Frustratie? Jullie doen het bijna even slecht als Feijenoord, en zijn voorbij gestreefd door PSV en AZ, dus waarom zouden anderen gefrustreerd zijn?quote:
Zwansen is PSV-erquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Frustratie? Jullie doen het bijna even slecht als Feijenoord, en zijn voorbij gestreefd door PSV en AZ, dus waarom zouden anderen gefrustreerd zijn?
Gast....dit kun je niet menen. PSV heeft idd de leiding de laatste 4,5 jaar.... maar de vergelijking met az en 010 klopt niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Frustratie? Jullie doen het bijna even slecht als Feijenoord, en zijn voorbij gestreefd door PSV en AZ,
Door sommigen wel ja. Ik noem een Pyth, jij, jorienvanderherik (somsquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:09 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er best wel normaal gereageerd in de Ajax-topics.
Je neemt me de woorden uit de mond. Een dolletje op z'n tijd moet kunnen. Maar hele topic verpesten is buitengewoon irritant. 7 pagina's soms die nérgens over gaan. Jammer dat daar niet tegen opgetreden wordt door moderators, meestal omdat ze zelf een clubvoorkeur hebben...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Door sommigen wel ja. Ik noem een Pyth, jij, jorienvanderherik (soms), maar er zijn er ook genoeg die alleen komen als het slecht gaat.. even trollen is leuk, maar hele topics verzieken niet.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:28 schreef bergkampf het volgende:
Nee 3-0 van Sparta verliezen willen wij bij Ado zelfs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |