Ik stel voor dat we die discussie niet nog eens gaan oprakelen...quote:
Laziofansquote:Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef -Wolf- het volgende:
Totti is een nicht. Oh ja, ik hoop echt dat Huntelaar vanavond het net weet te vinden. Het maakt me niet uit hoe.
Nee.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb schijt aan alle Italiaanse voetballers, mag dat ook?
Het maakt me niet uit dat er gescoord wordt, als er maar meer gescoord wordt dan de tegenstander gvdquote:Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Het maakt me niet uit wie het net vindt, als er maar gescoord wordt gvd.
Wat een dreamteamquote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En dit nog even speciaal voor (---)
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.quote:
Als je als Ajax-supporter een held als Marco van Basten afkraakt, ondanks dat je vindt dat zijn prestaties als trainer niet goed zijn, gaat het pas écht niet goed met je.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.
Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.
Over anderhalf uur richting Amsterdam, best gelopen!
Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die bleek achteraf niet eens te bergijpen waar dat shirt voor stond, hoorde ik laatst.
Francesco Totti is inderdaad een nicht, als je als Ajax-supporter daar fan van bent, gaat het niet goed met je.
Over anderhalf uur richting Amsterdam, best gelopen!
Na Rusland -20 graden, Praag laatste keer 0-5 graden en Finland 5 graden ben ik wel wat gewend.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:13 schreef jna het volgende:
Zin in vanavond, alleen zal t wel weer lekker koud zijn in de arena.
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet ook niet of het waar is, maar las het in het Tifo-topic:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij zal niet weten waar het voor staat en dan toch naar het vak van de Ultra's lopen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Achteraf bleek dat hij dat shirt alleen droeg om een wit voetje te halen bij de supporters.
Toen de pers vroeg waar het voor stond wist hij dat niet te vertellen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OktUdMqKaLY&mode=related&search=
Lolquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geweldigquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Met een vooruitziende blikquote:Op donderdag 30 november 2006 16:15 schreef Silenus het volgende:
Dat waren wel héél fanatieke Heitinga-fans!
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Fantastisch om weer terug te zien, leve de Jordaan en de smartlap!!!![]()
Ja nu heb je damsco en hiphopquote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Fantastisch om weer terug te zien, leve de Jordaan en de smartlap!!!![]()
En trancequote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja nu heb je damsco en hiphop![]()
![]()
![]()
Goed man dat iemand dat online heeft gezetquote:Op donderdag 30 november 2006 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Respect voor de nieuwe muziek hé, dat is ook Door Passie Gedrevenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En tranceen jumpstyle
en rap
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |