abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58644096
quote:
Van der Aat: 'We moeten winnen'
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Sportweek - Discussieer hierover

Ajax neemt het aankomende zondag op tegen FC Twente. De winnaar over twee duels, Twente won het eerste duel met 2-1, zal volgend seizoen in de voorronde van de Champions League uitkomen om zich te plaatsen voor het kampioenenbal. Interim-directeur Henri van der Aat was duidelijk in zijn taal over de belangen van het duel.

"We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot," vertelde Van der Aat. De omzet van de Amsterdammers daalde afgelopen seizoen flink, maar onder Marco van Basten worden betere resultaten verwacht. "Ik denk dat dát wel een positief effect zal hebben op de ploeg," aldus de interim-directeur. "Dat heeft zo’n grootheid als hij altijd. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij met hem héél ver zullen komen."
Zo.. Van der Aat legt er nog even wat druk op
pi_58644328
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zou het zo aanpakken:

------------------------------Stekelenburg------------------------------
----Silva-----------------------Heitinga---------------Emanuelson----
-------------------Gabri-------Lindgren------Davids-------------------
------Suarez------------------De Jong------------------Perez---------
--------------------------------Huntelaar---------------------------------
Emanuelson zou ik nooit meer in de verdediging opstellen.

------------------------------Stekelenburg------------------------------
---------Silva---------Heitinga---------Lindgren--------Davids-------
----------------------------------Gabri-----------------------------------
-----------------Perez----------------------De Jong--------------------
----------Suarez------------Huntelaar------------Emanuelson-------
pi_58644619
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?

in van Basten zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft veel te veel macht binnen Ajax en helemaal geen (club)ervaring. Bij het Nederlands elftal bewijst hij keer op keer dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan, maar juist die persoonlijkheden winnen wedstrijden voor je. Plus hij blijft aan zijn systeem vast houden ook al heeft hij daar de spelers niet voor, alles moet daarvoor wijken zodat spelers structueel worden misbruikt op verkeerde posities.

Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn.
Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.
Plus we hebben nog ervaring nodig, met alleen talenten red je het niet.

Dus als ik kijk naar van Basten bij Nederland kijk en de geruchten van spelers dan zie ik het heel somber in.
Graag verwijderen
pi_58644652
Waarom en door wie worden onder die debiel van een van Basten betere resultaten verwacht?
pi_58644917
Ik heb vertrouwen in Van Basten. Of ik betere resultaten verwacht? Dat is afhankelijk van een aantal factoren (aankoopbeleid, eventuele leegloop etc. etc.).
pi_58644957

ZOMG! Gregory kan weer panna's uitdelen!

pi_58644962
Waar basseer je dat in godsnaam op?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:57:07 #108
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_58645027
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Urby zoekt zijn bal...
pi_58645134
De manier waarop hij naast zijn functie als bondscoach op de achtergrond intensief bezig is met Ajax voor volgend seizoen. Goed oriënteren op versterkingen, praten met de vaste waardes van het team om hun te overtuigen van een langer verblijf, de aankopen die nu voornamelijk door zijn goedkeuring worden aangetrokken, grote clubiconen weer terug te halen naar hun oude nest en veelbelovende samenwerkingsverband(en) aan te gaan.

Het afschilderen van Van Basten omdat hij bij het Nederlands elftal voor de nodige ophef heeft weten te zorgen, staat hier naar mijn mening los van. Hij begint straks bij Ajax met een schone lei en werkt vanaf dat moment dagelijks met de spelers.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:17 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58645182
quote:
Karim El Ahmadi, de middenvelder van FC Twente, kijkt vol vertrouwen uit naar het tweede duel met Ajax. De voetballer, die volgend seizoen in dienst zal spelen bij Feyenoord, lichtte in een interview toe hoe hij de zaken zag over de gewonnen wedstrijd tegen de Amsterdamse voetbalclub. En hij wees erop dat er zijn club nog lang niet bij de voorronde van de Champions League kan worden ingeschreven.

Als eerste keek de Marokkaan terug op het gewonnen 'thuisduel' met AFC Ajax: "In de eerste helft hebben we gedurende fases wel gedomineerd. Dan heb je wel het geloof dat het wel moet kunnen. We zijn gewoon lekker rustig gebleven, als we zo zouden blijven voetballen zouden we winnen volgens de trainer. In de tweede helft zaten we helemaal in een 'flow', toen wisten we dat het goed zou komen. We moesten duidelijk een paar dingen veranderen. Zelf vond ik dat we te snel druk gingen zetten, waardoor er mensen kwamen vrij te staan."

Hij vervolgde: "Dat hebben we in de tweede helft omgezet en toen zag je gelijk dat het goed stond. We hebben in het verleden bewezen dat we daar ook goed kunnen voetballen. We moeten niet op 0-0 of 1-1 spelen. Ajax heeft altijd wel moeite met ons, maar ze scoorden wel en je ziet wel dat ze kwaliteiten hebben. We mogen niet denken dat we er al zijn."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:10:20 #111
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58645270
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:57 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Urby zoekt zijn bal...
Whehe, hij staat ook naar die bal bij vd Wiel te kijken zo van "huh, heb ik hem helemaal daar naartoe geschopt?"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58645272
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb vertrouwen in Van Basten. Of ik betere resultaten verwacht? Dat is afhankelijk van een aantal factoren (aankoopbeleid, eventuele leegloop etc. etc.).
Leegloop zie ik niet zo snel gebeuren, behalve hopelijk bij de spelers die we toch niet nodig hebben.

@Tornado: Jan Vertonghen is toch wel een echte linksback? Kan ook in t centrum..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:05 #113
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_58645362
Jan is geen echte linksback. Hij kan er wel spelen, maar het is niet echt zijn plek.
pi_58645571

Ook voor Ismael Urzaiz is dit de laatste week van training in voorbereiding op een belangrijke Ajax-wedstrijd. De spits verlaat Ajax aan het eind van het seizoen. Het is nog niet bekend wat hij gaat doen na de zomer. Urzaiz maakt de laatste weken constant deel uit van de wedstrijdselectie. Wellicht moet 'El Tanque' tegen Twente nog één keer als breekijzer het veld in.

Hoe mooi zou het zijn als hij de winnende zou maken
pi_58645572
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Leegloop zie ik niet zo snel gebeuren, behalve hopelijk bij de spelers die we toch niet nodig hebben.

@Tornado: Jan Vertonghen is toch wel een echte linksback? Kan ook in t centrum..
Jan is volgens mij toch echt een middevelder. hij doet het wel leuk op linksback maar in feite hebben we helemaal geen echte linksback.

het is dat de concurrentie er zo'n puinhoop van maakt anders had ik niet echt in de titel gelooft.
Ik denk nu al dat we volgend jaar weer kampioen van de armoede krijgen
Graag verwijderen
pi_58645584
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Er zitten punten op de lat
pi_58645736
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hey dat valt me nou pas op
pi_58645796
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maatregelen die destijds voor Juanfran zijn genomen.
pi_58645815
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die grap wou ik ook posten
pi_58645843
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:35 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Die grap wou ik ook posten
Het was ook een inkoppertje
pi_58645955
quote:

[..]

dinsdag 13 mei 2008 @ 15:48:12 #122
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58646100
quote:

[..]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58646210
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:24 schreef vliegende_olifant het volgende:
[ afbeelding ]
....
Hoe mooi zou het zijn als hij de winnende zou maken

Ajax-Twente

23' Suarez 1-0
45'+1 Engelaar 1-1
67' Huntelaar 2-1
78' N'Kufo 2-2
83' Heitinga 3-2
90'+3 Urzaiz 4-2

pi_58646260
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef TornadoDK het volgende:

in van Basten zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft veel te veel macht binnen Ajax en helemaal geen (club)ervaring. Bij het Nederlands elftal bewijst hij keer op keer dat hij niet met persoonlijkheden kan omgaan, maar juist die persoonlijkheden winnen wedstrijden voor je. Plus hij blijft aan zijn systeem vast houden ook al heeft hij daar de spelers niet voor, alles moet daarvoor wijken zodat spelers structueel worden misbruikt op verkeerde posities.

Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn.
Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.

Dus als ik kijk naar van Basten bij Nederland kijk en de geruchten van spelers dan zie ik het heel somber in.
Nee.. Montana en ik ook niet
pi_58646351
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef toma het volgende:

[..]

Ajax-Twente

23' Suarez 1-0
45'+1 Engelaar 1-1
67' Huntelaar 2-1
78' N'Kufo 2-2
83' Heitinga 3-2
90'+3 Urzaiz 4-2

[ afbeelding ]
Of dat het gelijk word. Verlenging. Urzaiz komt er in in de 108e minuut. En dan word het penalties. En dan worden alle ballen tegen gehouden. En dan is El Tanque als laatste aan de beurt. Hij schiet de bal recht door het midden, met keeper en al het doel in
pi_58646370
Ik heb er ook geen vertrouwen in voor volgend seizoen. We wachten het maar af.
pi_58646407
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:59 schreef vliegende_olifant het volgende:

[..]

Of dat het gelijk word. Verlenging. Urzaiz komt er in in de 108e minuut. En dan word het penalties. En dan worden alle ballen tegen gehouden. En dan is El Tanque als laatste aan de beurt. Hij schiet de bal recht door het midden, met keeper en al het doel in
een hele subtiele panenka.
pi_58646514
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
4 8 15 16 23 42
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:18:28 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_58646742
quote:
Werkstraf voor Danny Blind
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft dinsdag Danny Blind veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur wegens het veroorzaken van een verkeersongeval.
ANP

De oud-Ajaxtrainer, die weer bij de Amsterdamse club terugkeert, botste in december 2006 nabij de Amsterdam Arena achterop de auto van een vrouw. Zij liep een whiplash op.

De rechter acht het bewezen dat Blind zich zeer onvoorzichtig en onoplettend heeft gedragen en dat het ongeval door zijn schuld heeft plaatsgevonden. Blind reed te hard en had bovendien te veel gedronken. Uit een blaastest bleek dat hij meer dan drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had.

De rechtbank heeft Blind verder een ontzegging van de rijbevoegdheid opgelegd voor de duur van zestien maanden, waarvan tien voorwaardelijk. Het vonnis komt overeen met de eis van het Openbaar Ministerie (OM). De auto die Blind aanreed, stond met pech stil op de weg. De 48-jarige bestuurster kan nog altijd niet werken. Haar 1-jarige kleinkind, die op de achterbank zat, kwam er wonderwel vanaf met een bloedneus.

Blind heeft zich vanaf het eerste moment bekommerd om het welzijn van de vrouw. Tijdens de zitting bleek dat hij haar geregeld belt en haar elke maand een bezoek brengt. Zowel het OM als de rechtbank hebben rekening gehouden met de rol die Blind nog altijd speelt bij het herstel van het slachtoffer. In een brief die tijdens de zitting werd voorgelezen, schrijft de vrouw dat zijn bezorgdheid en interesse hebben geholpen bij de verwerking van het ongeval.
Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:24:40 #130
164283 Luco
Buongiorno!
pi_58646831
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Blind komt op de fiets dus. Helaas niet samen met Urzaiz.
Dat kan prima vanuit Diemen-Noord. Kwartiertje fietsen ofzo! En als ie daar te lui voor is pakt hij maar mooi de bus: lijn 44, kan ie bij het begin instappen, en bij de Bijlmer uitstappen. Gaat allemaal prima!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:47 #131
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58646852
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58646992
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:07 schreef Han-Pekel het volgende:
het zou verschrikkelijk zijn als Ajax de VCL niet haalt. Als El Tanque scoort koop k als nog een shirtje van m
Schoen opeten #6: Sambal bij?
pi_58647236
Pieter Vink fluit zondag
pi_58647712
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee.. Montana en ik ook niet
*bookmarkt voor volgend seizoen.
pi_58647850
Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   dinsdag 13 mei 2008 @ 17:36:24 #136
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58648230
    Zondag 428.
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 17:57:36 #137
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58648728
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    pi_58649085
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
    Ik mis de optie "ik ben geen helderziende".
    moet je helderziende zijn om je mening te kunnen geven?
    Graag verwijderen
    pi_58649107
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

ja toch ?
    We are living in a material world, and I am a material girl
    pi_58649415
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 14:36 schreef TornadoDK het volgende:
    Nee, zeker niet. Maar er zijn er gelukkig ook genoeg die het wel zien zitten in het nieuwe Ajax onder leiding van Van Basten waaronder ik.
    quote:
    Hij heeft nog geen clubervaring, maar hij heeft ondertussen na 4 jaar Oranje echt wel heel veel geleerd over het vak, over spelers, over het benaderen van spelers, over het omgaan met de pers, met kritiek, etc. Het is niet dat hij 4 jaar lang uit zijn neus heeft gevreten en af en toe eens 11 Nederlandse spelers opstelde.

Je laatste zin is ook nonsens, aangezien hij in december, in samenspraak met de spelers het systeem heeft verandert in een ander systeem waarin het team beter zou renderen. Ook het structureel misbruiken van spelers is geen argument, want wanneer Babel en Kuijt bij Liverpool op de vleugels op het middenveld staan is het briljant en wanneer Van Basten het bij Oranje doet is het schandalig en zwak en slecht.

Ook over macht valt te twisten natuurlijk. We weten nooit echt wie er in de laatste jaren de macht had bij het aantrekken van spelers en staf en in hoeverre de invloed van wie was. Nu is het tenminste transparant en heb je sowieso een iemand die je verantwoordelijk kan stellen voor alles. Geen vinger-gewijs naar de een of de ander. Of het een goed iets is dat Van Basten bijna alles met een veto kan beslissen, moet nog blijken. Maar het zoveel qua machtspositie verschilt van een andere TD of trainer, waag ik te betwijfelen.
    quote:
    Als ik naar de geruchten kijk, dan zie ik alleen maar aanvallers of aanvallender middevelder plus dat het ook allemaal broekies zijn. Voor de verdeiging hebben we dringend spelers nodig eigenlijk al voor het begin van dit seizoen maar nu Stam en Heitinga weg zijn hebben we ze al helemaal nodig, we krijgen al jaren veel te veel goals tegen. En het is toch belachelijk dat we niet eens een echte linksback hebben.
    Geruchten, geruchten. Het enige wat echt concreet lijkt en al een paar weken speelt is Sulejmani; en dat is gekomen uit de koker van de zaakwaarnemer van Sulejmani. Niet uit Ajax-kant. Volgens mij weet Van Basten dingen heel erg prima onder de radar te regelen, want de komst van Bergkamp was uit het niets. De komst van Blind was uit het niets. Cvitanich kwam helemaal uit het niets. Had helemaal niemand op gerekend. Al die geruchten worden allemaal op basis van eerdere uitspraken of zelfbedachte linkjes gedaan. Helemaal niets concreet. Ik zou eerder verwachten dat er uit het niets een verdediger gepresenteerd gaat worden, dan een Gourcouff oid die nu allemaal genoemd worden.
    quote:
    Dan zou je het toch nog maar eens moeten heroverwegen, misschien alleen al om het minste dat je een nieuwe coach allicht met enige vertrouwen moet laten beginnen en niet 3 maanden van te voren al compleet afschieten en de hoop hebben opgegeven. Het is notabene een clubiccon, hij heeft twee oude Ajacieden teruggehaald in de staf, neemt er nog een mee en met Frank de Boer loopt er nog iemand rond met een echt Ajax-hart.

Daarnaast heeft hij echt wel een voetbalvisie en gedachtegang, en is die beter over te brengen bij een club waar je dagelijks met spelers in de weer bent dan bij een land waar je amper met een selectie kan trainen die ook nog wisselende vormen aanneemt.

Het is ook niet zo dat we de laatste 5 jaar toonaangevend voetbal hebben gespeeld, prijzen hebben gepakt en wekelijks van het elftal hebben genoten - dus slechter kan het amper gaan.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:37:21 #141
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_58649639
    lekker hoor BliksemSchigt !
    pi_58649784
    Plus het dagelijks op het veld staan met spelers, in plaats van af en toe een weekje in Zeist bij elkaar komen, zorgt denk ik ook voor verbetering van de trainer Van Basten. Het is iemand die spelers beter kan maken (dat vond Ibrahimovic), heeft een grote kennissenkring in Europa, waardoor hij waarschijnlijk eerder spelers kan huren van andere clubs (die Milan-speler bijvoorbeeld).

Veel (jonge) spelers herinneren zich hem als één van de beste spelers van Europa, dat is ook al een extraatje wat meehelpt bij het aantrekken van spelers. Wie wil nou niet getraind worden door een ex-topspits (en Bergkamp)?

Van Basten is echt wel verbeterd na vier jaar Oranje (zie post BS).
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 18:51:25 #143
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58649990
    Ik heb er gemengde gevoelens bij, maar ik zie het ook wel redelijk positief in. Er moeten echter nog wel een aantal versterkingen bijkomen waaronder twee verdedigers en het liefst ook een verdediger met wat ervaring. Verder moet Huntelaar behouden worden, maar als je die verhalen zo leest lijkt dat best haalbaar.

Edit: En ray, ik had je kaart goed .
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650101
    Huntelaar zie ik ook nog wel blijven. Er is niet echt concrete interesse van een club, hij wil alleen naar een club die Champions League speelt, hij wil een basisplaats. Dat wordt best lastig denk ik. Verder wil hij graag onder Van Basten en Bergkamp spelen, twee voormalig topspitsen. En het salarisplafond gaat bij Ajax waarschijnlijk omhoog.

Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
      Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 18:58:04 #145
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_58650120
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:12 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Als ik mijn mening geef moet dat ergens op gebaseerd zijn.
    pi_58650258
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

terwijl de 16 miljoen andere bondscoaches het niet met hem eens zijn.
    Ja, daar moet je natuurlijk naar luisteren!
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:07:37 #147
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58650326
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 17:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
    Poll: Heb jij vertrouwen in het volgende seizoen?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Volgend jaar zal alles anders zijn
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 19:09:50 #148
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_58650385
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Verdedigers moeten we zeker hebben. De enige redelijke die we hebben zijn Vertonghen, Silva, Vermaelen en Emanuelson. Daar moeten er zeker twee of drie bijkomen.
    Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_58650451
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
    Daar ligt echt het grootste probleem. Douglas mag van mij komen. Huth en Delpierre daarentegen, nee doe maar niet.
    pi_58650494
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik hoef Emanuelson niet meer achterin te zien. Van der Wiel is neem ik aan komend seizoen wel weer fit en ik denk dat hij wel veel potentie heeft. Het is alleen nog geen basismateriaal, dus er moeten wel versterkingen komen.
    Ik zei expres redelijke, want Emanuelson vind ik zelf ook niet veel. Alleen Silva en Vertonghen kunnen mij bekoren, Vermaelen is ook geen spijkerharde topverdediger als je kijkt wat we hadden (Heitinga, Stam).
    pi_58650559
    Ik heb er volgend seizoen vertrouwen in mits:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    - Een goede verdediger komt (Douglas)
    We gaan spelen in een 4-2-3-1 of 4-4-2 systeem
    pi_58650801
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    Oke bedankt Marco. Hebben we weer wat stof om over te discussieren!
    pi_58651214
    Waarom Ajax zondag wint, aldus Davids op AT5: ,,Wij zijn Ajax, punt."
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      dinsdag 13 mei 2008 @ 20:05:41 #154
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_58651557
    Davids nog een keer vlammen
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_58651595
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
    - Huntelaar blijft
    - Sulejmani komt
    - De Zeeuw komt
    Een 20 jarige die één seizoen in Nederland speelt moet onze verdediging redden?
    pi_58651682
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

Hij heeft nog geen clubervaring, maar hij heeft ondertussen na 4 jaar Oranje echt wel heel veel geleerd over het vak, over spelers, over het benaderen van spelers, over het omgaan met de pers, met kritiek, etc. Het is niet dat hij 4 jaar lang uit zijn neus heeft gevreten en af en toe eens 11 Nederlandse spelers opstelde.
    Dat zeg jij, als dan hoort dat Robben gewoon compleet wordt genegeerd als hij niet speelt dan denk ik toch wat anders. Kun je wel zeggen Robben speelt niet/is gebleseerd maar ook reserve spelers moet je tevreden houden anders krijg je weer dat gezeik in de media. En als je ziet hoe hij met Nederlands succesvolste speler omgaat dan baart me dat ook zorgen. en omgaan met pers en kritiek is leuk voor hem maar ik zie liever gewoon resultaten ipv kritiek en spelers die reglmatig spelen en er dan een keer niet bijzitten kun je toch wel even een belletje geven al laat je het kees Jansma doen.
    quote:
    Je laatste zin is ook nonsens, aangezien hij in december, in samenspraak met de spelers het systeem heeft verandert in een ander systeem waarin het team beter zou renderen. Ook het structureel misbruiken van spelers is geen argument, want wanneer Babel en Kuijt bij Liverpool op de vleugels op het middenveld staan is het briljant en wanneer Van Basten het bij Oranje doet is het schandalig en zwak en slecht.
    Ik vind het mooi dat hij naar de spelers luisterde daarvoor hield hij wel 3,5 jaar vast aan een systeem ook al had hij daar de spelers niet voor. Plus dat zie en merk je toch ook zelf daar hoef je toch niet naar 3,5 jaar met de spelers te gaan overleggen.
    Babel is gewoon een speler die het beste op de vleugel kan. en Kuyt op rechts vind ik niets bij Nederland niet en bij Liverpool niet. ik doelde ook meer op vd Vaart op de vleugel. Sneijder verdedigende middevelder.
    quote:
    Ook over macht valt te twisten natuurlijk. We weten nooit echt wie er in de laatste jaren de macht had bij het aantrekken van spelers en staf en in hoeverre de invloed van wie was. Nu is het tenminste transparant en heb je sowieso een iemand die je verantwoordelijk kan stellen voor alles. Geen vinger-gewijs naar de een of de ander. Of het een goed iets is dat Van Basten bijna alles met een veto kan beslissen, moet nog blijken. Maar het zoveel qua machtspositie verschilt van een andere TD of trainer, waag ik te betwijfelen.
    Ja als 1 man de macht heeft kan dat iets goeds zijn. Er kan snel gehandeld worden.
    Maar als het fout gaat is er wel niemand om hem te stoppen en laat hij een grote puinhoop achter. Dan trek je blind aan, maar was zijn bijnaam niet scholletje omdat hij met ieder wind meewaait?
    quote:
    Geruchten, geruchten. Het enige wat echt concreet lijkt en al een paar weken speelt is Sulejmani; en dat is gekomen uit de koker van de zaakwaarnemer van Sulejmani. Niet uit Ajax-kant. Volgens mij weet Van Basten dingen heel erg prima onder de radar te regelen, want de komst van Bergkamp was uit het niets. De komst van Blind was uit het niets. Cvitanich kwam helemaal uit het niets. Had helemaal niemand op gerekend. Al die geruchten worden allemaal op basis van eerdere uitspraken of zelfbedachte linkjes gedaan. Helemaal niets concreet. Ik zou eerder verwachten dat er uit het niets een verdediger gepresenteerd gaat worden, dan een Gourcouff oid die nu allemaal genoemd worden.
    Blind was dat niet een paar weken geleden al door Jack gemeld bij studio voetbal, ik weet het wel bijna zeker eigenlijjk. ook van die Argentijn waren de geruchten al enkele weken gaande.
    Verder weet ik ook wel het zijn maar geruchten, maar vooralsnog heb ik er weinig vertouwen in, maar dat kan over een paar weken anders zijn. als er 2 of 3 goede verdedigers komen en een vervanger voor Davids, dan kan het zomaar weer anders zijn zo werkt dat in de voetbalerij. Maar ook al komen er nog een aantal goede speler dan blijf ik mijn twijfels houden over van Basten, maar ik zal hem net als Blind en net als Ten Cate zeker een kans geven. Hij is aangenomen, dan moet hij ook een kans krijgen om er wat van te maken
    quote:
    Dan zou je het toch nog maar eens moeten heroverwegen, misschien alleen al om het minste dat je een nieuwe coach allicht met enige vertrouwen moet laten beginnen en niet 3 maanden van te voren al compleet afschieten en de hoop hebben opgegeven. Het is notabene een clubiccon, hij heeft twee oude Ajacieden teruggehaald in de staf, neemt er nog een mee en met Frank de Boer loopt er nog iemand rond met een echt Ajax-hart.

Daarnaast heeft hij echt wel een voetbalvisie en gedachtegang, en is die beter over te brengen bij een club waar je dagelijks met spelers in de weer bent dan bij een land waar je amper met een selectie kan trainen die ook nog wisselende vormen aanneemt.

Het is ook niet zo dat we de laatste 5 jaar toonaangevend voetbal hebben gespeeld, prijzen hebben gepakt en wekelijks van het elftal hebben genoten - dus slechter kan het amper gaan.
    Een kans zal ik hem zeker geven zoals ik al heb gezegd. Maar vertrouwen heb ik er nog niet in.
    En oud voetballer keer zo vaak terug om iets bij Ajax te doen of dat nou aan van Basten ligt vraag ik me af, neemt niet weg dat het mooi is.

Wat is zijn visie eigenlijk. eerst werkt hij 2 jaar aan een team en dan vlak voor het Wk gooit hij het om en speelt Sneijder opeens verdeigend middevelder. Altijd houdt hij vast aan 4-3-3 of hij daar nou de spelers voor heeft of niet maar na een gesprek met de spelers opeens niet meer.

Slechter kan amper maar ik betwijfel of het veel beter word, maar we zullen zien vooralsnog heb ik er weinig vertrouwen in.

[ Bericht 1% gewijzigd door TornadoDK op 13-05-2008 20:17:41 ]
    Graag verwijderen
    pi_58651858
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:11 schreef TornadoDK het volgende:

Blind was dat niet een paar weken geleden al door Jack gemeld bij studio voetbal, ik weet het wel bijna zeker eigenlijjk. ook van die Argentijn waren de geruchten al enkele weken gaande.
    Ik volg regelmatig de Ajax-geruchtensites, maar ik was de naam Cvitanich niet eerder tegengekomen dan dat bericht uit de Argentijnse media dat het al helemaal rond was. Dat was een paar dagen voordat Ajax het officieel meldde.
    pi_58651868
    De Zeeuw komt toch niet?
    pi_58651970
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik volg regelmatig de Ajax-geruchtensites, maar ik was de naam Cvitanich niet eerder tegengekomen dan dat bericht uit de Argentijnse media dat het al helemaal rond was. Dat was een paar dagen voordat Ajax het officieel meldde.
    volgens mij was het toch al een paar weken bezig voordat het rond was en nog een week of 2 voordat het op Ajax.nl stond.
    dat ze aan het onderhandelen waren is iets anders dan dat het al rond is.
    Graag verwijderen
    pi_58652073
    Veel Ajacieden spelen nu bij Oranje onder de 17 tegen SPanje op eurosport.
    AFC AJAX
      dinsdag 13 mei 2008 @ 20:39:37 #161
    73006 PaRaR
    Geboren en getogen
    pi_58652197
    Sneijder met de 1 - 0!
    pi_58652232
    Rodney Sneijder scoort de 1-0 voor Nederland tegen Spanje (EK -17).
    pi_58652941
    quote:

[..]

Wie heeft die foto toevallig nog?
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_58653045
    pi_58653056
    quote:
    Ajax sparringpartner Sunderland op jubileumfeest

Ajax oefent zondag 3 augustus tegen Sunderland. De wedstrijd is de culminatie van een reeks festiviteiten waarmee The Black Cats de winst van de FA Cup in 1973 vieren. Sunderland besloot de Premier League als vijftiende. Manager is Roy Keane (foto).

‘Het team uit 1973 schonk Sunderland een van de mooiste successen uit onze historie, dus zijn we verheugd dat we het jubileum met deze wedstrijd kunnen vieren,’ zegt voorzitter Niall Quinn op het digitale thuis van Sunderland. ‘Ajax is een van de grootste clubs ter wereld. Haar nationale en internationale prestaties verdienen bewondering.’ (MA)
    Deze al langs gekomen?
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_58653100
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:18 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Wie heeft die foto toevallig nog?
    Zal em er vanavond ff opzetten, staat op m'n gewone pc

die burnett (nl u17)is ajacied en verdedigd een hele goeie wedstrijd moeten we hem niet gewoon inzetten tegen fct?
    Verdomde eigenwijs
    Viva la afca
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:31:25 #167
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653160
    Gaat moeilijk als hij nog in Turkije zit

Weet niet of dit al gepost is.
    quote:
    Haverkort wilde slechts kort reageren. „Laat ik vooropstellen dat ik de beelden niet heb teruggezien. Maar op het moment suprème waren mijn assistent en ik ervan overtuigd dat er sprake was van opzet bij Vertonghen Bij het hands van Edson Braafheid in de eerste helft bij een 0-0 stand beriep Haverkort zich volgens Davids op de onoverzichtelijkheid van de situatie. Toen Braafheid even later binnen de beruchte lijnen Luis Suarez neerlegde oordeelde de geboren Amsterdammer en in Exloo woonachtige Haverkort dat sprake was van een reglementaire tackle.
    Haverkort
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_58653228
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
    [ afbeelding ]
    Geniaal

Hij speelt nu bij Zaragoza was het niet?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:37:43 #169
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58653257
    quote:
    Gregory van der Wiel heeft dinsdag voor het eerst in lange tijd weer deelgenomen aan de groepstraining bij Ajax. De jonge verdediger raakte in de Klassieker uit bij Feyenoord afgelopen november zwaar geblesseerd. In april werkte hij voor het eerst weer een individuele training af.

Het duel met FC Twente zal niet haalbaar zijn voor Van der Wiel. Ajax moet komende zondag tegen de Tukkers een 2-1 achterstand goedmaken in de eigen Amsterdam Arena.

Van der Wiel sukkelde lange tijd met zijn knie. De medische staf van de Amsterdammers schatte de situatie rondom de speler enkele malen volledig verkeerd in.
    pi_58653287
    Wat een cultfiguur was dat die Juanfran. Ook weer bizar staaltje management van Van Geel. Heeft hij eigenlijk nog veel gespeeld? Ik kan me er weinig meer van herinneren
    pi_58653299
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:31 schreef _Mike_ het volgende:
    Gaat moeilijk als hij nog in Turkije zit

Weet niet of dit al gepost is.
    [..]

Haverkort
    Ik begreep uit Davids' commentaar dat Haverkort ook gezegd zou hebben dat het tempo voor hem te hoog lag.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:40:09 #172
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653316
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:38 schreef Urquhart het volgende:
    Wat een cultfiguur was dat die Juanfran. Ook weer bizar staaltje management van Van Geel. Heeft hij eigenlijk nog veel gespeeld? Ik kan me er weinig meer van herinneren
    Hij heeft iig niet meer dan 10 wedstrijden in het veld gestaan geloof
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_58653345
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik begreep uit Davids' commentaar dat Haverkort ook gezegd zou hebben dat het tempo voor hem te hoog lag.

Heb je daar toevallig nog een link van?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:42:41 #174
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653363
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan moet hij lekker terug naar het Amateur voetbal, kom op zeg.
    pi_58653380
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geniaal

Hij speelt nu bij Zaragoza was het niet?
    Ja.

Maar er is nog een betere foto, heb jij die Noshiba?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_58653454
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig nog een link van?
    Het moet Telegraaf of AD Sportwereld zijn geweest vanmorgen.
    pi_58653473
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:46 schreef vliegende_olifant het volgende:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Juan_Francisco_Garc%C3%ADa
    Hij heeft 13 wedstrijden gespeeld
    Ik weet nog wel dat hij 1 wedstrijd erg goed speelde. Ik hoopte toen nog op een contractverlenging
    pi_58653485
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Het moet Telegraaf of AD Sportwereld zijn geweest vanmorgen.
    Stond inderdaad in de Telegraaf van vandaag
      dinsdag 13 mei 2008 @ 21:59:46 #180
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_58653683
    quote:
    Ajax lonkt naar Wayne Bridge'

dinsdag 13 mei, door Sualex, veghel, 21:48u, voetbalreport
    Ajax heeft naar verluidt interesse in Wayne Bridge. The Sun meldt dat de 27-jarige verdediger hoog op het verlanglijstje van de Amsterdammers staat. Bridge staat op dit moment onder contract bij Chelsea.

De Engelse international heeft over interesse niet te klagen. Maar niet alleen Ajax ligt op het vinkentouw. Naar verluidt heeft de club concurrentie van Newcastle United, Glasgow Rangers en Celtic.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_58653686
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat hij 1 wedstrijd erg goed speelde. Ik hoopte toen nog op een contractverlenging
    Ik hoop elke wedstrijd weer dat Urzaiz er in komt en de sterren van de hemel speelt en een contractverlenging krijgt maar ja dat zit er nu niet meer in
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:00:31 #182
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_58653703
    quote:
    Witschge bevestigt interesse Delpierr

dinsdag 13 mei, door Ajacied1828, voetbalreport, 21:47u, voetbalreport
    Gepubliceerd op 13-05-2008 om 20:44 door Daniel Verduijn
    De interesse van Ajax in Matthieu Delpierre blijkt serieus. Rob Witschge, die in de technische staf van de nieuwe trainer Marco van Basten is opgenomen, heeft dat bevestigd. Er waren al lange tijd geruchten dat de Amsterdammers de 27-jarige verdediger volgden.

"We zoeken naar de opvolger van Johnny (Heitinga, vertrekt naar Atlético Madrid, red.) en we hebben een lijstje. Daar staat Matthieu Delpierre ook op. Verder wil ik er niet op ingaan", vertelt Witschge tegenover de Naardermeer Courant.

De Fransman is een vaste waarde bij zijn club VfB Stuttgart. De mandekker is bezig aan zijn vierde seizoen in dienst van de Duitsers. Vorig jaar werd Delpierre nog landskampioen met Stuttgart.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:01:29 #183
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653723
    Ricardo van Rhijn die nu bij U-17 is echt een geweldig linksback zeg hoop dat hij volgend jaar naar het belofte eftal doorstroomd, sowieso is de verdediging van Jong Oranje U-17 heerlijk.

Zelfde verhaal voor Rolieny Bonevacia, alleen die is pas 16 dus dat duurt nog wel 2 jaar.
    pi_58653762
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef kevin33 het volgende:

[..]

pi_58653841
    Naardermeer Courant
    pi_58653847
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:
    Ricardo van Rhijn die nu bij U-17 is echt een geweldig linksback zeg hoop dat hij volgend jaar naar het belofte eftal doorstroomd, sowieso is de verdediging van Jong Oranje U-17 heerlijk.

Zelfde verhaal voor Rolieny Bonevacia, alleen die is pas 16 dus dat duurt nog wel 2 jaar.
    Afgezien van die linksback, staan er nog meer Ajacieden in de verdediging daar?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:08:48 #187
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58653877
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Afgezien van die linksback, staan er nog meer Ajacieden in de verdediging daar?
    Rolieny Bonevacia
    Dico Koppers
    Lorenzo Burnet
    pi_58653978
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:01 schreef _Mike_ het volgende:

Van Rhijn staat toch centraal Burnet (ook Ajax) staat linksback
    Graag verwijderen
    pi_58654031
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef kevin33 het volgende:

[..]
    Dat zou ook wel een goede aankoop zijn.
    AFC Ajax - SS Lazio
      dinsdag 13 mei 2008 @ 22:16:47 #190
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58654060
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Van Rhijn staat toch centraal Burnet (ook Ajax) staat linksback
    Zou goed kunnen hoor, ik heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik zag hem constant op de linkerflank verdedigen dus ik ging ervan uit dat het een linksback was
    pi_58655144
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 21:59 schreef kevin33 het volgende:

[..]
    Staat niks op de website van The Sun.
    pi_58655263
    Hoezo gaat Witschge daar uitspraken over doen?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:18:38 #193
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58655354
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
    Hoezo gaat Witschge daar uitspraken over doen?
    Waarschijnlijk een gebruiker onder de naam Witschge op Ajaxshowtime.nl
    pi_58655425
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 20:06 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Een 20 jarige die één seizoen in Nederland speelt moet onze verdediging redden?
    Nee uiteraard niet, maar Douglas is zeker wel een jongen die ik erbij wil zien. Vermaelen is ook regelmatig geblesseerd, als je dan van der Wiel en eventueel Douglas erbij heb dan zit je gelijk goed voor de toekomst.
    pi_58655464
    quote:
    Op dinsdag 13 mei 2008 23:21 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet, maar Douglas is zeker wel een jongen die ik erbij wil zien. Vermaelen is ook regelmatig geblesseerd, als je dan van der Wiel en eventueel Douglas erbij heb dan zit je gelijk goed voor de toekomst.
    Voor de toekomst wel, voor nu niet.
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:59 #196
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_58655534
    Vandaag het thuisdebuut gezien van Daley Blind, scoorde nog bijna voor Jong Ajax.

Doelpunten kwamen van Donald, Jan-Arie en Anita, oftewel..3-0 tegen Jong FC Groningen.
    Gourmetten of steengrillen?
      dinsdag 13 mei 2008 @ 23:32:07 #197
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_58655646
    En was zijn pa er ook op de fiets?
    pi_58655921
    Ja de rollen zijn nu omgedraaid, tegenwoordig moet Daley zijn vader naar de club brengen
    pi_58657568
    quote:
    "Ajax heeft interesse in Wayne Bridge"

dinsdag 13 mei, door Seguidor, Amsterdam, 22:21u, The Sun
    Volgens de Engelse krant The Sun heeft Ajax interesse in Chelsea verdediger Wayne Bridge.

De 27-jarige Engelsman zou hoog op het lijstje staan van de club uit Amsterdam. Bridge zou de opvolger moeten worde van de vertrekkende John Heitinga.

De international wordt niet alleen gevolgd door Ajax. Ook Newcastle United, Glasgow Rangers en Celtic zouden de verdediger graag in willen lijven.
    Deze kende ik nog niet
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_58658311
    Ach, hij is niet slecht
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')