Verzin iets ludieks. Print een foto van de Arena uit, steek die in de fik en maak er foto's van.quote:Op maandag 21 april 2008 17:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik weet echt niets meer van die belofte.Helaas, over een paar uurtjes ben ik al het land uit!
Dan kan ik mijn tattoo weddenschappen ook wel vervangen door met een stift op mijn arm te tekenen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verzin iets ludieks. Print een foto van de Arena uit, steek die in de fik en maak er foto's van.
Dat is tenminste wel de insteek van dit topic. Alsof iemand ooit echt zijn schoen heeft opgegeten.
Iets doen is beter dan niets. Zolang het ludiek is, vind ik het best. Maargoed, ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:17 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn tattoo weddenschappen ook wel vervangen door met een stift op mijn arm te tekenen.
Ray laat het op beide vlakken afweten, zowel de kratten als de avatarquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iets doen is beter dan niets. Zolang het ludiek is, vind ik het best. Maargoed, ik ben niet de enige.
Kratjesweddenschappen en avatars moeten natuurlijk wel gewoon uitgevoerd worden, maar een schoen opeten of een tattoo laten zetten kan je ook doen alsof op een ludieke manier.
Klopt. Daar moet hij ook voor gestraft worden. Ik stel voor de avatars een jaar extra en elke maand een extra kratje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray laat het op beide vlakken afweten, zowel de kratten als de avatar
?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef MaxPower het volgende:
de klassieker van Cruoninga is nog altijd de mooiste.
Als Kuffour bij Ajax mag blijvenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Als Ajax de optie tot koop in zijn huurcontract licht dan vraag ik wel een Jupiler League fankaart van FC Haarlem aan.
Ik hoop een seizoenskaartquote:Op woensdag 23 april 2008 09:58 schreef dndiek het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een fankaart?
Nee,quote:Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop een seizoenskaart![]()
Is die omzet ook met 200% gestegen dan.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit een keer. 'k geloof er niks van.
Als NL europees kampioen wordt laat ik mijn kop kaalscheren.
Die komt niet, heeft hij de ballen niet voorquote:Op zondag 27 april 2008 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu is het wachten op dezelfde foto waarop Jorien te zien is
Staat in EK en hoort dus in het Lederhose-eet topic. Waar het ook al staat.quote:
Geen woorden maar dadenquote:Op maandag 5 mei 2008 02:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die komt niet, heeft hij de ballen niet voor
BAN, bij Jorien heeft dat helemaal een voordeelquote:Op maandag 5 mei 2008 14:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden![]()
Maar er zijn meer mensen die hun belofte niet nakomen helaas ... die eerst iets roepen en dan pas nadenken dan het ook hier komt te staan ... eigelijk zouden diegene die het niet na komen een soort van straf moeten krijgen maar dat zal wel niet mogelijk zijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Als Twente voorronde CL speelt eet ik me schoenen op
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
als het nieuwe thuisshirt van PSV uitkomt, laat ik hem bedrukken met Heitinga, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |