyan eindelijk een kans gaat krijgen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 12 mei 2008 @ 22:04:18 #18
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634198
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
laten we het hopen! niemand die Koster graag de jeugd ziet trainen na wat hij dit jaar heeft laten zien.
Wat een gelul zeg, mannen met zoveel ervaring als Koster moet je juist binnen de club proberen te houden. Voor de jeugd is hij zeker goed genoeg.

En wat de hell is HNTM?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58634470
TT weg, slaat echt nergens op. Effe serieus hoor, verzin maar een nieuwe.
pi_58634483
Ben net terug uit Parijs, dus geef me eens de laatste nieuwtjes. Zag wel via de Franse teletext dat Ajax verloor.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:20:53 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58634492
Die geruchten

Ik ben inmiddels overleden
  maandag 12 mei 2008 @ 22:24:39 #22
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634573
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:19 schreef RayMania het volgende:
TT weg, slaat echt nergens op. Effe serieus hoor, verzin maar een nieuwe.
"Voorrondes CL of toch maar UEFA Cup?"
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 12 mei 2008 @ 22:24:52 #23
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58634577
Nieuwe TT:

Meer roddels en geruchten dan een kapsalon?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_58634627
Wat een TT. Zo slecht bedacht ik ze zelfs nooit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 12 mei 2008 @ 22:31:42 #25
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58634719
Ach de TT is sowieso niet belangrijk, zolang het maar iets met Ajax te maken heeft.

Overigens hoeft Huth van mij niet te komen, die gozer heeft nu al 2 verkrachte enkels.

Gourcuff mag komen als het voor minimaal 2 jaar is, en Sarpong behouden zou een goeie zet zijn ja.
pi_58634840
Beter TT lijkt me: Nog één keer alles geven!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58635017
nog steeds een slechte TT!

OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58635140
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:

OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
Stel dat ie topscorer wordt is ie zo weg.
pi_58635182
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wow als dit uitkomt! Wat een geweldig nieuws, van alle spelers!
  maandag 12 mei 2008 @ 22:55:12 #30
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58635231
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:

Daarom hoop ik dus eigenlijk dat hij spits achter Van Nistelrooy word en maar een paar invalbeurten krijgt, vanaf volgend jaar mogen ze hem als eerste spits gebruiken.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:57:03 #31
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58635261
quote:
Huntelaar: "Ik wil kampioen worden met Ajax"

Klaas-Jan Huntelaar heeft nog steeds geen definitieve beslissing gemaakt over zijn toekomst. De aanvaller van Ajax zal deze naar verwachting binnen een aanzienlijke periode wereldkundig maken. In gesprek met Sportweek somt de Ajacied alvast wat redenen op om wel of niet trouw te blijven aan de Amsterdamse club.

De international van het Nederlands elftal begint zijn opsomming: "Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven", stelt de spits. Ook de samenwerking met trainer Marco van Basten en stagiair Dennis Bergkamp trekt de oud-speler van sc Heerenveen erg. "Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak." Als laatste reden geeft Huntelaar: "Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld."

Ook zijn er echter beweegredenen om de hoofdstedelingen te verlaten. "Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken", vertelt Huntelaar verder. "Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt", aldus de goaltjesdief.

Wanneer de knoop definitief wordt doorgehakt wil de sluwe sluipschutter nog niet kwijt. "De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand", zo besluit de centrumspits van Ajax het vragenstuk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 12 mei 2008 @ 23:39:10 #32
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58636091
quote:
Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen.
Huh?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 12 mei 2008 @ 23:41:13 #33
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58636143
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Huh?
Verteld wel weer wat over de bronnen van Ajax1.nl, sowieso komen er niet veel middenvelders meer bij lijkt mij.

Dus ja onzin zoals gewoonlijk.
pi_58636435
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Komt goed
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58636476
Als we nu eens stoppen met het posten van geruchten die komen van die waardeloze sites waaronder bijvoorbeeld ajax1.nl. Komt er weer een of andere belachelijke naam voorbij waarop een pagina vol posts komen in de trand van " " of "Wow dat zou echt geweldig zijn, dan worden we zeker kampioen "
Koning.
pi_58636560
Ajax staat aan de rand van een financieel drama

Na de nederlaag tegen FC Twente kan Ajax zich geen misstap meer veroorloven.

Interim-directeur Henri van der Aat van Ajax miste het eerste play-offduel met Twente (2-1 nederlaag) om een plaats in de voorronde van de Champions League naar eigen zeggen met pijn in zijn hart. Hij vertoefde het hele pinksterweekeinde in Peking, voor een eerder gemaakte afspraak om een samenwerkingsverband op te zetten met de voetbalclub Beijing Guan. Ondanks zijn afwezigheid benadrukte de tijdelijke bestuurder vanuit China de noodzaak voor Ajax om via de voorrondes de Champions League te halen. ‘We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot.’

Financieel lijkt het sportief en bestuurlijk kwakkelende Ajax zich het voorbije jaar weinig zorgen te hoeven maken. Zo sleepten de Amsterdammers in de eerste helft van boekjaar 2007-2008 een nettowinst van 21 miljoen euro binnen. Wie die cijfers eens nader onder de loep nam, zag echter een behoorlijke lacune op de afrekening. De ‘voetbalomzet’, zoals de club het zelf noemt, nam schrikbarend af met 2,2 miljoen euro. Die fikse daling van 13,2 procent naar 14,4 miljoen euro was vooral te wijten aan het mislopen van de poulefases van de Champions League én UEFA-Cupvoetbal.

De nettowinst van de club is vrijwel volledig terug te vinden in de transferinkomsten van de club: 37,5 miljoen euro voor Ryan Babel, Kenneth Perez, Tom de Mul en Wesley Sneijder. Van de huidige selectie is John Heitinga verkocht en aan topspits Klaas Jan Huntelaar wordt van alle kanten (AC Milan, Manchester United, Real Madrid) getrokken. Alleen keeper Maarten Stekelenburg heeft aangegeven te blijven.

Ajax heeft zijn goede spelers hard nodig opdat de club sportief niet verder achterop raakt, vooral in vergelijking met concurrent PSV. De Eindhovenaren haalden dit seizoen in de Champions League én in het UEFA-Cuptoernooi waarschijnlijk zo’n 40 miljoen euro op, tegen 31,6 miljoen euro in het seizoen daarvoor. Ajax liep in zijn mislukte Europese seizoen alleen al twee miljoen euro mis aan recettes en houdt daardoor dit jaar maar 8 ton over. De resultaatpremie uit ‘Europa’ bedroeg nog slechts 145.000 euro.

Zelfs al dwingt Ajax volgende week zondag deelname aan de voorronde van het miljoenenbal af, dan nog loopt de club achter op PSV. De Eindhovenaren kunnen volgens aankomend Ajax-trainer Marco van Basten al vroeg in de transferperiode beoogde aankopen de garantie geven dat zij in de Champions League spelen. Bij Ajax is dat nog de vraag. Speelde Ajax wel al definitief in de Champions League, dan was het een stuk aantrekkelijker geweest voor voetballers om naar die club te verkassen, weet hij.

Deelname aan de voorrondes van de Champions League heeft sowieso zijn weerslag op de voorbereiding van Ajax. De eerste training begint een week eerder, op 7 juli, waardoor EK-gangers afhankelijk van hoe ver hun land komt slechts een (ultra)korte vakantie hebben. Daarbij speelt Ajax meteen drie of vier weken na de eerste trainingsbijeenkomst zijn eerste ‘finale’. Van der Aat stelt het sportieve belang boven alles. Ajax hoort thuis in de Champions League, vindt hij. Als de club deelname afdwingt, kunnen er betere spelers aangetrokken worden.

En er is volgens de interim-directeur nóg een reden waarom deelname noodzakelijk is. ‘Marco van Basten is volgend jaar onze trainer. Ik denk dat dát wel een positief effect zal hebben op de ploeg. Dat heeft zo’n grootheid als hij altijd. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij met hem héél ver zullen komen.’

http://www.depers.nl/spor(...)inancieel-drama.html
pi_58636601
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo

Verhaal rammelt.
pi_58636949
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo

Verhaal rammelt.
precies als PSV echt zoveel geld over had gehouden aan de champions league in de afgelopen 2 jaar dan hadden ze wel niet zoveel financiele problemen.

Dit verhaal lijkt me voor een groot deel uit de duim geozgen om eerlijk te zijn.
Alas Ajax het financieel zo moeilijk had dan zouden ze van Basten niet zoveel geld laten uitgeven aan nieuwe spelers. Tevens zijn ook de inkomsten van Ajax uit de sponsoering etc omhoog gegaan.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:29:14 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58636957
quote:
'Koster moet Rutten opvolgen bij Twente'
Adrie Koster is momenteel kandidaat nummer één om Fred Rutten op te volgen bij FC Twente, zo meldt het AD. De huidig interim-coach van Ajax gaat volgend seizoen in principe terug aan de slag bij Jong Ajax.
Om die reden ging Ajax eerder al niet akkoord met een overgang naar PSV, waar Koster de beoogde assistent moest worden van Huub Stevens. De Amsterdamse club wilde echter door met Koster, zodat ook het beloftenelftal onder leiding staat van een ervaren oefenmeester.

Met de interesse van FC Twente is echter een nieuwe situatie ontstaan, omdat Koster daar hoofdtrainer kan worden. De Tukkers kwamen bij de Zeeuwse oefenmeester uit nadat Ron Jans aangaf geen interesse te hebben en Martin Jol voor Hamburger SV koos.
Ik ben inmiddels overleden
pi_58637386
Laat koster maar nu al naar Twente gaan
AFC AJAX
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2008 @ 01:00:51 #41
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58637401
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Enchanter het volgende:

[..]

koster van basten
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 01:57:44 #42
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58637822
We winnen makkelijk van twente joh..als altijd..playoffs kampioenen........amsterdam wat zijn wij...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_58637859
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 01:57 schreef Sethje het volgende:
We winnen makkelijk van twente joh..als altijd..playoffs kampioenen........amsterdam wat zijn wij...
Vroeger.. toen winnen van Twente een zekerheidje was..
  dinsdag 13 mei 2008 @ 02:51:09 #44
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_58638011
van twente gaan we sowieso winnen... al is het alleen maar omdat ik er ben....
en dan gaan we gewoon cl spelen en dit seizoen minimaal de kwart finales halen!!
en dan zien we wel wie waar naar toe gaat, huntelaar blijft gewoon want je zou wel gek zijn als je een kans laat lopen om 1 jaar lang met van basten en bergkamp samen te werken.
en die miljoenen krijg je volgend jaar ook nog wel, hopelijk dan nog meer...
hoop alleen dat ze wat goeds gaan vinden voor johnny.
en dat psv zakt toch als een pudding in elkaar in de volgende weken dus dat zit wel goed!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 07:01:44 #45
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58638394
Toch belachelijk om je nummer 4 de CL in te sturen. Dus Ajax moet gewoon winnen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58638571
Ajax wint 3 play-offs op rij.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58638809
We winnen gewoon met 3-1 en we gaan de CL in.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:33:42 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_58638871
Voor de voorbereiding (die al kort is door het EK) lijkt het mij beter als Ajax gewoon UEFA cup speelt, eerst een stapje terug om kampioen te worden en direct te plaatsen voor CL volgend seizoen, jammer van de inkomsten maar het is de afgelopen seizoenen wel gebleken dat voor Ajax de voorrondes CL altijd te vroeg komen.
pi_58638903
Ajax gaat zondag gewoon winnen van FC Twente. Ik reken er op dat iedereen vanaf de eerste minuut gemotiveerd zal zijn. Het zou trouwens wel prettig zijn als Huntelaar weer eens wat beter ging spelen. We zijn nu wel heel erg afhankelijk van Suarez voorin.
pi_58638982
En weer een transfer , Ajax heeft er weer een nieuwe man bij
quote:
Fysiotherapeut Vitesse naar Ajax

ARNHEM - Fysiotherapeut Jos Kortekaas vertrekt bij Vitesse. Hij werkt vanaf volgend seizoen voor Ajax.

Kortekaas was tien jaar in dienst bij de Arnhemse club. De 34-jarige fysiotherapeut heeft een uitstekende reputatie en was altijd bijzonder populair bij de spelers van Vitesse, die hem blind vertrouwden. Kortekaas werd vorig seizoen ook nog bijna als reservedoelman ingezet.

Hij is de tweede fysiotherapeut van een Gelderse club die naar een topclub gaat. Cees van der Linden (NEC) werkt volgend seizoen bij PSV.

Bron : Omroep Gelderland
pi_58639021
Een iets langer bericht en waarin ie nog wat over Ajax verteld. :
quote:
Jos Kortekaas ziet kansen bij Ajax

Arnhemmer (34) wordt bij topclub een van de drie fysiotherapeuten.

Een gevoelig verlies voor Vitesse: fysiotherapeut Jos Korte­kaas is afgelopen weekeinde tot overeenstemming gekomen met Ajax. Hij zal de Arnhemse club per 1 juli verlaten.
"Ik heb het gevoel dat ik bij Ajax mijn ambities beter kan waarma­ken", zo legt Kortekaas zijn opval­lende transfer uit. "Ik hoefde niet weg bij Vitesse, maar heb er zelf voor gekozen. Ajax speelt op een hoger plan, heeft betere medische faciliteiten en de sportieve ambi­ties zijn natuurlijk hoger. Daaraan gekoppeld is het ook financieel aantrekkelijk, maar het belangrijk­ste vind ik dat de faciliteiten om mijn beroep uit te oefenen er be­ter zijn."

In Amsterdam zal Kortekaas een van de drie fysiotherapeuten zijn, die de hoofdmacht als werkterrein hebben. Frank van Deursen en oud- speler Pim van Dord zijn de andere twee. Kortekaas: "Ik ga het eerste elftal van Ajax doen, alle trainingen en wedstrijden. Bij Vit­esse heb ik de zware jaren meege­maakt. Daarin was ik ook veel be­zig met randzaken om de boel draaiende te houden. Bij Ajax zal ik me meer op mijn eigen beroep kunnen concentreren."
Kortekaas tekent bij Ajax een ver­bintenis voor onbepaalde tijd, zo­als hij die ook had bij Vitesse. "We hebben uitgesproken dat het de be­doeling is dat we voor langere ter­mijn gaan samenwerken. Anders was ik ook niet weggegaan bij de club waar ik tien jaar lang met ple­zier heb gewerkt."

De gewezen amateurdoelman be­landde in 1998 bij Vitesse, op voor­spraak van de spelers John van den Brom, Carlos Fortes en Pa­trick Ax. " Ik werkte met hen op de revalidatieafdeling van de KNVB, waar ik ook de jeugdselecties bege­leidde", zegt Kortekaas, die na zijn studie fysiotherapie nog een ver­volgstudie sportfysiotherapie heeft afgerond.
Na tien bewogen jaren vertrekt de 34-jarige medicus met een ge­mengd gevoel bij Vitesse. " Ik vind het jammer dat ik de opbouw van Marc (doelt op technisch directeur Van Hintum, red.) niet mee zal maken. Ik heb het gevoel dat hij de boel op de rails krijgt, al weet ik niet hoeveel tijd dat zal vergen", aldus Kortekaas. "Ik ga nu naar een topclub, die eens in de twee jaar kampioen moet worden. Het spreekt me aan die druk eens mee te maken. Bij Ajax loopt nog meer ervaring rond dan bij Vitesse. Ik verwacht dat ik daar van ga leren en dat ik me zo verder kan ontwik­kelen."
Jos Kortekaas: " Bij Ajax loopt nog meer ervaring rond dan bij Vitesse. Ik verwacht dat ik daar van ga leren en dat ik me zo ver­der kan ontwikkelen."

De Gelderlander 13-05-08
pi_58639231
'Ajax aast op Gourcuff en Delpierre' | Transfers

Ajax wil nog deze week twee nieuwe spelers presenteren. Dat meldt de AFCA Supportersclub. Behalve Miralem Sulejmani, wiens transfer naar Ajax bijna is afgerond, staat er dus nog een speler op de nominatie om de overstap naar Amsterdam te maken. Zo wordt Yoann Gourcuff nog altijd met Ajax in verband gebracht. De Franse spelmaker van AC Milan staat al langere tijd op het verlanglijstje van de nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten.

Volgens de Duitse krant Die Welt heeft Ajax ook verdediger Matthieu Delpierre (foto) van VfB Stuttgart op het oog. Hij zou in De ArenA de opvolger kunnen worden van Johnny Heitinga, die naar Atlético Madrid verkast. Ajax zou een bedrag van tien miljoen euro over hebben voor Delpierre. De 27-jarige Fransman heeft nog een contract tot medio 2012 in Stuttgart. Zijn club wil daarom flink geld vangen bij een eventueel vertrek.

"Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax", zegt de zaakwaarnemer van Delpierre. De speler zelf, die voorheen uitkwam voor Lille, heeft aangegeven zich vooralsnog te willen richten op VfB Stuttgart. Bron: AFCA Supportersclub / Die Welt / AOL

Positief? Teminste niet uit de eredivisie
pi_58639438
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef versteegrob het volgende: "Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax",
Die komt dus niet
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:34:10 #54
52871 Blight
Supersized.
pi_58639473
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:30 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die komt dus niet
Ach, ach. 2 - 1 uit is ook weer niet zo'n dramatische uitgangspositie. En mochten we winnen van FC Twente, dan zijn we natuurlijk zeker van de Champions League. Die voorrondes zijn nooit een probleem, immers.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58639511
Ik denk niet dat we Twente pakken, maar met UEFA Cup voetbal kan ik nu wel even leven.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:48:33 #56
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58639664
Twente gaat gewoon onder de druk bezwijken ;7

@Blight, geweldig die avatar
pi_58639677
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:34 schreef Blight het volgende:

[..]

Ach, ach. 2 - 1 uit is ook weer niet zo'n dramatische uitgangspositie. En mochten we winnen van FC Twente, dan zijn we natuurlijk zeker van de Champions League. Die voorrondes zijn nooit een probleem, immers.
Ja ik doel ook meer op de voorronde. Die verloopt probleemloos uiteraard.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:53:04 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58639740
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:34 schreef Blight het volgende:

[..]

We hebben dit seizoen driemaal tegen FCT gespeeld en geen één keer gewonnen, totaal zelfs maar één puntje verdiend. Waarom zouden we dan als favoriet de wedstrijd ingaan?
pi_58639771
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef versteegrob het volgende:
'Ajax aast op Gourcuff en Delpierre' | Transfers
....
Positief? Teminste niet uit de eredivisie
Maar weer een aanvallend ingestelde speler
Prioriteit nr 1 wat betreft transfers is het behouden van Huntelaar en het aantrekken van minimaanl twee goede verdedigers. Ik wil horen dat ze Douglas gaan halen!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:55:31 #60
52871 Blight
Supersized.
pi_58639776
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

We hebben dit seizoen driemaal tegen FCT gespeeld en geen één keer gewonnen, totaal zelfs maar één puntje verdiend. Waarom zouden we dan als favoriet de wedstrijd ingaan?
Ik zie ons ook niet als de favoriet, maar het is zeker niet onmogelijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:56:53 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58639795
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik zie ons ook niet als de favoriet, maar het is zeker niet onmogelijk.
FCT geef ik een grotere kans, ik zie Ajax niet winnen zondag.
pi_58639829
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Precies. Vooral als je bekijkt dat we twee zeer belangrijke verdedigers gaan missen. We gaan dit gewoon niet redden.

Ik zou het zo aanpakken:

------------------------------Stekelenburg------------------------------
----Silva-----------------------Heitinga---------------Emanuelson----
-------------------Gabri-------Lindgren------Davids-------------------
------Suarez------------------De Jong------------------Perez---------
--------------------------------Huntelaar---------------------------------
pi_58639956
Ja en je kan wel hopen op een juiste instelling, maar die is er al heel lang niet meer geweest...
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:08:42 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58639984
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef toma het volgende:

[..]

Precies. Vooral als je bekijkt dat we twee zeer belangrijke verdedigers gaan missen. We gaan dit gewoon niet redden.

Ik zou het zo aanpakken:

Beter zo:

----Silva-------------Heitinga-----------Lindgren----Emanuelson----
-------------------Gabri----------------------Davids--------------------

Anders is defensie te kwetsbaar.
pi_58640066
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter zo:

Ik hoop dat ze niet te ver achteruit gaan lopen zoals uit bij Twente want dan word je weggetikt en komen de kansen vanzelf voor Twente. We moeten pressie spelen en Twente geen tijd geven om op te bouwen.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:19:19 #66
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58640133
Twente uit is hele andere belevenis dan thuis, we redden het wel al is het met de hakken over de sloot heen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58640323
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
En weer een transfer , Ajax heeft er weer een nieuwe man bij
[..]
Medische staf transfers
pi_58640922
Topic lichtjes opgeschoond.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 07:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch belachelijk om je nummer 4 de CL in te sturen. Dus Ajax moet gewoon winnen.
Ajax haalde in 2005/2006 de voorronde CL terwijl het als vijfde eindigde. Zou dus eigenlijk gewoon gerechtigheid zijn. Vanmiddag kaartje halen voor 418 .
pi_58641284
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter zo:

--------------------------------Urzaiz---------------------------------

Dat zou het moeten doen inderdaad.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58641459
Ik zie zeker nog wel kansen thuis, we moeten er gewoon vol opklappen. Elke speler weet nu dat het binnen 90 minuten MOET gebeuren nu. Ook spelen we nu thuis en twente dus uit en dat is inderdaad een aardig verschil. Ik ga voor 3-1 zondag, hopen op een beetje lekker weer en dan donderdag kaarten halen.
pi_58641492
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie zeker nog wel kansen thuis, we moeten er gewoon vol opklappen. Elke speler weet nu dat het binnen 90 minuten MOET gebeuren nu. Ook spelen we nu thuis en twente dus uit en dat is inderdaad een aardig verschil. Ik ga voor 3-1 zondag, hopen op een beetje lekker weer en dan donderdag kaarten halen.
Dat besef was er ook niet bij Twente uit in de reguliere competitie, of bij Excelsior uit. Of in de voorronde CL.. Toen MOEST het ook allemaal gebeuren...
pi_58641518
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat besef was er ook niet bij Twente uit in de reguliere competitie, of bij Excelsior uit. Of in de voorronde CL.. Toen MOEST het ook allemaal gebeuren...
Klopt maar we hadden tegen twente niet hoeven verliezen op basis van de eerste helft, maar na die penalty sloeg het echt compleet nergens op. Mischien hadden we op basis van de kansen die we hebben gehad de wedstrijd al op slot kunnen gooien. We zijn zeker niet kansloos.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:42:46 #73
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58641534
Huntelaar moet statistisch gezien wel scoren in deze wedstrijd. Staat al 4 wedstrijden droog.
#FreeHat
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:54:25 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58641735
2006: Uit 2-1, thuis 2-0 (Tegen FCG)
2007: Uit 2-1, thuis 3-0 (Tegen AZ)
2008: Uit 2-1, thuis..

JA WE GAAN WINNEN MET 4-0!!!
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:55:44 #75
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58641756
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:

Verhaal rammelt.
Omzet psv was dit jaar +- 90 miljoen. Begroting zat wel zo rond de 60 mln. Winst was zo'n 7 mln dacht ik.
Berichtje uit december '07 lijkt er op te wijzen dat die 40 mln wel kan kloppen hoor. Klik
pi_58641788
Ajax verloor vorig seizoen ook 2-1 van AZ. AZ speelde toen uitstekend, niet voor niets bijna kampioen en de bekerfinale bereikt. Toch gingen ze er makkelijk met 3-0 af, dankzij Donk .

Dus zo gedacht hoop ik dat het zondag ook zo zal zijn.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:59:23 #77
52871 Blight
Supersized.
pi_58641819
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ajax verloor vorig seizoen ook 2-1 van AZ. AZ speelde toen uitstekend, niet voor niets bijna kampioen en de bekerfinale bereikt. Toch gingen ze er makkelijk met 3-0 af, dankzij Donk .

Dus zo gedacht hoop ik dat het zondag ook zo zal zijn.
Dat kwam toen ook door een inschattingsfout van Louis Van Gaal, die AZ achteruit liet lopen en liet leunen. Ik denk niet dat Rutten dezelfde misser zal maken. Zijn FC Twente valt altijd aan, en scoort overal.

Het wordt gewoon erg lastig, maar zoals ik al zei: niets is onmogelijk.
pi_58641948
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:

Zou mooi zijn maar verwacht dat we ook met de hakken over de sloot winnen. Als we vroeg die 1-0 maken zie ik t wel goed komen!

Heb er het volste vertrouwen in !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58642025
quote:

AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:11:19 #80
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58642045
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:55 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Omzet psv was dit jaar +- 90 miljoen. Begroting zat wel zo rond de 60 mln. Winst was zo'n 7 mln dacht ik.
Berichtje uit december '07 lijkt er op te wijzen dat die 40 mln wel kan kloppen hoor. Klik
Als ik het zo allemaal nog weer een keer lees zou ik het helemaal niet erg vinden als ajax/twente weer CL mis loopt en UEFA cup gaat spelen. Levert psv een hoop geld op, en in de uefa cup krijg je net zo veel punten voor de coefficienten lijst dan in de CL ( ! ). Dat laatste wist ik niet Je loopt alleen 3 bonuspunten mis voor het bereiken van de CL, maar in de UEFA cup is het daarentegen relatief makkelijker om ver te komen zou je zeggen.
pi_58642070
quote:

pi_58642264
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar moet statistisch gezien wel scoren in deze wedstrijd. Staat al 4 wedstrijden droog.
3 toch?

2x Heerenveen en 1x Twente. Tegen Heracles thuis scoorde hij nog.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:24:28 #83
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58642280
Geruchten dat Clarence Seedorf terugkomt bij Ajax kunnen de prullenbak in. Hij zegt vanwege Marco van Basten af voor het EK.
pi_58642330
Seedorf dus 100 % zeker niet meer naar Ajax.
pi_58642338
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:24 schreef Prosac het volgende:
Geruchten dat Clarence Seedorf terugkomt bij Ajax kunnen de prullenbak in. Hij zegt vanwege Marco van Basten af voor het EK.

Heb je daar nou een bron van?

En niet dat Jackie dat riep in Studio Voetbal
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:27:49 #86
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58642339
quote:

Prachtig staaltje scorebordjournalistiek. Ik zie het al helemaal zitten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58642362
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

NOS teletekst 101, VI.nl
pi_58642366
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mensen die een basisplek eisen
pi_58642406
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat doet ie helemaal niet. Maar het is achterlijk hoe weinig speeltijd hij krijgt, terwijl al die eredivisiespelertjes wel in de basis staan.

Van Basten is gewoon een idioot zonder trainerskwaliteiten, dat is wel duidelijk nu.
pi_58642424
Hier een apart EK-topic voor de afzegging; SEEDORF ZEGT AF VOOR EK!

Wel duidelijk natuurlijk dat-ie niet naar Ajax zou komen. Maar waarom zou hij überhaupt (ook als Van Basten er niet zou komen)?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:34:42 #91
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58642436
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Prachtig staaltje scorebordjournalistiek. Ik zie het al helemaal zitten.
hehehe hij is wel mooi gevonden
pi_58642453
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:32 schreef j.bv het volgende:

[..]

Maar het is achterlijk hoe weinig speeltijd hij krijgt, terwijl al die eredivisiespelertjes wel in de basis staan.
Ik denk dat het achterlijker is hoe jij hierop reageert. Wat een redenatie
pi_58642564
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bassie:"Dan kom je toch lekker naar Ajax daar kan je ik 100% garantie geven op een basisplek!"
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:51:00 #94
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58642725
nu is er mooi plek voor de jong, engelaar of landzaat

mén eeuwig zonde maar jah
pi_58643008
Seedorf terug naar ajax
pi_58643478
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:51 schreef ASroma het volgende:
nu is er mooi plek voor de jong, engelaar of landzaat

mén eeuwig zonde maar jah
zijn andere posities pannekoek
AFC AJAX
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:40:38 #97
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58643608
quote:

Daar is over nagedacht
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 13 mei 2008 @ 13:47:27 #98
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58643739
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef BonJovi het volgende:

[..]

zijn andere posities pannekoek
Onderschat van Basten niet he. Die kan iedere pannekoek op een plek zetten die hem op dat moment uit komt.
En het zou niet voor het eerst zijn dat ie dat ook gewoon doet, terwijl de 16 miljoen andere bondscoaches het niet met hem eens zijn.
pi_58643846
Sappig gerucht: Marco ziet toch af van Ajax en maakt weg voor Seedorf vrij.
pi_58644082
Ach op zich wel mooi, dan is dat gerucht over Seedorf ook gelijk de wereld uit.
pi_58644096
quote:
Van der Aat: 'We moeten winnen'
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Sportweek - Discussieer hierover

Ajax neemt het aankomende zondag op tegen FC Twente. De winnaar over twee duels, Twente won het eerste duel met 2-1, zal volgend seizoen in de voorronde van de Champions League uitkomen om zich te plaatsen voor het kampioenenbal. Interim-directeur Henri van der Aat was duidelijk in zijn taal over de belangen van het duel.

"We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot," vertelde Van der Aat. De omzet van de Amsterdammers daalde afgelopen seizoen flink, maar onder Marco van Basten worden betere resultaten verwacht. "Ik denk dat dát wel een positief effect zal hebben op de ploeg," aldus de interim-directeur. "Dat heeft zo’n grootheid als hij altijd. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij met hem héél ver zullen komen."
Zo.. Van der Aat legt er nog even wat druk op
pi_58644328
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zou het zo aanpakken:

Emanuelson zou ik nooit meer in de verdediging opstellen.

---------Silva---------Heitinga---------Lindgren--------Davids-------
----------------------------------Gabri-----------------------------------
-----------------Perez----------------------De Jong--------------------
----------Suarez------------Huntelaar------------Emanuelson-------
pi_58644619
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?

in van Basten zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft veel te veel macht binnen Ajax en helemaal geen (club)ervaring. Bij het Nederlands elftal bewijst hij keer op keer dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan, maar juist die persoonlijkheden winnen wedstrijden voor je. Plus hij blijft aan zijn systeem vast houden ook al heeft hij daar de spelers niet voor, alles moet daarvoor wijken zodat spelers structueel worden misbruikt op verkeerde posities.

Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn.
Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.
Plus we hebben nog ervaring nodig, met alleen talenten red je het niet.

Dus als ik kijk naar van Basten bij Nederland kijk en de geruchten van spelers dan zie ik het heel somber in.
No bitch to me
pi_58644652
Waarom en door wie worden onder die debiel van een van Basten betere resultaten verwacht?
pi_58644917
Ik heb vertrouwen in Van Basten. Of ik betere resultaten verwacht? Dat is afhankelijk van een aantal factoren (aankoopbeleid, eventuele leegloop etc. etc.).
pi_58644957

ZOMG! Gregory kan weer panna's uitdelen!

pi_58644962
Waar basseer je dat in godsnaam op?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:57:07 #108
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58645027
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Urby zoekt zijn bal...
pi_58645134
De manier waarop hij naast zijn functie als bondscoach op de achtergrond intensief bezig is met Ajax voor volgend seizoen. Goed oriënteren op versterkingen, praten met de vaste waardes van het team om hun te overtuigen van een langer verblijf, de aankopen die nu voornamelijk door zijn goedkeuring worden aangetrokken, grote clubiconen weer terug te halen naar hun oude nest en veelbelovende samenwerkingsverband(en) aan te gaan.

Het afschilderen van Van Basten omdat hij bij het Nederlands elftal voor de nodige ophef heeft weten te zorgen, staat hier naar mijn mening los van. Hij begint straks bij Ajax met een schone lei en werkt vanaf dat moment dagelijks met de spelers.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:17 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58645182
quote:
Karim El Ahmadi, de middenvelder van FC Twente, kijkt vol vertrouwen uit naar het tweede duel met Ajax. De voetballer, die volgend seizoen in dienst zal spelen bij Feyenoord, lichtte in een interview toe hoe hij de zaken zag over de gewonnen wedstrijd tegen de Amsterdamse voetbalclub. En hij wees erop dat er zijn club nog lang niet bij de voorronde van de Champions League kan worden ingeschreven.

Als eerste keek de Marokkaan terug op het gewonnen 'thuisduel' met AFC Ajax: "In de eerste helft hebben we gedurende fases wel gedomineerd. Dan heb je wel het geloof dat het wel moet kunnen. We zijn gewoon lekker rustig gebleven, als we zo zouden blijven voetballen zouden we winnen volgens de trainer. In de tweede helft zaten we helemaal in een 'flow', toen wisten we dat het goed zou komen. We moesten duidelijk een paar dingen veranderen. Zelf vond ik dat we te snel druk gingen zetten, waardoor er mensen kwamen vrij te staan."

Hij vervolgde: "Dat hebben we in de tweede helft omgezet en toen zag je gelijk dat het goed stond. We hebben in het verleden bewezen dat we daar ook goed kunnen voetballen. We moeten niet op 0-0 of 1-1 spelen. Ajax heeft altijd wel moeite met ons, maar ze scoorden wel en je ziet wel dat ze kwaliteiten hebben. We mogen niet denken dat we er al zijn."
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:10:20 #111
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58645270
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:57 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Urby zoekt zijn bal...
Whehe, hij staat ook naar die bal bij vd Wiel te kijken zo van "huh, heb ik hem helemaal daar naartoe geschopt?"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58645272
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Van Basten. Of ik betere resultaten verwacht? Dat is afhankelijk van een aantal factoren (aankoopbeleid, eventuele leegloop etc. etc.).
Leegloop zie ik niet zo snel gebeuren, behalve hopelijk bij de spelers die we toch niet nodig hebben.

@Tornado: Jan Vertonghen is toch wel een echte linksback? Kan ook in t centrum..
A.F.C.A.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:05 #113
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58645362
Jan is geen echte linksback. Hij kan er wel spelen, maar het is niet echt zijn plek.
pi_58645571

Ook voor Ismael Urzaiz is dit de laatste week van training in voorbereiding op een belangrijke Ajax-wedstrijd. De spits verlaat Ajax aan het eind van het seizoen. Het is nog niet bekend wat hij gaat doen na de zomer. Urzaiz maakt de laatste weken constant deel uit van de wedstrijdselectie. Wellicht moet 'El Tanque' tegen Twente nog één keer als breekijzer het veld in.

Hoe mooi zou het zijn als hij de winnende zou maken
pi_58645572
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Leegloop zie ik niet zo snel gebeuren, behalve hopelijk bij de spelers die we toch niet nodig hebben.

@Tornado: Jan Vertonghen is toch wel een echte linksback? Kan ook in t centrum..
Jan is volgens mij toch echt een middevelder. hij doet het wel leuk op linksback maar in feite hebben we helemaal geen echte linksback.

het is dat de concurrentie er zo'n puinhoop van maakt anders had ik niet echt in de titel gelooft.
Ik denk nu al dat we volgend jaar weer kampioen van de armoede krijgen
No bitch to me
pi_58645584
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Er zitten punten op de lat
pi_58645736
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hey dat valt me nou pas op
pi_58645796
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maatregelen die destijds voor Juanfran zijn genomen.
pi_58645815
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die grap wou ik ook posten
pi_58645843
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Die grap wou ik ook posten
Het was ook een inkoppertje
pi_58645955
quote:

[..]

dinsdag 13 mei 2008 @ 15:48:12 #122
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58646100
quote:

[..]

Porcupine Tee - Normal
pi_58646210
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef vliegende_olifant het volgende:
[ afbeelding ]
....
Hoe mooi zou het zijn als hij de winnende zou maken

Ajax-Twente

23' Suarez 1-0
45'+1 Engelaar 1-1
67' Huntelaar 2-1
78' N'Kufo 2-2
83' Heitinga 3-2
90'+3 Urzaiz 4-2

pi_58646260
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

in van Basten zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft veel te veel macht binnen Ajax en helemaal geen (club)ervaring. Bij het Nederlands elftal bewijst hij keer op keer dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan, maar juist die persoonlijkheden winnen wedstrijden voor je. Plus hij blijft aan zijn systeem vast houden ook al heeft hij daar de spelers niet voor, alles moet daarvoor wijken zodat spelers structueel worden misbruikt op verkeerde posities.

Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn.
Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.

Dus als ik kijk naar van Basten bij Nederland kijk en de geruchten van spelers dan zie ik het heel somber in.
Nee.. Montana en ik ook niet
pi_58646351
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef toma het volgende:

[..]

Ajax-Twente

23' Suarez 1-0
45'+1 Engelaar 1-1
67' Huntelaar 2-1
78' N'Kufo 2-2
83' Heitinga 3-2
90'+3 Urzaiz 4-2

[ afbeelding ]
Of dat het gelijk word. Verlenging. Urzaiz komt er in in de 108e minuut. En dan word het penalties. En dan worden alle ballen tegen gehouden. En dan is El Tanque als laatste aan de beurt. Hij schiet de bal recht door het midden, met keeper en al het doel in
pi_58646370
Ik heb er ook geen vertrouwen in voor volgend seizoen. We wachten het maar af.
pi_58646407
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Of dat het gelijk word. Verlenging. Urzaiz komt er in in de 108e minuut. En dan word het penalties. En dan worden alle ballen tegen gehouden. En dan is El Tanque als laatste aan de beurt. Hij schiet de bal recht door het midden, met keeper en al het doel in
een hele subtiele panenka.
pi_58646514
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
4 8 15 16 23 42
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:18:28 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_58646742
quote:
Werkstraf voor Danny Blind
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft dinsdag Danny Blind veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur wegens het veroorzaken van een verkeersongeval.
ANP

De oud-Ajaxtrainer, die weer bij de Amsterdamse club terugkeert, botste in december 2006 nabij de Amsterdam Arena achterop de auto van een vrouw. Zij liep een whiplash op.

De rechter acht het bewezen dat Blind zich zeer onvoorzichtig en onoplettend heeft gedragen en dat het ongeval door zijn schuld heeft plaatsgevonden. Blind reed te hard en had bovendien te veel gedronken. Uit een blaastest bleek dat hij meer dan drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had.

De rechtbank heeft Blind verder een ontzegging van de rijbevoegdheid opgelegd voor de duur van zestien maanden, waarvan tien voorwaardelijk. Het vonnis komt overeen met de eis van het Openbaar Ministerie (OM). De auto die Blind aanreed, stond met pech stil op de weg. De 48-jarige bestuurster kan nog altijd niet werken. Haar 1-jarige kleinkind, die op de achterbank zat, kwam er wonderwel vanaf met een bloedneus.

Blind heeft zich vanaf het eerste moment bekommerd om het welzijn van de vrouw. Tijdens de zitting bleek dat hij haar geregeld belt en haar elke maand een bezoek brengt. Zowel het OM als de rechtbank hebben rekening gehouden met de rol die Blind nog altijd speelt bij het herstel van het slachtoffer. In een brief die tijdens de zitting werd voorgelezen, schrijft de vrouw dat zijn bezorgdheid en interesse hebben geholpen bij de verwerking van het ongeval.
Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:24:40 #130
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58646831
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
Dat kan prima vanuit Diemen-Noord. Kwartiertje fietsen ofzo! En als ie daar te lui voor is pakt hij maar mooi de bus: lijn 44, kan ie bij het begin instappen, en bij de Bijlmer uitstappen. Gaat allemaal prima!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:47 #131
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58646852
Porcupine Tee - Normal
pi_58646992
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
Schoen opeten #6: Sambal bij?
pi_58647236
Pieter Vink fluit zondag
pi_58647712
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee.. Montana en ik ook niet
*bookmarkt voor volgend seizoen.
pi_58647850
Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 13 mei 2008 @ 17:36:24 #136
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58648230
    Zondag 428.
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 17:57:36 #137
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58648728
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    pi_58649085
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    moet je helderziende zijn om je mening te kunnen geven?
    No bitch to me
    pi_58649107
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

ja toch ?
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_58649415
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef TornadoDK het volgende:
    Nee, zeker niet. Maar er zijn er gelukkig ook genoeg die het wel zien zitten in het nieuwe Ajax onder leiding van Van Basten waaronder ik.
    quote:
    Hij heeft nog geen clubervaring, maar hij heeft ondertussen na 4 jaar Oranje echt wel heel veel geleerd over het vak, over spelers, over het benaderen van spelers, over het omgaan met de pers, met kritiek, etc. Het is niet dat hij 4 jaar lang uit zijn neus heeft gevreten en af en toe eens 11 Nederlandse spelers opstelde.

Je laatste zin is ook nonsens, aangezien hij in december, in samenspraak met de spelers het systeem heeft verandert in een ander systeem waarin het team beter zou renderen. Ook het structureel misbruiken van spelers is geen argument, want wanneer Babel en Kuijt bij Liverpool op de vleugels op het middenveld staan is het briljant en wanneer Van Basten het bij Oranje doet is het schandalig en zwak en slecht.

Ook over macht valt te twisten natuurlijk. We weten nooit echt wie er in de laatste jaren de macht had bij het aantrekken van spelers en staf en in hoeverre de invloed van wie was. Nu is het tenminste transparant en heb je sowieso een iemand die je verantwoordelijk kan stellen voor alles. Geen vinger-gewijs naar de een of de ander. Of het een goed iets is dat Van Basten bijna alles met een veto kan beslissen, moet nog blijken. Maar het zoveel qua machtspositie verschilt van een andere TD of trainer, waag ik te betwijfelen.
    quote:
    Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn. Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.
    Geruchten, geruchten. Het enige wat echt concreet lijkt en al een paar weken speelt is Sulejmani; en dat is gekomen uit de koker van de zaakwaarnemer van Sulejmani. Niet uit Ajax-kant. Volgens mij weet Van Basten dingen heel erg prima onder de radar te regelen, want de komst van Bergkamp was uit het niets. De komst van Blind was uit het niets. Cvitanich kwam helemaal uit het niets. Had helemaal niemand op gerekend. Al die geruchten worden allemaal op basis van eerdere uitspraken of zelfbedachte linkjes gedaan. Helemaal niets concreet. Ik zou eerder verwachten dat er uit het niets een verdediger gepresenteerd gaat worden, dan een Gourcouff oid die nu allemaal genoemd worden.
    quote:
    Dan zou je het toch nog maar eens moeten heroverwegen, misschien alleen al om het minste dat je een nieuwe coach allicht met enige vertrouwen moet laten beginnen en niet 3 maanden van te voren al compleet afschieten en de hoop hebben opgegeven. Het is notabene een clubiccon, hij heeft twee oude Ajacieden teruggehaald in de staf, neemt er nog een mee en met Frank de Boer loopt er nog iemand rond met een echt Ajax-hart.

Daarnaast heeft hij echt wel een voetbalvisie en gedachtegang, en is die beter over te brengen bij een club waar je dagelijks met spelers in de weer bent dan bij een land waar je amper met een selectie kan trainen die ook nog wisselende vormen aanneemt.

Het is ook niet zo dat we de laatste 5 jaar toonaangevend voetbal hebben gespeeld, prijzen hebben gepakt en wekelijks van het elftal hebben genoten - dus slechter kan het amper gaan.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:37:21 #141
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_58649639
    lekker hoor BliksemSchigt !
    pi_58649784
    Plus het dagelijks op het veld staan met spelers, in plaats van af en toe een weekje in Zeist bij elkaar komen, zorgt denk ik ook voor verbetering van de trainer Van Basten. Het is iemand die spelers beter kan maken (dat vond Ibrahimovic), heeft een grote kennissenkring in Europa, waardoor hij waarschijnlijk eerder spelers kan huren van andere clubs (die Milan-speler bijvoorbeeld).

Veel (jonge) spelers herinneren zich hem als één van de beste spelers van Europa, dat is ook al een extraatje wat meehelpt bij het aantrekken van spelers. Wie wil nou niet getraind worden door een ex-topspits (en Bergkamp)?

Van Basten is echt wel verbeterd na vier jaar Oranje (zie post BS).
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:51:25 #143
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58649990
    Ik heb er gemengde gevoelens bij, maar ik zie het ook wel redelijk positief in. Er moeten echter nog wel een aantal versterkingen bijkomen waaronder twee verdedigers en het liefst ook een verdediger met wat ervaring. Verder moet Huntelaar behouden worden, maar als je die verhalen zo leest lijkt dat best haalbaar.

Edit: En ray, ik had je kaart goed .
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650101
    Huntelaar zie ik ook nog wel blijven. Er is niet echt concrete interesse van een club, hij wil alleen naar een club die Champions League speelt, hij wil een basisplaats. Dat wordt best lastig denk ik. Verder wil hij graag onder Van Basten en Bergkamp spelen, twee voormalig topspitsen. En het salarisplafond gaat bij Ajax waarschijnlijk omhoog.

Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 18:58:04 #145
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58650120
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Als ik mijn mening geef moet dat ergens op gebaseerd zijn.
    pi_58650258
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

terwijl de 16 miljoen andere bondscoaches het niet met hem eens zijn.
    Ja, daar moet je natuurlijk naar luisteren!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:07:37 #147
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58650326
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
    Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Volgend jaar zal alles anders zijn
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:09:50 #148
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58650385
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
    Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650451
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Daar ligt echt het grootste probleem. Douglas mag van mij komen. Huth en Delpierre daarentegen, nee doe maar niet.
    pi_58650494
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Ik zei expres redelijke, want Emanuelson vind ik zelf ook niet veel. Alleen Silva en Vertonghen kunnen mij bekoren, Vermaelen is ook geen spijkerharde topverdediger als je kijkt wat we hadden (Heitinga, Stam).
    pi_58650559
    Ik heb er volgend seizoen vertrouwen in mits:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    - Een goede verdediger komt (Douglas)
    We gaan spelen in een 4-2-3-1 of 4-4-2 systeem
    pi_58650801
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    Oke bedankt Marco. Hebben we weer wat stof om over te discussieren!
    pi_58651214
    Waarom Ajax zondag wint, aldus Davids op AT5: ,,Wij zijn Ajax, punt."
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      dinsdag 13 mei 2008 @ 20:05:41 #154
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_58651557
    Davids nog een keer vlammen
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_58651595
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    Een 20 jarige die één seizoen in Nederland speelt moet onze verdediging redden?
    pi_58651682
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

Hij heeft nog geen clubervaring, maar hij heeft ondertussen na 4 jaar Oranje echt wel heel veel geleerd over het vak, over spelers, over het benaderen van spelers, over het omgaan met de pers, met kritiek, etc. Het is niet dat hij 4 jaar lang uit zijn neus heeft gevreten en af en toe eens 11 Nederlandse spelers opstelde.
    Dat zeg jij, als dan hoort dat Robben gewoon compleet wordt genegeerd als hij niet speelt dan denk ik toch wat anders. Kun je wel zeggen Robben speelt niet/is gebleseerd maar ook reserve spelers moet je tevreden houden anders krijg je weer dat gezeik in de media. En als je ziet hoe hij met Nederlands succesvolste speler omgaat dan baart me dat ook zorgen. en omgaan met pers en kritiek is leuk voor hem maar ik zie liever gewoon resultaten ipv kritiek en spelers die reglmatig spelen en er dan een keer niet bijzitten kun je toch wel even een belletje geven al laat je het kees Jansma doen.
    quote:
    Je laatste zin is ook nonsens, aangezien hij in december, in samenspraak met de spelers het systeem heeft verandert in een ander systeem waarin het team beter zou renderen. Ook het structureel misbruiken van spelers is geen argument, want wanneer Babel en Kuijt bij Liverpool op de vleugels op het middenveld staan is het briljant en wanneer Van Basten het bij Oranje doet is het schandalig en zwak en slecht.
    Ik vind het mooi dat hij naar de spelers luisterde daarvoor hield hij wel 3,5 jaar vast aan een systeem ook al had hij daar de spelers niet voor. Plus dat zie en merk je toch ook zelf daar hoef je toch niet naar 3,5 jaar met de spelers te gaan overleggen.
    Babel is gewoon een speler die het beste op de vleugel kan. en Kuyt op rechts vind ik niets bij Nederland niet en bij Liverpool niet. ik doelde ook meer op vd Vaart op de vleugel. Sneijder verdedigende middevelder.
    quote:
    Ook over macht valt te twisten natuurlijk. We weten nooit echt wie er in de laatste jaren de macht had bij het aantrekken van spelers en staf en in hoeverre de invloed van wie was. Nu is het tenminste transparant en heb je sowieso een iemand die je verantwoordelijk kan stellen voor alles. Geen vinger-gewijs naar de een of de ander. Of het een goed iets is dat Van Basten bijna alles met een veto kan beslissen, moet nog blijken. Maar het zoveel qua machtspositie verschilt van een andere TD of trainer, waag ik te betwijfelen.
    Ja als 1 man de macht heeft kan dat iets goeds zijn. Er kan snel gehandeld worden.
    Maar als het fout gaat is er wel niemand om hem te stoppen en laat hij een grote puinhoop achter. Dan trek je blind aan, maar was zijn bijnaam niet scholletje omdat hij met ieder wind meewaait?
    quote:
    Geruchten, geruchten. Het enige wat echt concreet lijkt en al een paar weken speelt is Sulejmani; en dat is gekomen uit de koker van de zaakwaarnemer van Sulejmani. Niet uit Ajax-kant. Volgens mij weet Van Basten dingen heel erg prima onder de radar te regelen, want de komst van Bergkamp was uit het niets. De komst van Blind was uit het niets. Cvitanich kwam helemaal uit het niets. Had helemaal niemand op gerekend. Al die geruchten worden allemaal op basis van eerdere uitspraken of zelfbedachte linkjes gedaan. Helemaal niets concreet. Ik zou eerder verwachten dat er uit het niets een verdediger gepresenteerd gaat worden, dan een Gourcouff oid die nu allemaal genoemd worden.
    Blind was dat niet een paar weken geleden al door Jack gemeld bij studio voetbal, ik weet het wel bijna zeker eigenlijjk. ook van die Argentijn waren de geruchten al enkele weken gaande.
    Verder weet ik ook wel het zijn maar geruchten, maar vooralsnog heb ik er weinig vertouwen in, maar dat kan over een paar weken anders zijn. als er 2 of 3 goede verdedigers komen en een vervanger voor Davids, dan kan het zomaar weer anders zijn zo werkt dat in de voetbalerij. Maar ook al komen er nog een aantal goede speler dan blijf ik mijn twijfels houden over van Basten, maar ik zal hem net als Blind en net als Ten Cate zeker een kans geven. Hij is aangenomen, dan moet hij ook een kans krijgen om er wat van te maken
    quote:
    Dan zou je het toch nog maar eens moeten heroverwegen, misschien alleen al om het minste dat je een nieuwe coach allicht met enige vertrouwen moet laten beginnen en niet 3 maanden van te voren al compleet afschieten en de hoop hebben opgegeven. Het is notabene een clubiccon, hij heeft twee oude Ajacieden teruggehaald in de staf, neemt er nog een mee en met Frank de Boer loopt er nog iemand rond met een echt Ajax-hart.

Daarnaast heeft hij echt wel een voetbalvisie en gedachtegang, en is die beter over te brengen bij een club waar je dagelijks met spelers in de weer bent dan bij een land waar je amper met een selectie kan trainen die ook nog wisselende vormen aanneemt.

Het is ook niet zo dat we de laatste 5 jaar toonaangevend voetbal hebben gespeeld, prijzen hebben gepakt en wekelijks van het elftal hebben genoten - dus slechter kan het amper gaan.
    Een kans zal ik hem zeker geven zoals ik al heb gezegd. Maar vertrouwen heb ik er nog niet in.
    En oud voetballer keer zo vaak terug om iets bij Ajax te doen of dat nou aan van Basten ligt vraag ik me af, neemt niet weg dat het mooi is.

Wat is zijn visie eigenlijk. eerst werkt hij 2 jaar aan een team en dan vlak voor het Wk gooit hij het om en speelt Sneijder opeens verdeigend middevelder. Altijd houdt hij vast aan 4-3-3 of hij daar nou de spelers voor heeft of niet maar na een gesprek met de spelers opeens niet meer.

Slechter kan amper maar ik betwijfel of het veel beter word, maar we zullen zien vooralsnog heb ik er weinig vertrouwen in.

[ Bericht 1% gewijzigd door TornadoDK op 13-05-2008 20:17:41 ]
    No bitch to me
    pi_58651858
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:11 schreef TornadoDK het volgende:

Blind was dat niet een paar weken geleden al door Jack gemeld bij studio voetbal, ik weet het wel bijna zeker eigenlijjk. ook van die Argentijn waren de geruchten al enkele weken gaande.
    Ik volg regelmatig de Ajax-geruchtensites, maar ik was de naam Cvitanich niet eerder tegengekomen dan dat bericht uit de Argentijnse media dat het al helemaal rond was. Dat was een paar dagen voordat Ajax het officieel meldde.
    pi_58651868
    De Zeeuw komt toch niet?
    pi_58651970
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik volg regelmatig de Ajax-geruchtensites, maar ik was de naam Cvitanich niet eerder tegengekomen dan dat bericht uit de Argentijnse media dat het al helemaal rond was. Dat was een paar dagen voordat Ajax het officieel meldde.
    volgens mij was het toch al een paar weken bezig voordat het rond was en nog een week of 2 voordat het op Ajax.nl stond.
    dat ze aan het onderhandelen waren is iets anders dan dat het al rond is.
    No bitch to me
    pi_58652073
    Veel Ajacieden spelen nu bij Oranje onder de 17 tegen SPanje op eurosport.
    AFC AJAX
      dinsdag 13 mei 2008 @ 20:39:37 #161
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_58652197
    Sneijder met de 1 - 0!
    pi_58652232
    Rodney Sneijder scoort de 1-0 voor Nederland tegen Spanje (EK -17).
    pi_58652941
    quote:

[..]

Wie heeft die foto toevallig nog?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_58653045
    pi_58653056
    quote:
    Ajax sparringpartner Sunderland op jubileumfeest

Ajax oefent zondag 3 augustus tegen Sunderland. De wedstrijd is de culminatie van een reeks festiviteiten waarmee The Black Cats de winst van de FA Cup in 1973 vieren. Sunderland besloot de Premier League als vijftiende. Manager is Roy Keane (foto).

‘Het team uit 1973 schonk Sunderland een van de mooiste successen uit onze historie, dus zijn we verheugd dat we het jubileum met deze wedstrijd kunnen vieren,’ zegt voorzitter Niall Quinn op het digitale thuis van Sunderland. ‘Ajax is een van de grootste clubs ter wereld. Haar nationale en internationale prestaties verdienen bewondering.’ (MA)
    Deze al langs gekomen?
    pi_58653100
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wie heeft die foto toevallig nog?
    Zal em er vanavond ff opzetten, staat op m'n gewone pc

die burnett (nl u17)is ajacied en verdedigd een hele goeie wedstrijd moeten we hem niet gewoon inzetten tegen fct?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:31:25 #167
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653160
    Gaat moeilijk als hij nog in Turkije zit

Weet niet of dit al gepost is.
    quote:
    Haverkort wilde slechts kort reageren. „Laat ik vooropstellen dat ik de beelden niet heb teruggezien. Maar op het moment suprème waren mijn assistent en ik ervan overtuigd dat er sprake was van opzet bij Vertonghen Bij het hands van Edson Braafheid in de eerste helft bij een 0-0 stand beriep Haverkort zich volgens Davids op de onoverzichtelijkheid van de situatie. Toen Braafheid even later binnen de beruchte lijnen Luis Suarez neerlegde oordeelde de geboren Amsterdammer en in Exloo woonachtige Haverkort dat sprake was van een reglementaire tackle.
    Haverkort
    pi_58653228
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
    [ afbeelding ]
    Geniaal

Hij speelt nu bij Zaragoza was het niet?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:37:43 #169
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58653257
    quote:
    Gregory van der Wiel heeft dinsdag voor het eerst in lange tijd weer deelgenomen aan de groepstraining bij Ajax. De jonge verdediger raakte in de Klassieker uit bij Feyenoord afgelopen november zwaar geblesseerd. In april werkte hij voor het eerst weer een individuele training af.

Het duel met FC Twente zal niet haalbaar zijn voor Van der Wiel. Ajax moet komende zondag tegen de Tukkers een 2-1 achterstand goedmaken in de eigen Amsterdam Arena.

Van der Wiel sukkelde lange tijd met zijn knie. De medische staf van de Amsterdammers schatte de situatie rondom de speler enkele malen volledig verkeerd in.
    pi_58653287
    Wat een cultfiguur was dat die Juanfran. Ook weer bizar staaltje management van Van Geel. Heeft hij eigenlijk nog veel gespeeld? Ik kan me er weinig meer van herinneren
    pi_58653299
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
    Gaat moeilijk als hij nog in Turkije zit

Weet niet of dit al gepost is.
    [..]

Haverkort
    Ik begreep uit Davids' commentaar dat Haverkort ook gezegd zou hebben dat het tempo voor hem te hoog lag.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:40:09 #172
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653316
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:38 schreef Urquhart het volgende:
    Wat een cultfiguur was dat die Juanfran. Ook weer bizar staaltje management van Van Geel. Heeft hij eigenlijk nog veel gespeeld? Ik kan me er weinig meer van herinneren
    Hij heeft iig niet meer dan 10 wedstrijden in het veld gestaan geloof
    pi_58653345
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik begreep uit Davids' commentaar dat Haverkort ook gezegd zou hebben dat het tempo voor hem te hoog lag.

Heb je daar toevallig nog een link van?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:42:41 #174
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653363
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan moet hij lekker terug naar het Amateur voetbal, kom op zeg.
    pi_58653380
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geniaal

Hij speelt nu bij Zaragoza was het niet?
    Ja.

Maar er is nog een betere foto, heb jij die Noshiba?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_58653454
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig nog een link van?
    Het moet Telegraaf of AD Sportwereld zijn geweest vanmorgen.
    pi_58653473
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef vliegende_olifant het volgende:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Juan_Francisco_Garc%C3%ADa
    Hij heeft 13 wedstrijden gespeeld
    Ik weet nog wel dat hij 1 wedstrijd erg goed speelde. Ik hoopte toen nog op een contractverlenging
    pi_58653485
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Het moet Telegraaf of AD Sportwereld zijn geweest vanmorgen.
    Stond inderdaad in de Telegraaf van vandaag
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:59:46 #180
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_58653683
    quote:
    Ajax lonkt naar Wayne Bridge'

dinsdag 13 mei, door Sualex, veghel, 21:48u, voetbalreport
    Ajax heeft naar verluidt interesse in Wayne Bridge. The Sun meldt dat de 27-jarige verdediger hoog op het verlanglijstje van de Amsterdammers staat. Bridge staat op dit moment onder contract bij Chelsea.

De Engelse international heeft over interesse niet te klagen. Maar niet alleen Ajax ligt op het vinkentouw. Naar verluidt heeft de club concurrentie van Newcastle United, Glasgow Rangers en Celtic.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_58653686
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat hij 1 wedstrijd erg goed speelde. Ik hoopte toen nog op een contractverlenging
    Ik hoop elke wedstrijd weer dat Urzaiz er in komt en de sterren van de hemel speelt en een contractverlenging krijgt maar ja dat zit er nu niet meer in
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:00:31 #182
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_58653703
    quote:
    Witschge bevestigt interesse Delpierr

dinsdag 13 mei, door Ajacied1828, voetbalreport, 21:47u, voetbalreport
    Gepubliceerd op 13-05-2008 om 20:44 door Daniel Verduijn
    De interesse van Ajax in Matthieu Delpierre blijkt serieus. Rob Witschge, die in de technische staf van de nieuwe trainer Marco van Basten is opgenomen, heeft dat bevestigd. Er waren al lange tijd geruchten dat de Amsterdammers de 27-jarige verdediger volgden.

"We zoeken naar de opvolger van Johnny (Heitinga, vertrekt naar Atlético Madrid, red.) en we hebben een lijstje. Daar staat Matthieu Delpierre ook op. Verder wil ik er niet op ingaan", vertelt Witschge tegenover de Naardermeer Courant.

De Fransman is een vaste waarde bij zijn club VfB Stuttgart. De mandekker is bezig aan zijn vierde seizoen in dienst van de Duitsers. Vorig jaar werd Delpierre nog landskampioen met Stuttgart.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:01:29 #183
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653723
    Ricardo van Rhijn die nu bij U-17 is echt een geweldig linksback zeg hoop dat hij volgend jaar naar het belofte eftal doorstroomd, sowieso is de verdediging van Jong Oranje U-17 heerlijk.

Zelfde verhaal voor Rolieny Bonevacia, alleen die is pas 16 dus dat duurt nog wel 2 jaar.
    pi_58653762
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef kevin33 het volgende:

[..]

pi_58653841
    Naardermeer Courant
    pi_58653847
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:
    Ricardo van Rhijn die nu bij U-17 is echt een geweldig linksback zeg hoop dat hij volgend jaar naar het belofte eftal doorstroomd, sowieso is de verdediging van Jong Oranje U-17 heerlijk.

Zelfde verhaal voor Rolieny Bonevacia, alleen die is pas 16 dus dat duurt nog wel 2 jaar.
    Afgezien van die linksback, staan er nog meer Ajacieden in de verdediging daar?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:08:48 #187
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653877
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Afgezien van die linksback, staan er nog meer Ajacieden in de verdediging daar?
    Rolieny Bonevacia
    Dico Koppers
    Lorenzo Burnet
    pi_58653978
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:

Van Rhijn staat toch centraal Burnet (ook Ajax) staat linksback
    No bitch to me
    pi_58654031
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef kevin33 het volgende:

[..]
    Dat zou ook wel een goede aankoop zijn.
    AFC Ajax - SS Lazio
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:16:47 #190
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58654060
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Van Rhijn staat toch centraal Burnet (ook Ajax) staat linksback
    Zou goed kunnen hoor, ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik zag hem constant op de linkerflank verdedigen dus ik ging ervan uit dat het een linksback was
    pi_58655144
    quote:

[..]
    Staat niks op de website van The Sun.
    pi_58655263
    Hoezo gaat Witschge daar uitspraken over doen?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:18:38 #193
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58655354
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
    Hoezo gaat Witschge daar uitspraken over doen?
    Waarschijnlijk een gebruiker onder de naam Witschge op Ajaxshowtime.nl
    pi_58655425
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een 20 jarige die één seizoen in Nederland speelt moet onze verdediging redden?
    Nee uiteraard niet, maar Douglas is zeker wel een jongen die ik erbij wil zien. Vermaelen is ook regelmatig geblesseerd, als je dan van der Wiel en eventueel Douglas erbij heb dan zit je gelijk goed voor de toekomst.
    pi_58655464
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 23:21 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet, maar Douglas is zeker wel een jongen die ik erbij wil zien. Vermaelen is ook regelmatig geblesseerd, als je dan van der Wiel en eventueel Douglas erbij heb dan zit je gelijk goed voor de toekomst.
    Voor de toekomst wel, voor nu niet.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:59 #196
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_58655534
    Vandaag het thuisdebuut gezien van Daley Blind, scoorde nog bijna voor Jong Ajax.

Doelpunten kwamen van Donald, Jan-Arie en Anita, oftewel..3-0 tegen Jong FC Groningen.
    Gourmetten of steengrillen?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:32:07 #197
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58655646
    En was zijn pa er ook op de fiets?
    pi_58655921
    Ja de rollen zijn nu omgedraaid, tegenwoordig moet Daley zijn vader naar de club brengen
    pi_58657568
    quote:
    "Ajax heeft interesse in Wayne Bridge"

dinsdag 13 mei, door Seguidor, Amsterdam, 22:21u, The Sun
    Volgens de Engelse krant The Sun heeft Ajax interesse in Chelsea verdediger Wayne Bridge.

De 27-jarige Engelsman zou hoog op het lijstje staan van de club uit Amsterdam. Bridge zou de opvolger moeten worde van de vertrekkende John Heitinga.

De international wordt niet alleen gevolgd door Ajax. Ook Newcastle United, Glasgow Rangers en Celtic zouden de verdediger graag in willen lijven.
    Deze kende ik nog niet
    pi_58658311
    Ach, hij is niet slecht
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_58658637
    quote:
    'Bod Ajax op Sulejmani afgewezen'

SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. Dat meldt De Telegraaf woensdag. De aanvaller van Servische komaf staat welwillend tegenover een overgang en de Amsterdamse club geniet zijn voorkeur.

"Heerenveen en Ajax zijn al enige tijd in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", vertelde belangenbehartiger Jovica Radonjic eerder deze maand al in de ochtendkrant. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."

Volgens Radonjic heeft de Servische dribbelaar, die op 6 februari debuteerde als international tegen Wit-Rusland, zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler."

Sulejmani ontwikkelde zich dit seizoen in Friesland tot de revelatie van de eredivisie. Hij maakte indruk met zijn spel en zijn productie van vijftien doelpunten en tien assists. Hij werd door de Johan Cruijff-Foundation als voetbaltalent van het jaar verkozen boven Luigi Bruins (Feyenoord) en Dirk Marcellis (PSV).
    pi_58658688
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Deze al langs gekomen?
    Sunderland is wel makkelijk bereikbaar. Ligt vlakbij Newcastle en daar kun je op meerdere manieren goedkoop vanuit Nederland naartoe. Zal denk ik wel iets voor worden georganiseerd
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      woensdag 14 mei 2008 @ 08:40:23 #203
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_58658825
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Deze kende ik nog niet
    Opvolger van Johnny Heitinga? Een linksback?
    pi_58658840
    quote:

[..]

Geloof er niets van. Waarom ook weer uit de vijver met afdankertjes vissen?
    pi_58659000
    Mag ik wel even zeggen dat als de geruchten waar zijn over het 'lijstje' van verdedigers, ik fucking blij ben dat we daar nu al mee bezig zijn, en niet pas over 3 maanden?
    pi_58659367
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 07:39 schreef denthemen het volgende:
    Ach, hij is niet slecht
    Gozert komt echt niet naar Nederland. Kan t 3 voudige bij een middenmoter/laag geklasseerde ploeg in Engeland verdienen dan bij Ajax. Zie ook niet zo snel een Engelsman naar Nederland komen !

Maar goed, geruchtenstroom van verdedigers komt op gang ! Delpierre ken ik niet zo goed, als die voor t Franse team is opgeroepen zal die gozert best een balletje kunnen trappen denk ik zo...
    A.F.C.A.
      woensdag 14 mei 2008 @ 09:49:40 #207
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_58659837
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 09:19 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Gozert komt echt niet naar Nederland. Kan t 3 voudige bij een middenmoter/laag geklasseerde ploeg in Engeland verdienen dan bij Ajax. Zie ook niet zo snel een Engelsman naar Nederland komen !

Maar goed, geruchtenstroom van verdedigers komt op gang ! Delpierre ken ik niet zo goed, als die voor t Franse team is opgeroepen zal die gozert best een balletje kunnen trappen denk ik zo...
    Ach dat was SQD destijds ook maar die bracht ook niet heetgeen Ajax zoekt in een verdediger.
    Ik ben nog altijd van mening dat ze moeten scouten in het Oost blok en dan meteen Ogararu daar achter laten.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_58660211
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 09:49 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ach dat was SQD destijds ook maar die bracht ook niet heetgeen Ajax zoekt in een verdediger.
    Ik ben nog altijd van mening dat ze moeten scouten in het Oost blok en dan meteen Ogararu daar achter laten.
    Mitea mogen ze er ook wel dumpen. Maar als Ajax vrCL haalt kan ik me best voorstellen dat zo'n speler liever naar Ajax komt dan naar een middenmoter in Engeland. CL is toch het hoogsthaalbare voor een speler in clubverband.
    pi_58660408
    fijn die belactie voor je sk... komt er geen eens doorheen..
    pi_58660453
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    fijn die belactie voor je sk... komt er geen eens doorheen..
    Ik wil je niet wanhopig maken. Maar vorig jaar hebben we met 4 man 2,5 dag gebeld en uiteindelijk nooit iemand aan de lijn gekregen.

Gelukkig hebben we m dit seizoen via via kunnen regelen
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:25:51 #211
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_58660543
    Heb uitstel gekregen voor het vernieuwen van mijn foto!
    pi_58660549
    quote:
    Er bestaat een aanzienlijke kans dat Leonardo volgend seizoen bij NEC voetbalt. Dat meldt Barbara Barend in haar column in de gratis krant DAG. De aanvaller van Ajax staat al enige tijd in de belangstelling van de Nijmegenaren en werkte eerder al bij Feyenoord samen met NEC-coach Mario Been. Leonardo komt bij Ajax nog maar zelden aan bod onder trainer Adrie Koster.

Een transfer zou op dit moment vooral van de medewerking van Ajax afhangen. "Als Ajax een beetje meewerkt en Leonardo het aandurft, speelt de kleine Braziliaan volgend seizoen in Nijmegen", weet Barend. "Bij Feyenoord kon Been goed overweg met Leonardo. Hij kan met zogenaamd lastige jongens omgaan. Ik zeg zogenaamd, omdat Been Leonardo juist niet lastig vindt. Hij herkent iets van zichzelf in hem. Waarschijnlijk is daarom het wederzijds respect zo groot."

Leonardo, die in januari 2007 door Ajax werd overgenomen van NAC Breda, heeft in De Arena nog een contract tot medio 2009
    pi_58660571
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef Longmen het volgende:

[..]
    denk niet dat ie veel toekomst heeft dus dit lijkt me het beste.
      woensdag 14 mei 2008 @ 10:29:11 #214
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_58660604
    Jammer
    Porcupine Tee - Normal
    pi_58660613
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:27 schreef toma het volgende:

[..]

denk niet dat ie veel toekomst heeft dus dit lijkt me het beste.
    Ja, maar dacht dat t wel een beetje een speler was die van Basten wel zou bevallen.
    pi_58660627
    Leonardo was altijd wel een leuke speler om achter de hand te hebben. Maar het is ook geen ramp dat hij vertrekt. Al had ik liever Kennedy zien gaan.
    pi_58660724
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik wil je niet wanhopig maken. Maar vorig jaar hebben we met 4 man 2,5 dag gebeld en uiteindelijk nooit iemand aan de lijn gekregen.

Gelukkig hebben we m dit seizoen via via kunnen regelen
    We zijn er al doorheen
    pi_58660812
    Zie inderdaad liever Kennedy vertrekken dan Leonardo. Hoewel ik Leonardo ook niet snel een basisplaats zal geven is hij wel fijn om achter de hand te hebben en hij is toch altijd dreigend.
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_58661096
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef Black-Death het volgende:
    Zie inderdaad liever Kennedy vertrekken dan Leonardo. Hoewel ik Leonardo ook niet snel een basisplaats zal geven is hij wel fijn om achter de hand te hebben en hij is toch altijd dreigend.
    Vind ik ook ! Gaat wel redelijk wat dreiging van uit vind ik altijd! Van Kennedy nooit ! Gauw een strik erom heen en weg dr mee
    A.F.C.A.
    pi_58661115
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:38 schreef Black-Death het volgende:
    Ach er moet nu gewoon lekker worden opgeruimd. Bakircioglu, Mitea, Leonardo en Luque. Weg met ze. Rommedahl is misschien leuk als invaller, maar nooit geen basisplaats voor hem.

Cvitanich en Sulejmani komen er sowieso bij, en daarnaast ook Martina nog.

Dan heb je in je hele voorhoede: Suarez, Martina, Rommedahl, Huntelaar, Cvitanich, Sulejmani. En kan er misschien eens gekeken worden naar Manucharyan.
    pi_58661147
    Is die Mitea inmiddels al voetbalNederlander?
    pi_58661234
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 10:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

We zijn er al doorheen
    En hadden ze nog wat leuks voor je in de aanbieding?
    pi_58661312
    Kennedy mag van mij best nog en jaar blijven en een 2e kans krijgen.
      woensdag 14 mei 2008 @ 11:05:45 #224
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_58661332
    Ik geloof niet zo in Kennedy. Prima dat je je niveau opzich nog niet haalt het eerste seizoen, maar een speler die 3 corners achter elkaar zo achter de doellijn trapt heeft geen last van een vormcrisis maar van een gebrek aan traptechniek .
    A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
    Get woke, go broke!
    pi_58661772
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:05 schreef HeatWave het volgende:
    Ik geloof niet zo in Kennedy. Prima dat je je niveau opzich nog niet haalt het eerste seizoen, maar een speler die 3 corners achter elkaar zo achter de doellijn trapt heeft geen last van een vormcrisis maar van een gebrek aan traptechniek .
    Ik weet niet of jij weleens voetbal kijkt maar Kennedy had echt een hele goede traptechniek hoor

En corners zijn sowieso lijp want zelfs Sneijder kan er geen fatsoenlijk nemen
      woensdag 14 mei 2008 @ 11:30:01 #226
    200060 Ruiseart
    NOT MADINE!
    pi_58661812
    Luque moet erin voor de hoekschoppen
      woensdag 14 mei 2008 @ 11:38:12 #227
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_58661966
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]
    En corners zijn sowieso lijp want zelfs Sneijder kan er geen fatsoenlijk nemen
    Ach ik snap niet wat er zo moeillijk aan is om een balletje voor de pot te gooien.
    Dat kan ik met mijn beperkte traptechniek ook nog wel.
    pi_58661991
    Topic beetje opgeschoond, niet veel.

Zelf hoop ik dat Ajax tijdig nieuwe spelers gaat halen, zodat alvast aan de club gewend kan worden. Vooral de buitenlanders, die moeten toch een tijdje aarden in een nieuwe stad. Nieuwe spelers halen in augustus is veel te laat. Onze spelers zie ik ook veel liever nu dan in augustus weggaan, niet weer gevallen Ibrahimovic en Sneijder graag.
    pi_58662138
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:39 schreef RayMania het volgende:
    Topic beetje opgeschoond, niet veel.

Zelf hoop ik dat Ajax tijdig nieuwe spelers gaat halen, zodat alvast aan de club gewend kan worden. Vooral de buitenlanders, die moeten toch een tijdje aarden in een nieuwe stad. Nieuwe spelers halen in augustus is veel te laat. Onze spelers zie ik ook veel liever nu dan in augustus weggaan, niet weer gevallen Ibrahimovic en Sneijder graag.
    "Zodra de eerste training begonnen is worden er geen spelers meer verkocht" Aldus M. v. Geel.
    quote:
    Van Basten haalt jeugdige Slijngard bij A-selectie
    Geschreven op woensdag, 14 mei om 11:45

Donovan Slijngard zal met ingang van het nieuwe seizoen lid zijn van de selectie van Ajax. Nieuwbakken coach Marco van Basten maakte bekend dat hij de 20-jarige linksback een kans zal geven zich te bewijzen op het hoogste niveau.

Onlangs verlengde Slijngard zijn contract in Amsterdam met één jaar, met een optie voor nog eens twee seizoenen. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen zal hij meetrainen, waarna de technische staf een oordeel velt.

Mochten Van Basten en co besluiten de jeugdinternational niet bij de selectie te houden, dan zal er getracht worden een club te vinden die bereid is de jongeling voor een seizoen te huren.
    Het werd tijd dat ie een kans ging krijgen.
    pi_58662184
    Nou Ajax.. werk een beetje mee.. Leonardo is zeer welkom bij NEC..

ps: succes Zondag, jullie moeten gewoon de CL in met het 'nieuwe' Ajax
    Brett Holman
    pi_58662242
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:51 schreef endr0me het volgende:
    Nou Ajax.. werk een beetje mee.. Leonardo is zeer welkom bij NEC..

ps: succes Zondag, jullie moeten gewoon de CL in met het 'nieuwe' Ajax
    Bedankt, heb altijd het gevoel met Leonardo dat hij het niveau van spelers als Suarez net niet aan kan omdat ie niet constant genoeg kan presteren; Maar dat gevoel heb ik ook bij Lens. Het lijkt me een goede opvolger voor Lens hij zal niet voor hem onder doen.
    pi_58662378
    Voor de mensen die nog zo'n Heitinga sjaal willen hebben. Dit las ik laatst op ajax.netwerk forum:
    quote:
    ''Vanwege overweldigende vraag naar de speciale sjaal voor Johnny Heitinga is er nog een beperkt aantal extra sjaals besteld. Aan de ene zijde staat het Amsterdamse wapen met de tekst ‘Oh, Oh Johnny!’ en een afbeelding van zijn gezicht. Op de andere kant staat de tekst ‘Voor mij ben je nr. 1’ Beide zijden van deze kwalitatief hoogwaardige sjaal hebben een wit-rood-witte horizontale baan op de achtergrond.
    De sjaal is te bestellen door een mail met je naam, telefoonnummer en het aantal naar ohohjohnny@live.nl te mailen of een PM te sturen.
    De sjaal kost 15 euro (excl. 3 euro eventuele verzendkosten). Er geldt OP=OP dus als je dit collectors item nog wilt hebben of iemand weet moet je er snel bij zijn! ''
    (vak410.nl)
    Ik heb er zelf meteen 2 besteld en een dag later lagen ze op de mat.

pi_58662617
    Je naam en je telefoonnummer mailen en dan wordt er een sjaal verstuurd, knap...
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_58662788
    Scherp Sherlock.

Vraag me alleen af wat ze met mijn telefoonnummer moeten om een sjaal te versturen.
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_58662814
    ik zie Ajax alweer als een domme ezel onderhandelen... koste wat het kost Sulejmani willen hebben terwijl Heerenveen elke miljoen eruit perst zal me niks verbazen als het straks rond de 14-15 miljoen komt te liggen.
    pi_58662855
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
    ik zie Ajax alweer als een domme ezel onderhandelen... koste wat het kost Sulejmani willen hebben terwijl Heerenveen elke miljoen eruit perst zal me niks verbazen als het straks rond de 14-15 miljoen komt te liggen.
    En mij interesseert dat nou werkelijk waar geen kloot.
    pi_58663008
    Inderdaad, dan maar wat meer geld voor een speler waarvan je weet dat hij goed is. Hoeveel geld hebben we de laatste seizoenen wel niet besteed aan spelers die totaal niet goed genoeg waren en waar we van tevoren al twijfels over hadden.
    pi_58663045
    Ondanks dat het al jaren slecht gaat Europees blijft Ajax in het buitenland ook gewoon de beste club van Nederland. Sulejmani gaf ook aan alleen naar Ajax te willen.
    quote:
    Marcus Berg heeft wel oren naar vertrek naar 'huge' Ajax
    14-05-08
    Aan het begin van vorig seizoen werd zijn naam wel in verband gebracht met Ajax (zie eerdere bericht). Van huidige concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is echter niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat hij FC Groningen graag zou willen verruilen voor Ajax. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten".

AjaxF-side.NL
    "Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nodig heb om een topper te worden."
    pi_58663262
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

En mij interesseert dat nou werkelijk waar geen kloot.
    betaal je veel te veel (clubrecord) voor een speler die wel erg gehyped is t.o.v. z'n prestaties en kom je mogelijk geld tekort bij het halen van nieuwe kwalitatieve verdedigers.
      woensdag 14 mei 2008 @ 12:56:12 #241
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_58663283
    Ogararu ook niet naar het EK, verrassend .
    Get woke, go broke!
    pi_58663311
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:56 schreef HeatWave het volgende:
    Ogararu ook niet naar het EK, verrassend .
    jammer. zoiets verkoopt toch makkelijker
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:05:41 #243
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_58663459
    Berg .
    Oh oh oh, nu gaan zo ons helemaal haten als hij ook komt. .
    Prachtig, alleen daarom al halen.
    -
    pi_58663642
    - Ga nou eens ontopic -

[ Bericht 91% gewijzigd door RayMania op 14-05-2008 13:17:44 ]
    AFC AJAX
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:14:56 #245
    97934 ASroma
    Flamboyant
    pi_58663647
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 12:55 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

betaal je veel te veel (clubrecord) voor een speler die wel erg gehyped is t.o.v. z'n prestaties en kom je mogelijk geld tekort bij het halen van nieuwe kwalitatieve verdedigers.
    klopt, aardig gehypte speler, zeker niet slecht maar na 1 seizoen leuk presteren echt geen 15 miljoen voor betalen das nou wanbeleid.
    pi_58663761
    Hahaha Berg!
    Hebben we volgens mij niet ECHT nodig? Toch?
    pi_58663900
    Wat een held die Berg
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:35:13 #248
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58663969
    10 miljoen+ bye bye Berg, welkom nieuwe toekomstig-Ajax spits.
    Wanneer komen trouwens jullie 110% anti-Groningen shirtjes? We hebben 2 spelers uit de A1 bij jullie weggehaald.
    pi_58663996
    Zou idd leuk zijn als we Berg kunnen weg jatten uit Groningen.

Zou perfecte vervanger zijn voor Huntelaar als ie weg zou gaan.
    pi_58664003
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
    10 miljoen+ bye bye Berg, welkom nieuwe toekomstig-Ajax spits.
    Wanneer komen trouwens jullie 110% anti-Groningen shirtjes? We hebben 2 spelers uit de A1 bij jullie weggehaald.
    Ach die kopen we over 2 jaar weer terug!
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:39:47 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58664046
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:36 schreef Jnk18 het volgende:
    Zou perfecte vervanger zijn voor Huntelaar als ie weg zou gaan.
    Jullie zouden er voetballend zelfs op vooruit gaan, maar een echte afmaker zoals Huntelaar is hij (nog) niet, zie hem wel snel uitgroeien tot een dergelijke speler.
    pi_58664090
    Ik denk niet dat het zou gaan lukken om Berg nu van Groningen te gaan kopen. De voorzitter van Groningen zou zich redelijk onmogelijk maken en Ajax zou ook aardig voor lul staan om alweer de 4e Groningen basisspeler in 1 seizoen te kopen.
    pi_58664107
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:21 schreef Rejected het volgende:
    Hahaha Berg!
    Hebben we volgens mij niet ECHT nodig? Toch?
    Niet als Huntelaar vertrekt in ieder geval. Klaas Jan heb ik nog altijd hoger zitten dan Berg.
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:44:56 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58664141
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:42 schreef Wooldoor het volgende:
    Ik denk niet dat het zou gaan lukken om Berg nu van Groningen te gaan kopen. De voorzitter van Groningen zou zich redelijk onmogelijk maken en Ajax zou ook aardig voor lul staan om alweer de 4e Groningen basisspeler in 1 seizoen te kopen.
    3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
    pi_58664168
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
    We hoeven geen 1e klas prutsers
    pi_58664227
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

3 of 4 spelers.. dat maakt al echt niet meer uit hoor. Neem direct Sankoh er nog bij als vervanger van Heitinga. Fledderus erbij voor de linkerkant en klaar.
    Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.
      woensdag 14 mei 2008 @ 13:54:00 #257
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58664296
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Doe dan ook maar Nijland als Algemeen Directeur, Kruiswijk en nog wat pallets met wc-rollen. Dank u.
    Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?
    pi_58664315
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:54 schreef Prosac het volgende:

[..]

Blind al weer weg? Kruiswijk moet je van Anderlecht kopen en de wc-rollen zijn tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses. Misschien wilt u de scouting eventueel overnemen?
    Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld worden
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:01:35 #259
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58664430
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Blind is technisch manager, de algemeen directeur functie moet nog ingevuld worden
    Shit.
    Maar goed, serieus moest het hier zijn.
    Ik lees dat veel mensen niet echt blij zijn met van Basten, maar hij kan nu natuurlijk werken met een groep die hij ongeacht nationaliteit volledig naar zijn wens kan samenstellen. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe hij met de oudere spelers (bv Perez) in de selectie om zal gaan, gezien de ervaringen met van Bommel, Seedorf en van Nistelrooij. Daarbij gaat Davids natuurlijk niet zomaar weg.

Wat is er overigens waar van het "gerucht" dat van Basten het niet zou zien zitten in Suarez? Zowel op voetballend als mentaal vlak kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
    pi_58664502
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 14:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Shit.
    Maar goed, serieus moest het hier zijn.
    Ik lees dat veel mensen niet echt blij zijn met van Basten, maar hij kan nu natuurlijk werken met een groep die hij ongeacht nationaliteit volledig naar zijn wens kan samenstellen. Aan de andere kant ben ik benieuwd hoe hij met de oudere spelers (bv Perez) in de selectie om zal gaan, gezien de ervaringen met van Bommel, Seedorf en van Nistelrooij. Daarbij gaat Davids natuurlijk niet zomaar weg.

Wat is er overigens waar van het "gerucht" dat van Basten het niet zou zien zitten in Suarez? Zowel op voetballend als mentaal vlak kan ik me dat namelijk niet voorstellen.
    Perez verdwijnt in mijn ogen meteen naar het tweede plan. En dat gerucht over Suarez lijkt me onzin, want zelfs een blinde ziet dat die jongen een toevoeging is. 17 Goals en 13 assissts, denk niet dat er veel spelers zijn die dat beter presteren.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:09:39 #261
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_58664597
    quote:
    Boschker en N'Kufo vraagtekens bij Twente
    Geschreven op woensdag, 14 mei om 13:45

FC Twente bereidt zich deze week voor op de return in de finale van de play-offs tegen Ajax. Trainer Fred Rutten hoopt zondag over een fitte selectie te beschikken, maar heeft nog zijn twijfels over Sander Boschker en Blaise N'Kufo. "Sander heeft pijntjes en Blaise is nog een vraagteken", vertelt Rutten op de website van de Tukkers. "Hij heeft al weken liesklachten. We zullen deze week van dag tot dag moeten kijken of hij mee kan trainen met de groep. Vandaag is hij eerder van de training gegaan. We houden er de controle op."

De club uit Enschede won de heenwedstrijd in het eigen Arke Stadion met 2-1. De wedstrijd in de Amsterdam ArenA staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:10:19 #262
    142495 vitessezuid113
    voetbaljunkie
    pi_58664611
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 11:48 schreef toma het volgende:

[..]

"Zodra de eerste training begonnen is worden er geen spelers meer verkocht" Aldus M. v. Geel.
    [..]

Het werd tijd dat ie een kans ging krijgen.
    Van geel zit er niet meer dus het zal wel weer gaan gebeuren

En ben wel benieuwd of Slijngaard echt aan spelen toekomt onder Van Basten , bij FC Groningen heeft ie nooit gespeeld ( als het goed is ) toen die werd uitgeleend.

Vitesse had intresse in hem maar dat gaat nu dus ook niet meer door.
    pi_58664734
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 14:09 schreef Blight het volgende:

[..]
    Blaise zou mooi zijn.
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:19:10 #264
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_58664744
    Slijngard is 2x ingevallen dacht ik. Maar had het eigenlijk al min of meer verbruid toen hij niet wou aantreden tegen Jong Ajax in de competitie.
    Wel grappig moment dat hij stond te springen op de Grote Markt toen men "en wie niet springt..." inzette.
    pi_58664921
    quote:
    Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers. Ook stormram Ismael Urzaiz liet zich zien. De boomlange Bask was bijna net zo trefzeker als de topscorer van Ajax. Met een fraai uitgevoerde lob tekende Urzaiz wel voor de mooiste goal van de training.
    Soms vraag ik me af of er iemand van hier die stukje over de trainingen schrijft Maar hopenlijk zag Koster het ook zo en mag Urzaiz mee doen
    pi_58664927
    quote:
    De kans dat Gomes ooit nog te zien zal zijn op De Herdgang (trainingscomplex van PSV) is dan ook nihil. Hij vertrok twee weken geleden al naar zijn vaderland, en liet zijn gezicht daarna niet meer zien. “Na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.”
    pi_58664956

Zal hij zondag nog zijn minuten krijgen?

Kuffour voor alle duidelijkheid
      woensdag 14 mei 2008 @ 14:45:04 #268
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_58665172
    Het ontbreken van N'Kufo zou fijn zijn ja...
    Get woke, go broke!
    pi_58665240
    quote:
    Goalgetter Klaas Jan Huntelaar onderscheidde zich met een aantal fraaie acties en al even oogstrelende treffers.
    Nu in de wedstrijd nog Klaas Jan
      Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 14:55:00 #270
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58665340
    Kan me voorstellen dat Huntelaar genoeg heeft van dit seizoen, het mislopen van de titel is imho erg demotiverend en hij is denk ik bezig met het EK, toch hoop ik dat hij zijn klasse nog ff laat zien tegen Twente want een topper is het absoluut!
    pi_58665378
    N'Kufo zou een hoop schelen maar moet het eerst nog maar eens zien.
    pi_58665437
    Zondag present. 428.
    Kom maar hier met die graftakken voorronde CL .
      woensdag 14 mei 2008 @ 15:09:27 #273
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58665566
    Laat Berg maar komen hoor, ik zie de 220% anti Ajax shirts al voor me

Ray, zwaai je nog ff naar mij? Ik zit op 426
    pi_58665633
    Ik zit op 123. Dit keer ga ik m'n Urzaiz spandoek wat beter ophangen dus probeer hem te spotten mensen En even een foto maken zodat ik ook kan zien hoe het der uit ziet.
    pi_58666259
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef _Mike_ het volgende:
    Laat Berg maar komen hoor, ik zie de 220% anti Ajax shirts al voor me

Ray, zwaai je nog ff naar mij? Ik zit op 426
    Zie toch liever Sulejmani! Speler met meer mogelijkheden denk ik. En niet een jaar jonger?

Als je gaat staan zwaai dan ook ff naar mij . Zit op 421
    A.F.C.A.
    pi_58666326
    Kuffour > N Kufo toch?
      woensdag 14 mei 2008 @ 15:59:27 #277
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58666415
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zie toch liever Sulejmani! Speler met meer mogelijkheden denk ik. En niet een jaar jonger?

Als je gaat staan zwaai dan ook ff naar mij . Zit op 421
    Sulejmani en Berg zijn echt niet vergelijkbaar Berg is een echte centrale spits waar Sulejmani gewoon op een vleugel moet staan
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:08:27 #278
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_58666568
    De berichten over N'Kufo (en de geruchten over Koster) zijn om ons zand in de ogen te strooien.

We zullen echt scherp en goed moeten zijn om dit zondag tot een goed einde te brengen.

Eén doelpunt zullen we wel weer tegen krijgen. In onze jacht naar goals zullen het misschien zelfs twee zijn. Moeilijk, moeilijk....
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:10:21 #279
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_58666608
    Hier hetzelfde stukje van Berg maar dan iets anders
    quote:
    Marcus Berg (foto) is tevreden bij FC Groningen. De 21-jarige spits was afgelopen seizoen enkele maanden geblesseerd, maar daarvoor en ook daarna heeft hij zijn waarde bewezen. Uit de statistieken blijkt dat de ploeg van Ron Jans beduidend meer punten haalt als de Zweed in de voorhoede staat. 'Het streelt me absoluut dat de cijfers zo lovend zijn, maar het gaat me te ver om te zeggen dat ik de motor van Groningen ben,' aldus een relativerende Berg in VI. 'Maar ik ben op de goede weg, daar zijn we het over eens.'

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen beweerde enkele maanden geleden dat Berg voor de Nederlandse top drie onbetaalbaar is. Berg: 'Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel. Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt.'

'Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit,' vervolgt Berg over de Alkmaarse vereniging. 'Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer. De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal.' De Zweed weet dat overstappen naar de Arena gevoelig ligt in Groningen, nadat afgelopen seizoen enkele belangrijke spelers door de Amsterdammers uit Euroborg werden weggeplukt. Berg is echter zeer gecharmeerd van de club waar komend seizoen Marco van Basten de touwtjes in handen heeft. 'Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders,' weet hij. 'Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek.' (DH)
    Zullen die mannetjes uit Alkmaar ook niet leuk vinden.
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:17:35 #280
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58666722
    Laat hem nog maar een jaartje in Groningen blijven, dan kan hij Huntelaars plaats innemen na dit jaar(met de gedachte dat Hunter weg gaat )
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:25:31 #281
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_58666874
    Zou iemand dat plaatje kunnen posten, waarin Davids Buijs bij de keel grijpt?
      woensdag 14 mei 2008 @ 16:59:36 #282
    37300 StarGazer
    Anesthetize
    pi_58667501
    'Zwolle-verdediger Moisander voor twee jaar naar Alkmaar' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
    Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-mei-2008 16:16

Niklas Moisander (foto, rechts) gaat deze week een tweejarig contract tekenen bij AZ, weet VI. De verkoop van de Finse verdediger, die ook in de belangstelling stond van SC Heerenveen en Sparta, zal zijn huidige club FC Zwolle zo'n zes ton gaan opleveren. Hiermee verliest de Jupiler League-club haar belangrijkste speler. 'Maar die jongen verdient het gewoon,' aldus zaakwaarnemer Henk van Ginkel. 'AZ krijgt aan hem een heel goede speler en Niklas zelf kan zich daar verder ontwikkelen. We zijn er op een paar details na uit met AZ, maar ik verwacht geen problemen.'

Zwolle-coach Jan Everse is niet blij met het vertrek van de 22-jarige Moisander. 'Maar als ik het ìemand gun, dan is het Niklas wel,' stelt de oefenmeester. 'Die jongen heeft zich fantastisch ontwikkeld en is gewoon toe aan een hoger niveau.' In Alkmaar wordt Moisander herenigd met Louis van Gaal, die de Fin nog kent van zijn periode als technisch directeur bij Ajax. In 2004 werd Moisander, die zowel centraal als back kan spelen, door de Amsterdammers weggeplukt bij zijn club TPS Turku. Hij wist echter nooit door te breken in de Arena. (DH)

www.sportweek.nl

Goh
    Porcupine Tee - Normal
    pi_58667528
    quote:
    'Luisão moet volgend seizoen de Ajax-defensie gaan leiden'

Home > Nieuws > Voetbalnieuws
    - Datum: 14-mei-2008 16:44

Door Bart Vlietstra

FC Twente-verdediger Douglas is en blijft een voorname kandidaat om de defensieve troepen van Ajax te versterken, maar de droomopvolger van John Heitinga is Luisão (foto) van Benfica. Deze 22-voudig Braziliaans international wordt echter door verschillende topclubs begeerd en moet rond de vijftien miljoen euro kosten.

In de plannen van toekomstig Ajax-coach Marco van Basten speelt de 27-jarige 1 meter 93 lange verdediger een cruciale rol. Hij moet leiding gaan geven aan de defensie die met Silva, Vermaelen en Vertonghen verder niet overloopt van de ervaring.

Luisão werkte zich na een stroeve start in Europa op tot aanvoerder van Benfica, maar had het afgelopen seizoen een minder jaar. Zijn ploeg Benfica eindigde slechts op een vierde plaats in de competitie en Luisão speelde 19 westrijden waarin hij drie keer scoorde en zes gele kaarten ontving.
      woensdag 14 mei 2008 @ 17:01:58 #284
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_58667549
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 16:59 schreef StarGazer het volgende:
    'Zwolle-verdediger Moisander voor twee jaar naar Alkmaar' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
    Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 14-mei-2008 16:16

Niklas Moisander (foto, rechts) gaat deze week een tweejarig contract tekenen bij AZ, weet VI. De verkoop van de Finse verdediger, die ook in de belangstelling stond van SC Heerenveen en Sparta, zal zijn huidige club FC Zwolle zo'n zes ton gaan opleveren. Hiermee verliest de Jupiler League-club haar belangrijkste speler. 'Maar die jongen verdient het gewoon,' aldus zaakwaarnemer Henk van Ginkel. 'AZ krijgt aan hem een heel goede speler en Niklas zelf kan zich daar verder ontwikkelen. We zijn er op een paar details na uit met AZ, maar ik verwacht geen problemen.'

Zwolle-coach Jan Everse is niet blij met het vertrek van de 22-jarige Moisander. 'Maar als ik het ìemand gun, dan is het Niklas wel,' stelt de oefenmeester. 'Die jongen heeft zich fantastisch ontwikkeld en is gewoon toe aan een hoger niveau.' In Alkmaar wordt Moisander herenigd met Louis van Gaal, die de Fin nog kent van zijn periode als technisch directeur bij Ajax. In 2004 werd Moisander, die zowel centraal als back kan spelen, door de Amsterdammers weggeplukt bij zijn club TPS Turku. Hij wist echter nooit door te breken in de Arena. (DH)

www.sportweek.nl

Goh
    Niklas, held!
    pi_58667609
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is echt onzin.
      woensdag 14 mei 2008 @ 17:12:08 #286
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_58667753
    Elk gerucht is ook op dezelfde manier opgesteld.

Ajax wil X, maar X staat ook in de belangstelling van Y en Z....
    Get woke, go broke!
      woensdag 14 mei 2008 @ 17:13:12 #287
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_58667780
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 17:01 schreef PaRaR het volgende:

[..]

Niklas, held!
    Nofi, maar wat heeft het met Ajax te maken verder?

Edit, ok, nevermind, zinnetje gemist, maar dan nog .
    Get woke, go broke!
    pi_58667980
    Hij kwam toen des tijds met zijn broer (keeper) als talent naar Ajax maar is dus niets meer geworden bij Ajax.
    pi_58668697
    Filmpje Luisão.

pi_58668767
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is echt onzin.
    Sportweek is geen onzin
      Moderator woensdag 14 mei 2008 @ 18:13:08 #291
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58668861
    Ah, wellicht naast Luisao ook Messi en Cronaldo kopen en het komt weer helemaal goed!
    pi_58668959
    geen Geruchten meer tenzij het zeker is
    AFC AJAX
    pi_58669086
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef BonJovi het volgende:
    ik denk dat het dan behoorlijk stil word in dit topic.
    tevens denk ik dat sommige van deze geruchten best eens waar kunnen zijn maar dat het afhangt van komend weekend. Mocht ajax het niet halen dan zullen veel van deze geruchtne op niets uit lopen maar als ajax VrCL haalt dan zie ik een paar van deze transfers gebeuren
      woensdag 14 mei 2008 @ 18:28:14 #294
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58669115
    quote:
    Hoezo ? Er is niets mis met geruchten als ze van sites als Sportweek komen, Ajax1 geruchten zijn daarintegen wel om te
      woensdag 14 mei 2008 @ 18:44:58 #295
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_58669417
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nofi, maar wat heeft het met Ajax te maken verder?

Edit, ok, nevermind, zinnetje gemist, maar dan nog .
    Weer een van de vele spelers die geen kans kreeg en ergens anders opbloeide. Wederom een blunder van Ajax dus.
      woensdag 14 mei 2008 @ 18:53:23 #296
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_58669606
    quote:
    Marcus Berg: "AZ geen stap vooruit, Ajax wel"
    14 mei 2008

Hoewel algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen onlangs liet weten dat Marcus Berg de Nederlandse top kan overslaan, ziet de Zweed een overstap naar Ajax wel zitten. De aanvaller maakte ondanks een hardnekkige rugblessure een fraai seizoen door. Diverse clubs uit binnen- en buitenland hebben Berg inmiddels op hun lijstje staan.

"Ik heb geen clausule in mijn contract, dus ze hebben aardig vrij spel", zegt de 21-jarige Berg tegen VI over zijn situatie bij FC Groningen. "Maar even zonder gekheid, ik ben helemaal niet met een vertrek bezig. Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt. Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit. Het enige verschil is dat ze daar een rijke suikeroom hebben, maar dat is voor mij geen reden voor een transfer."

"De top drie, en zeker Ajax, is een ander verhaal", vervolgt de aanvaller. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is huge. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europes weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek."
    pi_58669781
    Is al eerder in dit topic geplaatst, PaRaR.

[ Bericht 17% gewijzigd door RayMania op 14-05-2008 19:09:52 (Link-fix.) ]
    pi_58669787
    quote:
    Ach geruchten zijn altijd wel leuk. Alleen jammer dat ze dit jaar zo ongeloofwaardig zijn
      woensdag 14 mei 2008 @ 19:02:10 #299
    54880 Cruoninga
    Est. MXL AD
    pi_58669826
    http://www.pitchslap.co.u(...)shirt1/#comment-6982

Zie comments. Jullie zijn er niet blij mee dat Birmingham City in 'jullie' shirt gaat spelen? Hetzelfde met Ajaccio en het uitshirt van Paris Saint-Germain destijds?
    pi_58669911
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Cruoninga het volgende:

Zie comments. Jullie zijn er niet blij mee dat Birmingham City in 'jullie' shirt gaat spelen? Hetzelfde met Ajaccio en het uitshirt van Paris Saint-Germain destijds?
    Dat zijn nog grotere josties dan er in ONZ rondlopen.
    pi_58669916
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 17:12 schreef HeatWave het volgende:
    Elk gerucht is ook op dezelfde manier opgesteld.

Ajax wil X, maar X staat ook in de belangstelling van Y en Z....
    Niet geloven tot het op Ajax.nl staat dus.
    A king in the making, and the throne is for the taking
    So I climb the mountain top and put my stake in
    Got the weight of the world on my shoulder
    Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
    pi_58670044
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 19:02 schreef Cruoninga het volgende:

Lekker interessant, zijn toch enkel sneue Ajacieden die daar in opperbest Engels posten.

Ajax heeft geen patent op wit-rood-wit. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')