Schoet op eet topic, alleen ben ik te lui om te postenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Nooit een keer. 'k geloof er niks van.
Als NL europees kampioen wordt laat ik mijn kop kaalscheren.
DIT IS DE STELLING@@!!!!!quote:Op zondag 4 mei 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tong, het zou fijn zijn als je met enige onderbouwing aangeeft waarom je denk dat Nederland het Ek gaat winnen.
Een wat creatievere openingspost kan geen kwaad hoor!
Ik denk dat dat de discussie een heel eind bevordert.
Heeuujjj moet jij geen fout geparkeerde auto's bekeuren?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Tong, het zou fijn zijn als je met enige onderbouwing aangeeft waarom je denk dat Nederland het Ek gaat winnen.
Een wat creatievere openingspost kan geen kwaad hoor!
Ik denk dat dat de discussie een heel eind bevordert.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:32 schreef _Mike_ het volgende:
Schoet op eet topic, alleen ben ik te lui om te posten
maar dan werden we geowned door harry.. ik had met dick nooit de illusie dat we een prijs zouden pakkenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
In 2004 ook als we vanportugal
wonnen
Marco van Basten is het er overigens niet mee eens dat onze verdediging geen wereldtop is, hij wijst dan meteen naar een geringe aantal tegendoelpunten onder zijn leiding.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:01 schreef RayMania het volgende:
Oneens. Onze verdediging is niet van hetzelfde niveau als het middenveld en de aanval. De verdediging is de belangrijkste linie om niks tegen te krijgen, maar zeker ook voor de opbouw. Plus ik vind de selectie niet uitgebalanceerd, vroeger had je een Cocu of een Jonk of een De Boer, nu heb je niet zo'n speler (op Seedorf na misschien, maar het is geen eens zeker of hij wel gaat spelen).
We hebben natuurlijk ook weinig tegendoelpunten gekregen in de kwalificatie, maar dat zegt niks over een eindtoernooi. Kijk naar Servië op het afgelopen WK, die kwalificeerden zich geloof ik met 2 tegendoelpunten en gingen er tegen Argentinië met 6-0 op ofzo. Die kwalificatie is natuurlijk gewoon van een ander niveau.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is het er overigens niet mee eens dat onze verdediging geen wereldtop is, hij wijst dan meteen naar een geringe aantal tegendoelpunten onder zijn leiding.
Als Marco van Basten iets vindt, is het zo. Dus sorry, hoe goed je argumentatie ook is.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:47 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
We hebben natuurlijk ook weinig tegendoelpunten gekregen in de kwalificatie, maar dat zegt niks over een eindtoernooi. Kijk naar Servië op het afgelopen WK, die kwalificeerden zich geloof ik met 2 tegendoelpunten en gingen er tegen Argentinië met 6-0 op ofzo. Die kwalificatie is natuurlijk gewoon van een ander niveau.
EK 1968 Niet geplaatstquote:Op maandag 5 mei 2008 13:09 schreef TLC het volgende:
Eens !
Nederland heeft veel spelers bij Europe topclubs dus waarom zou Nederland niet op zijn minst een kans maken ; veel ploegen zouden willen dat ze zo'n selectie hadden als die waarover Van Basten beschikt.
En bovendien haalt Nederland statistisch gezien minstens de halve finales;
1978 ; finale WK
1988 ; finale EK en gewonnen
1998 ; halve finale
2008 ; ... ?
quote:Nederland werd in de eerste kwalificatieronde uitgeschakeld. In een groep met Hongarije, Oost-Duitsland en Denemarken kwam het niet verder dan een derde plaats.
2004 ; halve finale. Het middenveld en aanval is wel goed alleen verdeging is niet topklasse (behalve heitinga dan)quote:Op maandag 5 mei 2008 13:09 schreef TLC het volgende:
Eens !
Nederland heeft veel spelers bij Europe topclubs dus waarom zou Nederland niet op zijn minst een kans maken ; veel ploegen zouden willen dat ze zo'n selectie hadden als die waarover Van Basten beschikt.
1978 ; finale WK
1998 ; halve finale
2008 ; ... ?
In positieve zin vergeet je nog 1974 (WK finale), 1992 (EK halve finale), 2000 (EK halve finale) en 2004 (EK halve finale). Daar staat echter tegenover dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, en zeker niet in in het voetbal. En zelfs al was dat wel het geval, dan zijn er nog genoeg toernooien waar we veel minder trots op mogen zijn. Een kleine greep:quote:Op maandag 5 mei 2008 13:09 schreef TLC het volgende:
Eens !
1978 ; finale WK
1998 ; halve finale
2008 ; ... ?
Ik denk dat het TLC vooral ging om de toernooien die op het getal xxx8 eindigdenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:14 schreef Blight het volgende:
[..]
In positieve zin vergeet je nog 1974 (WK finale), 1992 (EK halve finale), 2000 (EK halve finale) en 2004 (EK halve finale). Daar staat echter tegenover dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst bieden, en zeker niet in in het voetbal. En zelfs al was dat wel het geval, dan zijn er nog genoeg toernooien waar we veel minder trots op mogen zijn. Een kleine greep:
WK 1990: Het toernooi in Italie onder leiding van Beenhakker was geen pretje..
WK 1994: Voor de halve finales lagen we er uit tegen Brazilie. Die dekselse Bebeto..
EK 1996: Een pak slaag gekregen van Engeland en met heel veel mazzel door naar de kwartfinale. Daar vlogen we er echt meteen uit.
WK 2002: Niet geplaatst.
Hoe dan ook, dat alles doet er niet toe. We moeten het doen met de jongens die er nu zijn, en ik denk niet dat dat voldoende zal zijn. Maar goed, Griekenland was ook niet de beste in 2004, maar wonnen wel. Alles kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |