abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44018970

* De OP is hier te downloaden.

|X|
|X|
|X|
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_44018987
Met MAURO in de OP
pi_44019018
Gelukkig, die jongen heeft een fantastische instelling. Een echte Ajacied, qua hart dan. Of hij kan voetballen, is een andere vraag. Maar Ajax zit in z'n hart. Schandalig hoe sommigen soms over hem spreken. Aan zijn instelling kan je niks verwijten.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44019043
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig, die jongen heeft een fantastische instelling. Een echte Ajacied, qua hart dan. Of hij kan voetballen, is een andere vraag. Maar Ajax zit in z'n hart. Schandalig hoe sommigen soms over hem spreken. Aan zijn instelling kan je niks verwijten.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten.
pi_44019055
Als Krohn Deli er nog instaat, dan mag Mauro ook...

Ik heb zin in vanavond
  donderdag 30 november 2006 @ 11:59:12 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019124
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mauro Rosales uit OP weglaten omdat hij Ajax-onwaardig is, vind ik wél een goede reden, in tegenstelling tot die van jou. Maar goed, zo'n zonde is het toch ook weer niet, was meer ludiek bedoeld.
Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.

Vorig seizoen was Boukhari de slechtste en werd die verketterd. Totdat hij 2 goede wedstrijden speelde en iedereen hem weer ging knuffelen. Sinds een maand of wat zeikt HeatWave op Rosales, en dat is inmiddels een bijna algemeen overgenomen mening geworden. Ik vind het maar een teken van zwakte, massaal op een speler inhakken. Z'n potentie heeft hij nooit gehaald en dit seizoen is hij na een aardig begin diep weggezakt. Maar hem uitkafferen?

Maargoed, iedere grote groep heeft altijd 1 iemand nodig om te verketteren. Vorig jaar was dat Boukhari, dit jaar Rosales. En dus ben ik benieuwd wie het stokje over zal nemen wanneer Mauro weggepest is.

Moet een heerlijk gevoel zijn voor zo'n spelersgroep, zo'n trouwe acherban.
pi_44019261
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.

Vorig seizoen was Boukhari de slechtste en werd die verketterd. Totdat hij 2 goede wedstrijden speelde en iedereen hem weer ging knuffelen. Sinds een maand of wat zeikt HeatWave op Rosales, en dat is inmiddels een bijna algemeen overgenomen mening geworden. Ik vind het maar een teken van zwakte, massaal op een speler inhakken. Z'n potentie heeft hij nooit gehaald en dit seizoen is hij na een aardig begin diep weggezakt. Maar hem uitkafferen?

Maargoed, iedere grote groep heeft altijd 1 iemand nodig om te verketteren. Vorig jaar was dat Boukhari, dit jaar Rosales. En dus ben ik benieuwd wie het stokje over zal nemen wanneer Mauro weggepest is.

Moet een heerlijk gevoel zijn voor zo'n spelersgroep, zo'n trouwe acherban.
je bent hier nieuw?
  donderdag 30 november 2006 @ 12:07:08 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019398
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

je bent hier nieuw?
Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?

"Een maand of wat" bedoel ik mee "Een maand of 6-7-8-9".
pi_44019473
Serieus vind Rosales altijd wel goed geweest en vind nu niet dat Mauro de enige is bij Ajax die niet in perfecte vorm steekt. Gewoon opstellen die gozer dus
"If you put in the same effort as others, you can't be better than others."
- Ki young Jeon.
pi_44019531
Boukhari was gewoon absoluut geen Ajax-voetballer. Punt. Fantastisch voor hem dat ie het op het laatst aardig deed, maar hij kwam kwaliteit, snelheid, techniek - alles kwam ie tekort voor Ajax 1. Onvoorstelbaar dat ie 4 of 5 jaar heeft mogen aankloten hoor.

Rosales heeft nu ook al 2 jaar de kans gehad, en daar is op periodes na ook bijster weinig uitgekomen; met als dieptepunt de afgelopen 2 maanden en een verschrikkelijke invalbeurt tegen PSV.

Het is wat anders dan wanneer je spelers na een maand (Rosenberg, Charisteas, Gabri) al gaat uit lopen fluiten en uberhaupt geen kans meer geeft of spelers na een geweldige periode met een tijdelijke vormcrisis gaat uitfluiten (Huntelaar - wat overigens niet is gebeurd); maar spelers die al 2 jaar bij Ajax voetballen en gewoon amper kwaliteit op een constant niveau toe kunnen voegen, die hoef je niet als idolen te behandelen hoor.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:11:59 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019582
Rosales heeft de verwachtingen nooit in kunnen lossen, maar vaak genoeg heb ik best genoten van z'n dribbels waar 'ie drie man in de lure legt door weg te draaien en snel te sprinten. Op de eerste meters, met of zonder bal, is 'ie gewoon razendsnel. Is 'ie in vorm, is dat leuk om naar te kijken. Nu speelt 'ie als een natte krant. Dat overkomt wel meer spelers, al dan niet voor langere tijd.

We hebben ons toptalent Van der Vaart er al mee weggejaagd, dus laten we alsjeblieft doorgaan en vanavond en masse de fluitconcerten inzetten.
pi_44019603
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

je bent hier nieuw?
. Ik wou net zeggen, wat nou sinds een paar maanden, vind hem al jaren drama .

En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk . Rendement wil ik zien....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 30 november 2006 @ 12:13:49 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019638
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk . Rendement wil ik zien....
Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...
pi_44019650
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisvee
- Ki young Jeon.
pi_44019671
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:

[..]

Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...
Bij mij niet specifiek hoor .

Natuurlijk speelt Ajax nu collectief slecht, maar Rosales is gewoon al maanden hopeloos.
Get woke, go broke!
pi_44019692
Ik vind Huntelaar het hele seizoen ook niet echt sterk..
- Ki young Jeon.
pi_44019703
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Xnibbit het volgende:

[..]

Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisvee
Wat een bullshit. Ajax speelt al zeker 5-6 wedstijden dramatisch voetbal, zonder ook maar een kans te creeren, en dat vind jij mooi voetbal?

Psv scoort 5 keer tegen Utrecht, en dan is het saai? Hou daar nou eens mee op zeg..
Get woke, go broke!
pi_44019729
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef Xnibbit het volgende:
Ik vind Huntelaar het hele seizoen ook niet echt sterk..
En dat komt dus door 2 dingen

* hij moet teveel meevoetballen van Htc.

* de buitenspelers falen en dus krijgt hij geen ballen.

Een spits die en moet scoren maar wel even zelf de bal moet halen heeft niet echt een vuist he?
Get woke, go broke!
pi_44019779
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef twi het volgende:

[..]

Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?

"Een maand of wat" bedoel ik mee "Een maand of 6-7-8-9".
Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 november 2006 @ 12:22:18 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44019855
nou Perez kan wel een kleine vakantie gaan boeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44019864
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:48 schreef twi het volgende:

- Gabri, omdat hij teveel kaarten pakt
Als dat het enige was
Houd van een lijntje.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:26:11 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019946
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:22 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Als dat het enige was
Gabri - Omdat hij geen snert lust (en snert hem niet lust)
pi_44019976
Als we vanavond een Leonardo naast Huntelaar zouden kunnen zetten zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben gehad. Ik ben bang dat het zonder smaakmakers (Babel, Urby) weer zo'n statische partij wordt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 30 november 2006 @ 12:27:44 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44019992
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.
Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?

Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
pi_44020025
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
Als we vanavond een Leonardo naast Huntelaar zouden kunnen zetten zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben gehad. Ik ben bang dat het zonder smaakmakers (Babel, Urby) weer zo'n statische partij wordt.
Dat zou echt wel mooi zijn als Leonardo het team komt versterken!

Ot: Ik ben bang dat dit weer een zwak ajax wordt, zolang babel niet terug is het einde volgens mij nog wel eventjes zoek...
pi_44020033
Ik wil even reageren op de briljante laatste opmerking in het vorige topic.
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vol
Je hebt gelijk
pi_44020101
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:

[..]

Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?

Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
Kan je nagaan hoe slecht de buitenspelers zijn .

Laten we er maar weer over ophouden dan, we zien wel wie er komt. En we zullen zien hoe het vanavond gaat dan..
Get woke, go broke!
pi_44020133
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:

[..]

qua goals: misschien
qua voorzetten: nee
qua mislukte acties: ja
pi_44020147
Ergens zie ik ze ook wel vlammen vanavond. Omdat ze de schijn zo tegen hebben.
Houd van een lijntje.
pi_44020168
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
Get woke, go broke!
  donderdag 30 november 2006 @ 12:36:05 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44020203
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44020223
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.
Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoor .
Get woke, go broke!
  donderdag 30 november 2006 @ 12:39:03 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44020274
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoor .
Snap ik, heb je gelijk in. Maar in plaats van je reactie hier plaatsen, had je hem in het andere topic kunnen plaatsen en deze sluiten. Niet dat ik per se topics wil openen ofzo, maar het beviel me goed zo zonder Mauro Rosales in de OP.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44020306
Ik ben hier geen mod, dus ik vraag het gewoon even. reden dat ik iets wil sluiten is alleen maar voor de overzichtelijkheid.
Get woke, go broke!
pi_44020454
2-0 vanavond.
pi_44020466
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoeft niet meer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44020534
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hoeft niet meer
Prima .
Get woke, go broke!
pi_44020535
jezus zeg stelletje azijnpissers
  donderdag 30 november 2006 @ 12:48:18 #39
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44020555
Straks naar mijn stad
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 30 november 2006 @ 12:48:39 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44020563
quote:
Roger koos Ajax vanwege CL
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 30 november om 12:14

Ajacied Roger Garciá geeft in een gesprek met Sportweek aan dat hij in eerste instantie koos om voor Ajax te gaan voetballen omdat hij er vanuit ging dat de Amsterdammers zich zouden kwalificeren voor de Champions League.

Na de uitschakeling tegen Kopenhagen was hij dan ook zwaar teleurgesteld. “Omdat we uit al van ze hadden gewonnen en zó goed begonnen aan de thuiswedstrijd heb ik er niet echt rekening mee gehouden dat het mis zou kunnen gaan,” laat hij weten.

“Als het dan toch misgaat, dan weet je dat je verder moet. We moeten er nu zelf voor zorgen dat we verder komen in de UEFA Cup. Dan worden de tegenstanders vanzelf groter,” aldus Roger.

Vanavond zal de Spanjaard hoogstwaarschijnlijk zijn opwachting maken in de basiself van trainer Henk ten Cate voor het duel met zijn voormalige club Espanyol. Kenneth Perez zal hierdoor, afgaande op de laatste training, plaats moeten nemen op de bank.
pi_44020592
Roger mag het laten zien vanavond.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 30 november 2006 @ 12:50:28 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44020616
Ach, Villarreal speelt niet eens UEFA Cup. Heeft 'ie dus toch de goede keuze gemaakt
pi_44020631
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:
Straks naar mijn stad
Ik ben er al
pi_44020644
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:50 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben er al
Ik ook, altijd zo'n beetje .
Get woke, go broke!
  donderdag 30 november 2006 @ 12:57:51 #45
125053 stefmans
pi_44020871
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het veruizen naar Limburg deed bij mij ook heel veel pijn.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44020902
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben zelfs al bij de arena

waar gaat het over
  donderdag 30 november 2006 @ 12:59:04 #47
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_44020908
Heeft iemand cijfers over het aantal assists van Rosales dit seizoen? Volgens mij heeft hij er met Sneijder het meest.
pi_44020970
Klopt
Houd van een lijntje.
pi_44020987

Olé olé olé olé olé MAUROOOO, MAUROOOO
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44021164

En dit nog even speciaal voor (---)

[ Bericht 4% gewijzigd door Door_passie_gedreven op 30-11-2006 14:06:01 ]
  donderdag 30 november 2006 @ 13:11:03 #51
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44021253
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]

Damn was ik maar een profvoetballer, lekker op verwarmde stoelen zitten, en voor het geleverde prestatie (bankzitten ) een dikke Audi aanschaffen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_44021309
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Damn was ik maar een profvoetballer, lekker op verwarmde stoelen zitten, en voor het geleverde prestatie (bankzitten ) een dikke Audi aanschaffen.
Aanschaffen? Die krijg je van de club hoor.
pi_44021323
Zijn er niet wat filmpjes van z'n optreden bij het Olympisch elftal? Op basis daarvan werd hij toch door AJAX gescout?
  donderdag 30 november 2006 @ 13:14:02 #54
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44021326
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Aanschaffen? Die krijg je van de club hoor.
Nog chiller.
pi_44021330
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heerlijk dubbel he, dat voetbalwereldje?
Je krijgt gewoon tonnen om alleen maar even op de bank plaats te nemen.
Verwarmde Audi stoelen, waarom lopen ze eigenlijk nog warm voor een invalbeurt???
En wat stelt het nou eigenlijk voor, een beetje tegen een bal aan trappen
pi_44021378
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er niet wat filmpjes van z'n optreden bij het Olympisch elftal? Op basis daarvan werd hij toch door AJAX gescout?
Hij schijnt daar echt geweldig gespeeld te hebben, zelfs Maradona vond hem de man toen.
  donderdag 30 november 2006 @ 13:17:07 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44021413
Neem aan dat Argentina geen 4-3-3 speelde, dus waar speelde hij dan? Rechtshalf? Rechter spits?
pi_44021434
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
Neem aan dat Argentina geen 4-3-3 speelde, dus waar speelde hij dan? Rechtshalf? Rechter spits?
aanvallende rechter middenvelder...
  donderdag 30 november 2006 @ 13:18:04 #59
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44021449
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Robar het volgende:

[..]

Heerlijk dubbel he, dat voetbalwereldje?
Je krijgt gewoon tonnen om alleen maar even op de bank plaats te nemen.
Verwarmde Audi stoelen, waarom lopen ze eigenlijk nog warm voor een invalbeurt???
En wat stelt het nou eigenlijk voor, een beetje tegen een bal aan trappen
Zijn er nog vacatures open om bankzitter te worden fulltime?
pi_44021498
Ik zou echt niet kunnen stilzitten op de bank bij AJAX. .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 30 november 2006 @ 13:20:34 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44021522
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
volgens mij kwam het systeem van Argentië wel dichtbij 4-3-3 dat was het opvallende
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 30 november 2006 @ 13:20:48 #62
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44021529
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef -Wolf- het volgende:
Ik zou echt niet kunnen stilzitten op de bank bij AJAX. .
Ik wel met een salaris van een paar ton per jaar en een dikke Audi, dan hoor jij mij echt niet klagen.
pi_44021539
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Rosales schijnt daar echt geweldig gespeeld te hebben, zelfs Maradona vond hem de man toen.
Tegen welke landen ook hé? Zelfs Iraq kwam bij de OS2004 bij de laatste 8 ofzo.
pi_44021562
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik wel met een salaris van een paar ton per jaar en een dikke Audi, dan hoor jij mij echt niet klagen.
ik bedoel dat ik nogal in de wedstrijd 'zit'. Juichen, vloeken, springen, zenuwachtig heen en weer wiegen...
  donderdag 30 november 2006 @ 13:22:18 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_44021591
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

ik bedoel dat ik nogal in de wedstrijd 'zit'. Juichen, vloeken, springen, zenuwachtig heen en weer wiegen...
pi_44021607
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Misschien is dat het dan wel geweest, dat hij toen zo werd opgehypt. Tevez was een andere grote ster van dat toernooi, hij heeft het ook niet bepaald waar kunnen maken nog.
pi_44021624
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Mooi was dat. De mensen het op straat vieren door in de lucht te schieten

Maar dat is offtopic.
Houd van een lijntje.
pi_44021682
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Zou ik ook hebben. Het verbaasd mij weleens hoe rustig zij erbij zitten. Laatst zag ik ook een shot van Babel op de tribune nadat Ajax gescoord had. Hij zat daar met een glimlach heel rustig te klappen, heel anders dan ik reageer i.i.g.
pi_44021683
Sinds wanneer worden Ajax gerelateerde posts direct verwijderd?

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_44021971
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Sinds wanneer worden Ajax gerelateerde posts direct verwijderd?

Van de moderators mag het hier alleen over PSV gaan, snap dat dan. En als je een speciaal Ajax-topic maakt voor PSV'ers ( Het grote wij willen net zo groot zijn als AFC AJAX-topic #1 ), wordt die weer gesloten.
pi_44021979
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou ik ook hebben. Het verbaasd mij weleens hoe rustig zij erbij zitten. Laatst zag ik ook een shot van Babel op de tribune nadat Ajax gescoord had. Hij zat daar met een glimlach heel rustig te klappen, heel anders dan ik reageer i.i.g.
In tegenstelling tot Buijs die meefluit met de Feyenoord aanhang in de 91ste minuut wanneer de tegenstander de bal heeft .
pi_44021994
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Meeste wedstrijden die gaan nergens om, dus vrij logisch... die spelers jumpen vast ook wel als het een belangrijke goal is hoor Daarnaast zitten ze vaak op eretribune, dus dan heb je allemaal kakkers om je heen. Ga je vaak ook niet zo snel zitten jumpen.
pi_44022083
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In tegenstelling tot Buijs die meefluit met de Feyenoord aanhang in de 91ste minuut wanneer de tegenstander de bal heeft .
Buijs is een teringlijer. Maar het is natuurlijk wel mooi dat er een speler op het veld staat, die vroeger bij de harde kern van hun heeft gestaan.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:12:33 #74
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44022987
Neem een voorbeeld aan Di Canio
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44023085
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:12 schreef Sethje het volgende:
Neem een voorbeeld aan Di Canio
Juist!

Prachtig toch die band van Di Canio met de Irriducibili
  donderdag 30 november 2006 @ 14:26:07 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44023181
En die prachtige Romeinse groet niet te vergeten
pi_44023241
Doe mij Totti maar .
  donderdag 30 november 2006 @ 14:36:48 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44023454
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:26 schreef twi het volgende:
En die prachtige Romeinse groet niet te vergeten
Lekker bekrompen reactie.
pi_44023517
quote:
In 2001 won Di Canio de FIFA Fair Play award. De december daarvoor had hij in een wedstrijd tegen Everton getuigd van grote sportiviteit toen hij een open doelkans onbenut liet, en in de plaats daarvan de bal opraapte omdat de doelman van Everton geblesseerd op de grond lag. FIFA beschreef de actie als een "een speciale handeling van goede sportiviteit".
Topgozer!
  donderdag 30 november 2006 @ 14:39:07 #80
125053 stefmans
pi_44023519
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:29 schreef Nashje het volgende:
Doe mij Totti maar .
Of Amaurie!

donderdag 30 november 2006 @ 14:39:37 #81
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44023532
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lekker bekrompen reactie.
Ik stel voor dat we die discussie niet nog eens gaan oprakelen...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44023581
Totti is een nicht. Oh ja, ik hoop echt dat Huntelaar vanavond het net weet te vinden. Het maakt me niet uit hoe.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:41:41 #83
125053 stefmans
pi_44023609
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef -Wolf- het volgende:
Totti is een nicht. Oh ja, ik hoop echt dat Huntelaar vanavond het net weet te vinden. Het maakt me niet uit hoe.
Laziofans
pi_44023631
Het maakt me niet uit wie het net vindt, als er maar gescoord wordt gvd .
Get woke, go broke!
pi_44023651
Ik heb schijt aan alle Italiaanse voetballers, mag dat ook?
Houd van een lijntje.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:46:20 #86
125053 stefmans
pi_44023743
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb schijt aan alle Italiaanse voetballers, mag dat ook?
Nee.
  donderdag 30 november 2006 @ 14:52:25 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44023920
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Het maakt me niet uit wie het net vindt, als er maar gescoord wordt gvd .
Het maakt me niet uit dat er gescoord wordt, als er maar meer gescoord wordt dan de tegenstander gvd .
Gourmetten of steengrillen?
pi_44024273
quote:
Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

En dit nog even speciaal voor (---)
Wat een dreamteam
pi_44024281
Hopelijk spelen we vanavond de frustraties eraf.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:06:37 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44024336
quote:
Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Of Amaurie!

[afbeelding]
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.

Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.

Over anderhalf uur richting Amsterdam, best gelopen!
  donderdag 30 november 2006 @ 15:13:36 #91
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44024545
Zin in vanavond, alleen zal t wel weer lekker koud zijn in de arena.
Jawel, je keek.
pi_44024570
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.

Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.

Als je als Ajax-supporter een held als Marco van Basten afkraakt, ondanks dat je vindt dat zijn prestaties als trainer niet goed zijn, gaat het pas écht niet goed met je. Fuck Oranje gewoon joh.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:15:10 #93
125053 stefmans
pi_44024604
quote:

[..]

Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopen .
pi_44024646
Zou goed zijn als ze vanavond winnen, goed voor het zelfvertrouwen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44024679
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:13 schreef jna het volgende:
Zin in vanavond, alleen zal t wel weer lekker koud zijn in de arena.
Na Rusland -20 graden, Praag laatste keer 0-5 graden en Finland 5 graden ben ik wel wat gewend. . En in vak 410 is het alleen de eerste 5 minuten nog even koude handjes, maar dat gaat ook snel over.
pi_44024702
Dat shirt is toch redelijk duidelijk lijkt mij.
pi_44024874
quote:

[..]

.
pi_44024919
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

.
Het is idd om te huilen ja. Beterschap gewenst.
  donderdag 30 november 2006 @ 15:27:48 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44024995
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopen .
Weet ook niet of het waar is, maar las het in het Tifo-topic:
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Panic_A het volgende:

[..]

Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.

Toen de pers vroeg waar het voor stond wist hij dat niet te vertellen.
pi_44025031
Fijn om te horen dat je die uitspraak ook om te huilen vind. Ik zal er verder maar niet op in gaan, dalijk krijg ik het nog aan de stok met de Dutch HK van Lazio .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')