Ik was ook niet bepaald serieus he?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou je toch ns niet zo bezig met die kutclub uit rotterdam. We spelen zelf als tyfus. Ga je daar zorgen om maken.

Na 3 jaar regen mag het snel komen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn. Ik wil helemaal niet aan psv denken op dit moment.

En dan ben je nog mild met je 3 jaar!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Na 3 jaar regen mag het snel komen.

+ buitenspelers.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef keijz het volgende:
Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen om Davids in de winterstop naar Amsterdam te halen?![]()

Ik doe meequote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef keijz het volgende:
Kunnen we geen handtekeningenactie beginnen om Davids in de winterstop naar Amsterdam te halen?![]()

Precies...net politieagenten...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..

Stel je voor dat je zo'n beperkte woordenschat hebt dat je per se in elke zin ... moet zeggen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..

Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef stefmans het volgende:
Soms he zou ik willen dat het net zo simpel ging als bij PSV.

Ik ook, maar daar is gvd al een tijd geen sprake meer van!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.

Ja het is verschikkelijk he! Vooral mooi proberen te blijven spelen. Wij doen het gewoon beide, en mooi spelen én met (vaak grote cijfers) winnenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Ja, nou het is nu eenmaal kut. Maar dat nu jan-en-alleman loopt te zeuren om "psv-resultaat & voetbal"daar kan ik echt misselijk van worden

PSV speelt heerlijk voetbal! Genot om in het stadion te zitten hoor. Goede sfeer, mooie combinaties (zie wedstrijd tegen Utrecht oa.) en ruime overwinningenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Wij spelen kut voetbal en verliezen, psv speelt kut voetbal en ze winnen....

Bullshit.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal.

kneusje (en meeloper). Kijk eens een wedstrijdje zou ik zeggen, dan houd je je mond wel dichtquote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet. PSV speelt nooi mooi voetbal. Alles is puur resultaat gericht. Typisch Italiaans eigenlijk. Ik zie liever een wedstrijd met goed voetbal.

3quote:Op donderdag 30 november 2006 22:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Na 3 jaar regen mag het snel komen.

Gast de laatste wedstrijd waar Ajax met mooi voetbal heeft gewonnen komt uit 1995 ofzo, een tijdje winnen met kut voetbal zou goed zijn voor dit team en het zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]

leoquote:

om toch even op je post in te gaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja het is verschikkelijk he! Vooral mooi proberen te blijven spelen. Wij doen het gewoon beide, en mooi spelen én met (vaak grote cijfers) winnen

Kijk eens in welk topic je zit. Het is alsof allah in het vaticaan staat te prediken.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kneusje (en meeloper). Kijk eens een wedstrijdje zou ik zeggen, dan houd je je mond wel dicht![]()

Ja, stel je voor dat je iemand kwetst die iemand aan kanker heeft verloren, stel je voorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef Nashje het volgende:
Och jee de mods vervelen zich ook weer en gaan elke woordje kanker kanker kanker weghalen. Stel je voor dat je iemand kwetst zeg..

Dan moet je ook niet zo'n onzin over PSV verkopen. En ik wil gewoon even meelezen hier. Ik gun het Ajax natuurlijk wel om te winnen, in Europees verband dan hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kijk eens in welk topic je zit. Het is alsof allah in het vaticaan staat te prediken.
Ook daar zit niemand op te wachten trouwens..

[Henk ten Cate mode] Moraalridder[/Henk ten Cate mode]quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je iemand kwetst die iemand aan kanker heeft verloren, stel je voor.
Nu gewoon normaal.

Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
om toch even op je post in te gaan.
PSV en Mooi voetbal in de zin van; Dominant, ageren, creatief, aanvallend....dat kun je niet menen. Zeker niet in europees verband.
Net als utrecht thuis,tuurlijk is een goede wedstrijd met mooie goals. Maar als de tegenstander heel zwak is ( neem als voorbeeld sparta-ajax) dan lijkt het altijd alsof je aantrekkelijk dominant voetbal speelt (zoals sparta afgelopen zondag).
De insteek waarmee ajax of psv een wedstrijd ingaat is gewoon totaal verschillend

PSV wil winnen koste wat kost. Ajax probeert zo dicht mogelijk bij 100% balbezit te komen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Sethje het volgende:
De insteek waarmee ajax of psv een wedstrijd ingaat is gewoon totaal verschillend

psv en mooi voetbalquote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo'n onzin over PSV verkopen. En ik wil gewoon even meelezen hier. Ik gun het Ajax natuurlijk wel om te winnen, in Europees verband dan he![]()

Beflaaap! Ben heerlijk vrij morgen, trek zo een goeie pint openquote:Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!

Ajax en winnen?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
psv en mooi voetbalBLINDE TYFHUSHOND

En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden meel zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:07 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Aha, dus het gaat tegenwoordig niet eens meer om de manier van voetbal? Nu is het weer de insteek waar het omdraait. Lul lekker verder, ondertussen wint PSV makkelijk met MOOI voetbal. En als ze keer niet mooi voetballen (uitwedstrijden in Europa en tegen NL topclubs) interesseert het me ook geen zak!

quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]

Idd, twee verschillende opvattingen. Klaar, ieder zijn eigen opvatting. Anders krijgen we weer zo'n eindeloze Ajax-psv discussie.....quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden wil zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.

Veel plezier ermeequote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Me_Wesley het volgende:
De JC-schaal nemen ze ons in ieder geval niet mer af![]()
![]()
![]()
![]()

Precies. Maar zitten er hier nou Ajacieden in een psv topic offuh andersom?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, twee verschillende opvattingen. Klaar, ieder zijn eigen opvatting. Anders krijgen we weer zo'n eindeloze Ajax-psv discussie.....

onee hequote:

Momenteel spelen jullie kutvoetbal en winnen niet. Dus heb je helemaal niks. En met mooi voetbal en niet winnen heb je nog niks.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden meel zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.
Jammer genoeg blijkt dat de laatste jaren niet de beste insteek en blijkt antivoetbal de sleutel tot succes.

Scheldwoord?.. Dat is geen scheldwoord... Da's een lucky... Die raakt onderweg nog een kale klets en floept er dan zo uit...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]

Dat dat even duidelijk is....quote:

Ja Leonardo! Ik hoop het zoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.

Jullie staan gelijk met de nr4 uit de poule maar dan met een beter doelsaldo. En met nog een wedstrijd meer te spelen kun je alleen door verlies met 3-0 of meer nog zakken in de poule. (denk ik)quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.

Gewoon op doelsaldo?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.

Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze ķķk Rosales van ons kopen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.

Geef hem een honkbalknuppel mee en verkoop hem als "supporter"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze ķķk Rosales van ons kopen...

Dat is waar. Als ik nu naar Ajax kijk denk ik dat voetbal een ontzettend moeilijke sport is. En zelf een doelpunt maken ongeveer een onmogelijke opgave. Kunnen we niet meer "gewoon" voetballen zoals andere clubs tegenwoordig? Fijn hoor dat balbezit, maar ik lever er graag wat procent van in in ruil voor ouderwetse kansen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Cheiron het volgende:
Overigens, over Rosales (en eigenlijk alle buitenspelers van Ajax op het moment), ook zij krijgen natuurlijk maar weinig lekkere ballen mee. Natuurlijk, zij moeten hun man uit kunnen spelen, maar af en toe een pass in de diepte is toch niet teveel gevraagd? Nu krijgen ze elke keer de bal achter hun gespeeld waardoor ze acties moeten maken die "te moeilijk" zijn.

Had Harry nu maar niet verkocht..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg

Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
ROSENBERG OP LINKS NU
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg

Adriaanse (was het beste trouwens), Blind, Wouters, Koeman,.. de trainer ontslaan gaat ons echt niet helpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............

Duzdatquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Vuile vieze gore teringzooi. Dat ik hier mijn tijd nog aan verspil. Mauro NOOIT meer in de basis, wat een verschrikkelijke prutspeler is het toch. Hij is welgeteld 1 keer voorbij zn man gekomen en die bal schoot ie over de achterlijn. Verder GEEN ENKELE kans gehad, alleen een slap kopballetje en een schot van 25 meter afstand...
En dat er dan nog mensen zijn die serieus in het kampioenschap geloven... dit wordt wéér een kutseizoen. Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken

Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
OMG Ajax is doodziek
En het komt allemaal door die kut arena

Dat zong er idd eentje voor me, aan het begin van de wedstrijd. Geen idee waarom. Die gast met een gebroken arm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef Jasza het volgende:
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:
Laat je club maar in de steek?

Mentaal gebroken door de melding van 5 wedstrijden schorsing minimaal, tsja ik snap wel dat hij een beetje aangeslagen is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...

Mjah, als ze dan niks vangen zijn ze nog meer gefrustreerd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat te denken he... kan de hele fucking selectie niet eens een ochtend gaan vissen met z'n allen ofzo? Zou zoiets helpen?

Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:
Gvd kan er ff een terroristje met een bom naar binnen lopen hier ofzo![]()

Ok die opmerking is niet gemaakt door jouquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
Nee, je moet de Arena vergelijken met het Olympisch Stadion, omdat daar ook alle Europese wedstrijden gespeeld werden. Neemt niet weg dat ik het niet erg zou vinden als Ajax een nieuw stadion krijgt ā la Arsenal bijvoorbeeld (of iets kleiner).

Hij zat er geestelijk doorheen na de berichten dat de FIFA voor discriminerende opmerkingen minimaal 5 wedstrijden schorsing eist.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...

Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk. Het was een goor, onhandig en een topclub onwaardig stadion. Maar wel een stadion met successen. Ik zit prima in de Arena, ik zie het prima in de Arena, ik heb in no time wat te eten en te drinken en als ik naar de plee moet sta ik niet tot mijn enkels in de zeik. Het ligt niet aan de Arena, het ligt aan de uitblijvende échte successen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
de Meer

We hebben iedereen, behalve Rosales, de komende weken nodig.quote:

Nee, je zei voordelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.

Kortom, een echt voetbalstadion..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Waar het altijd naar pis en ranzig frituurvet stonk.

Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:55 schreef zjroentje het volgende:
En Rosales is as usual weer de enige pispaal.

Echt niet hoor, Gabri was met afstand de slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hij stak met kop en schouders uit in dramatisch slecht spelen vanavond.

Ook als het slecht gaat sta je achter je club, of is dat niet bij ajax...quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken

Niet mijn ding (meer).quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |