Kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig, die jongen heeft een fantastische instelling. Een echte Ajacied, qua hart dan. Of hij kan voetballen, is een andere vraag. Maar Ajax zit in z'n hart. Schandalig hoe sommigen soms over hem spreken. Aan zijn instelling kan je niks verwijten.
Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales uit OP weglaten omdat hij Ajax-onwaardig is, vind ik wél een goede reden, in tegenstelling tot die van jou. Maar goed, zo'n zonde is het toch ook weer niet, was meer ludiek bedoeld.
je bent hier nieuw?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.
Vorig seizoen was Boukhari de slechtste en werd die verketterd. Totdat hij 2 goede wedstrijden speelde en iedereen hem weer ging knuffelen. Sinds een maand of wat zeikt HeatWave op Rosales, en dat is inmiddels een bijna algemeen overgenomen mening geworden. Ik vind het maar een teken van zwakte, massaal op een speler inhakken. Z'n potentie heeft hij nooit gehaald en dit seizoen is hij na een aardig begin diep weggezakt. Maar hem uitkafferen?
Maargoed, iedere grote groep heeft altijd 1 iemand nodig om te verketteren. Vorig jaar was dat Boukhari, dit jaar Rosales. En dus ben ik benieuwd wie het stokje over zal nemen wanneer Mauro weggepest is.
Moet een heerlijk gevoel zijn voor zo'n spelersgroep, zo'n trouwe acherban.
Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?quote:
quote:
Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik wou net zeggen, wat nou sinds een paar maanden, vind hem al jaren drama
.
En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk. Rendement wil ik zien....
Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisveequote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik wou net zeggen, wat nou sinds een paar maanden, vind hem al jaren drama
.
En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk. Rendement wil ik zien....
Bij mij niet specifiek hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...
Wat een bullshit. Ajax speelt al zeker 5-6 wedstijden dramatisch voetbal, zonder ook maar een kans te creeren, en dat vind jij mooi voetbal?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Xnibbit het volgende:
[..]
Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisvee
En dat komt dus door 2 dingenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef Xnibbit het volgende:
Ik vind Huntelaar het hele seizoen ook niet echt sterk..
Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?
"Een maand of wat" bedoel ik mee "Een maand of 6-7-8-9".
Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.
Dat zou echt wel mooi zijn als Leonardo het team komt versterken!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
Als we vanavond een Leonardo naast Huntelaar zouden kunnen zetten zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben gehad. Ik ben bang dat het zonder smaakmakers (Babel, Urby) weer zo'n statische partij wordt.![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vol
Kan je nagaan hoe slecht de buitenspelers zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?
Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.
Snap ik, heb je gelijk in. Maar in plaats van je reactie hier plaatsen, had je hem in het andere topic kunnen plaatsen en deze sluiten. Niet dat ik per se topics wil openen ofzo, maar het beviel me goed zo zonder Mauro Rosales in de OP.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoor.
Hoeft niet meerquote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
quote:Roger koos Ajax vanwege CL
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 30 november om 12:14
Ajacied Roger Garciá geeft in een gesprek met Sportweek aan dat hij in eerste instantie koos om voor Ajax te gaan voetballen omdat hij er vanuit ging dat de Amsterdammers zich zouden kwalificeren voor de Champions League.
Na de uitschakeling tegen Kopenhagen was hij dan ook zwaar teleurgesteld. “Omdat we uit al van ze hadden gewonnen en zó goed begonnen aan de thuiswedstrijd heb ik er niet echt rekening mee gehouden dat het mis zou kunnen gaan,” laat hij weten.
“Als het dan toch misgaat, dan weet je dat je verder moet. We moeten er nu zelf voor zorgen dat we verder komen in de UEFA Cup. Dan worden de tegenstanders vanzelf groter,” aldus Roger.
Vanavond zal de Spanjaard hoogstwaarschijnlijk zijn opwachting maken in de basiself van trainer Henk ten Cate voor het duel met zijn voormalige club Espanyol. Kenneth Perez zal hierdoor, afgaande op de laatste training, plaats moeten nemen op de bank.
Ik ook, altijd zo'n beetjequote:
Het veruizen naar Limburg deed bij mij ook heel veel pijn.quote:
Damn was ik maar een profvoetballer, lekker op verwarmde stoelen zitten, en voor het geleverde prestatie (bankzitten ) een dikke Audi aanschaffen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Olé olé olé olé olé MAUROOOO, MAUROOOO
Olé olé olé olé olé MAUROOOO, MAUROOOO
Aanschaffen? Die krijg je van de club hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Damn was ik maar een profvoetballer, lekker op verwarmde stoelen zitten, en voor het geleverde prestatie (bankzitten ) een dikke Audi aanschaffen.![]()
![]()
![]()
Nog chiller.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aanschaffen? Die krijg je van de club hoor.![]()
Heerlijk dubbel he, dat voetbalwereldje?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Damn was ik maar een profvoetballer, lekker op verwarmde stoelen zitten, en voor het geleverde prestatie (bankzitten ) een dikke Audi aanschaffen.![]()
![]()
![]()
Hij schijnt daar echt geweldig gespeeld te hebben, zelfs Maradona vond hem de man toen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er niet wat filmpjes van z'n optreden bij het Olympisch elftal? Op basis daarvan werd hij toch door AJAX gescout?
aanvallende rechter middenvelder...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat Argentina geen 4-3-3 speelde, dus waar speelde hij dan? Rechtshalf? Rechter spits?
Zijn er nog vacatures open om bankzitter te worden fulltime?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Heerlijk dubbel he, dat voetbalwereldje?
Je krijgt gewoon tonnen om alleen maar even op de bank plaats te nemen.
Verwarmde Audi stoelen, waarom lopen ze eigenlijk nog warm voor een invalbeurt???
En wat stelt het nou eigenlijk voor, een beetje tegen een bal aan trappen
volgens mij kwam het systeem van Argentië wel dichtbij 4-3-3 dat was het opvallendequote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat Argentina geen 4-3-3 speelde, dus waar speelde hij dan? Rechtshalf? Rechter spits?
Ik wel met een salaris van een paar ton per jaar en een dikke Audi, dan hoor jij mij echt niet klagen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zou echt niet kunnen stilzitten op de bank bij AJAX..
Tegen welke landen ook hé? Zelfs Iraq kwam bij de OS2004 bij de laatste 8 ofzo.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rosales schijnt daar echt geweldig gespeeld te hebben, zelfs Maradona vond hem de man toen.
ik bedoel dat ik nogal in de wedstrijd 'zit'. Juichen, vloeken, springen, zenuwachtig heen en weer wiegen...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik wel met een salaris van een paar ton per jaar en een dikke Audi, dan hoor jij mij echt niet klagen.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik nogal in de wedstrijd 'zit'. Juichen, vloeken, springen, zenuwachtig heen en weer wiegen...
Misschien is dat het dan wel geweest, dat hij toen zo werd opgehypt. Tevez was een andere grote ster van dat toernooi, hij heeft het ook niet bepaald waar kunnen maken nog.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen welke landen ook hé? Zelfs Iraq kwam bij de OS2004 bij de laatste 8 ofzo.![]()
Mooi was dat. De mensen het op straat vieren door in de lucht te schietenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen welke landen ook hé? Zelfs Iraq kwam bij de OS2004 bij de laatste 8 ofzo.![]()
Zou ik ook hebben. Het verbaasd mij weleens hoe rustig zij erbij zitten. Laatst zag ik ook een shot van Babel op de tribune nadat Ajax gescoord had. Hij zat daar met een glimlach heel rustig te klappen, heel anders dan ik reageer i.i.g.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik nogal in de wedstrijd 'zit'. Juichen, vloeken, springen, zenuwachtig heen en weer wiegen...
Van de moderators mag het hier alleen over PSV gaan, snap dat dan. En als je een speciaal Ajax-topic maakt voor PSV'ers ( Het grote wij willen net zo groot zijn als AFC AJAX-topic #1 ), wordt die weer gesloten.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Sinds wanneer worden Ajax gerelateerde posts direct verwijderd?
In tegenstelling tot Buijs die meefluit met de Feyenoord aanhang in de 91ste minuut wanneer de tegenstander de bal heeftquote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Het verbaasd mij weleens hoe rustig zij erbij zitten. Laatst zag ik ook een shot van Babel op de tribune nadat Ajax gescoord had. Hij zat daar met een glimlach heel rustig te klappen, heel anders dan ik reageer i.i.g.
Meeste wedstrijden die gaan nergens om, dus vrij logisch... die spelers jumpen vast ook wel als het een belangrijke goal is hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Het verbaasd mij weleens hoe rustig zij erbij zitten. Laatst zag ik ook een shot van Babel op de tribune nadat Ajax gescoord had. Hij zat daar met een glimlach heel rustig te klappen, heel anders dan ik reageer i.i.g.
Buijs is een teringlijer. Maar het is natuurlijk wel mooi dat er een speler op het veld staat, die vroeger bij de harde kern van hun heeft gestaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Buijs die meefluit met de Feyenoord aanhang in de 91ste minuut wanneer de tegenstander de bal heeft.
Lekker bekrompen reactie.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:26 schreef twi het volgende:
En die prachtige Romeinse groet niet te vergeten
Topgozer!quote:In 2001 won Di Canio de FIFA Fair Play award. De december daarvoor had hij in een wedstrijd tegen Everton getuigd van grote sportiviteit toen hij een open doelkans onbenut liet, en in de plaats daarvan de bal opraapte omdat de doelman van Everton geblesseerd op de grond lag. FIFA beschreef de actie als een "een speciale handeling van goede sportiviteit".
Of Amaurie!quote:
Ik stel voor dat we die discussie niet nog eens gaan oprakelen...quote:
Laziofansquote:Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef -Wolf- het volgende:
Totti is een nicht. Oh ja, ik hoop echt dat Huntelaar vanavond het net weet te vinden. Het maakt me niet uit hoe.
Nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb schijt aan alle Italiaanse voetballers, mag dat ook?
Het maakt me niet uit dat er gescoord wordt, als er maar meer gescoord wordt dan de tegenstander gvdquote:Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Het maakt me niet uit wie het net vindt, als er maar gescoord wordt gvd.
Wat een dreamteamquote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En dit nog even speciaal voor (---)
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.quote:
Als je als Ajax-supporter een held als Marco van Basten afkraakt, ondanks dat je vindt dat zijn prestaties als trainer niet goed zijn, gaat het pas écht niet goed met je.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.
Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.
Over anderhalf uur richting Amsterdam, best gelopen!
Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.
Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.
Over anderhalf uur richting Amsterdam, best gelopen!
Na Rusland -20 graden, Praag laatste keer 0-5 graden en Finland 5 graden ben ik wel wat gewend.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:13 schreef jna het volgende:
Zin in vanavond, alleen zal t wel weer lekker koud zijn in de arena.
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet ook niet of het waar is, maar las het in het Tifo-topic:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.
Toen de pers vroeg waar het voor stond wist hij dat niet te vertellen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OktUdMqKaLY&mode=related&search=
Lolquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geweldigquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Met een vooruitziende blikquote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef Silenus het volgende:
Dat waren wel héél fanatieke Heitinga-fans!
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Fantastisch om weer terug te zien, leve de Jordaan en de smartlap!!!![]()
Ja nu heb je damsco en hiphopquote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Fantastisch om weer terug te zien, leve de Jordaan en de smartlap!!!![]()
En trancequote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja nu heb je damsco en hiphop![]()
![]()
![]()
Goed man dat iemand dat online heeft gezetquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Respect voor de nieuwe muziek hé, dat is ook Door Passie Gedrevenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En tranceen jumpstyle
en rap
.
Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En tranceen jumpstyle
en rap
.
Wees blij, kende het ook niet, maar ja, op FOK! blijf je bijquote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoord![]()
En dit is VBL en geen MUZ.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoord![]()
Fijn dat je mij er ff op wijstquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Fijn dat je mij er ff op wijst
Oh ja, ik was vergeten dat er onschuldige kindertjes doodgaan als je de gore moed hebt om 2 offtopic posts te doen in een reeks die elke dag door 2 topics heen rostquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Nega het volgende:
[..]
En dit is VBL en geen MUZ.
Mauro moet wel ff wat gaan laten zien vanavond. Ik hoop dat hij er iets goeds van bakt.
idd, ik heb ook nog 2 originele singeltjes uit de jaren 60 over Ajaxquote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
Het Amsterdamse levenslied hoort bij Ajax
Ja, ik ga zo maar eens richting Damsco (quote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Robar het volgende:
Het grote calimero topic is dicht
Zullen ze hier wel verder gaan straks!
Nog 3 uur en 40 minuten (het begint toch om kwart voor negen?)
Volgens mij is het topic van de grootste Calimero nog losquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Robar het volgende:
Het grote calimero topic is dicht
Zullen ze hier wel verder gaan straks!
Nog 3 uur en 40 minuten (het begint toch om kwart voor negen?)
Hiphopquote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja nu heb je damsco en hiphop![]()
![]()
![]()
Kga zo, ik zit al in Adam trouwensquote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je niet naar het adam jaszak.
Die clipquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kga zo, ik zit al in Adam trouwens![]()
![]()
Maat van me is nu pas vrij, dus moet op die gap wachten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4xGlUOT-Qb8
![]()
Heerlijk, eindelijk weer Amsterdams accent in de door rap en hiphop verziekte muziekwereldquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kga zo, ik zit al in Adam trouwens![]()
![]()
Maat van me is nu pas vrij, dus moet op die gap wachten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4xGlUOT-Qb8
![]()
Jij vindt doodsbedreigingen oke?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Terrorbita het volgende:
Hugo Borst zit te mekkeren bij De Wereld Draait Door. Hij heeft een mailtje ontvangen waarin stond "je dagen zijn geteld" Volgens hem afkomstig uit 020, weet ie niet zeker maar hij moet het toch weer eventjes zeggen.
Morgen kunnen we dus weer in alle kranten en zometeen op alle geruchten sites lezen dat borst bedreigt wordt.
Dit gezeik houdt echt nooit op zo.
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vindt doodsbedreigingen oke?
Kan, maar als de brief in Amsterdam afgestempelt is dan is het wel aanneembaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komen![]()
Nou na de afgelopen week is dat niet zo heel vreemd. Bovendien zegt hij dat hij het niet zeker weet.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komen![]()
hij heeft een spelletje ontwikkeld dat net zo populair wordt als de rubik kubusquote:Op donderdag 30 november 2006 19:58 schreef Version1 het volgende:
Wat kwam Overmars doen? Schakelde net te laat in [afbeelding]
Goed lezen, het was een mailquote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Kan, maar als de brief in Amsterdam afgestempelt is dan is het wel aanneembaar.
Het is maar wat je als een doodsbedreiging zietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vindt doodsbedreigingen oke?
En alle oude vertrouwde zuigertjes ook. Helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Elusive het volgende:
ajax is weer terug in z'n oude vertrouwde vorm![]()
Heimwee naar betere tijden. Die ik nauwelijks bewust heb meegemaakt, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Nashje het volgende:
Heimwee naar Babel. Beetje snelheid voorin is welkom.
Ik word er ook schijtziek van. Er moet echt wat gebeuren in de winterstop.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PyTh het volgende:
Waarom geeft ten Cate nou nooit eens een keer openlijk toe dat z'n team KUT gespeeld heeft?
Hoi.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Houniet het volgende:
ah onze ramptoeristen melden zich ook weer
-quote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik zal eerlijk zijn, ik heb Ajax altijd een **club gevonden. Maar de afgelopen wedstrijden (mooi feitje; Den Haag scoorde in de laatste wedstrijd vijf keer zoveel als Ajax in de de afgelopen vijf), ik moet zeggen; 't is genieten. Ik geniet van Ajax..
Neemt trieste vormen aan idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PyTh het volgende:
Waarom geeft ten Cate nou nooit eens een keer openlijk toe dat z'n team KUT gespeeld heeft?
Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef koningdavid het volgende:
Nog een nadeel is dat nu we verloren hebben we Feyenoord ook niet kunnen uitlachen.![]()
En zo is het.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.
Na regen komt zonneschijn. Ik wil helemaal niet aan psv denken op dit moment.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef stefmans het volgende:
Soms he zou ik willen dat het net zo simpel ging als bij PSV.
Ik was ook niet bepaald serieus he?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.
Na 3 jaar regen mag het snel komen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn. Ik wil helemaal niet aan psv denken op dit moment.
En dan ben je nog mild met je 3 jaar!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Na 3 jaar regen mag het snel komen.
+ buitenspelers.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef keijz het volgende:
Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen om Davids in de winterstop naar Amsterdam te halen?![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef keijz het volgende:
Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen om Davids in de winterstop naar Amsterdam te halen?![]()
Precies...net politieagenten...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..
Stel je voor dat je zo'n beperkte woordenschat hebt dat je per se in elke zin ... moet zeggen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef stefmans het volgende:
Soms he zou ik willen dat het net zo simpel ging als bij PSV.
Ik ook, maar daar is gvd al een tijd geen sprake meer van!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.
Ja het is verschikkelijk he! Vooral mooi proberen te blijven spelen. Wij doen het gewoon beide, en mooi spelen én met (vaak grote cijfers) winnenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Ja, nou het is nu eenmaal kut. Maar dat nu jan-en-alleman loopt te zeuren om "psv-resultaat & voetbal"daar kan ik echt misselijk van worden
PSV speelt heerlijk voetbal! Genot om in het stadion te zitten hoor. Goede sfeer, mooie combinaties (zie wedstrijd tegen Utrecht oa.) en ruime overwinningenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Wij spelen kut voetbal en verliezen, psv speelt kut voetbal en ze winnen....
Bullshit.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal.
kneusje (en meeloper). Kijk eens een wedstrijdje zou ik zeggen, dan houd je je mond wel dichtquote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.
3quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Na 3 jaar regen mag het snel komen.
Gast de laatste wedstrijd waar Ajax met mooi voetbal heeft gewonnen komt uit 1995 ofzo, een tijdje winnen met kut voetbal zou goed zijn voor dit team en het zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
leoquote:
om toch even op je post in te gaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja het is verschikkelijk he! Vooral mooi proberen te blijven spelen. Wij doen het gewoon beide, en mooi spelen én met (vaak grote cijfers) winnen
Kijk eens in welk topic je zit. Het is alsof allah in het vaticaan staat te prediken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kneusje (en meeloper). Kijk eens een wedstrijdje zou ik zeggen, dan houd je je mond wel dicht![]()
Ja, stel je voor dat je iemand kwetst die iemand aan kanker heeft verloren, stel je voorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje kanker kanker kanker weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..
Dan moet je ook niet zo'n onzin over PSV verkopen. En ik wil gewoon even meelezen hier. Ik gun het Ajax natuurlijk wel om te winnen, in Europees verband dan hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kijk eens in welk topic je zit. Het is alsof allah in het vaticaan staat te prediken.
Ook daar zit niemand op te wachten trouwens..
[Henk ten Cate mode] Moraalridder[/Henk ten Cate mode]quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je iemand kwetst die iemand aan kanker heeft verloren, stel je voor.
Nu gewoon normaal.
Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
om toch even op je post in te gaan.
PSV en Mooi voetbal in de zin van; Dominant, ageren, creatief, aanvallend....dat kun je niet menen. Zeker niet in europees verband.
Net als utrecht thuis,tuurlijk is een goede wedstrijd met mooie goals. Maar als de tegenstander heel zwak is ( neem als voorbeeld sparta-ajax) dan lijkt het altijd alsof je aantrekkelijk dominant voetbal speelt (zoals sparta afgelopen zondag).
De insteek waarmee ajax of psv een wedstrijd ingaat is gewoon totaal verschillend
PSV wil winnen koste wat kost. Ajax probeert zo dicht mogelijk bij 100% balbezit te komen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Sethje het volgende:
De insteek waarmee ajax of psv een wedstrijd ingaat is gewoon totaal verschillend
psv en mooi voetbalquote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo'n onzin over PSV verkopen. En ik wil gewoon even meelezen hier. Ik gun het Ajax natuurlijk wel om te winnen, in Europees verband dan he![]()
Beflaaap! Ben heerlijk vrij morgen, trek zo een goeie pint openquote:Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!
Ajax en winnen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
psv en mooi voetbalBLINDE TYFHUSHOND
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden meel zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Idd, twee verschillende opvattingen. Klaar, ieder zijn eigen opvatting. Anders krijgen we weer zo'n eindeloze Ajax-psv discussie.....quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden wil zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.
Veel plezier ermeequote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Me_Wesley het volgende:
De JC-schaal nemen ze ons in ieder geval niet mer af![]()
![]()
![]()
![]()
Precies. Maar zitten er hier nou Ajacieden in een psv topic offuh andersom?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, twee verschillende opvattingen. Klaar, ieder zijn eigen opvatting. Anders krijgen we weer zo'n eindeloze Ajax-psv discussie.....
onee hequote:
Momenteel spelen jullie kutvoetbal en winnen niet. Dus heb je helemaal niks. En met mooi voetbal en niet winnen heb je nog niks.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden meel zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.
Jammer genoeg blijkt dat de laatste jaren niet de beste insteek en blijkt antivoetbal de sleutel tot succes.
Scheldwoord?.. Dat is geen scheldwoord... Da's een lucky... Die raakt onderweg nog een kale klets en floept er dan zo uit...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dat even duidelijk is....quote:
Ja Leonardo! Ik hoop het zoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.
Jullie staan gelijk met de nr4 uit de poule maar dan met een beter doelsaldo. En met nog een wedstrijd meer te spelen kun je alleen door verlies met 3-0 of meer nog zakken in de poule. (denk ik)quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.
Gewoon op doelsaldo?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.
Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze óók Rosales van ons kopen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.
Geef hem een honkbalknuppel mee en verkoop hem als "supporter"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze óók Rosales van ons kopen...
Dat is waar. Als ik nu naar Ajax kijk denk ik dat voetbal een ontzettend moeilijke sport is. En zelf een doelpunt maken ongeveer een onmogelijke opgave. Kunnen we niet meer "gewoon" voetballen zoals andere clubs tegenwoordig? Fijn hoor dat balbezit, maar ik lever er graag wat procent van in in ruil voor ouderwetse kansen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Cheiron het volgende:
Overigens, over Rosales (en eigenlijk alle buitenspelers van Ajax op het moment), ook zij krijgen natuurlijk maar weinig lekkere ballen mee. Natuurlijk, zij moeten hun man uit kunnen spelen, maar af en toe een pass in de diepte is toch niet teveel gevraagd? Nu krijgen ze elke keer de bal achter hun gespeeld waardoor ze acties moeten maken die "te moeilijk" zijn.
Had Harry nu maar niet verkocht..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg
Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
ROSENBERG OP LINKS NU
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg
Adriaanse (was het beste trouwens), Blind, Wouters, Koeman,.. de trainer ontslaan gaat ons echt niet helpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............
Duzdatquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Vuile vieze gore teringzooi. Dat ik hier mijn tijd nog aan verspil. Mauro NOOIT meer in de basis, wat een verschrikkelijke prutspeler is het toch. Hij is welgeteld 1 keer voorbij zn man gekomen en die bal schoot ie over de achterlijn. Verder GEEN ENKELE kans gehad, alleen een slap kopballetje en een schot van 25 meter afstand...
En dat er dan nog mensen zijn die serieus in het kampioenschap geloven... dit wordt wéér een kutseizoen. Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
OMG Ajax is doodziek
En het komt allemaal door die kut arena
Dat zong er idd eentje voor me, aan het begin van de wedstrijd. Geen idee waarom. Die gast met een gebroken arm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef Jasza het volgende:
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:
Laat je club maar in de steek?
Mentaal gebroken door de melding van 5 wedstrijden schorsing minimaal, tsja ik snap wel dat hij een beetje aangeslagen is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Mjah, als ze dan niks vangen zijn ze nog meer gefrustreerd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat te denken he... kan de hele fucking selectie niet eens een ochtend gaan vissen met z'n allen ofzo? Zou zoiets helpen?
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:
Gvd kan er ff een terroristje met een bom naar binnen lopen hier ofzo![]()
Ok die opmerking is niet gemaakt door jouquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, je moet de Arena vergelijken met het Olympisch Stadion, omdat daar ook alle Europese wedstrijden gespeeld werden. Neemt niet weg dat ik het niet erg zou vinden als Ajax een nieuw stadion krijgt à la Arsenal bijvoorbeeld (of iets kleiner).
Hij zat er geestelijk doorheen na de berichten dat de FIFA voor discriminerende opmerkingen minimaal 5 wedstrijden schorsing eist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk. Het was een goor, onhandig en een topclub onwaardig stadion. Maar wel een stadion met successen. Ik zit prima in de Arena, ik zie het prima in de Arena, ik heb in no time wat te eten en te drinken en als ik naar de plee moet sta ik niet tot mijn enkels in de zeik. Het ligt niet aan de Arena, het ligt aan de uitblijvende échte successen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
de Meer
We hebben iedereen, behalve Rosales, de komende weken nodig.quote:
Nee, je zei voordelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.
Kortom, een echt voetbalstadion..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk.
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef zjroentje het volgende:
En Rosales is as usual weer de enige pispaal.
Echt niet hoor, Gabri was met afstand de slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.
Ook als het slecht gaat sta je achter je club, of is dat niet bij ajax...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken
Niet mijn ding (meer).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |