quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Ik vond die andere Belg trouwens verrassend goed invallen, ondanks die onterechte gele kaart van hem.![]()
De tekst van dit nummer is nog best toepasselijk tegenwoordig:quote:
quote:Ajax is niet dood
Ajax is springlevend
Ajax kent geen nood
blijft steeds toonaangevend
Ajax is niet dood
en zonder kinnesinne
van ied're club in Nederland
kan Ajax nog wel winnen
Je hoort nu over Ajax
die club zit in het slop
ze kunnen niet meer winnen
hoe komen ze erop?
en gaat het soms wat minder
het blijft een club met faam
want overal in de wereld
heeft Ajax een grote naam.
Ajax is niet dood
Ajax is springlevend
Ajax kent geen nood
Ajax is niet dood
en zonder kinnesinne
kan Ajax nog wel winnen.
Ajax is niet dood
Ajax is springlevend
Ajax kent geen nood
Ajax is niet dood
en zonder kinnesinne
kan Ajax nog wel winnen.
Men is wel gauw vergeten
wat Ajax heeft gedaan
in het Europese voetbal
staat Ajax bovenaan
hou op met denigreren
want Ajax is ons lief
probeer het niet te trappen
want dat is onsportief.
Ajax is niet dood
Ajax is springlevend
Ajax kent geen nood
Ajax is niet dood
en zonder kinnesinne
kan Ajax nog wel winnen
Ajax is niet dood
Ajax is springlevend
Ajax kent geen nood
Ajax is niet dood
en zonder kinnesinne
van iedere club in Nederland
kan Ajax nog wel winnen
Wil je een echte analyse hebben of zal ik die maar na 45 jaar bewust Ajax-fan zijn achterwege laten, want dan blijft er weinig over van de huidige bestuursleden, het technisch beleid, het aankoopbeleid en de spelopvatting en mentaliteit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:14 schreef Tvduijn het volgende:
Wat is er toch in godsnaam mis met ons ajax opeens....
Doe maar de echte analyse.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je een echte analyse hebben of zal ik die maar na 45 jaar bewust Ajax-fan zijn achterwege laten, want dan blijft er weinig over van de huidige bestuursleden, het technisch beleid, het aankoopbeleid en de spelopvatting en mentaliteit.
Je ziet onvrede en ongenoegen. Huntelaar is de nieuwe Zlatan met zijn idiote acties, de spelers kunnen geen 4-3-3 aan en er wordt slecht ingekocht (dit gaat imo goedkomen onder Van Geel), er wordt niet ingekocht voor buitenspelers, wel redelijk op mentaliteit (afgelopen 2 zomers 2 spelers vanwege mentaliteit niet aangetrokken, nice!).quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je een echte analyse hebben of zal ik die maar na 45 jaar bewust Ajax-fan zijn achterwege laten, want dan blijft er weinig over van de huidige bestuursleden, het technisch beleid, het aankoopbeleid en de spelopvatting en mentaliteit.
Van mij mag je hem geven....alleen weet ik wel dat de structuur niet al te best is, maar nu is het team qua voetbal ook zo ongelofelijk snel omgeslagen...en dat begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, niet achterwege laten. Serieus, die wil ik graag lezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
Morgen misschien.quote:
Ik vond juist dat hij vaak ingesloten stond, als ajax de bal in bezig had, gingen ze echt op de 16 meter lijn rondspelen (de middenvelders dan) Als die nou is een stapje terug zouden doen, zouden er ook steekballetjes kunnen komen etc, maar nu staat Huntelaar helemaal vast en als er dan niks van de flanken komt....tja...quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef zjroentje het volgende:
Huntelaar staat echt compleet op een eiland, letterlijk.
De aansluiting was echt een aanfluiting vandaag.
Henk heeft andere plannen met hem. Welke weet ik ook niet, maar wat ik wel weet is dat hij met zijn kont naar de goal niet tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef zjroentje het volgende:
Hele seizoen al. Gelukkig schoppen de anderen er een paar in.quote:De aansluiting was echt een aanfluiting vandaag.
Je bent niet de enige die terug verlangt naar het oude stadion.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms betrap ik me erop terug te verlangen naar De Meer en Jaap van Praag.
Hoe erg kan het zijn.![]()
5 of 6 man achter de bal was geen uitzonderingquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef zjroentje het volgende:
De aansluiting was echt een aanfluiting vandaag.
Dat was een strafcorner maar dan op een voetbalveld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:26 schreef zjroentje het volgende:
Dat eerste doelpunt van Espanyol was wel pijnlijk om te zien. Zo'n doelpunten moeten wij maken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |