abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58646370
Ik heb er ook geen vertrouwen in voor volgend seizoen. We wachten het maar af.
pi_58646407
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Of dat het gelijk word. Verlenging. Urzaiz komt er in in de 108e minuut. En dan word het penalties. En dan worden alle ballen tegen gehouden. En dan is El Tanque als laatste aan de beurt. Hij schiet de bal recht door het midden, met keeper en al het doel in
een hele subtiele panenka.
pi_58646514
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
4 8 15 16 23 42
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:18:28 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_58646742
quote:
Werkstraf voor Danny Blind
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft dinsdag Danny Blind veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur wegens het veroorzaken van een verkeersongeval.
ANP

De oud-Ajaxtrainer, die weer bij de Amsterdamse club terugkeert, botste in december 2006 nabij de Amsterdam Arena achterop de auto van een vrouw. Zij liep een whiplash op.

De rechter acht het bewezen dat Blind zich zeer onvoorzichtig en onoplettend heeft gedragen en dat het ongeval door zijn schuld heeft plaatsgevonden. Blind reed te hard en had bovendien te veel gedronken. Uit een blaastest bleek dat hij meer dan drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had.

De rechtbank heeft Blind verder een ontzegging van de rijbevoegdheid opgelegd voor de duur van zestien maanden, waarvan tien voorwaardelijk. Het vonnis komt overeen met de eis van het Openbaar Ministerie (OM). De auto die Blind aanreed, stond met pech stil op de weg. De 48-jarige bestuurster kan nog altijd niet werken. Haar 1-jarige kleinkind, die op de achterbank zat, kwam er wonderwel vanaf met een bloedneus.

Blind heeft zich vanaf het eerste moment bekommerd om het welzijn van de vrouw. Tijdens de zitting bleek dat hij haar geregeld belt en haar elke maand een bezoek brengt. Zowel het OM als de rechtbank hebben rekening gehouden met de rol die Blind nog altijd speelt bij het herstel van het slachtoffer. In een brief die tijdens de zitting werd voorgelezen, schrijft de vrouw dat zijn bezorgdheid en interesse hebben geholpen bij de verwerking van het ongeval.
Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:24:40 #130
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58646831
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
Dat kan prima vanuit Diemen-Noord. Kwartiertje fietsen ofzo! En als ie daar te lui voor is pakt hij maar mooi de bus: lijn 44, kan ie bij het begin instappen, en bij de Bijlmer uitstappen. Gaat allemaal prima!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:47 #131
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58646852
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58646992
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
Schoen opeten #6: Sambal bij?
pi_58647236
Pieter Vink fluit zondag
pi_58647712
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee.. Montana en ik ook niet
*bookmarkt voor volgend seizoen.
pi_58647850
Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 13 mei 2008 @ 17:36:24 #136
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58648230
    Zondag 428.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 17:57:36 #137
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58648728
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    pi_58649085
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    moet je helderziende zijn om je mening te kunnen geven?
    Graag verwijderen
    pi_58649107
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

ja toch ?
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_58649415
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef TornadoDK het volgende:
    Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
    Nee, zeker niet. Maar er zijn er gelukkig ook genoeg die het wel zien zitten in het nieuwe Ajax onder leiding van Van Basten waaronder ik.
    quote:
    in van Basten zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft veel te veel macht binnen Ajax en helemaal geen (club)ervaring. Bij het Nederlands elftal bewijst hij keer op keer dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan, maar juist die persoonlijkheden winnen wedstrijden voor je. Plus hij blijft aan zijn systeem vast houden ook al heeft hij daar de spelers niet voor, alles moet daarvoor wijken zodat spelers structueel worden misbruikt op verkeerde posities.
    Hij heeft nog geen clubervaring, maar hij heeft ondertussen na 4 jaar Oranje echt wel heel veel geleerd over het vak, over spelers, over het benaderen van spelers, over het omgaan met de pers, met kritiek, etc. Het is niet dat hij 4 jaar lang uit zijn neus heeft gevreten en af en toe eens 11 Nederlandse spelers opstelde.

Je laatste zin is ook nonsens, aangezien hij in december, in samenspraak met de spelers het systeem heeft verandert in een ander systeem waarin het team beter zou renderen. Ook het structureel misbruiken van spelers is geen argument, want wanneer Babel en Kuijt bij Liverpool op de vleugels op het middenveld staan is het briljant en wanneer Van Basten het bij Oranje doet is het schandalig en zwak en slecht.

Ook over macht valt te twisten natuurlijk. We weten nooit echt wie er in de laatste jaren de macht had bij het aantrekken van spelers en staf en in hoeverre de invloed van wie was. Nu is het tenminste transparant en heb je sowieso een iemand die je verantwoordelijk kan stellen voor alles. Geen vinger-gewijs naar de een of de ander. Of het een goed iets is dat Van Basten bijna alles met een veto kan beslissen, moet nog blijken. Maar het zoveel qua machtspositie verschilt van een andere TD of trainer, waag ik te betwijfelen.
    quote:
    Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn. Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.
    Plus we hebben nog ervaring nodig, met alleen talenten red je het niet.
    Geruchten, geruchten. Het enige wat echt concreet lijkt en al een paar weken speelt is Sulejmani; en dat is gekomen uit de koker van de zaakwaarnemer van Sulejmani. Niet uit Ajax-kant. Volgens mij weet Van Basten dingen heel erg prima onder de radar te regelen, want de komst van Bergkamp was uit het niets. De komst van Blind was uit het niets. Cvitanich kwam helemaal uit het niets. Had helemaal niemand op gerekend. Al die geruchten worden allemaal op basis van eerdere uitspraken of zelfbedachte linkjes gedaan. Helemaal niets concreet. Ik zou eerder verwachten dat er uit het niets een verdediger gepresenteerd gaat worden, dan een Gourcouff oid die nu allemaal genoemd worden.
    quote:
    Dus als ik kijk naar van Basten bij Nederland kijk en de geruchten van spelers dan zie ik het heel somber in.
    Dan zou je het toch nog maar eens moeten heroverwegen, misschien alleen al om het minste dat je een nieuwe coach allicht met enige vertrouwen moet laten beginnen en niet 3 maanden van te voren al compleet afschieten en de hoop hebben opgegeven. Het is notabene een clubiccon, hij heeft twee oude Ajacieden teruggehaald in de staf, neemt er nog een mee en met Frank de Boer loopt er nog iemand rond met een echt Ajax-hart.

Daarnaast heeft hij echt wel een voetbalvisie en gedachtegang, en is die beter over te brengen bij een club waar je dagelijks met spelers in de weer bent dan bij een land waar je amper met een selectie kan trainen die ook nog wisselende vormen aanneemt.

Het is ook niet zo dat we de laatste 5 jaar toonaangevend voetbal hebben gespeeld, prijzen hebben gepakt en wekelijks van het elftal hebben genoten - dus slechter kan het amper gaan.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:37:21 #141
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_58649639
    lekker hoor BliksemSchigt !
    pi_58649784
    Plus het dagelijks op het veld staan met spelers, in plaats van af en toe een weekje in Zeist bij elkaar komen, zorgt denk ik ook voor verbetering van de trainer Van Basten. Het is iemand die spelers beter kan maken (dat vond Ibrahimovic), heeft een grote kennissenkring in Europa, waardoor hij waarschijnlijk eerder spelers kan huren van andere clubs (die Milan-speler bijvoorbeeld).

Veel (jonge) spelers herinneren zich hem als één van de beste spelers van Europa, dat is ook al een extraatje wat meehelpt bij het aantrekken van spelers. Wie wil nou niet getraind worden door een ex-topspits (en Bergkamp)?

Van Basten is echt wel verbeterd na vier jaar Oranje (zie post BS).
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:51:25 #143
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58649990
    Ik heb er gemengde gevoelens bij, maar ik zie het ook wel redelijk positief in. Er moeten echter nog wel een aantal versterkingen bijkomen waaronder twee verdedigers en het liefst ook een verdediger met wat ervaring. Verder moet Huntelaar behouden worden, maar als je die verhalen zo leest lijkt dat best haalbaar.

Edit: En ray, ik had je kaart goed .
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650101
    Huntelaar zie ik ook nog wel blijven. Er is niet echt concrete interesse van een club, hij wil alleen naar een club die Champions League speelt, hij wil een basisplaats. Dat wordt best lastig denk ik. Verder wil hij graag onder Van Basten en Bergkamp spelen, twee voormalig topspitsen. En het salarisplafond gaat bij Ajax waarschijnlijk omhoog.

Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 18:58:04 #145
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58650120
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Als ik mijn mening geef moet dat ergens op gebaseerd zijn.
    pi_58650258
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

terwijl de 16 miljoen andere bondscoaches het niet met hem eens zijn.
    Ja, daar moet je natuurlijk naar luisteren!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:07:37 #147
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58650326
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
    Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Volgend jaar zal alles anders zijn
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:09:50 #148
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58650385
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
    Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650451
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Daar ligt echt het grootste probleem. Douglas mag van mij komen. Huth en Delpierre daarentegen, nee doe maar niet.
    pi_58650494
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Ik zei expres redelijke, want Emanuelson vind ik zelf ook niet veel. Alleen Silva en Vertonghen kunnen mij bekoren, Vermaelen is ook geen spijkerharde topverdediger als je kijkt wat we hadden (Heitinga, Stam).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')