In Argentinie worden vaak spelers gespaard tegen kleinere tegenstanders als ze de week erop of doordeweeks(copa Liber etc) een belangrijkere wedstrijd hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
85 wedstrijden in 5 seizoenen vind ik nou niet bepaald veel. Weer een blessuregevoelige speler? En dat met onze medische staf?.

kwam zelfs nog langs de arena
  kwam zelfs nog langs de arena   

Und? Ik rij elke dag langs de Kuipquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, van geel weg, dan is hij zeker tegen die spits die nu komt, logisch slechte stats heeft die ook
was net in amsterdamkwam zelfs nog langs de arena

Jorien de clubhoer on tour?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:

Wat hebben wij nou aan jou posts over slechte stats? Net alsof stats alles zijn, Afellay is ook gewoon een goeie speler maar heeft ook "slechte" stats met een paar assist en 3 goals dit seizoen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
zo, van geel weg, dan is hij zeker tegen die spits die nu komt, logisch slechte stats heeft die ook

Heb je ook de tweede pagina?quote:

Quote van de vorige paginaquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heb je ook de tweede pagina?
En wat betreft Van Geel: qua persoon mocht ik hem wel, en spelers verkopen kon ie wel, maar scouten en aankopen doen was een ramp

quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:51 schreef M0NTANA het volgende:
De rest van het interview:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Credits naar djnospinzone (en hektiano @ psv.netwerk.to) trouwens.

een middenvelder heeft geen goals nodig, een spits wel, en zijn stats zijn magerquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat hebben wij nou aan jou posts over slechte stats? Net alsof stats alles zijn, Afellay is ook gewoon een goeie speler maar heeft ook "slechte" stats met een paar assist en 3 goals dit seizoen..

Banfield + Copa Libertadoresquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
In Argentinie worden vaak spelers gespaard tegen kleinere tegenstanders als ze de week erop of doordeweeks(copa Liber etc) een belangrijkere wedstrijd hebben.
Rivaliteit sparen ze graag spelers voor.
Dus dat zegt weinig

Als hij achter de spitsen speelt heeft hij ook meer assists dan goals nodig en zoals al gezegd werd kijk eens naar Alvesquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een middenvelder heeft geen goals nodig, een spits wel, en zijn stats zijn mager
Ook niet erg spannend maar toch schoot hij er wel 34 in hier in Nederland..quote:Malmö FF Vlag van Zweden Zweden Allsvenskan 24 14

Ja bij jullie donderen ze er 40 in een seizoen in toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een middenvelder heeft geen goals nodig, een spits wel, en zijn stats zijn mager

Jep, nu gaat alles beter jongens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:16 schreef Sethje het volgende:
Heerlijk, oprotten martin

met van hooijdonk in zn begin periode en kuyt hadden wij goede spitsen ja, net als nu huntelaar (held)quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja bij jullie donderen ze er 40 in een seizoen in toch?

Volgend jaar komt er weer een post van Jorien "hadden wij maar een "Cvitanich" dan hadden we wat meer doelpunten dan met de tobspits makaayquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja bij jullie donderen ze er 40 in een seizoen in toch?

quote:
 thnq
 thnq

Sinds wanneer hebben jullie Huntelaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met van hooijdonk in zn begin periode en kuyt hadden wij goede spitsen ja, net als nu huntelaar (held)

Hehe ja maar toch in Argentinie zijn ze nogal snel van het rust geven van spelers.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Banfield + Copa Libertadores
En veel kleinere tegenstanders dan Banfield zijn er nu ook weer niet te vinden

Hmm, zoals ik al die berichten nu lees, gaat het meer een Rosenberg worden, niet voor niets stapt de TD op de zelfde dag op, als er een nieuwe spits komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er weer een post van Jorien "hadden wij maar een "Cvitanich" dan hadden we wat meer doelpunten dan met de tobspits makaay

Net ging het nog over statistieken en nu over berichten van andere, lekker snugger. Overigens heeft nog niemand van die mensen die zegt dat het een Rosenberg word hem werkelijk zien spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik al die berichten nu lees, gaat het meer een Rosenberg worden, niet voor niets stapt de TD op de zelfde dag op, als er een nieuwe spits komt

Ajax-spitsen hebben doorgaans geen 30 goals per seizoen. Kijk naar hoe belangrijk een type Pettersson was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]

Het wordt een Rosenbergquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net ging het nog over statistieken en nu over berichten van andere, lekker snugger. Overigens heeft nog niemand van die mensen die zegt dat het een Rosenberg word hem werkelijk zien spelen.

Precies Huntelaar is sinds Bergkamp de eerste spits die er weer 25 in legt, maar in het systeem dat Ajax/Heerenveen speelt moet het mogelijk zijn om elke aanvaller te laten scorenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ajax-spitsen hebben doorgaans geen 30 goals per seizoen. Kijk naar hoe belangrijk een type Pettersson was.

Ach we kunnen wel weer gaan zeiken dat het een gok is, maar anders had je van Geel lekker kunnen laten zitten en hadden Berg, Sulejmani en Lens de enige opties geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het wordt een Rosenberg
Haha nee dat valt natuurlijk helemaal nog niet te zeggen. Het spel hier is helemaal niet te vergelijken met adt in Nederland, laat staan met het spel van Ajax. Het is een gok die goed of slecht kan uitpakken...

En dat zie je ookquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies Huntelaar is sinds Bergkamp de eerste spits die er weer 25 in legt, maar in het systeem dat Ajax/Heerenveen speelt moet het mogelijk zijn om elke aanvaller te laten scoren
 Als je afgaat op stats
 Als je afgaat op stats   dan is een linkeraanvaller bij Ajax een man van veel assists en weinig goals. Ik presenteer u Luis Suarez en Marc Overmars
 dan is een linkeraanvaller bij Ajax een man van veel assists en weinig goals. Ik presenteer u Luis Suarez en Marc Overmars  

Zo weinig heeft Suarez niet gescoord.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dat zie je ookAls je afgaat op stats
dan is een linkeraanvaller bij Ajax een man van veel assists en weinig goals. Ik presenteer u Luis Suarez en Marc Overmars

idd, ik heb er ook niks op tegen dat er een gok wordt genomen maar ik vraag me af voor welke positie hij is gehaald? Als 2e spits, als vleugelaanvaller (was bij Banfield geen succes) of als 10 (waar Siem zich steeds beter ontwikkeld) Ik kan me niet voorstellen adt die als eerste spits is gehaald want dan hadden ze 10x beter het dubbele kunnen betalen om Moreno te halen, daarbij is de gok al een stuk minder klein...quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach we kunnen wel weer gaan zeiken dat het een gok is, maar anders had je van Geel lekker kunnen laten zitten en hadden Berg, Sulejmani en Lens de enige opties geweest

Dat was mijn puntquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo weinig heeft Suarez niet gescoord.

Ach als hij flopt verkopen we hem gewoon door aan Feyenoordquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
idd, ik heb er ook niks op tegen dat er een gok wordt genomen maar ik vraag me af voor welke positie hij is gehaald? Als 2e spits, als vleugelaanvaller (was bij Banfield geen succes) of als 10 (waar Siem zich steeds beter ontwikkeld) Ik kan me niet voorstellen adt die als eerste spits is gehaald want dan hadden ze 10x beter het dubbele kunnen betalen om Moreno te halen, daarbij is de gok al een stuk minder klein...

Absoluutquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Scoorde Overmars dan ook zoveel? Kan me dat niet zo goed herrineren...
 Hij had zelfs een weddenschap met van Gaal dacht ik over zijn goals.
 Hij had zelfs een weddenschap met van Gaal dacht ik over zijn goals.

Wikipedia luie *@#@quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Scoorde Overmars dan ook zoveel? Kan me dat niet zo goed herrineren...

Cvitanich heeft dus zelfs betere stats, ach laat het maar een nieuwe Overmars zijnquote:1992/1997 AFC Ajax 136 37 Eredivisie

Hij lijkt mij sterk dat er helemaal niet meer gecontroleerd gaat worden, ook ben ik er van overtuigd dat Marco de scouting gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:48 schreef Chadi het volgende:
Ik maak me best zorgen aan de ene kant over de ontwikkelingen. Van Basten heeft rare keuzes. Ik vindt dat de scouting de mensen aan moet trekken in overleg met van Basten. Als een speler geen goed scoutingsrapport heeft hij niet aangetrokken mag worden.

Maar misschien is het ook eens goed dat het roer eens rigoreus omgaat, want op de manier waarop er al jaren wordt gewerkt zijn we niks opgeschoten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jep, nu gaat alles beter jongens.
Net als de vorige trainer die wegmoest, en TD, voorzitter en ga zo maar door. We zijn er nooit echt wat mee op geschoten.

Komt er geen eens een mooie tekening van jou kant?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:51 schreef toma het volgende:
De eerste goede beslissing die van Geel heeft genomen de afgelopen 2 jaar !

quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Komt er geen eens een mooie tekening van jou kant?
 lig al in bed. Morgen nog een hele dag om inspiratie op te doen.
 lig al in bed. Morgen nog een hele dag om inspiratie op te doen.

Dit zijn imo de juiste aankopen geweest maar daar tegenover staat ook een indrukwekkend lijstje met miskopen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:56 schreef Nashje het volgende:
De aankopen van Van Geel:
07/08
Bakircioglu 1,3
Delorge 0
Heijblok 0
Urzaiz 0
Rommedahl 1,02
Colin 0,15
Suarez 7,5
Luque 0 ?
Perez 1,5
Silva 3,75
Lindgren 2,5
Kuffour 0
06/07
Gentenaar 0
Perez 2,5
Stam 3
Ogararu 3
Gabri 0
Roger 0
Leonardo 0,75
Davids 0
05/06
Lindenbergh 2
Rosenberg 5,3
Juanfran 0
Huntelaar 9

Er zit geen 1 speler tussen waar hij credits voor kan krijgen. De goede spelers zijn gewoon super makkelijk gescout en er is gewoon dik geld voor betaald. Maar dat menig voetballiefhebber niet anders gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:56 schreef Nashje het volgende:
07/08
Bakircioglu 1,3
...................................
Huntelaar 9

Alles wat niets gebracht heeft doorgestreept, bij Leonardo twijfel ik nog. Je kan hieruit opmaken dat er gewoon 15 miljoen euro is weggegooid aan matige spelers.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:56 schreef Nashje het volgende:
07/08
Bakircioglu 1,3
Delorge 0
Heijblok 0
Urzaiz 0
Rommedahl 1,02
Colin 0,15
Suarez 7,5
Luque 0 ? 2,2 per jaar
Perez 1,5
Silva 3,75
Lindgren 2,5
Kuffour 0
06/07
Gentenaar 0
Perez 2,5
Stam 3
Ogararu 3
Gabri 0
Roger 0
Leonardo 0,75
Davids 0
05/06
Lindenbergh 2
Rosenberg 5,3
Juanfran 0
Huntelaar 9

Misschien dat dat wel een beetje mee zal spelen. Maar van Basten is ook niet de meest makkelijke coach als het gaat om ervaren spelers. (v. Nistelrooy, v. Bommel, Seedorf)quote:Op woensdag 23 april 2008 00:03 schreef Chadi het volgende:
Het geeft wel watmeer uitstraling naar buiten toe als van Geel weg is. Denk dat van Basten als merk veel beter ligt bij jong talent.

ja lolquote:Op woensdag 23 april 2008 00:00 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie het nog niet eens over het interview van Urzaiz gehad in de Pers?
 Uzaiz, best groot interview.. wat een kerel is het
 Uzaiz, best groot interview.. wat een kerel is het   
  technisch DIRECTEUR is wat anders dan veldtrainer... hmm ben benieuwd... v. Geel heeft namelijk niet de beste aankopen gedaan, hij heeft wel goede VERKOPEN gedaan; Babel/Sneijder (55 miljoen), Charisteas, veel contracten verlengd etc. etc.
 technisch DIRECTEUR is wat anders dan veldtrainer... hmm ben benieuwd... v. Geel heeft namelijk niet de beste aankopen gedaan, hij heeft wel goede VERKOPEN gedaan; Babel/Sneijder (55 miljoen), Charisteas, veel contracten verlengd etc. etc. 

Al langs geweest. Kijk het Urzaiz topic trouwens maar.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:00 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie het nog niet eens over het interview van Urzaiz gehad in de Pers?

heb het gemist. Waar kan ik t terug lezen?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Al langs geweest. Kijk het Urzaiz topic trouwens maar.

Urzaiz topic.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
heb het gemist. Waar kan ik t terug lezen?

aankoop van Ten Cate. Krijgt v. Geel ook geen credits voor.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef Nashje het volgende:
Weet je wat de mooiste ontdekking is? Gabri.

Beste aankoop bedoel je? Vind ik ook. Samen met Huntelaar natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef Nashje het volgende:

Precies dat is het enige mooie wat Ten Cate gebracht heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef Nashje het volgende:

Achteraf was die 55 miljoen niet zo'n goede deal.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:07 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ja lolUzaiz, best groot interview.. wat een kerel is het

en van Geel.. alles leuk en aardig, maar als Marco al die taken moet doen gaat het fout, let maar optechnisch DIRECTEUR is wat anders dan veldtrainer... hmm ben benieuwd... v. Geel heeft namelijk niet de beste aankopen gedaan, hij heeft wel goede VERKOPEN gedaan; Babel/Sneijder (55 miljoen), Charisteas, veel contracten verlengd etc. etc.
ben benieuwd naar de constructie die er nu komt...

En dat maakt uit omdat..?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
De goede aankopen waren inderdaad inkoppers en een kwestie van op safe spelen. Echte mooie ontdekkingen zitten er niet tussen.

Rosenberg is verkocht hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Alles wat niets gebracht heeft doorgestreept, bij Leonardo twijfel ik nog. Je kan hieruit opmaken dat er gewoon 15 miljoen euro is weggegooid aan matige spelers.
Edit: Iets met spuit 11 enzo.

quote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Helemaal vergeten, maar Charisteas aan f'noord verkopen was natuurlijk wel geniaal.

Dat heeft ie dan wel goed gedaanquote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
Helemaal vergeten, maar Charisteas aan f'noord verkopen was natuurlijk wel geniaal.
 !
 !

quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Chadi het volgende:
Daar hoor je eigenlijk zo'n mastercard reclame van te maken.. priceless

[offtopic]quote:Op woensdag 23 april 2008 00:26 schreef Chadi het volgende:
Daar hoor je eigenlijk zo'n mastercard reclame van te maken.. priceless

... je daar niet een uitzonderlijke voetbalkenner voor hoeft te zijn. Makkelijk hè, om het voorwerk telkens aan FCG en Heerenveen over te laten. Als je maar de flappen kan laten wapperen.quote:

Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
... je daar niet een uitzonderlijke voetbalkenner voor hoeft te zijn. Makkelijk hè, om het voorwerk telkens aan FCG en Heerenveen over te laten. Als je maar de flappen kan laten wapperen.
Verder hoef je ook niet helderziend te zijn om te begrijpen dat o.a. Davids en Stam nog van grote waarde konden zijn voor Ajax.
Daar waar Martin wel de gok heeft genomen is het in veel gevallen wel misgegaan. Moet het rijtje weer opgenoemd worden?

Tot de zak met geld opeens op is, het gaat er gewoon om dat je spelers als Berg zelf zou moeten scouten dan ben je misschien 150duizend kwijt aan een amateur clubje inplaats van 12 miljoen aan Groningen te moeten betalen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelen

Daarmee geef jezelf al aan dat hij overbodig is. Die enkele goede aankopen zie ik Marco namelijk ook nog wel doen.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoe je goede aankopen tot stand zijn gekomen. Voor mijn part vallen ze uit de boom, zolang ze maar goed spelen

Maar op het moment dat er geen goede vervangers klaar staan bij sub-toppers moet je je contactpersonen raadplegen. Toen Sneijder vertrok had v. Geel uit het kleinste clubje uit Zweden, Brazilie, Argentinie etc.. etc.. een vervanger moeten kopen. Op zo'n moment komen je kwaliteiten als TD naar boven! Als je een paar weken voor de cruciaalste wedstrijd van het seizoen geen zeer belangrijke aankoop kunt doen kun je beter zelf vertrekken. Vooral als je een half jaar later ziet dat PSV meteen een vervanger (Dszudzsak of zoiets) voor Perez heeft als deze (ook weer zeer matig gehandeld) terugkeert naar Ajax blijkt maar weer eens dat van Geel beter op kan rotten.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]

Nog veel stommer is het om niks te doen met het rapport.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:01 schreef Sybesma het volgende:
Zo nu is alles en iedereen ongeveer weg bij Ajax.
En als de play-offs verloren worden? Of de (nog te halen) voorronde van de CL?
(vul maar in) rot op! Zal nog vaak te horen zijn in de Arena ben ik bang.
Het wordt zolangzamerhand net een spaanse club, elke 3 maanden iemand wegtrappen. Zijn de supporters weer 2 weken stil.

voor iedereen die een hekel aan Ajax heeft welquote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Jammer dat v. Geel weg is.

Annet zal een gemis zijn jaquote:Op woensdag 23 april 2008 01:10 schreef toma het volgende:
[..]
voor iedereen die een hekel aan Ajax heeft wel

hoe kortzichtig kun je zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:01 schreef Sybesma het volgende:
Zo nu is alles en iedereen ongeveer weg bij Ajax.
En als de play-offs verloren worden? Of de (nog te halen) voorronde van de CL?
(vul maar in) rot op! Zal nog vaak te horen zijn in de Arena ben ik bang.
Het wordt zolangzamerhand net een spaanse club, elke 3 maanden iemand wegtrappen. Zijn de supporters weer 2 weken stil.

Dat is dus met Koeman en van Gaal ook gebeurd.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat nou als de resultaten bagger zijn.. dan schoppen ze Marco eruit en dan heb je EN geen trainer EN geen TD...
Goed verhaal..

Klopt maar ook voor het rapport zijn er heel veel mensen ontslangen. Dachten we allemaal niet dat het veel beter zou gaan toen Arie van Eijden eindelijk opgerot was? Nou weing van gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nog veel stommer is het om niks te doen met het rapport.

Niemand is groter dan de club. Als het echt slecht gaat en de behaalde doelstellingen niet gehaald zullen worden zullen er conclusies getrokken moeten worden. Of het nou v. Basten is of Adrie Koster dat zal niet uit mogen maken.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Niemand zal van basten er uit durven te trappen

Och, dan ken je het Amsterdamse publiek nog niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:

Joh doe niet zo naief. Ik heb een naam voor je: Wim van Hanegem. Als je tijd komt dan sta je gewoon op straat.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |