En ik hoopte nog op een verrassing.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef twi het volgende:
MONTANA, zo net voor het middaguur waren we geloof ik de goden aan het verzoeken over die stilte en gebrek aan nieuws
Achja voor de prijs waar hij nu voor komt kun je het risico wel nemenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ajax heeft Defour helemaal gek gemaakt en nu kiest hij voor een optie die, mild gezegd, niet chique is. Als een speler van mijn club zoiets zou doen, hoefde ik hem nooit meer in het clubtenue te zien.
De kans is aanwezig dat ie nu naar Ajax komt, maar komt ie aan spelen? Verder denk ik toch dat ie nog tekort komt voor het niveau van Ajax en zou hij wel eens kunnen verpieteren op de bank of tribune.
site is doodquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:49 schreef Heero87 het volgende:
De Genk-supporters zijn woedend.
http://www.stevendefour.be/
Offline voor onbepaalde tijd. Gesloten door de webmaster.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:49 schreef Heero87 het volgende:
De Genk-supporters zijn woedend.
http://www.stevendefour.be/
Naar het Juanfran-model.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:51 schreef JeroenV het volgende:
Wel vaag dat Roger maar voor 1 jaar heeft getekend. Spreekt ook geen vertrouwen uit. Ben benieuwd hoe hij speelt.
Maar wij weten toch geen van allen wat er precies speelt/speelde etc.?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:51 schreef keijz het volgende:
En Davids hoef ik echt nooit meer bij Ajax te zien, wat een teleurstelling is die gast
Misschien is dat een eis geweest van Roger zodat hij makkelijk weer kan verwisselen van club. Het is niet ondenkbaar dat hij Ajax ziet als een opstapje terug naar de top.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:51 schreef JeroenV het volgende:
Wel vaag dat Roger maar voor 1 jaar heeft getekend. Spreekt ook geen vertrouwen uit. Ben benieuwd hoe hij speelt.
Ik denk dat het eerder van de kant van Van Geel komt. Die niet het risico wil lopen dat spelers straks een aantal jaar op de tribune zitten voor een paar miljoen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:55 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Misschien is dat een eis geweest van Roger zodat hij makkelijk weer kan verwisselen van club. Het is niet ondenkbaar dat hij Ajax ziet als een opstapje terug naar de top.
AT is kut, iedereen denkt daar een afwijkende mening te moeten hebben, omdat dat stoer is ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef StarGazer het volgende:
Op Ajaxtalk is het azijnpissen alweer begonnen.
Wat zou er kunnen spelen dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar wij weten toch geen van allen wat er precies speelt/speelde etc.?
Sneijder kan, maar is een 10. Maduro is een verdedigende middenvelder die ballen moet kunnen geven vanuit het centrum. Perez heeft daar al helemaal nooit gespeeld. Krohn-Dehli is gehaald voor de amateurs en Sarpong speelt volgens mij ook liever links. Die mag nog in Jong Ajax rijpen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Op zich kunnen Sneijder, Maduro, Perez, Krohn-delhi en Sarpong rechts midden spelen als Gabri geblesseerd is. Dus ik zou Defour gewoon lekker bij Genk laten.
quote:Moest ik Steven vandaag of morgen tegenkomen ik verkocht hem een muilpeer. Dat verdient hij wel, jezusmina rotkin
Nu, morgen, volgend jaar, maakt niet uit waneer, maakt niet uit waar. Maar geloof me die peer die krijgd em. En 2 ook als het moet. Vuile smeerlap dat em is.
Ach, misschien dat de Spurs uiteindelijk nog moeilijk deden, waarschijnlijk komen we het nooit te weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat zou er kunnen spelen dan?
Dat hij vorig jaar niet kwam kan ik nog begrijpen (oa door Blind), maar dit jaar staat er een goed team, kan hij werken met een bevriende trainer, en CL spelen!
Ik snap het gewoon echt niet, net als waarom hij toen weg ging bij Barca!
Zou het niet gewoon zoals altijd om salaris gaan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, misschien dat de Spurs uiteindelijk nog moeilijk deden, waarschijnlijk komen we het nooit te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |