Kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Gelukkig, die jongen heeft een fantastische instelling. Een echte Ajacied, qua hart dan. Of hij kan voetballen, is een andere vraag. Maar Ajax zit in z'n hart. Schandalig hoe sommigen soms over hem spreken. Aan zijn instelling kan je niks verwijten.
Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales uit OP weglaten omdat hij Ajax-onwaardig is, vind ik wél een goede reden, in tegenstelling tot die van jou. Maar goed, zo'n zonde is het toch ook weer niet, was meer ludiek bedoeld.
je bent hier nieuw?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er de humor ook wel van in zien hoor, m'n opmerking was eerder in het algemeen.
Vorig seizoen was Boukhari de slechtste en werd die verketterd. Totdat hij 2 goede wedstrijden speelde en iedereen hem weer ging knuffelen. Sinds een maand of wat zeikt HeatWave op Rosales, en dat is inmiddels een bijna algemeen overgenomen mening geworden. Ik vind het maar een teken van zwakte, massaal op een speler inhakken. Z'n potentie heeft hij nooit gehaald en dit seizoen is hij na een aardig begin diep weggezakt. Maar hem uitkafferen?
Maargoed, iedere grote groep heeft altijd 1 iemand nodig om te verketteren. Vorig jaar was dat Boukhari, dit jaar Rosales. En dus ben ik benieuwd wie het stokje over zal nemen wanneer Mauro weggepest is.
Moet een heerlijk gevoel zijn voor zo'n spelersgroep, zo'n trouwe acherban.
Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?quote:
quote:
Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik wou net zeggen, wat nou sinds een paar maanden, vind hem al jaren drama
.
En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk. Rendement wil ik zien....
Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisveequote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ik wou net zeggen, wat nou sinds een paar maanden, vind hem al jaren drama
.
En zijn instelling mag dan prima zijn, lekker belangrijk. Rendement wil ik zien....
Bij mij niet specifiek hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:
[..]
Op het moment heeft niemand rendement, en toch richt het zich nu op bankzitter Rosales. Tsja...
Wat een bullshit. Ajax speelt al zeker 5-6 wedstijden dramatisch voetbal, zonder ook maar een kans te creeren, en dat vind jij mooi voetbal?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Xnibbit het volgende:
[..]
Voor rendement moet jij bij Pisvee zijn. Bij Ajax krijg je mooi voetbal dat ook punten opleverd, maar helaas iets minder dan Pisvee
En dat komt dus door 2 dingenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef Xnibbit het volgende:
Ik vind Huntelaar het hele seizoen ook niet echt sterk..
Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent wel een wijsneusje wanneer iemand iets zegt waar je een snufje zout op kunt leggen, he?
"Een maand of wat" bedoel ik mee "Een maand of 6-7-8-9".
Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou toch op, Een maandje wat wat zijn in algemeenheid 2 of 3... dat HW het niet op Rosales heeft is al ruim een jaar. Rosales heeft gewoon niet het rendement wat een buitenspeler van Ajax hoort te hebben.
Dat zou echt wel mooi zijn als Leonardo het team komt versterken!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef koningdavid het volgende:
Als we vanavond een Leonardo naast Huntelaar zouden kunnen zetten zou ik er een stuk meer vertrouwen in hebben gehad. Ik ben bang dat het zonder smaakmakers (Babel, Urby) weer zo'n statische partij wordt.![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 november 2006 11:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
vol
Kan je nagaan hoe slecht de buitenspelers zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses voor het onderschatten van de algemeenheid van "een maandje of wat" dan. Of zou ik dan toch echt nieuw zijn hier?
Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Van alle buitenspelers die we hebben, heeft Rosales het beste rendement. Ook dit seizoen, ja.
Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je deze nou meteen gesloten had, dan was de discussie meteen daar gevoerd.
Snap ik, heb je gelijk in. Maar in plaats van je reactie hier plaatsen, had je hem in het andere topic kunnen plaatsen en deze sluiten. Niet dat ik per se topics wil openen ofzo, maar het beviel me goed zo zonder Mauro Rosales in de OP.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit ook nog wel eens te werken op mijn werk hoor.
Hoeft niet meerquote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik de andere maar sluiten? Die was wel eerder, maar hier staan echte discussie posts in, in de andere alleen maar one-liners.
quote:Roger koos Ajax vanwege CL
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 30 november om 12:14
Ajacied Roger Garciá geeft in een gesprek met Sportweek aan dat hij in eerste instantie koos om voor Ajax te gaan voetballen omdat hij er vanuit ging dat de Amsterdammers zich zouden kwalificeren voor de Champions League.
Na de uitschakeling tegen Kopenhagen was hij dan ook zwaar teleurgesteld. “Omdat we uit al van ze hadden gewonnen en zó goed begonnen aan de thuiswedstrijd heb ik er niet echt rekening mee gehouden dat het mis zou kunnen gaan,” laat hij weten.
“Als het dan toch misgaat, dan weet je dat je verder moet. We moeten er nu zelf voor zorgen dat we verder komen in de UEFA Cup. Dan worden de tegenstanders vanzelf groter,” aldus Roger.
Vanavond zal de Spanjaard hoogstwaarschijnlijk zijn opwachting maken in de basiself van trainer Henk ten Cate voor het duel met zijn voormalige club Espanyol. Kenneth Perez zal hierdoor, afgaande op de laatste training, plaats moeten nemen op de bank.
Ik ook, altijd zo'n beetjequote:
Het veruizen naar Limburg deed bij mij ook heel veel pijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |