abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58243114
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Joh doe niet zo naief. Ik heb een naam voor je: Wim van Hanegem. Als je tijd komt dan sta je gewoon op straat.
Het is Willem
pi_58243159
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Klopt maar ook voor het rapport zijn er heel veel mensen ontslangen. Dachten we allemaal niet dat het veel beter zou gaan toen Arie van Eijden eindelijk opgerot was? Nou weing van gemerkt.

En zo moet iedereen weer weg als het noet goed gaat.
Voor het rapport was er 0,0 beleid en kwamen, zaten en gingen er alleen maar bobo´s.
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 07:53:29 #203
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58244996
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Helemaal vergeten, maar Charisteas aan f'noord verkopen was natuurlijk wel geniaal.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58245110
Ik verbaas me erover dat de meesten Silva als goede aankoop zien. In de eerste helft van dit seizoen speelde ie goed bij Groningen, maar de tweede helft bij Ajax was niet beter dan dat een Ogararu zou doen. Sterker nog, verdedigend vind ik Silva gewoon slecht. Hij timed altijd verkeerd, staat 8/10 keer aan de verkeerde kant te dekken en is regelmatig te laat waardoor Gabri moet terugsprinten en ingrijpen..
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58245215
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:09 schreef Breach het volgende:
Ik verbaas me erover dat de meesten Silva als goede aankoop zien. In de eerste helft van dit seizoen speelde ie goed bij Groningen, maar de tweede helft bij Ajax was niet beter dan dat een Ogararu zou doen. Sterker nog, verdedigend vind ik Silva gewoon slecht. Hij timed altijd verkeerd, staat 8/10 keer aan de verkeerde kant te dekken en is regelmatig te laat waardoor Gabri moet terugsprinten en ingrijpen..
Nou, Ogararu spande toch wel de kroon hoor.
Silva heeft het beter gedaan dan Ogararu.
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 08:37:09 #206
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58245428
Ajax, dat is iets bijzonders!
  woensdag 23 april 2008 @ 08:42:40 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58245507
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:49 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik zou er maar vanuit gaan dat er een nieuwe TD komt. Of in ieder geval iemand die van basten controleert. Van Basten graaft z'n eigen graf op deze manier, zoveel verantwoordelijkheid moet je helemaal niet willen.
Denk het niet, Ajax geeft Marco van Basten ook de verantwoordelijkheden van Martin van Geel.
quote:
Van Geel: Niet werkbaar bij Ajax
door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - "Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar", verklaarde technisch directeur Martin van Geel zijn vertrek bij Ajax met onmiddellijke ingang.

"In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur." Daarmee doelt Van Geel op de nieuwe weg die Ajax met ingang van komend seizoen gaat bewandelen. In het nieuwe model heeft de hoofdtrainer van de Amsterdamse club de leiding over de gehele afdeling betaald voetbal.
De laatste zin ("In het nieuwe model heeft de hoofdtrainer van de Amsterdamse club de leiding over de gehele afdeling betaald voetbal.") zegt genoeg, snap alleen niet waarom men dit precies doorvoert als er juist een onervaren trainer/coach is binnengehaald? Zoals gezegd, als Guus Hiddink en Louis van Gaal beide verantwoordelijkheden kregen, had ik nog wel vertrouwen. Maar heb al geen vertrouwen in de capaciteiten van Marco van Basten als trainer/coach, laat staan als trainer/coach én TD.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58245580
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk het niet, Ajax geeft Marco van Basten ook de verantwoordelijkheden van Martin van Geel.
[..]

De laatste zin ("In het nieuwe model heeft de hoofdtrainer van de Amsterdamse club de leiding over de gehele afdeling betaald voetbal.") zegt genoeg, snap alleen niet waarom men dit precies doorvoert als er juist een onervaren trainer/coach is binnengehaald? Zoals gezegd, als Guus Hiddink en Louis van Gaal beide verantwoordelijkheden kregen, had ik nog wel vertrouwen. Maar heb al geen vertrouwen in de capaciteiten van Marco van Basten als trainer/coach, laat staan als trainer/coach én TD.
Eens, zeker ook omdat zijn assistenten vrienden zijn en dus nooit hun kont tegen de krib zullen gooien. Al zal in dat model de algemeen directeur de persoon moeten zijn die met zijn voetbal know-how daar zijn visie op moet kunnen geven. En dan hoop ik voor ons dat die meneer Van Der Aat weer heel snel weg is, want daar hoef je geen voetbalkennis van te verwachten met zn zeilachtergrond.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 08:49:26 #209
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58245619
Ik snap het wel, als v Basten het verneukt dan weten we dat hij het was en niet meer dat geouwehoer zoals t Cate en v Geel.
pi_58245628
Ajax
Slechte TVP
pi_58245641
quote:
Silva minder dan Ogararu? Ik weet dan niet welke wedstrijden jij gezien hebt hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58245672
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:50 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Silva minder dan Ogararu? Ik weet dan niet welke wedstrijden jij gezien hebt hoor.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ie verdedigend niet beter of slechter is en dat ie ook (te) veel verdedigende fouten maakt. En dat ik het daarom geen goede aankoop vind voor dat geld.
pi_58245813
Dag Van Geel

Het moest er ook wel van komen, als men dat rapport nog enigzins serieus wil nemen.
pi_58246109
quote:

[..]

[..]

Van Gaal heeft ook zat miskopen gedaan hoor.
pi_58246128
quote:
Ik vond Silva alleen tegen FC Groningen verdedigend matig.
Maar dat kan ook door de historie komen.
Voor de rest was hij zowel aanvallend als verdedigend beter dan Ogararu.
pi_58246143
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van Gaal heeft ook zat miskopen gedaan hoor.
Van Gaal had in zijn tijd als TD sowieso nooit van het woord 'contractverlenging' gehoord, dat heeft Van Geel veel beter gedaan.
pi_58246154
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vond Silva alleen tegen FC Groningen verdedigend matig.
Maar dat kan ook door de historie komen.
Voor de rest was hij zowel aanvallend als verdedigend beter dan Ogararu.
En hij is regelmatig ook bikkelhard en zaagt geweldig, die Roemeen die trekt zijn been dan halverwege terug
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58246227
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:18 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

En hij is regelmatig ook bikkelhard en zaagt geweldig, die Roemeen die trekt zijn been dan halverwege terug
Let in de play-offs nog maar eens goed op hem, hoe ie staat te verdedigen als iemand hem voorbij wil bij de achterlijn.. Voor 3,5 miljoen (dat kostte ie geloof ik) had je iets beters kunnen kopen. Verder is Heitinga weg en we hebben een verdediging die 45 goals tegenkrijgt waarvan de helft de schuld is van de backs.

Aanvallend vind ik Silva een vooruitgang maar verdedigend is het middelmaat.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:49:37 #219
52871 Blight
Supersized.
pi_58246873
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Let in de play-offs nog maar eens goed op hem, hoe ie staat te verdedigen als iemand hem voorbij wil bij de achterlijn.. Voor 3,5 miljoen (dat kostte ie geloof ik) had je iets beters kunnen kopen. Verder is Heitinga weg en we hebben een verdediging die 45 goals tegenkrijgt waarvan de helft de schuld is van de backs.

Maar met Vertonghen op links en Silva op rechts heb ik toch het idee dat we qua backs wel goed zitten (mits er niet weer allerlei blessure's komen ). Het centrum versterken heeft nu prioriteit. Er moet een goede vervanger voor Heitinga gevonden worden, met daarnaast dan Van der Wiel of Vermaelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58246931
Alsof Van Gaal zo ervaren was toen ie begon.
pi_58246945
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Maar met Vertonghen op links en Silva op rechts heb ik toch het idee dat we qua backs wel goed zitten (mits er niet weer allerlei blessure's komen ). Het centrum versterken heeft nu prioriteit. Er moet een goede vervanger voor Heitinga gevonden worden, met daarnaast dan Van der Wiel of Vermaelen.
We hebben Kuffour toch al?
pi_58246982
quote:
Davids staat open voor nieuwe sportieve uitdaging
23/04/2008 09:25

EXCLUSIEF - In tegenstelling tot berichten na de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Heracles Almelo heeft Ajacied Edgar Davids nog geen knoop doorgehakt over zijn toekomst als voetbalprof.

De middenvelder wekte voor de televisiecamera's de indruk dat hij aan zijn laatste weken als profvoetballer bezig is, maar niets blijkt minder waar.

'Ik doelde op Ajax, toen ik zei dat ik met 98 procent zekerheid ging stoppen', zegt Davids tegen VI. 'Daar zat het misverstand. Ik heb nog geen beslissing genomen over wat ik na de zomer ga doen.'

'Ik houd alle opties open. Stoppen met voetbal is een mogelijkheid, maar als er een interessante aanbieding komt zal ik daarover nadenken. Dan heb ik het niet over een club uit Qatar of zo. Mocht ik doorgaan, dan gaat het me om de sportieve uitdaging.'

Nadat Davids in de voorbereiding op dit seizoen zijn scheenbeen brak, maakte hij half januari zijn rentree. 'Toen had ik alleen nog maar op duurwerk kunnen trainen, dus de explosiviteit miste ik nog', zegt Davids.

'Maar de trainer deed een beroep op me en dus ben ik gaan spelen', vervolgt de middenvelder. 'Toen ik in februari twee wedstrijden geschorst was, heb ik de puntjes op de i kunnen zetten. Sindsdien ben ik net zo sterk en fit als vóór mijn beenbreuk. Daar zal mijn beslissing over m'n toekomst dus niet van afhangen.'
Bron: Voetbal International
  woensdag 23 april 2008 @ 09:55:10 #223
52871 Blight
Supersized.
pi_58247009
Maar we kunnen ook Roger of Juanfran overhalen om linksback te komen spelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58247011
DIe zal dus wel naar Co in Salzburg gaan.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:56:37 #225
52871 Blight
Supersized.
pi_58247041
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

We hebben Kuffour toch al?
Gelukkig niet. Als Ajax de optie tot koop in zijn huurcontract licht dan vraag ik wel een Jupiler League fankaart van FC Haarlem aan.
pi_58247086
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:56 schreef Blight het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Als Ajax de optie tot koop in zijn huurcontract licht dan vraag ik wel een Jupiler League fankaart van FC Haarlem aan.
*Mompelt iets van schoen opeten-topic
pi_58247088
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:56 schreef Blight het volgende:

[..]

Schoen opeten #6: Sambal bij?
pi_58247186
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Bron: Voetbal International

Heb het gevoel, dat hij wel is naar AZ zou kunnen gaan......
Ajax!!
pi_58247268
quote:
Op woensdag 23 april 2008 09:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii

bruno is een verademing voor de rechtsback positie, ik weet niet naar wat voor wedstrijden jij kijkt maar hij speelt goed, lekker kletsen. Gewoon even een schoudertje eronder en hoppa je tegenstander over de boarding, dat wil ik zien geen mietjes die bang zijn voor de bal/tegenstander.
Tuurlijk heeft hij ook z'n mindere wedstrijden, nouen wie niet

De enigste die we schuld aan mogen rekenen voor 25 van de 45 tegen goals is urby

Verdedigend zitten we prima,

Bruno Thomas Gregory Jan

Maar het probleem blijft links midden/links voor, maarja dat zeg ik al het hele seizoen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58247277
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan een middenmotor in het buitenland.
pi_58247285
Van Basten moet gewoon met Davids gaan praten....
pi_58247324
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:06 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ja doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii

bruno is een verademing voor de rechtsback positie, ik weet niet naar wat voor wedstrijden jij kijkt maar hij speelt goed, lekker kletsen. Gewoon even een schoudertje eronder en hoppa je tegenstander over de boarding, dat wil ik zien geen mietjes die bang zijn voor de bal/tegenstander.
Tuurlijk heeft hij ook z'n mindere wedstrijden, nouen wie niet

De enigste die we schuld aan mogen rekenen voor 25 van de 45 tegen goals is urby

Verdedigend zitten we prima,

Bruno Thomas Gregory Jan

Maar het probleem blijft links midden/links voor, maarja dat zeg ik al het hele seizoen
Mwah Urby de schuld geven is makkelijk, hij wil daar niet spelen maar werd er toe verplicht en ja het resultaat is bekend.
pi_58247331
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef _Mike_ het volgende:
Van Basten moet gewoon met Davids gaan praten....
Wat mij betreft halen we De Zeeuw. Dan gaan we er nog op vooruit ook. En Davids zou toch nog mar een jaartje mee kunnen, terwijl hij nu al te kort komt in de Eredivisie. Laat staan in Europa. Het is jammer dat er een echte Ajacied weg gaat, maar kwaliteit staat voorop.
pi_58247347
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan een middenmotor in het buitenland.
?
pi_58247357
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:11 schreef toma het volgende:

[..]

hoe kortzichtig kun je zijn.
Kortzichtig is paniekaankopen en paniekontslagen.
De laatste 10 jaar niks anders gezien dan dat.

En dat zie ik nu ook niet veranderen (helaas).
pi_58247408
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:09 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Mwah Urby de schuld geven is makkelijk, hij wil daar niet spelen maar werd er toe verplicht en ja het resultaat is bekend.
Dan kun je nog wel je best doen .

Maar goed, het is natuurlijk belachelijk om één iemand als schuldige aan te wijzen. Het hele team heeft over een heel seizoen gefaald, niet één speler.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:15:58 #237
52871 Blight
Supersized.
pi_58247467
Ik vind het wel vreemd trouwens dat Stekelenburg Ajacied van het jaar is geworden. Het is hem van harte gegund hoor, want hij is een sterke keeper geworden, maar waren Heitinga en Huntelaar niet beter?
pi_58247473
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:02 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

In dat geval ben ik Davids-fan af..
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Blight het volgende:
Ik vind het wel vreemd trouwens dat Stekelenburg Ajacied van het jaar is geworden. Het is hem van harte gegund hoor, want hij is een sterke keeper geworden, maar waren Heitinga en Huntelaar niet beter?
Sowieso vind ik het stom dat iemand die er 45 om zijn oren krijgt Ajacied van het jaar wordt. Al zullen er weinig zijn schuld zijn, maar toch is het raar ja. Huntelaar was gewoon de belangrijkste dit seizoen.
pi_58247491
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat mij betreft halen we De Zeeuw. Dan gaan we er nog op vooruit ook. En Davids zou toch nog mar een jaartje mee kunnen, terwijl hij nu al te kort komt in de Eredivisie. Laat staan in Europa. Het is jammer dat er een echte Ajacied weg gaat, maar kwaliteit staat voorop.
Dat is waar, Davids als persoon had ik graag nog een jaar gezien maar als voetballer zou hij eigenlijk gewoon beter kunnen stoppen met voetbal (iets met over de top enzo)
pi_58247544
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Blight het volgende:
Ja. Stekelenburg was in het begin van het seizoen geweldig, maar daarna (misschien na het nieuws over z'n pa) was die geweldige vorm niet zoveel meer terug te zien vond ik.
pi_58247633
://www.ajaxshowtime.com/index.php?msg=16341&page=1
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58247725
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:16 schreef Breach het volgende:

[..]

In dat geval ben ik Davids-fan af..
[..]

Sowieso vind ik het stom dat iemand die er 45 om zijn oren krijgt Ajacied van het jaar wordt. Al zullen er weinig zijn schuld zijn, maar toch is het raar ja. Huntelaar was gewoon de belangrijkste dit seizoen.
Zat ik ook aan te denken, maar is Huntelaar twee jaar terug, toen hij in de winterstop van Heerenveen naar Ajax kwam, niet speler van het seizoen geworden? Want dat Ajax een beetje rouleert vind ik wel weer logisch.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58247759
quote:

[..]

[..]

Nou succes dan

Kijk, het kan ook heel positief uitpakken natuurlijk (al hoop ik van niet). Het is bijvoorbeeld wetenschappelijk bewezen dat mensen alleen betere beslingen nemen dan in groepsverband. De lijnen zijn korter. Je hebt ook het gezeik niet dat een TD van de trainer wil dat die en die moeten spelen omdat hij ze heeft aangetrokken. Je weet nu precies wie er verantwoordelijk is, er is maar 1 persoon namelijk. En zo zijn er nog wel een aantal punten.

Nadeel is dat die ene persoon dan wel de know-how moet hebben en het vertrouwen moet krijgen, daar is dit model nou niet echt een garantie voor als je het mij vraagt. En de know-how moet nog maar blijken.
pi_58247775
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, maar is Huntelaar twee jaar terug, toen hij in de winterstop van Heerenveen naar Ajax kwam, niet speler van het seizoen geworden? Want dat Ajax een beetje rouleert vind ik wel weer logisch.
Huntelaar is al talent van het jaar geweest. Nog nooit speler van het jaar.
pi_58247857
Talent van het jaar had wat mij betreft Siem wel mogen worden. Ik weet nog niet zo met Vertonghen. Hij doet het leuk momenteel, maar toch vind ik het een beetje een houten klaas. In Europees verband gaat ie overlopen worden.
  woensdag 23 april 2008 @ 10:41:53 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58248059
Meisje op een SCH-forum heeft Sulejmani in haar MSN-lijst:
quote:
Linda zegt:
Do you know if you stay in Heerenveen or not?
Linda zegt:
Please..STAY!
Vito... zegt:
not
Vito... zegt:
i leave
Linda zegt:
why?
Linda zegt:
and when?
Vito... zegt:
summer
Linda zegt:
and where to?
Linda zegt:
not ajax please?
Vito... zegt:
i think

(heb hem op msn)
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58248083
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Meisje op een SCH-forum heeft Sulejmani in haar MSN-lijst:
[..]

En dat is als serieus bedoeld door die persoon?
  woensdag 23 april 2008 @ 10:43:32 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58248090
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:29 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Nou succes dan

Kijk, het kan ook heel positief uitpakken natuurlijk (al hoop ik van niet). Het is bijvoorbeeld wetenschappelijk bewezen dat mensen alleen betere beslingen nemen dan in groepsverband. De lijnen zijn korter. Je hebt ook het gezeik niet dat een TD van de trainer wil dat die en die moeten spelen omdat hij ze heeft aangetrokken. Je weet nu precies wie er verantwoordelijk is, er is maar 1 persoon namelijk. En zo zijn er nog wel een aantal punten.

Nadeel is dat die ene persoon dan wel de know-how moet hebben en het vertrouwen moet krijgen, daar is dit model nou niet echt een garantie voor als je het mij vraagt. En de know-how moet nog maar blijken.
Een TD kan een onerervaren trainer/coach behouden voor kapitale fouten, wie moet dat nu doen?
pi_58248121
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:34 schreef Nashje het volgende:
Talent van het jaar had wat mij betreft Siem wel mogen worden. Ik weet nog niet zo met Vertonghen. Hij doet het leuk momenteel, maar toch vind ik het een beetje een houten klaas. In Europees verband gaat ie overlopen worden.
mwah.. hij is nog jong. Het is niet erg dat ie de Europese top nog niet kan stoppen. Er zijn er weinig in onze selectie die dat wel kunnen. Siem idd het talent vh jaar voor mij. Hopenlijk gaat vd Heijden volgend seizoen meer spelen. Die gast gaat echt een fenomeen worden.
pi_58248122
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een TD kan een onerervaren trainer/coach behouden voor kapitale fouten, wie moet dat nu doen?
De algemeen directeur, die moest dan ook volgens 'het model' voetbal know-how hebben.. En we hebben Van Der Aat voorlopig binnen dus dat komt helemaal goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')