Sorry voor de TTquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.
Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Omdat?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
Spelers die trek hebben om naar Ajax te komen, kans op CL of UEFA Cup is toch een wereld van verschil.quote:
Ik schrok me kapotquote:Huysegems : 'Met goed gevoel naar Ajax'
http://ajax.headliner.nl/
quote:Bronnen binnen Ajax1.nl melden dat Ajax zo goed als rond is met Gourcuff en een nieuwe verdediger.
Ajax schijnt zo goed als rond met Yoann Gourcuff:
Ajax wil Gourcuff graag overnemen heel graag zelfs. AC Milan twijfelt nog maar toch heeft Gourcuff zelf een goed gevoel bij een verhuur of een eventueel verkoop aan Ajax. Zijn vader is een belangrijke man voor hem in zijn beslissing heeft hij een paar maanden geleden gemeld. Zijn vader weet wel waar de toekomst van zijn talentvolle zoon ligt en dat is in Amsterdam. Naar alle waarschijnlijkheid verkast Gourcuff vlak voor het EK naar Amsterdam. De Champions league maakt hem niet uit met UEFA Cup Ticket is hij ook tevreden!
Sulejmani:
Zoals eerder gemeld wordt Sulejmani morgen of overmorgen gepresenteert. Waarschijnlijk wordt dat woensdag omdat Ajax nu nog met het contract bezig is. Als het mee zit word het toch morgen en dan is de transfer rond voor een verblijf van 5 JAAR! voor ongeveer 11 miljoen.
Luque:
Ik weet er niet veel van maar volgens mij klopt het niet dat hij mag vertrekken. Ik heb gehoord dat hij zo goed als eens is met de salaris vermindering, Luque wil zich onder MVB bewijzen.
Sarpong:
Gaat sowieso niet weg dat heeft Ajax laten weten zo'n halve maand geleden. Van 't schip en van Basten hebben het volle vertrouwen in hem en denken zelfs hem te gaan gebruiken als vaste waarde in het elftal evenals van 't Schip en van Basten heeft ook Sarpong hoop in zijn toekomst bij Ajax, hij wil niet eindigen als Schilder. Het wachten is alleen op de aankopen die Ajax doet i.v.m. middenvelders van een klasse hoger dan is de optie er om Sarpong te verhuren aan Sparta omdat Danny blind daar zijn contacten heeft maar Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen. Conclusie Ajax heeft dus wel vertrouwen.
Huntelaar:
Heeft vanochtend laten weten het geweldig naar zijn zin te hebben in Amsterdam en zin heeft in volgend seizoen als van Basten en Bergkamp aan het roer staan. Hij heeft laten weten heel graag nog kampioen van Nederland te willen worden met Ajax en dan te willen vertrekken naar een absolute top club in Spanje of Engeland. Hij wil alleen naar een grote club als Man United of Real Madrid als hij daar een basis plaats heeft in de voorhoede.
Huth:
Verder heeft Ajax vergaande interesse in Huth de harde verdediger van Middlesbrough zit wekelijks op de bank wegens blessures etc. en zou openstaan voor een vertrek bij Middlesbrough. De 11-voudig international stond ondermeer onder contract bij Chelsea die hem vorig seizoen liet verkassen naar middlesbrough.
Nieuwe verdediger:
Ajax zal deze week twee spelers contracteren, dat is dus Sulejmani zoals eerder vermeld en een nieuwe verdediger als vervanger van Heitinga. Waarschijnlijk is dit een Zuid Amerikaanse verdediger.
Het is van voetbalcentraalquote:Volgens de Duitse krant Die Welt is Ajax in Duitsland op zoek naar een vervanger voor Johnny Heitinga, die uit Amsterdam verkast. De voetbalclub zou nu een oogje hebben op VFB Stuttgart-verdediger Matthieu Delpierre en daar een bedrag van 10 miljoen euro voor over hebben.
De 27-jarige Franse voetballer heeft nog een contract tot 2012 en VFB wil daarom ook flink geld willen vangen bij een eventueel vertrek. Delpierre's zaakwaarnemer heeft wel oren naar een transfer. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax.'
Delpierre zelf, die voorheen uitkwam voor OSC Lille, heeft aangegeven zich eerst te willen richten op z'n huidige club.
Hij schijnt dat ie ergens eind 2007 voor het eerst in de voorselectie was opgenomen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Ruiseart het volgende:
Is die gast niet pas voor het eerst opgenomen in de selectie van Frankrijk?
Zoveel kansen heeft ie ook niet gekregenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:31 schreef Luco het volgende:
Luque die salaris inlevert? die vent heeft dit jaar toch genoeg verdiend, betaald Ajax kijken, wie wilt dat nou niet?
Wat een gelul zeg, mannen met zoveel ervaring als Koster moet je juist binnen de club proberen te houden. Voor de jeugd is hij zeker goed genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
laten we het hopen! niemand die Koster graag de jeugd ziet trainen na wat hij dit jaar heeft laten zien.
"Voorrondes CL of toch maar UEFA Cup?"quote:Op maandag 12 mei 2008 22:19 schreef RayMania het volgende:
TT weg, slaat echt nergens op. Effe serieus hoor, verzin maar een nieuwe.
Stel dat ie topscorer wordt is ie zo weg.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
nog steeds een slechte TT!
OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
Daarom hoop ik dus eigenlijk dat hij spits achter Van Nistelrooy word en maar een paar invalbeurten krijgt, vanaf volgend jaar mogen ze hem als eerste spits gebruiken.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef Noshiba het volgende:
nog steeds een slechte TT!
OT: Zijn er nog mensen die echt bang zijn dat huntelaar zich in de kijker speelt tijdens het ek?
natuurlijk zijn er al clubs geintresseert maar al presteert hij daar optimaal dat ze er niet gelijk werk van gaan maken?
quote:Huntelaar: "Ik wil kampioen worden met Ajax"
Klaas-Jan Huntelaar heeft nog steeds geen definitieve beslissing gemaakt over zijn toekomst. De aanvaller van Ajax zal deze naar verwachting binnen een aanzienlijke periode wereldkundig maken. In gesprek met Sportweek somt de Ajacied alvast wat redenen op om wel of niet trouw te blijven aan de Amsterdamse club.
De international van het Nederlands elftal begint zijn opsomming: "Ten eerste ben ik nog geen kampioen met Ajax geworden. Als ik terugkijk, zou ik graag een keer met Ajax kampioen zijn geworden. Dat zou dus een reden zijn om hier te blijven", stelt de spits. Ook de samenwerking met trainer Marco van Basten en stagiair Dennis Bergkamp trekt de oud-speler van sc Heerenveen erg. "Ik heb bewondering voor wat ze hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeer belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak." Als laatste reden geeft Huntelaar: "Ik heb het gewoon naar mijn zin. Ik ben aardig gesetteld."
Ook zijn er echter beweegredenen om de hoofdstedelingen te verlaten. "Een nieuwe sportieve uitdaging is de enige reden om te vertrekken. Er zijn clubs die momenteel meer middelen hebben om meer succes te bereiken", vertelt Huntelaar verder. "Als er echt een grote club interesse in mij heeft en ze willen me als eerste spits, dan sta ik daar voor open. Ik wil volgend seizoen Champions League spelen, dus ga niet naar een andere club die geen Champions League speelt", aldus de goaltjesdief.
Wanneer de knoop definitief wordt doorgehakt wil de sluwe sluipschutter nog niet kwijt. "De buitenwereld zit daar veel scherper op dan ikzelf. Ik wacht gewoon rustig af en wil eerst presteren in de play-offs en op het EK. Misschien horen jullie tussentijds iets, misschien daarna. Dat zie ik wel. Iedereen wil horen dat ik blijf of dat ik wegga. Dat weet ik, maar dat heb ik op het moment niet zelf in de hand", zo besluit de centrumspits van Ajax het vragenstuk.
Huh?quote:Ajax zal dan in het contract een clausule opnemen dat als Sarpong goed presteert Ajax hem per direct overal in het seizoen terug kan halen.
Verteld wel weer wat over de bronnen van Ajax1.nl, sowieso komen er niet veel middenvelders meer bij lijkt mij.quote:
Komt goedquote:Op maandag 12 mei 2008 21:07 schreef M0NTANA het volgende:
Als we de voorronde van de CL niet halen, maken we ook meteen minder kans op de landstitel volgend seizoen.
precies als PSV echt zoveel geld over had gehouden aan de champions league in de afgelopen 2 jaar dan hadden ze wel niet zoveel financiele problemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo
Verhaal rammelt.
quote:'Koster moet Rutten opvolgen bij Twente'
Adrie Koster is momenteel kandidaat nummer één om Fred Rutten op te volgen bij FC Twente, zo meldt het AD. De huidig interim-coach van Ajax gaat volgend seizoen in principe terug aan de slag bij Jong Ajax.
Om die reden ging Ajax eerder al niet akkoord met een overgang naar PSV, waar Koster de beoogde assistent moest worden van Huub Stevens. De Amsterdamse club wilde echter door met Koster, zodat ook het beloftenelftal onder leiding staat van een ervaren oefenmeester.
Met de interesse van FC Twente is echter een nieuwe situatie ontstaan, omdat Koster daar hoofdtrainer kan worden. De Tukkers kwamen bij de Zeeuwse oefenmeester uit nadat Ron Jans aangaf geen interesse te hebben en Martin Jol voor Hamburger SV koos.
Vroeger.. toen winnen van Twente een zekerheidje was..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:57 schreef Sethje het volgende:
We winnen makkelijk van twente joh..als altijd..playoffs kampioenen........amsterdam wat zijn wij...
quote:Fysiotherapeut Vitesse naar Ajax
ARNHEM - Fysiotherapeut Jos Kortekaas vertrekt bij Vitesse. Hij werkt vanaf volgend seizoen voor Ajax.
Kortekaas was tien jaar in dienst bij de Arnhemse club. De 34-jarige fysiotherapeut heeft een uitstekende reputatie en was altijd bijzonder populair bij de spelers van Vitesse, die hem blind vertrouwden. Kortekaas werd vorig seizoen ook nog bijna als reservedoelman ingezet.
Hij is de tweede fysiotherapeut van een Gelderse club die naar een topclub gaat. Cees van der Linden (NEC) werkt volgend seizoen bij PSV.
Bron : Omroep Gelderland
quote:Jos Kortekaas ziet kansen bij Ajax
Arnhemmer (34) wordt bij topclub een van de drie fysiotherapeuten.
Een gevoelig verlies voor Vitesse: fysiotherapeut Jos Kortekaas is afgelopen weekeinde tot overeenstemming gekomen met Ajax. Hij zal de Arnhemse club per 1 juli verlaten.
"Ik heb het gevoel dat ik bij Ajax mijn ambities beter kan waarmaken", zo legt Kortekaas zijn opvallende transfer uit. "Ik hoefde niet weg bij Vitesse, maar heb er zelf voor gekozen. Ajax speelt op een hoger plan, heeft betere medische faciliteiten en de sportieve ambities zijn natuurlijk hoger. Daaraan gekoppeld is het ook financieel aantrekkelijk, maar het belangrijkste vind ik dat de faciliteiten om mijn beroep uit te oefenen er beter zijn."
In Amsterdam zal Kortekaas een van de drie fysiotherapeuten zijn, die de hoofdmacht als werkterrein hebben. Frank van Deursen en oud- speler Pim van Dord zijn de andere twee. Kortekaas: "Ik ga het eerste elftal van Ajax doen, alle trainingen en wedstrijden. Bij Vitesse heb ik de zware jaren meegemaakt. Daarin was ik ook veel bezig met randzaken om de boel draaiende te houden. Bij Ajax zal ik me meer op mijn eigen beroep kunnen concentreren."
Kortekaas tekent bij Ajax een verbintenis voor onbepaalde tijd, zoals hij die ook had bij Vitesse. "We hebben uitgesproken dat het de bedoeling is dat we voor langere termijn gaan samenwerken. Anders was ik ook niet weggegaan bij de club waar ik tien jaar lang met plezier heb gewerkt."
De gewezen amateurdoelman belandde in 1998 bij Vitesse, op voorspraak van de spelers John van den Brom, Carlos Fortes en Patrick Ax. " Ik werkte met hen op de revalidatieafdeling van de KNVB, waar ik ook de jeugdselecties begeleidde", zegt Kortekaas, die na zijn studie fysiotherapie nog een vervolgstudie sportfysiotherapie heeft afgerond.
Na tien bewogen jaren vertrekt de 34-jarige medicus met een gemengd gevoel bij Vitesse. " Ik vind het jammer dat ik de opbouw van Marc (doelt op technisch directeur Van Hintum, red.) niet mee zal maken. Ik heb het gevoel dat hij de boel op de rails krijgt, al weet ik niet hoeveel tijd dat zal vergen", aldus Kortekaas. "Ik ga nu naar een topclub, die eens in de twee jaar kampioen moet worden. Het spreekt me aan die druk eens mee te maken. Bij Ajax loopt nog meer ervaring rond dan bij Vitesse. Ik verwacht dat ik daar van ga leren en dat ik me zo verder kan ontwikkelen."
Jos Kortekaas: " Bij Ajax loopt nog meer ervaring rond dan bij Vitesse. Ik verwacht dat ik daar van ga leren en dat ik me zo verder kan ontwikkelen."
De Gelderlander 13-05-08
Die komt dus nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef versteegrob het volgende: "Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax",
Ach, ach. 2 - 1 uit is ook weer niet zo'n dramatische uitgangspositie. En mochten we winnen van FC Twente, dan zijn we natuurlijk zeker van de Champions League. Die voorrondes zijn nooit een probleem, immers.quote:
Ja ik doel ook meer op de voorronde. Die verloopt probleemloos uiteraard.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach, ach. 2 - 1 uit is ook weer niet zo'n dramatische uitgangspositie. En mochten we winnen van FC Twente, dan zijn we natuurlijk zeker van de Champions League. Die voorrondes zijn nooit een probleem, immers.
We hebben dit seizoen driemaal tegen FCT gespeeld en geen één keer gewonnen, totaal zelfs maar één puntje verdiend. Waarom zouden we dan als favoriet de wedstrijd ingaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:34 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach, ach. 2 - 1 uit is ook weer niet zo'n dramatische uitgangspositie. En mochten we winnen van FC Twente, dan zijn we natuurlijk zeker van de Champions League. Die voorrondes zijn nooit een probleem, immers.
Maar weer een aanvallend ingestelde spelerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:11 schreef versteegrob het volgende:
'Ajax aast op Gourcuff en Delpierre' | Transfers
....
Positief? Teminste niet uit de eredivisie
Ik zie ons ook niet als de favoriet, maar het is zeker niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen driemaal tegen FCT gespeeld en geen één keer gewonnen, totaal zelfs maar één puntje verdiend. Waarom zouden we dan als favoriet de wedstrijd ingaan?
FCT geef ik een grotere kans, ik zie Ajax niet winnen zondag.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zie ons ook niet als de favoriet, maar het is zeker niet onmogelijk.
Precies. Vooral als je bekijkt dat we twee zeer belangrijke verdedigers gaan missen. We gaan dit gewoon niet redden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We hebben dit seizoen driemaal tegen FCT gespeeld en geen één keer gewonnen, totaal zelfs maar één puntje verdiend. Waarom zouden we dan als favoriet de wedstrijd ingaan?
Beter zo:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Vooral als je bekijkt dat we twee zeer belangrijke verdedigers gaan missen. We gaan dit gewoon niet redden.
Ik zou het zo aanpakken:
------------------------------Stekelenburg------------------------------
----Silva-----------------------Heitinga---------------Emanuelson----
-------------------Gabri-------Lindgren------Davids-------------------
------Suarez------------------De Jong------------------Perez---------
--------------------------------Huntelaar---------------------------------
Ik hoop dat ze niet te ver achteruit gaan lopen zoals uit bij Twente want dan word je weggetikt en komen de kansen vanzelf voor Twente. We moeten pressie spelen en Twente geen tijd geven om op te bouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter zo:
----Silva-------------Heitinga-----------Lindgren----Emanuelson----
-------------------Gabri----------------------Davids--------------------
--------------------------------Huntelaar---------------------------------
Anders is defensie te kwetsbaar.
Medische staf transfersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
En weer een transfer , Ajax heeft er weer een nieuwe man bij![]()
[..]
Ajax haalde in 2005/2006 de voorronde CL terwijl het als vijfde eindigde. Zou dus eigenlijk gewoon gerechtigheid zijn. Vanmiddag kaartje halen voor 418quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Toch belachelijk om je nummer 4 de CL in te sturen. Dus Ajax moet gewoon winnen.
Dat zou het moeten doen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter zo:
----Silva-------------Heitinga-----------Lindgren----Emanuelson----
-------------------Gabri----------------------Davids--------------------
--------------------------------Urzaiz---------------------------------
Anders is defensie te kwetsbaar.
Dat besef was er ook niet bij Twente uit in de reguliere competitie, of bij Excelsior uit. Of in de voorronde CL.. Toen MOEST het ook allemaal gebeuren...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:38 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie zeker nog wel kansen thuis, we moeten er gewoon vol opklappen. Elke speler weet nu dat het binnen 90 minuten MOET gebeuren nu. Ook spelen we nu thuis en twente dus uit en dat is inderdaad een aardig verschil. Ik ga voor 3-1 zondag, hopen op een beetje lekker weer en dan donderdag kaarten halen.
Klopt maar we hadden tegen twente niet hoeven verliezen op basis van de eerste helft, maar na die penalty sloeg het echt compleet nergens op. Mischien hadden we op basis van de kansen die we hebben gehad de wedstrijd al op slot kunnen gooien. We zijn zeker niet kansloos.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat besef was er ook niet bij Twente uit in de reguliere competitie, of bij Excelsior uit. Of in de voorronde CL.. Toen MOEST het ook allemaal gebeuren...
Omzet psv was dit jaar +- 90 miljoen. Begroting zat wel zo rond de 60 mln. Winst was zo'n 7 mln dacht ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zou dus 40 miljoen van de omzet van PSV uit CL komen? Dan blijft er nog 20 over ofzo
Verhaal rammelt.
Dat kwam toen ook door een inschattingsfout van Louis Van Gaal, die AZ achteruit liet lopen en liet leunen. Ik denk niet dat Rutten dezelfde misser zal maken. Zijn FC Twente valt altijd aan, en scoort overal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ajax verloor vorig seizoen ook 2-1 van AZ. AZ speelde toen uitstekend, niet voor niets bijna kampioen en de bekerfinale bereikt. Toch gingen ze er makkelijk met 3-0 af, dankzij Donk.
Dus zo gedacht hoop ik dat het zondag ook zo zal zijn.
Zou mooi zijn maar verwacht dat we ook met de hakken over de sloot winnen. Als we vroeg die 1-0 maken zie ik t wel goed komen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:
2006: Uit 2-1, thuis 2-0 (Tegen FCG)
2007: Uit 2-1, thuis 3-0 (Tegen AZ)
2008: Uit 2-1, thuis..
JA WE GAAN WINNEN MET 4-0!!!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:
Als ik het zo allemaal nog weer een keer lees zou ik het helemaal niet erg vinden als ajax/twente weer CL mis loopt en UEFA cup gaat spelen. Levert psv een hoop geld op, en in de uefa cup krijg je net zo veel punten voor de coefficienten lijst dan in de CL ( ! ). Dat laatste wist ik nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omzet psv was dit jaar +- 90 miljoen. Begroting zat wel zo rond de 60 mln. Winst was zo'n 7 mln dacht ik.
Berichtje uit december '07 lijkt er op te wijzen dat die 40 mln wel kan kloppen hoor. Klik
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:
3 toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar moet statistisch gezien wel scoren in deze wedstrijd. Staat al 4 wedstrijden droog.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:24 schreef Prosac het volgende:
Geruchten dat Clarence Seedorf terugkomt bij Ajax kunnen de prullenbak in. Hij zegt vanwege Marco van Basten af voor het EK.
Prachtig staaltje scorebordjournalistiek. Ik zie het al helemaal zitten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:
NOS teletekst 101, VI.nlquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je daar nou een bron van?
En niet dat Jackie dat riep in Studio Voetbal
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je daar nou een bron van?
En niet dat Jackie dat riep in Studio Voetbal
Dat doet ie helemaal niet. Maar het is achterlijk hoe weinig speeltijd hij krijgt, terwijl al die eredivisiespelertjes wel in de basis staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die een basisplek eisen
hehehe hij is wel mooi gevondenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Prachtig staaltje scorebordjournalistiek. Ik zie het al helemaal zitten.
Ik denk dat het achterlijker is hoe jij hierop reageert. Wat een redenatiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:32 schreef j.bv het volgende:
[..]
Maar het is achterlijk hoe weinig speeltijd hij krijgt, terwijl al die eredivisiespelertjes wel in de basis staan.
Bassie:"Dan kom je toch lekker naar Ajax daar kan je ik 100% garantie geven op een basisplek!"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die een basisplek eisen
zijn andere posities pannekoekquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:51 schreef ASroma het volgende:
nu is er mooi plek voor de jong, engelaar of landzaat![]()
mén eeuwig zonde maar jah
Daar is over nagedachtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:54 schreef Silenus het volgende:
Onderschat van Basten niet he. Die kan iedere pannekoek op een plek zetten die hem op dat moment uit komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |