Kan, maar als de brief in Amsterdam afgestempelt is dan is het wel aanneembaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komen![]()
Nou na de afgelopen week is dat niet zo heel vreemd. Bovendien zegt hij dat hij het niet zeker weet.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komen![]()
hij heeft een spelletje ontwikkeld dat net zo populair wordt als de rubik kubusquote:Op donderdag 30 november 2006 19:58 schreef Version1 het volgende:
Wat kwam Overmars doen? Schakelde net te laat in [afbeelding]
Goed lezen, het was een mailquote:Op donderdag 30 november 2006 20:06 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Kan, maar als de brief in Amsterdam afgestempelt is dan is het wel aanneembaar.
Het is maar wat je als een doodsbedreiging zietquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vindt doodsbedreigingen oke?
En alle oude vertrouwde zuigertjes ook. Helaas.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Elusive het volgende:
ajax is weer terug in z'n oude vertrouwde vorm![]()
Heimwee naar betere tijden. Die ik nauwelijks bewust heb meegemaakt, dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Nashje het volgende:
Heimwee naar Babel. Beetje snelheid voorin is welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |